Opel v područí nového majitele, Skupiny PSA, chce dokázat, že jej čeká zářná budoucnost. Nová Corsa, vzniklá právě díky technice PSA, dokazuje, že to půjde. Je to parádní auto!
mne sa moc paci ... pecka kusok.... len to chce normalne kola... tento testovany ma opat cierne disky https://img2.auto.cz/…ull/5503427_.jpg ja neviem co je to za mor..... ale na klasickych kolach neskutocna kara :yes:
a tebe sa ktore nemecke kusky pacia najviac... a neboj.. nebudem kriticky ... v tomto je to u kazdeho predsa ine a neda sa tu nikomu ani nic vnucovat ....
este rozmyslam nad tretim miestom.. ale tu mam uz viac favoritov..... a paci sa mi aj nova puma... tak neviem ... ale arteon a Gecko to su pre mna skutocne vizualne 2 nemecke top esa :yes:
Nic proti, ale Corsa je male městské auto, proč jste si nevzali do testu tu atmo 1.2? To je odpovídající kubatura městského vozu. Podle papírových hodnot to jede docela dobře, ale chtělo by to otestovat v reálu.
Ta atmosfera stačí nejen do mesta, ale také na 100% silnic I.třídy a pochybuju, ze bude mít potíže na dálnici.
Většina řidičů corsy nejsou závodníci s OPC, ale potřebují se spolehlive dostat z místa A do místa B.
Atmosfera je super, dodnes spominam, ako som ju mal v starej 208 a jazdilo to 1,2 (v 89km/h obmedzovac) a rovno 5. Trojka tahala myslim do 123, na vyssich rychlostiach som uz asi obmedzovac nedosiahol :-D Inak motor v pohode staci. Ale to bola 60 kw verzia, toto upravili na 55 kw.
Vyšperkovaný Peugeot 208 nastavil latku dosť vysoko a zrejme sa tam aj dosť plesli. Corse neostalo nič iné, len ju podliezť. Oplácke interiéry podľa mňa veľmi rýchlo starnú (Astra aj Insignia). Ja rozumiem, že nie každý je zvedavý na nejaké hi-tech riešenia s i-cockpitom, ale teda tu sa šetrilo aj na spracovaní niektorých plastov.
Je to ale skvelé auto, dobre jazdí, no po tom, koľko rokov bola v predaji predošlá Corsa, sa trochu obávam, že táto rýchlo zostarne. Ale čo, prekopať interiér dnes už nie je taký problém, zvonku je to veľmi podarené.
Celkom ma pobavil výrok redaktora o nepodobnosti týchto dvoch koncernových súrodencov. Stačí na to mrknúť z bočného či predobočného profilu a príbuznosť Corsy s 208 okamžite udrie do očí. Aj keď treba pochváliť pánov z Russelsheimu, že na tom odlíšení silno popracovali a nevymenili len odznaky na kapote. Podarilo sa im dať Corse vlastnú tvár jak z vonku tak z vnútra. Ale naozaj si nemyslím, že 1 mm na šírku človeku nejak výrazne pomôže pri parkovaní (toto bolo v texte) a mám pocit, že niekto len opisoval z informačných materiálov automobilky bez toho aby sa čo len trocha zamyslel. A jeden do očí bijúci detail si mohli v Opli odpustiť - ten prístrojový display v inak peknom interiéri vyzerá ako z hračkárskeho autíčka.
No, můj názor na novou corsu je takový, že co se týká vzhledu, je to jednoznačně krok vpřed. Auto vypadá opravdu víc než slušně. Ikdyž posez o 3cm níže oproti řadě E je určitě spíše překážkou, nežli zlepšením. Ovšem co se týká stávající motorizace, absolutně chybí atmosferický čtyřválec 1.4. Jsem majitelem této motorizace a můžu říct, že bych neměnil. Jsou to bezúdržbové motory se slušným výkonem a nízkou spotřebou, které k tomuto vozu víc než sedí a tady mi prostě chybí.