Ach jéjej, zase Staníkův prolhaný, demagogický marketingový news letter od Hnůjdajů. Ještě tu z něj můžete nakopírovat soutěž v kreslení dětí zaměstnanců a bude tu šaškárna od křivého H kompletní. Klávesnice snese všechno, bohužel. Snůška bobíků a hovínek, jako celé Hnůjdé.
Kdyz si kdysi vybojovavaly misto na slunci znacky z japonska, prineslo nam to spoustu radosti v podobe Z, RX, WRX STI, EVO, S2K, Integra a dalsich kousku. Dnes jsou japonci uz dobre zabehnuti, dalsi sportovni modely je spis uz nikam neposunou, navic doba se zmenila, z Japonska tak zustaly sportovni uz jen vyjimky a ruznorodost toho co clovek potka na silnicich vadne.
Nastesti prichazi druhy sled, nekdo kdo si uz dlouho zuby brousi na pozice nejen japoncu, a ktery, a ted ruku na srdce, na to aby se posunul dal casto rad kopiruje postupy, ktere se uz kdysi osvedcili, ktere jiz kdysi nekdo pouzil. Prichazi korejci a snima prichazi doba korejska.
Uprimne mi je putna jestli budou mit korejci plnou hubu marketingovych kecu, jestli i nakonec dostanou od Porsche nalozeno. Dulezite je aby do toho sli po hlave jako do i30 N, a pokud bude vysledek alespon takovy tak uz jen to ze jejich rozmar, jejich dohaneni konkurence, da vzniknout zase jednou necemu zajimave je prijemne pomysleni. Cert vem jestli se jim to bude rentovat, typicky akcionar Hyundai+Kia chudobou jiste nezajde, ja (i kdyz si to v zivote nekoupim) budu za to stejne rad jako za existenci Alpiny a dalsich rel. dostupnych exotik.
PS: Doba korejska?! Jop, a je mi jedno jestli z toho fostka j3bne, stejne uz ma na krajicku kdyz se dozvedel ze se MB mozna ztahne z F1 a do toho dnes ta spoluprace s volvem... ten to ma stejne za par :-[]:-[]
Korejce jsem nikdy nemusel a popravdě ani dneska po nich nepokukuji, ale pak přijde například Stinger, nebo i30 N. Sice i30 není můj šálek kávy, ale v N verzi už to je jiné kafe. Silný motor, manuální převodovka, dobrý podvozek. Pokud by přišli s něčím jako například toyobaru, nebo i klidně s něčím s motorem uprostřed a dle jejich slov s přijatelnou cenou, tou správnou technikou (žádný hybrid, nízká hmotnost, manuál...) tak by si to své kupce rozhodně našlo. Jak jsem korejce nemusel (což umocňovala hlavně deme*ntní reklamní kampaň), tak se mi začínají zamlouvat. Škoda jen že nemají dvoulitrové nafty jinde než v SUV. i v i30/ceed by to sedělo.
Což o to vyrobit. Důležité je, aby to někdo taky kupoval. Tady je myslím Stinger spíše varování, než příklad hodný následování...
Ono je něco jiného prodat i30 N za 750 tis. nebo konkurenta Porsche zcela bez jména a tradice za 2 mega :no:
No jasně, až bude sedět lejno na poličce, bude se taky tváři
Chundaj se nikdy nemůže srovnávat s ničím jiným než s Dálchčijí. Možná Nko nějakým způsobem vykouklo, ale ne moc. Bude to vždycky už jen levná značka, hezká skořápka s nevalným obsahem a dílenským zpracováním......Jak by řekl klasik obsah ničím nenahradíš a tady to platí dokonce dvojnásob :D:D:D