Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ozzman
Jsou ty s dieslem.... Hilux a Landcruiser ! 😁
Bacha nová generace LandCruiseru bude 3,5 litr benzín HYBRID 😁
Fakt vtipný jak nejde Land Cruiser - u nejde napsat správně česky :-!
Fakt vtipný jak nejde Land Cruiser - u nejde napsat správně česky :-!
Třeba to alespoň pojede 😁 Diesel uplně zruší ? To je škoda, docela mi to k tomu autu sedělo.
Jo nafta v týhle úrovni už dává smysl = furt ne za tržní ceny ale funkčně jo
Nevim možná bude víc motorů uvidíme. Ale poprvé by měl hybrid dorazit i sem
Nevim možná bude víc motorů uvidíme. Ale poprvé by měl hybrid dorazit i sem
Ale vůbec to nejelo a strašně to cukalo při řazení.
Nojo taky mi pučovací auto občas cukne = jak skoro nejezdim s manuálama 😄
Byl to automat 😁
To bude tim že už si zvyklej na nejsametovějš řadící automat = eCVT :-!
Si teď nejsem jistej jestli sem vlastně nějakym klasickym HDM automatem Toyota jel = tam budou nejvíc 6ti st. Aisiny. Ty půjčovací auta který si teda beru skoro vždycky když tam sem = to sou v drtivý většině manuály. Nebo eCVT jako posledně Camry
Si teď nejsem jistej jestli sem vlastně nějakym klasickym HDM automatem Toyota jel = tam budou nejvíc 6ti st. Aisiny. Ty půjčovací auta který si teda beru skoro vždycky když tam sem = to sou v drtivý většině manuály. Nebo eCVT jako posledně Camry
Mne nepřišlo, že cukal 😁 To psal Mikesus 😁 Ale je fakt, že se mu moc nechtělo, na dálničním nájezdu byl pomalejší i než 1.8HSD 😁 😁
Rozhodne k plynulosti to mělo daleko. Naopak teď mám 1.2t corollu s manuálem a kromě rozjezdu ( ano už mám chromou levou nohu ) to docela jde. Musím uznat , že to oproti mojí corolle má mnohem komfortnejsi podvozek a je to lépe odhlučněné. To jak to žehlí, je na kompakt famózní. Jen ten volant je extra preposilovanej a v zatáčkách je cítit to těžiště hned. Reakce v nízkých rychlostech jako klasický ICE, takže ve městě člověk musí 3x přemýšlet jestli se mu to rozjede a kolik toho vykonu dostane. To se u hybridu nestane. A pak ta spotreba. Dlouhodoba tam byla 7.2, po Praze porovnání tras, ktere jsem mohl porovnat s dvoulitrem ( zimní provoz )😒br />
Zličín -> Pankrác - 3.9 vs 7.6
Pankrác -> Zličín - 5.5 vs 8.6
Prosek -> hlavní nádraží - 1.8 vs 6.8
Hlavní nádraží -> Pankrác- 4.2 vs 7.3
Zličín -> hlavní nádraží - 2.5 vs 6.5
A to jsem ještě jezdil mimo špičku kde člověk projede semafor do 2 cyklů.
Kombinace okresky a dálnice byla 7.5
Pankrác -> Zličín - 5.5 vs 8.6
Prosek -> hlavní nádraží - 1.8 vs 6.8
Hlavní nádraží -> Pankrác- 4.2 vs 7.3
Zličín -> hlavní nádraží - 2.5 vs 6.5
A to jsem ještě jezdil mimo špičku kde člověk projede semafor do 2 cyklů.
Kombinace okresky a dálnice byla 7.5
Není ten motor na to auto trochu slabší?
Není to tak zle. Rozhodně od cca 80 lepší než 1.8hybrid, subjektivně samozřejmě. Je to fakt prijemnej motor docela. Smaozřejmě v porovnání s 2.0hsd to je velký rozdíl, ale dostačující úplně v pohodě a takový výkon by mi stačil.
...si mě eště neviděl když ve 100kW hatchbacku zmáčnu PoWeR mode stojim na podlaze s.ru na spotřebu a pobízim ho JEĎ JEĎ tak JEĎ 😁
Nevěřil bys zrovna minulej tejden sem takhle dal tři kamiony za sebou = navíc trochu do kopce :-!
Nevěřil bys zrovna minulej tejden sem takhle dal tři kamiony za sebou = navíc trochu do kopce :-!
A mezitím tě na půl plynu vyblikává Š.Octavia..... jo, o víkendu jsme to zažívali v CHRku 😁 Paráda... 😁
Na půl plynu? To asi ani okrajová verze RS = v CH-R je o 10kW míň a o ve všem horší konstrukce SUV víc = dohromady to JE znát 😄
Prostě 100kW hatchback = bude mít možná nepatrně lepší parametry než sis před časem sám naměřil, tam ste měli kombík ne? Je na to středočeskopražský ježdění poskakování akorát = slušná spotřeba je milej bonus = k tomu nízkýmu těžišti a lepšim závěsum kol a lepšímu rozložení hmotnosti mezi nápravy 😁
Už stárne ale furt nevim co vhodnějšího bych tehdy měl vzít = ty si tu psal že jo = tak co bys mi doporučil? Před 3 rokama a co jako nástupce?
Prostě 100kW hatchback = bude mít možná nepatrně lepší parametry než sis před časem sám naměřil, tam ste měli kombík ne? Je na to středočeskopražský ježdění poskakování akorát = slušná spotřeba je milej bonus = k tomu nízkýmu těžišti a lepšim závěsum kol a lepšímu rozložení hmotnosti mezi nápravy 😁
Už stárne ale furt nevim co vhodnějšího bych tehdy měl vzít = ty si tu psal že jo = tak co bys mi doporučil? Před 3 rokama a co jako nástupce?
Jako nástupce corollu s 2.0 přece ne? Celkově jen cca o 0.5 litru větší spotřeba, ale v tom poweru bys jezdil mnohem rychleji. Chtěl bych někdy premerit a porovnat rozjezdy s aurisem a dvoulitrem corollu jaký je rozdíl. Co ty na to? Mně totiž přijde, že tomu dvoulitru se z místa tolik nechce a s predvadeckama, které nejsou zajete, obzvlášť dnes již jen 90kw, to moc objektivní není. A nikoho s 1.8 100kw jinak neznam
A dobrý diesel byl i ten v malých autech Toyoty, 1,4D-4D, dokud byl k dispozici.
To jsem nikdy nejel, ale včera jsem zkoušel 1.2T v Corolle kombi a to auto je s tím motorem velmi povedené, podvozek komfortní a měkký a fakt dobře žehlí nerovnosti na to, že je to vlastně kompakt, výrazně lepší, než hybridní verze a to i odhlučnění. Škoda jen, že je tak nastaveno celé auto, řízení přeposilované a skoro prstem měníš směr, mohlo by to alespoň ve vyšší rychlosti ztuhnout. Jezdil jsem i HB Corollu s tímto motorem a ta mi tak dobrá nepřišla. Řekl bych, že takto motorizovaná Corolla kombi je takový japonský francouz 😁
.StenLi.
Clovek by si myslel ze automobilky budu v tazkych casoch kedy je klucove spravit to spravne strategicke rozhodnutie ovplyvnujuce fungovanie automobilky na dalsie desatrocie vzhliadat ku najvacsej a trhovo daleko najhodnotnejsej automobilke, dokonca az bez hanby ju kopirovat.. ale nie, podovody, nezmyselne site motory na mieru emisnych testov, skutocne znizenie spotreby a emisii o ktore naozaj ide a ziskanie si zakaznika skutocnou nizkou spotrebou nie su dolezite.. konecne tu mame aparat v podobe emisnych pokut ktory aspon trochu odmeni moralne spravanie sa a usilie dobrych automobiliek ked uz zakaznici bezohladne odpustaju podvody na prirode aj sebe..
Největší dnešní podvod jsou PHEV. V tom Toyota nejede?
Pogo ty si trochu jak zaseklá deska = dohledej si SÁM kolik km je běžnej průměrnej denní nájezd. A zkombinuj to s testama reálnejch dojezdů PHEV = ten Prius má psanejch myslim 50 km = v opakovanejch testech po Praze má naměřeno myslim 43-46 km. Pokud lidi nejsou paka a v práci nebo doma v garáži tomu věnujou 5 vteřin a když tam auto stojí se nabíjí = prostě REÁLNĚ těch 40-60 km denně což je VÍC než je běžnej denní průměr = tak ujedou JEN na elektřinu.
Na cestu do Chorvatska je to samozřejmě už normální hybrid
Toyota druhej PHEV někdy v druhý polovině letošního roku bude https😐/www.auto.cz/…ny-dojezd-132125
Na cestu do Chorvatska je to samozřejmě už normální hybrid
Toyota druhej PHEV někdy v druhý polovině letošního roku bude https😐/www.auto.cz/…ny-dojezd-132125
Ty zas perlíš. Myslíš tu automobilku, co loni málem zkrachovala? Měli by k ní všichni vzhlížet, protože jí teď zrovna věří investoři/spekulanti?
Pominu, že "trhovo daleko nejhodnotnejší" je nesmysl.
Pominu, že "trhovo daleko nejhodnotnejší" je nesmysl.
Nemyslel nahodou Toyotu? 😉
Tu automobilku, co umi full-hybrid..? 😄
Tu automobilku, co umi full-hybrid..? 😄
Že by přece jen? A to by si pomohli jak, když Toyota odmítá elektrifikaci a auta by za pár let měla mít spotřeby z říše snů?
Toyota nemá hlavní těžiště prodejů v Evropě, takže nemusí vymýšlet takový chujoviny, co evropské automobilky a může si vesele dál prodávat hybridy.
Toyota nemá hlavní těžiště prodejů v Evropě, takže nemusí vymýšlet takový chujoviny, co evropské automobilky a může si vesele dál prodávat hybridy.
Cetl jsi ten clanek?
Jmenuje se: Pokuty za emise a zdražování aut? Toyota se nebojí
Toyota si muze vesele prodavat (full) hybridy, protoze jsou prodejny 😉
Honda se snazi o totez.
Ostatni vyrobci musi prijit rovnou s plug-inem nebo EV. Ale to uz jsme zase tam, kde jsme byli.
Vetu, ze Toyota odmita elektrifikaci bych opravil. Toyota odmitALA - v minulosti.
https😐/europe.autonews.com/…attery-next-year
Jmenuje se: Pokuty za emise a zdražování aut? Toyota se nebojí
Toyota si muze vesele prodavat (full) hybridy, protoze jsou prodejny 😉
Honda se snazi o totez.
Ostatni vyrobci musi prijit rovnou s plug-inem nebo EV. Ale to uz jsme zase tam, kde jsme byli.
Vetu, ze Toyota odmita elektrifikaci bych opravil. Toyota odmitALA - v minulosti.
https😐/europe.autonews.com/…attery-next-year
Četl. Ale ty jsi zřejmě nečetl, co jsem napsal já, přesto, že jsi reagoval. Článek je o aktuálním limitu 95g. O kolik desítek procent že má do pár let klesnout?
No proto jsem ti dal odkaz na tu elektrifikaci..
A je nějaký důvod, aby evropské automobilky vzhlíželi k automobilce, která plánuje elektrifikaci?
Oni ji snad neplánují? Resp. na ní už nepracují? Resp. už sami pár EV nevyrobili?
Oni ji snad neplánují? Resp. na ní už nepracují? Resp. už sami pár EV nevyrobili?
Hybrid?
Viz nase nedelni debata😒br /> "Vis Karle, tady nejde o to, kdo co nabizi, ale o to, co (kolik) prodava.
Toyota proda v Evrope polovinu produkce s full-hybridem.
VW proda par PHEV."
Konec citace 😄
Viceprezident Toyoty to vyjadril v tom odkazu o EV vyse takto: "Wanting to make an effort is not enough. You really should be able to deliver," Terashi said. :yes😒br /> Plati to samozrejme i pro hybrid.
Viz nase nedelni debata😒br /> "Vis Karle, tady nejde o to, kdo co nabizi, ale o to, co (kolik) prodava.
Toyota proda v Evrope polovinu produkce s full-hybridem.
VW proda par PHEV."
Konec citace 😄
Viceprezident Toyoty to vyjadril v tom odkazu o EV vyse takto: "Wanting to make an effort is not enough. You really should be able to deliver," Terashi said. :yes😒br /> Plati to samozrejme i pro hybrid.
Tohle že řekl? Sedl jsem si na zadek. Tak teď mám konečně jasno, bude to paráda! :yes:
Tobe na tom neprijde nic zvlastniho.
Ja vim.
https😐/www.spiegel.de/…ms-a-470093.html
Citace z r. 2007! 😒br /> SPIEGEL: But this competition has clearly failed in one area: German carmakers haven't come out with a single hybrid yet. Meanwhile Toyota, with its hybrids, might as well be using Audi's advertising slogan: Vorsprung durch Technik (Innovation through Technology).
Winterkorn: We lived up to the concept of being innovative through technology back in the 1990s, when we unveiled the Audi duo, the world's first hybrid series-production vehicle. But the market apparently wasn't ready for it then, and we sold only a few hundred of the cars.
Chapes to Karle?
You really should be able to deliver 😉
Inovace na papire (hubou) / par stovek prodanych kusu je k nicemu.
Volkswagen porad mluvi obdobne (jako v roce 2007 o hybridu), tentokrat o elektro ofenzive. Realita je takova, ze porad prodava vetsinu benzinu a dieselu a bez hybridu.
Uvidime, jestli se alespon po DG neco zmenilo.
Ja vim.
https😐/www.spiegel.de/…ms-a-470093.html
Citace z r. 2007! 😒br /> SPIEGEL: But this competition has clearly failed in one area: German carmakers haven't come out with a single hybrid yet. Meanwhile Toyota, with its hybrids, might as well be using Audi's advertising slogan: Vorsprung durch Technik (Innovation through Technology).
Winterkorn: We lived up to the concept of being innovative through technology back in the 1990s, when we unveiled the Audi duo, the world's first hybrid series-production vehicle. But the market apparently wasn't ready for it then, and we sold only a few hundred of the cars.
Chapes to Karle?
You really should be able to deliver 😉
Inovace na papire (hubou) / par stovek prodanych kusu je k nicemu.
Volkswagen porad mluvi obdobne (jako v roce 2007 o hybridu), tentokrat o elektro ofenzive. Realita je takova, ze porad prodava vetsinu benzinu a dieselu a bez hybridu.
Uvidime, jestli se alespon po DG neco zmenilo.
bubulak
Toyotě fandím (už jsem měl dvě a vždy spokojenost), ale ta informace, že nezdražuje je kulantně řečeno nepřesná. Ona totiž už dávno zdražila - třeba nová Corolla a to i v nehybridním provedení je o dost dražší než konkurence, začíná na 499.
Ano, naskočila cena s novym modelem, ale nevím o kolik víc stála minulá corolla když vstupovala na trh. Už teď se bez problému skladovky dají sehnat od cca 420tis.
Nová platforma nový motory prostě nová technika se musí zaplatit. Nicméně hlavní faktor je skrytá skoro megainflace posledních let = ty biliony peněz vytištěnejch na jako řešení krize před 10ti lety = se nám holt vracej kdo by to byl čekal = ve zdražování VŠEHO
Sem fakt zvědavej CO udělá další krize = která už si druhym rokem připravuje půdu na všech frontách jak to tak působí = zatim jako zpomalenej záběr blížící se VELKÝ bouračky
Tak sem zvědavej jestli se ty auta který podle zatim dostupnejch záběrů se prostě skoro na 100% MUSÍ srazit jestli to bude megabouračka nebo nakonec jen poškrábaný plechy a nějaký uražený zrcátko 😄
Sem fakt zvědavej CO udělá další krize = která už si druhym rokem připravuje půdu na všech frontách jak to tak působí = zatim jako zpomalenej záběr blížící se VELKÝ bouračky
Tak sem zvědavej jestli se ty auta který podle zatim dostupnejch záběrů se prostě skoro na 100% MUSÍ srazit jestli to bude megabouračka nebo nakonec jen poškrábaný plechy a nějaký uražený zrcátko 😄
Corolla je drahá a má horší motory než konkurence.
A jaké motory mezi sebou provnavas?
1.4 TGDI, 1.5 TSI, 1.5 EB a TCe 140. Proti ním je Toyota 1.2 115.
Porovnávat 1.2 od Toyoty s uvedenými motory asi moc nejde, to je rozdíl třídy. Ta se dá porovnávat tříválečky a i tam bude mít dynamicky problém.
http😐/www.zeperfs.com/…uel7501-8070.htm
http😐/www.zeperfs.com/…uel7956-8070.htm
http😐/www.zeperfs.com/…uel7501-8070.htm
http😐/www.zeperfs.com/…uel7956-8070.htm
Tie porovnávane autá sú aj ľahšie, pri rovnakej hmotnosti by to bolo +/- to isté. Ale kde je tá 1,2 od Toyoty zaručene lepšia ako 1,0 TSI je rozbeh z miesta. Tiež kultúra chodu v niektorých situáciach je neporovnateľne lepšia.
Proč 1,2. V nový Corolle je 1,6 132 koní. Nejel jsem s tím, ale parametrově to nevypadá zle, abych tvrdil, že je to horší motor než to co si jmenoval?
Proč proboha archaickou jednašestku? 😁 To nechceš..
Má 132 koní a když srovnává motory bez hybridů, tak bych šáhnul po tý 1,6. Ona toho Toyota moc nenabízí. Paletu motorů mají silně omezenou. Tam si jako fakt moc nevybereš.
Mne ta jednadvojka přišla příjemná, včera jsem s ní jezdil v kombi a v sobotu i v HB hlavně celé auto bylo zajímavé, škoda jen, že začíná na 0,5M, ale třeba to ještě nějakou akcí stáhnou, mohlo by to být pak zajímavé. Není to nejlepší malé turbo, ale ani nejhorší.
Jezdí se s ní příjemně a musel bych přímo porovnat = já si prostě jen pučuju úmyslně něco co sem neměl když tam sem na přezutí nebo na servis. Ale možná bych dal přednost trochu silnější 1.6 = co nad ní ohrnuješ nos 😄
I když kdysi mi NAPROSTO JEDNOZNAČNĚ vyšel nejlíp hybrid 1.8 100kW
I když kdysi mi NAPROSTO JEDNOZNAČNĚ vyšel nejlíp hybrid 1.8 100kW
Hele VELMI opatrně = druhou ze dvou příspěvků = nejsi nemocnej nebo tak něco? :-!
Zdá se že i z tebe občas vypadne smysluplná myšlenka, se kterou se dá souhlasit.
To viz mý souhlasy = i z tebe. Otázka je KDO se mýlí v těch 90ti a víc procentech ostatního kdy shodu nemáme 😁 :-!
Určitě já. Ty nikdy. Proto máš zřejmě často tolik palců dolu. Svět kolem tebe je plnej pitomců, který ničemu nerozumí.
Jo. Ne občas taky. Místní palce jako kritérium správnosti? :yes: 😁
Tos mě fakt dostal 😲 :😉
To že ca 80% lidí špatně zpracovává info = to je FAKT = smutnej ale fakt, takže ty palce.. :-!
Svět JE plnej pitomců = o tom naprosto ŽÁDNÁ
Nemyslim to až tak zle jako to asi vyzní = ale byl by asi brutální černej humor = sledovat porovnání tvejch názorů v nějakym akademickym prostředí = na oboru asi nezáleží 😉
Je černej humor = že si řikáme homo sapiens 😁
Tos mě fakt dostal 😲 :😉
To že ca 80% lidí špatně zpracovává info = to je FAKT = smutnej ale fakt, takže ty palce.. :-!
Svět JE plnej pitomců = o tom naprosto ŽÁDNÁ
Nemyslim to až tak zle jako to asi vyzní = ale byl by asi brutální černej humor = sledovat porovnání tvejch názorů v nějakym akademickym prostředí = na oboru asi nezáleží 😉
Je černej humor = že si řikáme homo sapiens 😁
Lebo tá archaická 1,6 nás všetkých prežije. A keď vieš používať rýchlostnú páku, tak na tom nie je ani dynamikou horšie. http😐/www.zeperfs.com/…uel8070-3757.htm
S 1,2T som sa vozil. Ide trochu lepšie v nižších otáčkach. Ale ak by som chcel nehybridnú Corollu, tak by som asi hľadal argumenty pre sedan a zobral to s tým archaickým motorom.
S 1,2T som sa vozil. Ide trochu lepšie v nižších otáčkach. Ale ak by som chcel nehybridnú Corollu, tak by som asi hľadal argumenty pre sedan a zobral to s tým archaickým motorom.
Bez aktuálního přímýho porovnání na základě už trochu starší zkušenosti = vidim to stejně 😉
souhlasím s tím že Toyota nebyla nikdy levná,kupovali jsme corolu 1,4 D kombi v r 2008 ve slevě jako skladovku za víc jak půl mega,ale nikdy jsem nelitoval.Za 400 000 km bez závad,a spotřebák si dělám sám.Už 3 roky máme H crv,corolku jako druhé rodiné auto,a dokud bude v kondici,bude jezdit dál.
Vůči které konkurenci? Golf, Octavia, Mazda 3, všechno stojí plusminus stejně nebo více. Jo, Mégane je třeba levnější, ale taky bez výbavy. Když dorovnáš Mégane nebo 308 na výbavu Corolly, jsi na stejné ceně.
Zrovna včera jsme jednou takovou jezdili, osobně si myslím, že za 500 tisíc se dají pořídt komplexně lepší auta, ale viz výše její krátké shrnutí.
Kdyby taková Corolla byla třeba za 430-450 tisíc, už je to taky zajímavější, je to celkem velké kombi, prostorné, slušně zpracované a motor není trhač asfaltu, ale jako rodinné kombi bych si ji uměl představit na kombinaci popojíždění i dovolené, na rozdíl od levnějšího hybridu, který je tak akorát do města, na dálnici mu dojde šťáva 😁
Kdyby taková Corolla byla třeba za 430-450 tisíc, už je to taky zajímavější, je to celkem velké kombi, prostorné, slušně zpracované a motor není trhač asfaltu, ale jako rodinné kombi bych si ji uměl představit na kombinaci popojíždění i dovolené, na rozdíl od levnějšího hybridu, který je tak akorát do města, na dálnici mu dojde šťáva 😁
PowerHouse
Největší progres zaznamenal český importér u fleetových zákazníků. Tady Toyota meziročně rostla o velmi citelných 22,3 %, což vykompenzovalo čtrnáctiprocentní propad v privátních objednávkách.
U Toyoty firma dostane naprosto jinou cenu než privát.
Vůbec se nedivím, že jim roste fleet. Ale to samé platí i u dalších značek.
Vůbec se nedivím, že jim roste fleet. Ale to samé platí i u dalších značek.
Potvrzuju = aktuální Camry v plný palbě = na firmu o 100.000 kč míň
NEni to moc hezký, ale u nás kde občan s mediánem nemá ani na novou Fabku = je to hnusně pragmatickej přístup :-!
NEni to moc hezký, ale u nás kde občan s mediánem nemá ani na novou Fabku = je to hnusně pragmatickej přístup :-!
Tak to mě se Camry zase hodně líbí. Designově zvenčí krásný elegantní auto a ve srovnání s konkurencí není ani drahý :yes:
Tak se poptej jinde. 100tis je málo, nám dali dolů z plný výbavy 19.5% bez jakéhokoli ukecavani. A ro ještě bylo v době, kdy byly jen predobjednavky.
No auto v "kompletce" teda Executive včetně VIP Paketu se prý dostaneme pod milion = nijak dál sem neukecával eště nepřišla doba. Takže vlastně ne 100 ale 150 t.
Ale vyzkoušeli sme a jezdilo se příjemně :yes:
Na to kde jak jezdim to popravdě neni asi teoreticky nej = ale jinak o ní smrtelně vážně uvažuju 😄
Ale vyzkoušeli sme a jezdilo se příjemně :yes:
Na to kde jak jezdim to popravdě neni asi teoreticky nej = ale jinak o ní smrtelně vážně uvažuju 😄
Mňa by skôr zaujímalo koľko si dostal zľavu na Corrollu. Aj keď to asi nepôjde priamo porovnať, lebo u nás sú cenníkové ceny oveľa nižšie.
Úplně přesně se mi to říkat nechce kvůli prodejci, ale asi můžu říct, že byla za cenu cca jako 1.2T v selectionu. I když vlastně už jsem to řekl u Camry. Nas přišla Corolla na 650tis. Plus nějaké drobné
Vďaka za info. Stačilo mi to hodiť aj všeobecnejšie v percentách. Ale takto to bude zaujímavejšie, lebo na tú cenu sa executiv výbava u nás dostane aj pri zľave pod 10%.
Je to samozřejmě se všemi příplatky, VIP, JBL, SKYVIEW, NAVI a metaliza. To máte musím říct docela dobre ceny. Asi kouknu až bude nový yaris i do Vašeho ceníku.
Ako svietia tie matrix svetlá? Máš porovnanie s tou verziou s ostrekovačmi čo je vo verzii bez VIP?
Ja som zvažoval aj verziu trek, lebo zvýšený podvozok by sa občas hodil. Ale stále ju nevidím v cenníkoch, tak asi skončím pri štandardnej svetlej výške.
Ja som zvažoval aj verziu trek, lebo zvýšený podvozok by sa občas hodil. Ale stále ju nevidím v cenníkoch, tak asi skončím pri štandardnej svetlej výške.
Jako náhradní jsem měl corollu s těma nižšíma ledkama. Určitě svítí dobře, dálkové subjektivně intenzivněji, ale přímé srovnání nemam. Co je ale potreba udělat, nechat si ty svetla trochu prizvednout. Sviti neskutecne blizko pred auto a bez dalkovych nevidis nad 50km kam jedes. To same ovsem bylo i u matrix. Po zvednuti je to parada a nikdo neblika, ze bych ho oslnoval ( krome tech, co nechapou ze proti sobe pres horizont se budeme vzdy oslnovat i potlavackama ). Ale ten system automatického přepínání dálkových u nich téměř nefungoval. U těch matrix funguje dobře.
Ale jako obrovskou výhodu vidím u těch nižších, že na automat fungují od 40km/h, kdežto matrix až od 60
Ale jako obrovskou výhodu vidím u těch nižších, že na automat fungují od 40km/h, kdežto matrix až od 60
Tak podľa toho čo píšeš, tak automat pri klasických LED skôr nefunguje. Tie matrix svetlá boli pre mňa lákadlom, ale zas nie som fanúšikom kože. A myslím, že v tomto prípade nie sú ventilované.
Prečo si mal náhradné vozidlo? Nejaký technický problém?
Celkom ma zaujalo aj to čo si písal, že 2,0 je o dosť tvrdší ako 1,2T. Nevieš ako je to s porovnaním s 1,8? Ja moc tvrdé auto nechcem. Budem si musieť vymyslieť nejakú trasu a požičať obe motorizácie, tak na 2 hodiny.
Prečo si mal náhradné vozidlo? Nejaký technický problém?
Celkom ma zaujalo aj to čo si písal, že 2,0 je o dosť tvrdší ako 1,2T. Nevieš ako je to s porovnaním s 1,8? Ja moc tvrdé auto nechcem. Budem si musieť vymyslieť nejakú trasu a požičať obe motorizácie, tak na 2 hodiny.
Nene. Garancka 30tis plus oprava odrenych dveří od obrubniku. Takže 2 dny nez to nalakovali.
1.8 když jsem s ní jezdil uplne na začátku pro porovnání s 2.0 tak jednoznačné mekkci byla. Dával jsem to na vrub menším kolům, ale určitě ne když teď mám taky 17.
Počítej ale s preposilovanym volantem narozdíl od 2.0. Ale ani ten dvoulitr není nijak tvrdej, znát to ovšem je.
Taky bych tu kůži vyhodil. Ventilace mi nechybí, ale hrozně se vytahuje ta kůže. Nicméně ty svetla za to stojí, k tomu elektrický kufr je super. 18 kola nejsou nutné a vyhrivani zadních sedaček také ne, když tam jsou dětské sedačky.
Ale třeba ta 1.8 mi přišla nejméně odhlučněná z těch 3 motorizaci.
Kdyby ses náhodou objevil v okolí Prahy klidně bych s tebou projel nějakou trasu a domluvil v Toyotě i 1.8 na tu samou trasu pro porovnání.
Beru zpět s těma ledkama. Svítí víc do bíla než matrix, proto se mi to zdálo. Ale teď kdyz jedu po tmě, určitě lépe osvetluji ty matrix. Mají širší kužel i na dálkové. Tam je to spíš takový pulkruh na dálkové. Přidal jsem foto na moje.auto abys videl jak sviti
1.8 když jsem s ní jezdil uplne na začátku pro porovnání s 2.0 tak jednoznačné mekkci byla. Dával jsem to na vrub menším kolům, ale určitě ne když teď mám taky 17.
Počítej ale s preposilovanym volantem narozdíl od 2.0. Ale ani ten dvoulitr není nijak tvrdej, znát to ovšem je.
Taky bych tu kůži vyhodil. Ventilace mi nechybí, ale hrozně se vytahuje ta kůže. Nicméně ty svetla za to stojí, k tomu elektrický kufr je super. 18 kola nejsou nutné a vyhrivani zadních sedaček také ne, když tam jsou dětské sedačky.
Ale třeba ta 1.8 mi přišla nejméně odhlučněná z těch 3 motorizaci.
Kdyby ses náhodou objevil v okolí Prahy klidně bych s tebou projel nějakou trasu a domluvil v Toyotě i 1.8 na tu samou trasu pro porovnání.
Beru zpět s těma ledkama. Svítí víc do bíla než matrix, proto se mi to zdálo. Ale teď kdyz jedu po tmě, určitě lépe osvetluji ty matrix. Mají širší kužel i na dálkové. Tam je to spíš takový pulkruh na dálkové. Přidal jsem foto na moje.auto abys videl jak sviti
Do Prahy sa nechystám. Ideme brať viac aut a už sme aj čo to na firmu nakúpili, tak s testovačkou problémy nečakám, len aby mali verzie ktoré ma zaujímajú.
S tou 1,8 som jazdil dynamicky je to o malo lepšie ako Yaris HSD a ten na jazdy po okolí stačí. Na dovolenkách by sa trocha zapotil, ale za cenu vyššieho hluku diaľničné tempo udrží. A hlavne je to rokmi preverený nezmar. A my autá posúva ďalej v rodine, nepredávam to po pár rokoch niekomu, koho už nikdy neuvidím.
Preposilované riadenie pri 1,8 som si všimol, ale myslel som, že to majú všetky. Budem si tie auta musieť vyskúšať tesne po sebe nech viem porovnať.
Čo sa svetiel týka, tak na diaľnici to svieti super, ale na tej okreske sa mi zdal dosvit trochu krátky. Nastavuje to podľa rýchlosti?
S tou 1,8 som jazdil dynamicky je to o malo lepšie ako Yaris HSD a ten na jazdy po okolí stačí. Na dovolenkách by sa trocha zapotil, ale za cenu vyššieho hluku diaľničné tempo udrží. A hlavne je to rokmi preverený nezmar. A my autá posúva ďalej v rodine, nepredávam to po pár rokoch niekomu, koho už nikdy neuvidím.
Preposilované riadenie pri 1,8 som si všimol, ale myslel som, že to majú všetky. Budem si tie auta musieť vyskúšať tesne po sebe nech viem porovnať.
Čo sa svetiel týka, tak na diaľnici to svieti super, ale na tej okreske sa mi zdal dosvit trochu krátky. Nastavuje to podľa rýchlosti?
Upravuje. Ta okreska jsem zrovna trefil ze žácinalo stoupání, takže než auto začalo stoupat, chvíli to svítí "do svahu". Ale z výroby to svítí extra nízko, já to mám lehce prizvedle.
Máš tam možnost i nechat nastavit, od jaké rychlosti se aktivuje dálniční světlo, 80, 100 nebo 120. Já mám nastaveno na 120. Ve výsledku to je, že ti to zúží a protáhne světelný kužel. V těch nižších je pak víc roztazenej do šířky za cenu menší intenzity ve středu. Raději ale si takto osvetluji i okolí silnice, člověk dřív vidí zvěř.
A protože tenhle článek už začíná být hodně dole, můžeme buď pokračovat v SZ, nebo u diskuze na moje.auto.
Máš tam možnost i nechat nastavit, od jaké rychlosti se aktivuje dálniční světlo, 80, 100 nebo 120. Já mám nastaveno na 120. Ve výsledku to je, že ti to zúží a protáhne světelný kužel. V těch nižších je pak víc roztazenej do šířky za cenu menší intenzity ve středu. Raději ale si takto osvetluji i okolí silnice, člověk dřív vidí zvěř.
A protože tenhle článek už začíná být hodně dole, můžeme buď pokračovat v SZ, nebo u diskuze na moje.auto.
https😐/www.statista.com/…agen-since-2006/
a od té doby je neustále v zisku. V současnosti vydělává 5 mld. usd kvartálně a dieselgate ho již nijak neohrožuje, takže zisky rostou.
https😐/www.cnbc.com/…rnings-2019.html
A to v situaci, kdy investuje do výzkumu a vývoje více než 15 mld. usd ročně.
https😐/www.ideatovalue.com/…ts-and-analysis/
VW nemá akcionáře, kteří by byli ochotni dlouhodobě platit ztráty jako tomu je u akcionářů Tesly.
Nicmene Toyota je oproti VW mnohem zdravejsi vyrobce s vyssimi marzemi. Na druhou stranu ji trochu ujizdi EV vlak..
VW tahne hlavne Audi a Skoda.
2018 698.688 4,52%
2017 675.620 4,36%
2016 595.539 3,97%
2015 556.480 3,94%
2014 526.272 4,07%
2013 509.862 4,16%
2012 518.720 4,13%
2011 587.715 3,96%
2010 636.365 4,29%
2009 770.944 4,88%
2008 830.286 5,14%
2007 993.745 5,70%
2006 960.499 5,61%
2005 905.805 5,24%
2004 865.913 5,05%
2003 722.807 4,69%
2002 670.709 4,27%
2001 585.711 3,58%
2000 594.946 3,60%
1999 478.645 3,13%
1998 434.440 3,00%
1997 379.169 2,81%
1996 333.935 2,61%
1995 306.258 2,54%
1994 312.835 2,62%
1993 315.508 2,80%
1992 339.180 2,51%
1991 362.002 2,70%
1990 363.285 2,69%