Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
Tento příšerný odstín jedovatě modré barvy opravdu bodá do očí. Bohužel takových Fabiíí zejména na venkově jezdí mraky, protože ta barva byla jako jedna z mála bezpříplatková. Takže Fabia 1.4 MPI či 1.2 HTP v tomto odstínu s minimem příplatkové výbavy by se klidně mohla nazývat "social line" nebo "senior line". P.S. Většinou ale těmto autům (často i v jinak málo prodávané karosářské verzi sedan) nechybí tažné zařízení a "nezbytné" tygří potahy. 😄 😄 😄
Barva mi fakt neprijde dulezita. U ojetyho auta teto kategorie.
Kdysi jsem si v Italii koupil naftovy Ritmo za cenu prepravky mineralek... protoze bylo opravdu sladce ruzovy, tak ho nikdo nechtel.
A najezdil jsem s nim hodne stastnych a bezproblemovych kilometru.
Kdysi jsem si v Italii koupil naftovy Ritmo za cenu prepravky mineralek... protoze bylo opravdu sladce ruzovy, tak ho nikdo nechtel.
A najezdil jsem s nim hodne stastnych a bezproblemovych kilometru.
Neřekl bych. Fabia první generace měla na výběr vždy několik bezpříplatkových barev a i za metalízy nebo perleťový lak se připlácelo poměrně málo.
Na Fabce byla nějaká opravdová, ale jako opravdu opravdová perleť? To asi těžko 😉
Nedávno nějaké šašek na bazosi prodával jedničkovou koktu ročník 08 s popisem modelový rok 10 a s barvou červená perleť, tak jsem se dlouho nezasmal a jelikož inzerát zmizel, tak si to za ty neuvěřitelné peníze jiný šašek asi i koupil 😁
Nedávno nějaké šašek na bazosi prodával jedničkovou koktu ročník 08 s popisem modelový rok 10 a s barvou červená perleť, tak jsem se dlouho nezasmal a jelikož inzerát zmizel, tak si to za ty neuvěřitelné peníze jiný šašek asi i koupil 😁
Tak jasně, opravdu opravdová perleť to nebyla, na to by příplatek 5200 Kč určitě nestačil 😄 Oficiálně to dle Škodovky byl "lak s perleťovým efektem", i když třeba v TP jsem měl uvedeno, že jde o černou metalízu.
columbus
Tyhle Fabie jsou to nejlepší co mohla Škodovka kdy dělat !!
Pokud tam nebyt tedy motor 1.2 tříválec !
Tyhle 1.4 MPI jsou samozřejmě dnes stará a leckdo by se zasmál
a mávnul rukou, ale kdybych potřeboval jezdit a měl 50 tisíc, jdu do ni hned,
nesměla by být shnilá, je potřeba pátrat kdo jakou prodává.
Nicméně auto nenáročné a v uvzovkách se nemá co podělat.
Vyměníte svíčky, cívky a není co řešit.
Samozřejmě záleží na tom, jak se kdo k tomu chová, ale jinak tyhle mpi
od Fábie se nemají za co stydět, narozdíl od dnešních moderních aut plných problémů!
Pokud tam nebyt tedy motor 1.2 tříválec !
Tyhle 1.4 MPI jsou samozřejmě dnes stará a leckdo by se zasmál
a mávnul rukou, ale kdybych potřeboval jezdit a měl 50 tisíc, jdu do ni hned,
nesměla by být shnilá, je potřeba pátrat kdo jakou prodává.
Nicméně auto nenáročné a v uvzovkách se nemá co podělat.
Vyměníte svíčky, cívky a není co řešit.
Samozřejmě záleží na tom, jak se kdo k tomu chová, ale jinak tyhle mpi
od Fábie se nemají za co stydět, narozdíl od dnešních moderních aut plných problémů!
holden1
"Však se kvůli tomu nedemontovala sestava klikové hřídele z bloku motoru. Pokud by se odstranily překlady, už by došlo k nevratným deformacím. Takhle ho mohli pracovníci Útvaru pro analýzu vozidel zase zkompletovat."
Nic, to jsou jen pismenka...
Ano, kdyby vyndali i klikovku, tak by museli dat novy saly... to by asi automobilka "ustala" .
😉
Ano, kdyby vyndali i klikovku, tak by museli dat novy saly... to by asi automobilka "ustala" .
😉
Pedfro
Kedže u nás na Slovensku Škodovky berieme akože "naše" auto čo mimochodom je vozidlo koncernu VW Group a tomu zodpovedajú aj ceny ND a servisu nemyslím si že Škodovka je ľudové auto tak ako koniec koncov Volkswagen .... ale nie o tom som chcel mal som možnosť jazdiť dlhodobo na Škode Fabia s motorom 1,4 čo bolo ešte celkom v pohode /nič moc výkon auto bez akýchkoľvek emócií,nutná výbava ale na vozenie z bodu A do bodu B O.K./ A potom katastrofa Fabia 3- valec /mimochodom švagor pochoval dve takéto fabie za 5- rokov takže 3- valec nikdy viac . na našej služobnej 3-hrnčekovej Fabii : Spotreba sa stabilne pohybuje v rozmedzí 8-9 litrov ,zvuk motora nazývame ho brutálny 10- valec a o výbave sa radšej zmieňovať nebude . Okrem Fabie existujú aj iné značky aj podla testu a príspevkov je zrejmé že tu budú aj iné názory
Naši technici mali kombíky Fabie I aj II, MPI aj HTP. Všetky prežili ďaleko cez 200 tisíc bez otvorenia motora, akurát tie HTP mali tak v priemere o liter, liter a pol nižšiu spotrebu.
Aby mal človek spotrebu 8-9 litrov, to musel ísť diaľnicu 140 a viac a na to tie autá naozaj neboli stavané. Mesto do 7-8, okreska kľudne aj okolo 5-6.
Ak treba, môžem pozrieť do PC a vytiahnuť štatistiky.
Aby mal človek spotrebu 8-9 litrov, to musel ísť diaľnicu 140 a viac a na to tie autá naozaj neboli stavané. Mesto do 7-8, okreska kľudne aj okolo 5-6.
Ak treba, môžem pozrieť do PC a vytiahnuť štatistiky.
Měl jsem jako své první auto poslední Seat Cordoba s motorem 1.2HTP a 47kw... na dálnici to jelo klidně za 12 na sto, stačil kopec... Vmax byl 190, to zase jo... z kopce 😁 😊
Po letech jsem měl z půjčovny Fabii 2 s 51kw verzí HTP, kombík a to auto jelo o cca 2 litry méně v Německu na dálnici drželo i 160 ve 4 lidech, pokud nepřišel opravdu prudký kopec... problém auta byl pak dostat se po zbrždění zpět na cestovní rychlost 😊 Nemyslím si, že HTP byl tak strašný motor.
Po letech jsem měl z půjčovny Fabii 2 s 51kw verzí HTP, kombík a to auto jelo o cca 2 litry méně v Německu na dálnici drželo i 160 ve 4 lidech, pokud nepřišel opravdu prudký kopec... problém auta byl pak dostat se po zbrždění zpět na cestovní rychlost 😊 Nemyslím si, že HTP byl tak strašný motor.
Áno, do kombi sa dával "lepší" HTP s 12 ventilmi, lepšou hlavou a v kombinácii s kratšou prevodovkou. A ak človek jazdil povedzme do 120 km/h bol aj úsporný.
No nevím v jakém roce výroby to bylo, ale co si pamatuji, tak první bylo 44 a 47kw, šlo to dát do obou karoserií, jen Seat měl tu silnější verzi, pak to bylo 51kw a nakonec 55kw v Rapidu.
Asi tak :yes: :yes: . O chvíľu sem doletí holden a poľutuje nás za nafasovanú fábiu 😒] 😒]
Inak čo sa týka životnosti, tak okrem prvých kusov dali snáď všetky cez 200kkm a dosť ich bolo ak okolo 300k km
Inak čo sa týka životnosti, tak okrem prvých kusov dali snáď všetky cez 200kkm a dosť ich bolo ak okolo 300k km
HTP fungovala, možno okrem prvých sérií, kde bolo treba vychytať muchy napr. so zlým šponovaním rozvodovej reťaze, ktorá občas preskočila, alebo prehrievaním oleja. Inak to celkom šlo, na poskakovanie do mesta dostačujúce. Mimo mesto už menej, výkonom ani progresívnou charakteristikou HTP práve neoplýval, konštrukčne to bol hrubý kompromis - de facto stará atmosférická 1,6 od VW, ktorej odrezali jeden valec.
Kombíky taky měly 6ventilové motory. Existovala Fabia Combi první generace s motorem HTP 40 kW, vyráběla se ale většinou jen na objednávku (v běžném ceníku nebyla uvedena). Druhá generace kombíku měla 44 kW verzi motoru už v běžném ceníku. V roce 2010 byla výroba 6ventilové verze ukončena a vyráběla se jen 12ventilové verze ve dvou výkonových verzích.
Exaktně vzato je HTP pouze marketingové označení Škody, zatímco Seat a VW nikdy ten bazmek jako HTP neoznačovaly.
Prosim vas, "1.2 htp" jsou asi tri, naprosto odlisny motory... a k tomu si prictete i 1.2 trivalec, co uz mu ale rikaji MPI, protoze htp ma tak mimoradne spatnou povest.
Fabie som si preskákal ako firemné autá, poväčšinou kombi, aj keď som ich dlhobobo nepoužíval, ale tie spotreby ktoré tu vypisuješ mi pripadajú ako hodne prestrelené. S nenávidenou haťapkou (mal som ju cca 3 mesiace vkuse) som sa v mixe mesto / diaľnica nedostal cez 7,5. Pokiaľ ubudlo v nejakom čase diaľničných kilometrov, tak aj spotreba sa posunula smerom dole niekde k 6,5. Na moje služobné jazdenie jazdenie - buď poskakovanie po meste, alebo diaľnica mi to nepripadá ako zlé číslo...
Ale sluzobne jazdenie je prisne v ramci limitov, cize 50/90/130. Kto je v praci, nebude sa ponahlat, je v praci 😄 Preto aj tie sluzobne auta treba tak brat, su v praci, jazdia pomaly. Z toho plynu aj rozdiely v spotrebe.
Keby si netrepal. Práve že tie služobné mali najťažší život, lebo najrýchlejšie, najterénnejšie a pod. je také auto ktoré nafasuješ a neriešiš údržbu či spotrebu.
len ci aj zamestnavatel neriesi spotrebu 😄
V jednom dávnom zamestnaní sme fasovali koncoročný účet za nadspotrebu, ale to bolo ešte v časoch, kedy sa za papierovú dalo zajazdiť 😄
Vieš kedy zamestnávateľ rieši nadspotrebu? Keď mu "nevyrobíš" ani zďaleka toľko čo si on predstavoval. Ak mu ale "vyrobíš" viac, tak nad nejakou spotrebou sa len pousmeje.
Ani nie, roky som platený od výkonu a za jazdenie mam tr a tri oriešky 😄 . Väčšinou idem 10 na limit, diaľnica 145 tacho, resp cca 138 dľa gps....
Presne tak, HTP brala okolo tých siedmich litrov, nie viac. Bohvieako neťahala, ale spotrebu mala slušnú.
Mimochodom, čo za číslo si si to dal k nicku?
Mimochodom, čo za číslo si si to dal k nicku?
To nie ja, prihlasil som sa a bol iný nick....
Niečo také tvrdil aj xxc, ktorý je teraz "verizon". V redakcii asi majú nejakého škriatka.
Já s naší Fabkou HTP do prodeje loni měl spotřebu 5.7 dle spritmonitoru. Pravda, nehonil jsem jí, byla využívána tak jak by HTP mělo být, město a mimo město, žádné hnaní se o rychlostní limity... já byl s autem i motorem spokojen, na svou dobu, určení, pohoda.
Ti co po ní chtějí tahání přívěsů 1.6T nebo dálniční sprinty s HTP jsou mimo.
Ti co po ní chtějí tahání přívěsů 1.6T nebo dálniční sprinty s HTP jsou mimo.
Jezdec667
Máme v rodině 15 letou fabii I 55 kw a na ní není skoro žádný rez, negarážovaná, motor bez problému, na rozdíl od 12 leté octavie II, kde reznou prahy a kde jsem to musel nechat po 10 letech odřít a nalakovat..
Tak to se tak nejak vi zé o2 nebyla tak dobra jako o1. Motory nic moc a hnila celkem vesele.
Mikesus
Ja mel kdysi fabii combi 1.4TDI 59kw, kupovanou novou. Kromě toho, že po 2 letech rezlo víko kufru, byl mensi problém s únikem chladicí kapaliny, u spolujezdce teklo kolem okna a hrozně kolisalo napětí v palubní síti, že někdy zhasla i celá pristrojovka a vnější osvětlení na par vteřin, tak to auto byl nezmar. Nenechalo mne nikdy nikde a jezdilo se spotřebou kolem 4 litrů při dojíždění do školy po okreskách. Jen ty emise tehdy nikdo neřešil.
kloucek.ma...@...
Já vlastním roomstera praktik motor 1,4 16 V 63 kw je přestavěný na lpg (koupen ojetý 53 tis najeto po 3 letech na benzín)dnes mi na počítadle naskočilo 438000 Km.A jezdím 25%dálnice a zbytek okresky po severních a středních čechách a že některé cesty jsou fakt peklo,je až div co to auto vydrží.Je pravda,že olej+ filtry dělám každých 15000,rozvody po 120000,ventily původní,první cívky po 220000,druhé po 1000km(valeo nebrat),tedˇtam jsou zpět NGK a drží,svíčky taky NGK 120000.Jinak olej nežere po 8-10 tis dolívám 0,3 l.Spotřeba 8-10 l LPG podle stylu jízdy.
Hmm, toľko šťastia s roomstrami z okolia a súčasným firemným nemám. To auto bolo pokazené už v katalógu. Keď si odmyslím prúser 1,2tsi(nie rozvody, ktoré počuješ a dáš ich vymeniť, ale tichá smrť v podobe zadretia) , tak vytrvale problémy s elektrikou (kabeláž piatych dverí ), vyberieš kľúče zo zapaľovania a ľaľa papluh, motor sa nevypne, musíš vypnúť stretávacie svetla a potom chcípne vytopenie piatych dverí (voda vyteká z osvetlenia špz (vyvŕtal som tam mini dierky aby priebežne odtekala), tečenie vody do interiéru cez zadné dvere, kolabujúce rj komfortných funkcii (ráno dôjdeš k autu a otvorené okná, hrajúce rádio a podobné špásy). Máme ich ešte stále cez 10, pôvodný stav bol vysoký a závady sú ako cez kopírak bez ohľadu na rok výroby
Jejda... za tohle Te ukrizujou a budes "valecny stvac" .
Takovy veci se tady o vw rikat nesmi!
😉
Takovy veci se tady o vw rikat nesmi!
😉
Radek Novk
Dobrý den
Já mám Fabia Junior r.v.2001, první majitel, najejo 230 000 km. Za celou dobu provozu jsem řešil pouze drobné provozní věci jako ložiska a pod. Jinak jsem tam lil pouze benzin. Jistě se zde najdou tací, kteří budou ohrnovat nos, ale moji filosofii "co v autě není nemůže se podělat" splnila dokonale. Dal jsem ji dceři na její řidičské začátky a věřím, že ještě nějakých 5-10 let bude jezdit. PS: mám tam i tažné a u baráku jsem ji teda nešetřil (suť, kamení písek atd.). přeju hezký den.
Já mám Fabia Junior r.v.2001, první majitel, najejo 230 000 km. Za celou dobu provozu jsem řešil pouze drobné provozní věci jako ložiska a pod. Jinak jsem tam lil pouze benzin. Jistě se zde najdou tací, kteří budou ohrnovat nos, ale moji filosofii "co v autě není nemůže se podělat" splnila dokonale. Dal jsem ji dceři na její řidičské začátky a věřím, že ještě nějakých 5-10 let bude jezdit. PS: mám tam i tažné a u baráku jsem ji teda nešetřil (suť, kamení písek atd.). přeju hezký den.
Na Fabii junior sa nemá čo pokaziť. Je to volant a štyri kolesá, a našťastie ma vo výbave aj dvere.
Kolegyňa na takom jazdila dlhé roky. Taká 45 kilová dievčina. Bez serva, bez centrálu, bez nastavenia volantu, no des.
Teraz má Karoq v plnke s automatom a konečne sa na jazdu autom teší.
Kolegyňa na takom jazdila dlhé roky. Taká 45 kilová dievčina. Bez serva, bez centrálu, bez nastavenia volantu, no des.
Teraz má Karoq v plnke s automatom a konečne sa na jazdu autom teší.
Dobrá, také zareaguji.
Fabia junior, první majitel. Kupována v roce 2003, z přáplatku má jen rádio a dva pytle.
Nemá centrál, posilovač nic. Je to už verze 1.2 HTP 40kw. Najeto má už 106 tis km, pořád stejnou trasu do města do práce a zpět😊 Olej se mění jednou ročně, servis to moc nevidí, od roku 2003 jen asi dvakrát nebo třikrát gumy, kapaliny, na 90 tis přední brzdy ( i kotouče, koroze je sežrala ). A jednou cívky a svíčky. Ted už odešel výfuk po 16ti letech, je vůle na předních ramenech a koroze ( prahy a přední blatník ). Koroze jí žere posledních 8 let. Nikdy to nepřestalo jezdit, ale končí technická a asi půjde do šrotu 😊 BTW: S motorem nebyl nikdy žádný problém. Jezdí jako drak😊)
Fabia junior, první majitel. Kupována v roce 2003, z přáplatku má jen rádio a dva pytle.
Nemá centrál, posilovač nic. Je to už verze 1.2 HTP 40kw. Najeto má už 106 tis km, pořád stejnou trasu do města do práce a zpět😊 Olej se mění jednou ročně, servis to moc nevidí, od roku 2003 jen asi dvakrát nebo třikrát gumy, kapaliny, na 90 tis přední brzdy ( i kotouče, koroze je sežrala ). A jednou cívky a svíčky. Ted už odešel výfuk po 16ti letech, je vůle na předních ramenech a koroze ( prahy a přední blatník ). Koroze jí žere posledních 8 let. Nikdy to nepřestalo jezdit, ale končí technická a asi půjde do šrotu 😊 BTW: S motorem nebyl nikdy žádný problém. Jezdí jako drak😊)
Meky
Čítanie o starom srote a majitelke, ktorá nemá na slušnejšie auto.
Smutne.
Btw ako prechádza so svietiacimi kontrolkami cez STK ??
Smutne.
Btw ako prechádza so svietiacimi kontrolkami cez STK ??
Asi takto, naší háťápce tahle kontrolka taky svítila pořád. Jak byla manželka tuším v roce 2014, tak jí řekli, že to je folklor a řešit se budou jen emise. V roce 2016 mělo být zpřísnění, ale kontrolka sama nějakou dobu před STK zhasla a na STK mi bylo řečeno, že i tak katalyzátor asi příště neprojde, navíc že je málo dat a auto měřil hrozně dlouho a hrozně dlouho ho vytáčel a zahříval. 2018 jsem to nechal smazat asi 200 km před STK, načetl nová data a prošli jsme pokud si pamatuju bez problémů.
vartin
Kdyžtak paní Věře řekněte, že bude mít zakarbonované trubičky zpětného vedení výfukových plynů. Mě kvůli tomu od roku 2009, vždy před technickou, měnili EGR ventil. Měnily se i lambdy a čistilo se čidlo tlaku vzduchu. V štěstí neštěstí se kontrolka po technické kontrole vždy rozssvítila. Žádný servis mi to nedokázal pořádně opravit. Prý, hlásí to špatnou funkci EGR ventilu... Fakt zoufalost ty servisy. Jsou to pouze měniči funkčních dílů, nic víc. Nakonec jsem auto svěřil švagrovýmu tátovi, který přes notebook provedl test funkčnosti výše zmíněných dílů, a povídal: tobě ale všechno funguje, to je divný. Nakonec se v tom pohrabal a zjistil, že na opravu stačil pouhý šroubovák, kterým z trubičky zpětného vedení výfukových plynů vyškrábal silnou vrstvu karbonu. Kontrolka zhasla a je klid.
Lui Luilui
Všechny články o škodovke mi přijdou jako placená reklama ale v Česku existují i jiné značky a podstatně kvalitnejší než škodovka za stejní peníz.
Moje malá skušenost😒br /> 1- Toyota Yaris automat MMT- věk 14 let, celou dobu na ulici před domem na sidlišti. Poruchy- žádna. Výměna dílu-2 akumulátory, brzdový deštičky v předu, nejaký žárovky, lamela na spojce po 150 tisíc km. Toť vše- cca za 10 000 korún. Takovou škodovku neznám.
Moje malá skušenost😒br /> 1- Toyota Yaris automat MMT- věk 14 let, celou dobu na ulici před domem na sidlišti. Poruchy- žádna. Výměna dílu-2 akumulátory, brzdový deštičky v předu, nejaký žárovky, lamela na spojce po 150 tisíc km. Toť vše- cca za 10 000 korún. Takovou škodovku neznám.
Najezdit 260 tis krizovanim po Evrope je o hodne mensi problem, nez je naskakat kolem komina... a s dlouhym seznamem majitelu.
Tahle Fabia byla s 1.4 jeste poctivy auto.
V kombíku zodveze malou a mladou rodinu, sice tam není tak moc místa, je to oproti Felicii moderní auto, uvnitř ve vyšších výbavách najdeš i velmi slušný interiér a ač nejsem zrovna fanoušek, tak Fabie RS s 1.9TDI dodnes umí potrápit nejeden moderní dálniční křižník díky tomu, že je lehká, sám jsem párkrát zkoušel. Problém je spíš v zatáčení, hlavně kousky s 1.9TDI, ale zachovalá 1.4ka v kombíku? Myslim, že ještě pár let ji majitel na krátké trasy užije, kufr je velmi dobrý (jednou jsem v něm i jel 😁 ) a největší zklamání pro mne bylo, když jsme se ve 2 poskládali s věcmi do Fabie sedan a ty stejné věci (hudební aparáty a boxy) ve dvou jsem měl velký problém odvézt v Mondeu.....
Dvojková Fabka už měla horší motorizace, přišla o 1.9TDi, měla horší interiér a vůbec tak nějak spíš vypadala, jako ošklivější sestra Swiftu.
Voči Felde bola samozrejme o kus modernejšia, a napr.tuhosť karosérie sa nedala ani porovnávať. Bola však o poznanie menšia a zlý výhľad cez hrubé A-stĺpiky bol často diskutovaný. a právom kritizovaný. Auto tiež bolo hlučné vo vyšších rýchlostiach - akusticky nevyriešená karoséria bola príkladne tuhá, ale vo vyšších otáčkach dunela, a zaliehalo od toho v ušiach. Nedajbože vtedy pootvoriť niektoré okno. Felda tento problém nemala.
Tiež najbežnejšie motorizácie neboli nič extra, taká HTP sa takmer stala legendou. Ja som nejaký čas jazdil s trojvalcom 1,4 TDI a bez nejakej zášte voči Fabii musím povedať, že kultúrnejší chod a lepšie utlmenie mali v tej dobe snáď aj Zetory...
Interiér mnohí chválili za jednoduchosť, na mňa bol príliš strohý, no a o širokom strednom paneli s rohom tlačiacim koleno vodiča, sa už písali eseje. Hranatá hlavica šaltpáky bola už len horkou čerešničkou na torte.
Plus ma hnevali pričasto odchádzajúce žiarovky v predných svetlách, jednookých Fabií bývalo na cestách veľa.
Ak toto má byť najlepšie auto od Škody, tak je to vážne smutné.
Xenony u Fabie 1 prý stojí ranec, tak hodně lidí kupuje druhovýrobu a ta svítí tak, jak svítí 😁
Nyní mám jako druhé auto konkurenta Fabie I - Clio II a Fabie je prostě v interiéru modernější.Clio je královsky prostorné a pohodlnné a má velmi dobrý podvozek, který se sice naklání, ale je naprosto čitelný, komfortná a není nebezpečný, i na špatných pneu poznáš, kdy jsi na limitu a auto se nechová zákeřně.. škode jen, že nebylo jako kombi. A i když je mé auto s docela dobrou pověstí a historií, tak přecijen tam občas tu a tam něco zazlobí i když jsou to korunové položky 😊
Dnes mi z B segmentu příjde jako nejlepší auto nové Clio, to je hodně povedené, bohužel není jako kombi, což byla síla Fabie... ale tam už kombi také bijí na poplach a další nebude.
Dnes máš aj na malých autách limit 1200kg a to už je slušná hodnota, na vyššie váhy treba ísť do vyšších kategórií 😉
Moje pracka bude mit za tri roky 30 let nonstop provozu s vyjimkou vymeny cerpadylka nebo rozbehoveho kondenzatoru. Na pocatku nebyla cena produktu ale jeho kvalita. Ve vysledku nejen usetrim, ale setrim i zbytecne starosti.
Moje pracka je technicky dokonala, ma mechanicky programator, cely vnitrek z nerezu. Pracka nestoji v koupelne ale v pradelne,. To je mistnost kde se pere a susi pradlo, jestli si to jeste neslysel. Nicmene je porad i pres stari technicky i vizualne docela sik a servisak rek, ze se podobna kvalita dneska uz nekoupi. Dokud bude prat tak tam bude stat i pres tve hloupe poznamky.
ať slouží! (pračka) 😄
(a vsadím boty, že ses tam přistěhoval jako většina)
Tady si precti vyznam slova malomestak. https😐/cs.wikipedia.org/…%A1%C5%A5%C3%A1k Nijak nesouvisi s malym mestem.
A znova opakuju, nech si sve onanie na nekoho kdo ti to zere. svymi hloupymi utoky se jenom ztrapnujes