Technika
ryccardo
4
Inteligentni dobijeni. Supr je ze tenhle krok zpatky je oznacovan za inteligentni dobijeni.
Přejít do diskuze
Mně se líbí, jak europoslanci zaníceně řeší regulaci nabíječek k telefonům a ohání se tunami elektroodpadu, ale že jejich vlastní regulace zkrátily životnost autobaterií v lepším případě na třetinu, už je netrápí.
u baterie, kol, motoru, světel, tlumičů, per, dveří, skel, laku, tak bych nic jiného nedělal, než skákal kolem auta. Ne, že by mě to nebavilo, ale ještě chodím do práce a připadá mi to zbytečné. Věřím tomu, že první baterie jsou lepší, ale je to dáno i skladováním dalších baterií v obchodech. Koupil jsem nedávno novou a byla na hraně absolutního vybití, to je pak ta životnost hned jen po dobu záruky...
Co je na tom pravdy ze u modernich ekozm-rdo aut podle smernic EU baterka vydrzi 3 roky protoze v nesmyslny honbe za emisema ji alternator pro jistotu moc nedobiji?
Tak tak, systém start-stop ti v případě, že ho nebudeš poctivě vypínat postupně zkurví baterku, a pak i motor. Ale zase si v ceně auta kupuješ dražší alternátor a taky baterii, která musí být speciální... 😒 :no: :no: :no:
To bude tim ze tam sedi tlupa tupych hovad. Ja myslim ze britove budou nakonec radi ze tenhle spolek zoufalcu opustili.
To je sice pravda pánové ale na druhou stranu to celé dělali kvůli emisním limitům EU.. Jinak by je to ani nenapadlo 😁
Můžeš si dohledat předchozí článek z SM o inteligentním dobíjení. Moderní aletrnátory dobíjí jen někdy a skoro nikdy na 100 % kapacity.
Super, mockrát bych chtěl poděkovat za tento článek, protože jsem díky němu dokázal předejít nepříjemné situaci, kdy někam pospícháte, snažíte se nastartovat auto (byť třeba za teplého počasí) a ono se nic neděje 😄 Autobaterii se vyměnil tedy s předstihem a navíc díky slevovému kuponu z webu https😐/slevovykupon.net/ jsem si sehnal o pár stovek levnější.
Tak to pěkně naštve. Můžu se zeptat do jaké značky manžílek nakonec šel? Sám bych také potřeboval nějakou spolehlivou autobaterii, která něco vydrží. Nedávno jsem dostal doporučení na baterie od Bannera. Mají je třeba tady: https😐/www.filsonstore.cz/…rie-akumulatory/ Říkám si, že to možná vyzkouším, protože ta, co mám v autě teď už pomalu, ale jistě dosluhuje. Myslím si, že další zimu už určitě nevydrží.
Na https😐/www.ame.cz/…20587_10699.aspx teď pořizoval manžílek akumulátory do firemního vozu. Koupili jsme nedávno na Áčkách ojeté trojkové fábky a jeli jsme je projet do Německa. Jenomže tím jak to auto hrozně dlouho stálo v bazaru, tak samozřejmě asi po 20 km odešel akumulátor. A takto jsme koupili osm aut… TO byla zase výdaje na začátku roku. Nechcete zažít.
Tak tak, S&S bol najlacnejší spôsob ako znížiť papierové emisie - pre výrobcov, pre nikoho iného. Úpravy ako posilnený alternátor, väčšia / odolnejšia batéria a úprava sw stojí pár drobných, resp. takmer nič. ...
Vypnutie štart/stop-u ne to nemá vplyv. To ti prezradí voltmeter za pár šupiek do zapaľovača. Našťastie sú autá, kde sa dá jednou ranou zabiť štartstop aj s inteligentným dobíjaním 😒] 😒] 😒]
Víceméně s teobu souhlasím, ale S&S nikdo nenařizoval. To si tam jen dali výrobci, aby ušetřili nějakou deci papírové spotřeby.
Stav baterky se zpravidla pozná při startu. Když je nacata, tak netoci tak svižně. Sice motor naskočí, ale je to poznat.
V nejmenované firmě, battery import, mi řekli, ať baterku alespoň jednou za měsíc nabiju nabijeckou (přes zimní měsíce).
V nejmenované firmě, battery import, mi řekli, ať baterku alespoň jednou za měsíc nabiju nabijeckou (přes zimní měsíce).
Jo, 5-6. rok to byl asi taky, ale neměl jsem nezávislé topení a jak říkám, ignoroval jsem úspěšně indikátor "low battery", holt, chudej student 😁 Dnes už bych to řešil 😁
No zrovna Mondeo MKIV jsem měl a baterka tam odešla po 5 letech provozu zcela náhle a bez pozdravu, byť je tedy pravda, že auto mělo tovární nezávislé topení.