Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Jenik3
Pohledem na otackomer zjistuji, ze cervene pole zacina pred 7k. Takova atmo hondicka se nechala vytocit k 8k, coz u benzinoveho motoru kvituji. A atmo motory porsche taky atakovaly 8k hranici. No nic, to jen tak mimochodem, stejne s tim nikdo nic neudela.
A proč ten minulý čas? Porsche motory si dávají 8k levou zadní a končí na 9k dodnes (viz třeba šestiválec v GT3 nebo osmiválec v 91😄
https😐/en.wheelsage.org/…pictures/emsau0/
https😐/en.wheelsage.org/…pictures/tc8f6a/
https😐/en.wheelsage.org/…pictures/emsau0/
https😐/en.wheelsage.org/…pictures/tc8f6a/
Hlavně bych řekl, že to je tomu, kdo nad macanem turbo přemýšlí vážně úplně jedno.
Sorry, ale chce to trochu reflexe - vážně si tady stezujete na maximální otáčky u dvoutunoveho SUV, určeného zejména na dálnice? Být tohle komentář pod mazdou MX-5, tak ok, ale tady je fakt dost mimo. Viz motory v GT3, což je auto na úplně něco jiného než macan.
Sorry, ale chce to trochu reflexe - vážně si tady stezujete na maximální otáčky u dvoutunoveho SUV, určeného zejména na dálnice? Být tohle komentář pod mazdou MX-5, tak ok, ale tady je fakt dost mimo. Viz motory v GT3, což je auto na úplně něco jiného než macan.
Taky jen tak mimochodem....Honda ITR DC2 točila do 8.3k. S menšími úpravami...sada výfukových vent. pružin na sání, TODA Rally vačky a HONDATA ECU točila do 9.5k. On ten otáčkoměr nebyl cejchovaný do 10k (jako u Porsche) pro nic za nic.......já ji měl... :yes: . :-!
http😐/www.google.com/url?…
http😐/www.google.com/url?…
Beefcake
https😐/e.dennikn.sk/minuta/1675255
"Slovák Jozef Kabaň bude šéfdizajnérom značky Volkswagen, píše Automobilwoche"
"Slovák Jozef Kabaň bude šéfdizajnérom značky Volkswagen, píše Automobilwoche"
Tak to sa hodí. VW na rozdiel od BMW potrebuje konzervy.
A BMW potrebuje obrie obličky. 😒
Lexus má obří masku už dávno
.http😐/www.autoforum.cz/…_perex_503_0.jpg
....a dokonce i Audi ji má "pěkně velkou"... 😉 už hodně dávno...
http😐/www.escape6.cz/…-Audi-A3-8V0.jpg
I GTi mk.V měl chvíli obří masku (Audi se to asi moc nelíbilo... 😉 )
http😐/car-images.bauersecure.com/…vwgolfgtimk5.jpg
Ano, u BMW je to nezvyk.....a na víc se musí potýkat se dvěma ledvinami...... 😉 http😐/cdn.motor1.com/…ankfurt-2019.jpg
.http😐/www.autoforum.cz/…_perex_503_0.jpg
....a dokonce i Audi ji má "pěkně velkou"... 😉 už hodně dávno...
http😐/www.escape6.cz/…-Audi-A3-8V0.jpg
I GTi mk.V měl chvíli obří masku (Audi se to asi moc nelíbilo... 😉 )
http😐/car-images.bauersecure.com/…vwgolfgtimk5.jpg
Ano, u BMW je to nezvyk.....a na víc se musí potýkat se dvěma ledvinami...... 😉 http😐/cdn.motor1.com/…ankfurt-2019.jpg
Mě to teda nějak nevadí, když srovnam velikost s novými mercedesy, hlavně amg verze, nebo i Audi, který mají masku přes cely předek... u BMW je problém spis ta změna a že je maska dělená na dvě části.
Nicméně u BMW 7 se mi to vlastně na živo líbí.
Nicméně u BMW 7 se mi to vlastně na živo líbí.
Jj, na 7er to naživo nevyzerá zle, k imidžu vlajkovej lode sa to vcelku hodí a hlavne sa už nebude zamieňať s 5er. Ale ostatné modely, tam to neberiem: X5 je tak na hrane, potrebuje masku v čiernej, aby to zaniklo, ale X7 nepomôže nič. No a tá štúdia 4er, to je des a hrôza. 8-s
pradeda777
BTW, nejhezčí pohled na Cape Town a Tabulovou horu v pozadí je z paluby zaoceánského parníku... :-!
JohnST
X7 ma diesel motor 3L s quatro turbo a vykon 400koni co je o 40 menej ako tento ospevovany motor. A musim povedat ze s X5 by si Porsche Macan velmi ,ale velmi tazko poradilo. 😲
Existuje test, kde tento motor skusali v sedmickovom BMW a druhe sedmickove BMW malo 4,4L benzin
a diesel stihal.
Existuje test, kde tento motor skusali v sedmickovom BMW a druhe sedmickove BMW malo 4,4L benzin
a diesel stihal.
P.S. Macan GTS (po face) má jít údajně do výroby už v lednu, ale na info je zatím Porsche skoupé.
Někde už se píše i o verzi Turbo S a dokonce i o Macanu GT3 RS s V6 4.0 TwinTurbo.
https😐/bestluxurycars.org/…rsche-macan-gts/