Elektromobily
WinDiesel
3
Ty budou opravdu DRAHÉ :-!
Wau. 322 km za 10 minut. Co bych za to dal, kdyby se za podobný čas takový dojezd dokázal natankovat ve spalováku.
Ty jsi retard že to neumíš? Nebo jen provokuješ?
Normální auta natankuješ za 2 minuty a podle nádrže jim dáš 700 až 1200 km.
Normální auta natankuješ za 2 minuty a podle nádrže jim dáš 700 až 1200 km.
Opakovaně jsme zahlcováni informacemi o nových převratných vynálezech v oblasti aku pro auta. Rád bych zůstal věčným optimistou, ale po více jak 180 letech to pořád není ono a auta se splovacími motory jsou pořád na míle vpředu.
EU chce do roku 2050 vymazat spalovaky ze silnic. Zkus premyslet, jakym zpusobem je bude mazat a bud rad, ze te zatim jenom simraji v podbrisku. Bude jeste hur
Termin uhlikova neutralita 2050 si urcite dokazes najit sam.
Termin uhlikova neutralita 2050 si urcite dokazes najit sam.
Uhlíková neutralita je těžko dosažitelná a když se podíváš na jih, východ, do jižní Ameriky - tak je i nedosažitelná a je to mission impossible. Evropa to nevytrhne. Má neskutečně malý vliv oproti dalším kontinentům.
Zařiď aby se v Asii a Africe rodilo výrazně méně dětí a dosáhneš skutečného pokroku.
A budu zvědav zda se ti co nejvíce volají a řvou, smíří s tím, že nemají všechny ty příjemné věci, které považovali za samozřejmost.
A zpovykaná Gréta bude zase řvát že jí někdo zkazil dospělost …
Zatím se vozí na luxusních jachtách po oceánech za peníze jiných a nevzdala se ABSOLUTNĚ NIČEHO z moderních výdobytků.
Zařiď aby se v Asii a Africe rodilo výrazně méně dětí a dosáhneš skutečného pokroku.
A budu zvědav zda se ti co nejvíce volají a řvou, smíří s tím, že nemají všechny ty příjemné věci, které považovali za samozřejmost.
A zpovykaná Gréta bude zase řvát že jí někdo zkazil dospělost …
Zatím se vozí na luxusních jachtách po oceánech za peníze jiných a nevzdala se ABSOLUTNĚ NIČEHO z moderních výdobytků.
Ja nejsem Evropa, ja na to koukam jako ty. Podle mne neni pro nas dulezity cil, ale cesta. A ta podle vseho bude hodne kamenita.
Ono je důležitý v tom tu Evropu nepodporovat a nevolit neomarxisty že
To jsou jen rizene figurky, k uhlikove neutralite podle tech co se vsim hybou postupujeme velmi pomalu https😐/www.idnes.cz/…-zahranicni_mato Jak sem rek, budme radi ze nas zatim jenom simraji, bude hur.
Není to jen o uhlíku a činnost člověka má negativní vliv na život planety, nicméně ten zásadní problém je množství lidí, od toho se odvíjí vše včetně konzumace zdrojů a výroby odpadů. Evropští politici vykřikují cosi o uhlíkové neutralitě - kdo by to neřekl, tak by byl out - ale nemusíme chodit moc daleko za realitou, např. bežné spalování všemožných odpadů včetně plastů a gumy zejména v zemích jižní Evropy - Řecko, Itálie, Španělsko. Takový jeden "ohýnek" zaneřádí desítky km a neděje se nic. Proti tomu je automobilismus docel sranda. Vypalování pralesů v Jižní Americe, Africe, Asii - to souvisí s tím, že lidí je hodně a chtějí jíst. Zkrátka skutečné zásadní příčiny ničení planety se neřeší a jejich případné řešení je politicky nekorektní.
Kazdej den x clanku o baterkach. Kazdej, kdo si koupi normalni auto ho preplaci, kvuli vyvoji baterek. Pritom to cely stoji na vode. Vymente lidem na sidlisti auta za auta na baterky a uvidime. Tech tisic prodluzek udela krasny zatisi
jako v Norsku ne, si neviděl ty zadrátovaný ulice?
A když dojde štáva, tak na krajnici elektrocentrála a jedeem.
Ekologie rulezz 😄 😄 😄
A když dojde štáva, tak na krajnici elektrocentrála a jedeem.
Ekologie rulezz 😄 😄 😄
pokud myslíš to video, kde se tím proplétá cyklista, tak to není realita...
Každopádně to ukazuje, že baterky jsou ten menší problém... Zdroje a rozvodná síť je ten mnohem větší.. A na jaksi nikoho moc nezajímá a bude to na celé elektromobilitě ta zdaleka nejdražší položka, desítky nebo stovky miliard eur..
Každopádně to ukazuje, že baterky jsou ten menší problém... Zdroje a rozvodná síť je ten mnohem větší.. A na jaksi nikoho moc nezajímá a bude to na celé elektromobilitě ta zdaleka nejdražší položka, desítky nebo stovky miliard eur..
muzu poprosit o tech X clanku za den? a nejlip tak mesic zpetne, abych tech clanku bylo tedy alespon 60, tedy 2 za den 😄 a ja mel tedy co cist
ja za posledni pul rok, tedy 6 mesicu cetl jen 4 clanky ktere pojednavali o necem jinem nez predchozi clanky, to dela nejakych cca 1.5 mesice na 1 clanek, coz je od X clanku za den docela vzdalene 😢
ja za posledni pul rok, tedy 6 mesicu cetl jen 4 clanky ktere pojednavali o necem jinem nez predchozi clanky, to dela nejakych cca 1.5 mesice na 1 clanek, coz je od X clanku za den docela vzdalene 😢
Elektromobilové technológie pekne bublajú pod vrchom. A je len otázkou času, kedy vystrelia hore ako natlakovaný gejzír...
vem si, že 2/3 aut, co se tady prodají, jsou auta firemní, která se obnovují co pár let... A pokud by se tady všichni zbláznili, a řekli že další auta co budou kupovat, budou na elektriku, tak máme neskutečný problém. Automobilky to vyrobí, ale jak se to bude nabíjet to už nikoho nezajímá... že na to nejsou kapacity v přenosový soustavě ani ve zdrojích... A pak jaký zdroje stavět? Ty který by to v pohodě uživili, jsou investičně drahé a nejsou pro ekopošuky přijatelné (jádro) a ty které přijatelné jsou, neumíme regulovat a mají směšnej výkon... A to je věc, která se nevyřeší ani za 15 let..
Drahé - pokud si dobře vzpomínám, tak Temelín (2 reaktory) stál 100 mld. Kč a to v četně zákaldních příprav pro další 2 bloky. Nechápu, proč by dostavba 2 dalších reaktorů měla stát 200 - 300 mld., to mi nikdo nevysvětlil.
Pokud by se zbláznili. Jenže oni se nezblázní. Lidé si obvykle kupují to, co je pro ně nějakým způsobem výhodné. Takže firemní auta, která mají dlouhé a rychlé přesuny, rozhodně nebudou mezi prvními, ale spíše těmi posledními, kdo budou přecházet na EV. Z firemních aut budou na EV přecházet nejprve rozvážkové firmy, neboť EV je výborný do města a jeho nájezd je pro toto použití dostatečný. Takže to, že by se naftové oktávky začali ve velkém (upozorňuji "ve velkém") nahrazovat elektromobily, na to si počkáme asi ještě nějakou tu dekádu.
Pokud jde o nabíjení, tak problémem jsou koncové nabíječky, to ano. Ale jen naše bilance vývozu elektřiny by zvládla nabíjet asi 5 milionů osobních EV, tedy ta elektřina pro několik milionů EV už naší sítí protéká. Potíž je v tom, že tomu tak nebude, až odstavíme uhelné elektrárny.
Pokud jde o nabíjení, tak problémem jsou koncové nabíječky, to ano. Ale jen naše bilance vývozu elektřiny by zvládla nabíjet asi 5 milionů osobních EV, tedy ta elektřina pro několik milionů EV už naší sítí protéká. Potíž je v tom, že tomu tak nebude, až odstavíme uhelné elektrárny.
gevet
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.