Design
kpt.Budha
3
Inu, já doufám, že je šikovný grafik úplně mimo. Tohle je takové vyměklé a ošklivé 😄
ericn
0
Zoufale bezpohlavní, nejspíš stejně jako autor této malůvky 😉
Ono to bude vyměklé a ošlivé, podobně jako nový Golf. Pro mě to nejsou nové modely, ale prostě facelifty. Podvozky stejné, motory stejné, platforma stejná. Pár plastů jinak a nové formy na plech pro mě neznamenají nový model. Tady je to navíc nepovedené v tom, že na krásný současný Leon naplácali příď Tarraca. Ten boční profil se mi k předku vůbec nehodí. Ta spojená zadní světla - to je nějaký návrat do osmdesátek? No fuj... Navíc jim divná doba vnutila polikvidovat tlačítka a vše řešit přes nějaký debilní infotainment, což je opravdu nepraktické. Stačí mi, když mám občas naplácat na displeji nějaké nastavení a pomalu si na to radši zastavím. Z představy, že si na tom budu 5x za den upravovat ventilaci v autě, je mi zle... Ona se ta tlačítka zase vrátí v další generaci zpět. Tohle je prostě podobný výkřik jako zrušení tlačítka start ve Windows, které se taky velmi brzy vrátilo...
.... je nová špičková konektivita a multimediální systém. Kde jsou ty časy, kdy se řešilo to, co dělá auto autem. Pohonné ústrojí, jízdní vlastnosti a výkony....
Ono to potláčanie aspektov ako je podvozok, jazdné vlastnosti a motor je už nejakú dobu zrejmé, podľa mňa aj pre uľahčenie prechodu na baterky/elektro. Či už je to Audi, ktoré prestalo uvádzať objem a výkon motorov a dalo úmyselne mätúce kódy, alebo Škoda, ktorá má v konfigurátore motor až na predposlednom mieste, do popredia sa tlačí konektivita, veľkosť displeja, asistenti jazdy, proste veci, ktoré z jazdou a šoférovaním nesúvisia.
Čo sa týka motorov, tak nejak nadobúdam presvedčenie, že súčasné motory sú to, s čím to už automobilky dobojujú až do elektrickej éry. Teda napr. v prípade koncernových motorov pre bežné autá to budú už len 1,0TSI, 1,5TSI a 2,0TSI. Možno sa zmenia drobnosti (vypínanie valcov a pod.), ale celkovo myslím, že posledné neelektrické motory už používame teraz a nič lepšie nepríde.
Čo sa týka motorov, tak nejak nadobúdam presvedčenie, že súčasné motory sú to, s čím to už automobilky dobojujú až do elektrickej éry. Teda napr. v prípade koncernových motorov pre bežné autá to budú už len 1,0TSI, 1,5TSI a 2,0TSI. Možno sa zmenia drobnosti (vypínanie valcov a pod.), ale celkovo myslím, že posledné neelektrické motory už používame teraz a nič lepšie nepríde.
Tak pokud si opravdu myslíš, že elektrovehykly skutečně masivně začnou nahrazovat normální auta už v nejbližších letech, tak seš naivní! 😄
"Masívne" a "v najbližších rokoch" určite nie. To je na desiatky a nie jednotky rokov. Ale tá ponuka automobiliek sa začne výraznejšie meniť, teraz to len začína, ale už má každý výrobca v ponuke nejaký hybrid či čisté elektro a naopak obmedzuje ponuku spaľovákov. Naivný je ten, kto to nevidí či nechce vidieť. A som presvedčený, že čas mi dá za pravdu (z čoho sám nemám radosť), ale myslím, že súčasné spaľováky to už dobojujú v súčasnom technickom stave bez dramatických zmien. Opakujem, drobné posuny ešte určite budú, ale myslím, že taký 1,5TSI tu bez veľkých zmien bude aj v nasledujúcich generáciách koncernových kompaktov (možno o chlp výkonnejší, s vyšším vstrekovacím tlakom a pod.), žiadneho nástupcu mať nebude, nástupcom budú už len hybridy a baterkáče.
Kua seerre mě to, ale je to tak jak píšeš. Jen dodám, že automobilky budou bedlivě sledovat prodeje a pokud bude po spalovácích stále solidní poptávka, tak budou eventuálně "dokopány" k tomu, aby investovaly nějaké to juro i do nich.... :-!
Ale nebezpečí je podobné tomu, které potkalo manuální převodovky. Automobilky místo toho aby manuální převodovky vylepšovaly aby byly co nejvíc "user friendly", tak vyčkávaly co bude dál. To logicky nahrávalo automatům, které se (i když byly dražší), pak prosadily.
Ale nebezpečí je podobné tomu, které potkalo manuální převodovky. Automobilky místo toho aby manuální převodovky vylepšovaly aby byly co nejvíc "user friendly", tak vyčkávaly co bude dál. To logicky nahrávalo automatům, které se (i když byly dražší), pak prosadily.
Do vývoje ICE stále tečou masivní investice, u VW je to pořád zhruba dvojnásobek toho co teče do EV, takže nějaké poslední generace motorů bych se nebál. Konec konců nový Golf nebo Octavia mají asi větší motorovou obměnu než u předchozích dvou generací. Kompletně nový 2.0 TDI, předělaný 1.0 TSI, relativně nový 2.0 TSI 140kW s budack cyklem, těch změn je hodně. To že všichni přidávají do nabídky EV je pravda, ale nikdo není tak naivní aby zařízl spalováky a vsadil všechno na jednu kartu, to velké automobilky neudělají.
Jakou majitel současného Leonu ST mi ten nový nepřinese nic, o co bych stál: jeho nádherný (předfaceliftovný) design už snad zlepšit ani nejde, konektivitu neřeším, el. P brzdu rozhodně nechci a dotykové ovládání většiny funkcí už vůbec ne (hrozně to odvádí pozornost řidiče, a proto je to velmi nebezpečné, nemluvě o nechutně upatlaných ploškách...). A ještě víc jízdních asistentů rozhodně taky nehci, chci si samozřejmě co nejvíc užívat řízení! Proč raději nezapracují na dalším zlepšení jízdních vlastností a komfortu?!! 😒 😒 😒
Mám Leona FR a musím s vámi naprosto souhlasit. Také nestojím o tablet přes celou přístrojovku. Klasické budíky tachometru a otáčkoměru za chvilku zaniknou úplně 😒
Tak to ja mám 310 koňovú CUPRU R s manuálom a nová generácia manuál už mať asi nebude.
Bohužel máš asi pravdu, automatické převodovky u silnějších benzinových verzí se šíří jako rakovina... Nic proti tomu, pokud existuje i alternativa s manuálem, ale jako jediná možnost je to ZLOČIN!!!
Nj, tak Leon Cupra se už nedá s manuálem koupit ani v současné generaci. Takže v té budoucí to taky zrovna růžově nevidím.
Veď keď to nikto s automatom nebude kupovať, vrátia manuál a predaje vystrelila hore 😄 alebo nie?
Já Xcellence ST 2.0 TDI s manuálem velká spokojenost, dost vyvážená kombinace, na novou generaci jsem opravdu zvědavý, ale obávám se, že plně v trendu doby přijde o řadu svých naprosto vyhovujících prvků a i klimu bude člověk nahánět na maxidotu a při každém nastartování vypínat všechny otravné asistenty 😒
Docela bych už i u současné vozu ocenil zobrazení průběhu regenerace DPF na displeji aspoň rozsvícením kontrolky a její ruční spuštění samotným šoférem, který nejlíp ví, jak daleko a kdy pojede. Taky mi přijde, že jakmile teplota klesne pod určitou hranici, motor nesmyslně dlouho sytí bohatší směsí paliva, obzvlášť, kdy vyjíždím z garáže, tedy auto není vystydlé, je to úplně zbytečná zátěž (chytřejší termomanagement).
Docela bych už i u současné vozu ocenil zobrazení průběhu regenerace DPF na displeji aspoň rozsvícením kontrolky a její ruční spuštění samotným šoférem, který nejlíp ví, jak daleko a kdy pojede. Taky mi přijde, že jakmile teplota klesne pod určitou hranici, motor nesmyslně dlouho sytí bohatší směsí paliva, obzvlášť, kdy vyjíždím z garáže, tedy auto není vystydlé, je to úplně zbytečná zátěž (chytřejší termomanagement).
ten predok mi pripomina i30-tku ... sranda... za mna novy golfik je krajsi .. napuchnuta scala ani zmensene tarraco uz mi tu tak krasne nepridu .. aky to paradox ze prave ( roky nudny ) golf dnes uz posobi v tomto segmente z koncernovych znaciek v podstate najoriginalnejsie 😉
beneu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.