Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla Model S může brzy nabídnout dojezd přes 640 km, tvrdí Musk

Automobilka Tesla neustále pracuje na vylepšení článků v bateriích svých elektromobilů, díky čemuž by se mohl dojezd Modelu S brzy přehoupnout přes hranici 400 mil, tedy okolo 644 km.
Zpět na článek
3. 2. 2020 17:07
3. 2. 2020 19:58
3. 2. 2020 20:21
4. 2. 2020 07:13
4. 2. 2020 07:54
4. 2. 2020 08:55
4. 2. 2020 10:57
5. 2. 2020 00:11
5. 2. 2020 12:02
5. 2. 2020 14:36
4. 2. 2020 07:24
4. 2. 2020 11:02
3. 2. 2020 20:34
4. 2. 2020 08:20
4. 2. 2020 09:35
4. 2. 2020 13:29
4. 2. 2020 14:51
4. 2. 2020 16:22
Avatar - elektrikar
3. 2. 2020 14:10
Něco se chystá
"A to na tzv. Battery Day, ktorý sa má s najväčšou pravdepodobnosťou uskutočniť v apríli. A podľa šéfa Tesly sa máme tešiť na „ohromujúcu“ technológiu. Jeho nedávne slová pritom naznačujú, že v rámci očakávanej novej batérie by mohli byť použité aj technológie spoločnosti Maxwell, ktorú Tesla kúpila minulý rok."

https://www.teslamagazin.sk/…e-pohon-baterie/
Rozbalit vlákno
8
3. 2. 2020 14:34
Re: Něco se chystá
..najvyssi cas kupit dalsie akcie Tesly,aby bolo zaco kupit dalsi 572 motor do rodiny :-!
Avatar - .StenLi.
4. 2. 2020 16:59
Re: Něco se chystá
Teraz ked vyleteli o 21%? :) Najvyssi/najlepsi cas bol jun 2019.
3. 2. 2020 16:46
Re: Něco se chystá
Jako za milion by to bylo pěkný auto. Design je čistej a pěknej. I ten dojezd není špatnej. Reálně to bude tak 400 ale i tak většinou není víc potřeba.
3. 2. 2020 22:06
Re: Něco se chystá
Aké auto s akceleráciou pod 5 s. ešte kúpiš za milión?
3. 2. 2020 23:46
Re: Něco se chystá
A kdo mluvil o zrychleni 0 na 100 jako zasadnim parametru pri rozhodovani o koupi auta?
4. 2. 2020 07:23
Re: Něco se chystá
Ty rozhodne nie. Inak by si nemohol streliť takú capinu, že by to bolo pekné auto za milión.
Avatar - Barrichello
4. 2. 2020 14:22
Re: Něco se chystá
Dodge Charger 5,7 V8 :-)
Avatar - speedfred
4. 2. 2020 18:36
Re: Něco se chystá
No ja som kúpil.
Avatar - CICERO
3. 2. 2020 14:28
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2020 21:43
Re: V Berlíně chodí buserant s vozíkem a vytváří zácpy !!!
že jsou Helmuti magoři už víme :-!
Avatar - Barrichello
4. 2. 2020 14:23
Re: V Berlíně chodí buserant s vozíkem a vytváří zácpy !!!
bohužel už 300 let a ničí tím celou Evropu . Jen tady jim pár zoufalých pomatenců ještě fandí.
Avatar - _Karel_
3. 2. 2020 17:07
Zajímavé
Chápu článek tak, že teď umí Tesla S 600km. A to umí Tesla právě prodávaná, nebo právě testovaná a někdy prodávaná? Zajímalo by mě, jestli je zvýšení dojezdu na základě toho, že se nově vejde do baterky víc energie (tzn. delší nabíjení), nebo na základě snížení spotřeby.
Každopádně pokud to skutečně bude reálných a běžných 600km, tak už to je docela slušný dojezd.
Rozbalit vlákno
43
3. 2. 2020 17:31
Re: Zajímavé
Model S ma WLTP 610km. :yes:

https://www.tesla.com/cs_cz/models

Dalsi navyseni je zrejme z duvodu vylepseni clanku 18650.

https://www.electrive.com/…odel-s-x-ranges/

V tomto odkazu je zajimave porovnani spotreb:
Audi ujede 2,5km na jednu kWh.
Tesla (Model Y) ujede 4,1km :-O
Spotreba je velmi podstatna, krome dojezdu, pro rychlost nabijeni (v km/h) ;-)
Tesla se pri stejnem vykonu nabijeni bude nabijet vic jak o polovinu :yes: rychleji.
Presne to dela o 64%.
Vzpominam na nedavnou diskuzi s nekym zde, kde byl rozporovan naskok Tesly :-)
A ze Audi ma obdobne parametry jako Tesla..

Vyznamne snizeni spotreby probehlo u Modelu S vloni pouzitim nejmodernejsiho pohonu z Modelu 3.

PS Pri diskutovanych cenach Ionity je u Modelu S fajn dobijeni zdarma :-)
Nabíjení Supercharging
Bezplatné neomezené nabíjení Supercharging
Záruka
Základní vozidlo – 4 roky nebo 80 000 km podle toho, co nastane dříve
Akumulátor a hnací ústrojí – 8 let
Fascinuje me, jak zde hani Teslu ti diskuteri, kteri se obycejne zbavuji aut do 8i let. Kdy je Tesla jeste v zaruce.
3. 2. 2020 19:58
Re: Zajímavé
Jásat ? Proč ?! Já mám auto za 30% ceny Tesla S s dojezdem přes 1 000 km a palivo doplním za 5 min. A podobná auta používám přes 20 let. Vůbec není nad čím jásat . Je to pořád o nevhodné technologii . EV s bateriemi jsou mrtvá cesta, budoucnost je vodíkový palivový článek.
3. 2. 2020 20:05
Re: Zajímavé
Mrtva cesta?
https://thedriven.io/2019/11/08/electric-vehicle-sales-surge-in-europe-by-50-per-cent/
Jsi trol.

Co treba jasat nad nulovymi emisemi?
3. 2. 2020 20:21
Re: Zajímavé
Každý, i troll, ví, že EV NEMAJÍ NULOVÉ EMISE. Je to jen velká lež elektrotrollů.
4. 2. 2020 07:27
Re: Zajímavé
Zaujímavé, že každý anti.EV-troll práve toto vyťahuje, aj keď je nad slnko jasnejšie, že sa píše o bezemisnej prevádzke. Kedy kto autám so spaľovacím motorom počítal emisie vyprodukované počas výrobného cyklu benzínu a nafty?
Avatar - Jerry.Gunman
4. 2. 2020 13:16
Re: Zajímavé konotace slova vlastně
Tak tak...
Když říkáte bezemisní, míníte vlastně "bezemisní" ve městě
Když říkáte epochální rychlost, míníte vlastně zrychlení
Když říkáte levný provoz, míníte vlastně "za podmínek parkování ve vlastní garáži a nabíjení ideálně z vlastní solární elektrárny, která sice taky není grátis, ale do nákladů na provoz auta ji započítávat nebudu protože prostě proto
Když říkáte rychlé nabíjení - míníte vlastně půl hodiny a více
Když se pyšníte tím, že do servisu stačí zajet dvakrát do roka, "cudně zamlčujete", že na nabíječkách vlastně strávíte za měsíc víc času, nežli běžný člověk se svým autem v servisu za celý rok

Prostě, je to jak v tom letitém vtipu o SSSR
Říjnová revoluce byla v listopadu
Nesvrhla cara, ale legitimní zvolenou vládu
Lenin se jmenoval Uljanov
Stalin se jmenoval Džugašvili
No a takhle to máte v Sovětském Svazu prakticky se vším


Takže, ona ta elektromobilita je úžasná, skvělá, skorem zadarmo, bezemisní, rychlá, atd atd atd atd, ale VLASTNĚ, no...
No - a takhle to je to tam se vším ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
3. 2. 2020 21:10
Re: Zajímavé
Done Vito, zde máš názor dalšího trola - hlupáka a blouznivce, který o automobilech evidentně nemá ani šajn... ;-)

"Ve městech, pro kratší cesty a tak rozhodně to elektroauto smysl má. Pro masové nasazení, a tím pádem i masovou výrobu si myslím, že je to velmi slepá ulička jak z hlediska dostatku energie pro dobíjení, tak z hlediska dobíjení samotného, z hlediska vůbec ekologičnosti celé té záležitosti, z hlediska ceny a z hlediska nechuti lidí to médium měnit. Notabene, když vcelku za rohem už očekává vodíkový pohon, který spoustu těch negativních prvků, téměř všechny ty negativní prvky stávajících elektroaut nahradí, tak si myslím, že jsou to trošičku zbytečně vyhozené peníze. Jak ve výrobě baterií, tak ve výrobě těch aut. Já bych viděl takové přechodné období v hybridech, budiž, a potom přechod na vodík. Co se bude dít s elektroauty, z toho mám docela dost hrůzu.“

"Trol" Vratislav Kulhánek, bývalý předseda představenstva ŠKODA AUTO
https://www.testyojetin.cz/…abiny-e-mobility
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2020 21:46
Re: Zajímavé
každý je troll jen Don Onan není :D :D :D
Avatar - elektrikar
4. 2. 2020 01:59
Re: Zajímavé
To slovo "bývalý" je tam myslím dost podstatné :-[] :-[] :-[] :yes: :yes: :yes: :yes: ROFL
Avatar - Jerry.Gunman
4. 2. 2020 07:25
Re: Zajímavé
Tak tak ...
K čemu formální vzdělání, když stačí s tetkou Gretkou podporovat "Fridays For Free Fucking"
K čemu praktické zkušenosti, když stačí několik let - arciže s patřičným ideologickým zápalem pro tu "správnou stranu" - diskutovat na internetovém servru

Jak to správně říkal Jiří Schmitzer: "Politicky, Halík! POLITICKY!"
https://www.youtube.com/watch?…
Jen nevím, zda se budeš dle stejných kritérií (zápal pro tu "správnou" stranu je nade vše ) rozhodovat i tehdy, když Tě ... co já vím... začnou bolet zuby? Já bych v té chvíli na ideologii asi kašlal a preferoval odborníka se vzděláním a zkušenostmi.
A otázka mobility mé vlastní i mé rodiny má pro mne podobnou důležitost a naléhavost.

Ale jak říkám, ať si každý SÁM PRO SEBE vybere svoji cestu ;-) ;-) ;-)
Avatar - elektrikar
4. 2. 2020 14:11
Re: Zajímavé
Právě jsme pokořili 900USD :yes: Už je větší než BMW s VW dohromady :-O TSLA
Avatar - Jerry.Gunman
4. 2. 2020 14:45
Re: Zajímavé
Právě JSTE pokořili?
Ty a ještě kdo ;-) ;-) ;-)

Před prasknutím spekulativní bubliny v roce 1635 se jediná cibulka tulipánu prodala za cenu 4600 guldenů, ekvivalent 40 tučných volů.
Když si vezmeš, že vůl byl tehdy univerzálním tažným zvířetem (něco jako dneska traktor)... tak to máme 40 x 2 mio CZK za traktor... to máme DOST HODNĚ
Avatar - elektrikar
4. 2. 2020 14:48
Re: Zajímavé
Ty nemáš nakoupíno? :-O Proto jsem psal právě jsme pokořili. Stop loss dávám na 400 USD :yes: :-[]
Avatar - Jerry.Gunman
4. 2. 2020 15:25
Re: Zajímavé
No, když píšeš, že "jste pokořili" tak mne zajímá kdo ještě

A o tom, ža Ty "máš nakoupíno," o tom zaručeně nikdo nepochybuje. To je vidět hnedle :D
Avatar - elektrikar
4. 2. 2020 15:28
Re: Zajímavé
:-[] :-[] :-[] :yes: :yes: :yes:
4. 2. 2020 07:13
Re: Zajímavé
Nedostatek energie pro dobíjení při masovém nasazení?

Tuhle informaci čerpáš kde?

PS:Proč neargumentuješ aspoň něčím co nebylo i tady 1000x vyvráceno?
Avatar - Jerry.Gunman
4. 2. 2020 07:36
Re: Zajímavé
Hendly, všimnul jsi si, že ve svém příspěvku
(1) cituji Vratislava Kulhánka
(2) a dávám odkaz na článek?
Asi ne...

Takže:
(1) cituji Vratislava Kulhánka
(2) a dávám odkaz na článek
https://www.testyojetin.cz/…abiny-e-mobility

A kdybys to i v tomto příspěvku nějak přehlénul, tak
(1) CITUJI VRATISLAVA KULHÁNKA
(2) A DÁVÁM ODKAZ NA ČLÁNEK
https://www.testyojetin.cz/…abiny-e-mobility

Děkuji za účast v diskusi :-)
4. 2. 2020 07:54
Re: Zajímavé
A cituješ protože s ním souhlasíš a nebo nesouhlasíš?

Protože "slepá ulička jak z hlediska dostatku energie pro dobíjení," je prostě vyvrácené tvrzení.

Pak nastává otázka proč to tvrdí? Je to neznalost a nebo záměr?
Avatar - Jerry.Gunman
4. 2. 2020 08:23
Re: Zajímavé
Já bych řekl, že to tvrdí z neznalosti (vždyť v automotive businessu strávil jenom skoro celý život) a zajisté také záměrně, aby páchal ideozločin tím, že bude rozvratně podrývat představy plně elektrifikovaných zářných zítřků

Vždyť co jsou celoživotní zkušenosti nějakého "bývalého", oproti absolutnímu vlastnictví absolutní PRAVDY?
Přece není nutno ztrácet čas získáváním vzdělání či zkušeností, stačí celým srdcem a celou duší přijmout VELKOU ELEKTRICKOU PRAVDU...
Pak se člověku žije tak nějak lehce, že už ani přemejšlet nemusí. Stačí věřit
Arciže TÉ SPRÁVNÉ straně ;-) ;-) ;-)
4. 2. 2020 08:55
Re: Zajímavé
Znamená to tedy, že právě v něho vkládáš celou svou důvěru? A ti ostatní v automotiv, kteří taktéž mají praktické zkušenosti i znalosti a dokonce aktivně rozhodují o investicích pravdu nemají?

"Notabene, když vcelku za rohem už očekává vodíkový pohon, který spoustu těch negativních prvků, téměř všechny ty negativní prvky stávajících elektroaut nahradí, " s tímhle také souhlasíš? Tvrdí to ten samý člověk.
4. 2. 2020 10:57
Re: Zajímavé
Všichni v automotive jsou proti současně pojatému rozšíření elektroat. To se jim samozřejmě, stejně jako zákazníkům, nelíbí.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 2. 2020 13:23
Re: Zajímavé
V prostředí výrobců a dodavatelů dílů do automotive businessu se pohybuju už "nějaký ten čas" a člověk se tam má možnost setkat s různými typy lidí na různých pozicích.
Mohu zcela zodpovědně prohlásit, že NIKDO z těch, s nimiž jsem se setkal, neoplýval ani SETINOU toho nekritického nadšení pro elektromobilitu, jakou se vyznačují mnozí zdejší přispěvatelé.

Tak si říkám, jestli ono to nebude proto, že ti lidé s automotive businessem sice mají vzdělání a zkušenosti, ale ta SPRÁVNÁ VÍRA v zářivou elektrickou budoucnost, ta jim prostě chybí.

Halt, ser na vzdělání a zkušenosti, VÍRA je to jediné, co se počítá...
Nebo ne? ;-) ;-) ;-)
4. 2. 2020 16:58
Re: Zajímavé
Jerry, jses si jisty tim, ze soucasni dodavatele automotive maji objektivni nazor - i kdyz to je asi zvast :-)
Tak jestli maji potrebny nadhled?

Anebo sdileji big auto nazor, jako ty?

Jinymi slovy, jak jsi sam psal, mohl by sis dovolit prijet k zakaznikovi Teslou? Cili tridnim nepritelem?

Ted nechci vytvaret flame, zkus mi odpovedet ;-)

Chtel jsi tim svym prispevkem naznacit, ze zastanci elektromobility jsou nevzdelani?
Avatar - Jerry.Gunman
5. 2. 2020 07:35
Re: Zajímavé
Done, když to vezmu po bodech:
- objektivní názor / žvást / nadhled - nejsem si jist, NA CO a ZDA SE VŮBEC na něco ptáš? Prosím, zkus to přeformulovat
- big aut názor jako já - co je to "big auto názor", který je mi dle Tebe vlastní?

- Příjezd s Teslou k zákazníkovi - OK
Pokud bych odhlédnul od toho, že jakýkoli elektromobil je pro mne v tuto chvíli venkoncem na pendrek (a mnoha dalších faktů), tak jediná správná odpověď zní "jak ke komu"
* V (mnoha) českých dceřinách zahraničních firem je striktně nastavena hierarchie služebních vozidel - a v "ryze českých" firmách tomu bývá nejinak.
* Za novou T3 s delším dojezdem fanoušek elektromobility zaplatí okolo 1,5 mega, nové eSko stojí ponad 2 nebo 2,25 milionu, ne?
* 1,5 mega CZK / +- 60.000 €, to je v korporaci cena auta pro odborného ředitele
* 2 mega CZK / 80.000 € - je cena auta vyhraženého tak pro generála - nebo pro odborné ředitele ve velké korporaci
Po jistých zkušenostech (v roce 2004 jsem půl roku jezdil v Passatu ;-) ,než mi přišel mnou objednaný Megane, IMHO mnohem komfortnější a mým potřebám MNOHEM více vyhovující) jsem zjistil, že není nezbytné jezdit s autem, ze kterého jeho pořizovací cena moc křičí
* Abych to shrnul - v několika málo firmách by mne s elektromobilem přivítali (protože jsou tam fandové), v mnoha (či většině?) by mne politovali (protože výrazná negativa elektromobility), no a ve zbytku by na mne hleděli skrz prsty, protože "milej pane, od člověka s takhle drahým autem si nekoupíme ani prasečí pšouk"

- příznivci elektromobility - to rozhodně ne. Ne naznačit :-) Chci tím říci zcela jednoznačně, že mnozí nekritičtí zastánci elektromobility se ve svém "svatém nadšení" pro tu jedinou a VELIKOU ELEKTRICKOU PRAVDU (nejen) zde prezentují jako naprostá a totálně vymatlaná paka. Fakt, zda a jak moc jsou vzděláni, s tím nijak nesouvisí ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
5. 2. 2020 00:11
Re: Zajímavé
Škoda že za pokusem o vtipnost je tolik nezodpovezenych otázek. Automotiv je na rozcestí a nikdo neví co bude dál. S ele auty přijde mnoho dodavatelů zkrátka a proto ten strach. Jen vw dalo do ele 50 miliard. Podle tebe
se jen zapomněli zeptat odborníka z ČR aby jim řekl ať to dají do vodíku?
Tady nejde o víru, ale o přemýšlení nad informacemi.
Všechny stále děsí jak dopadla Nokie.
Avatar - Jerry.Gunman
5. 2. 2020 08:01
Re: Zajímavé
Hendly,
Škoda, že ti tvou poklonu s vtipností příspěvku nemohu oplatit, ale tvé komentáře bývají vtipné většinou nezáměrně - a i tehdy vzbuzují úsměv spíše útrpný

Jenom VW do elektromobility nasypalo 50 miliard, o ostatních automobilkách nemluvě. Podle tebe to všichni najednou udělali dobrovolně, rádi a s nadšením? To se jako jednoho dne sešlo (dejme tomu) 500 nejdůležitějších lidí ze všech světových automobilek, poseděli, pohovořili, machorky pokouřili a vodky popili - a pak si řekli: "Hele, chlopi a holčiny. Je tu obrovská díra, konce, kraje a hloubky jí nedohlédneš. Ta díra se zove elektromobilita. Pojďme ji zaházet" - A jako jeden muž a jedna žena začali do té bezedné díky hrnout a sypat žoky peněz?

Opravdu to bylo svobodné a nikým a ničím nevynucené rozhodnutí?
V tom případě člověk, který ti za večera se zbraní v ruce v temném průjezdu zastoupí cestu, vlastně nedělá NIC ZLÉHO, protože ty jsi se přece SÁM A DOBROVOLNĚ rozhodl, že mu ty peníze dáš...
5. 2. 2020 12:02
Re: Zajímavé
Samozřejmě, že legislativa vyžaduje investice do vývoje. Ať už se jedná o Euro limity nebo jiné předpisy( je jich stovky).
Ale začali jsme něčím jiným. Obhajoval jsi tu názor pana Kulhanka, že je málo proudu pro elektromobily. Moji opozici jsi popsal jako slepou víru.
Já se Teda ptám proč třeba vw investuje tk obrovské částky do ele aut když pan Kulhánek v té samé větě tvrdí, že cesta je vodík který už je za rohem? A další otázka je, jak je možné, že jak odborné tak laicke výpočty nedostatek proudu nevidí jako problém?
Vsimas si jak rychle jsi přešel od argumentace k napadání?
Avatar - Barrichello
5. 2. 2020 13:03
Re: Zajímavé
Protože kdyby nezačla prodávat EV, tak zaplatí na spalovákách tak brutální CO2 pokuty, že krachne nebo bude muset zdražit auta tak, že nikdo nekoupí = krachne taky. Žádný výrobce co chce prodávat v EU bohužel nemá na výběr.
Avatar - Jerry.Gunman
5. 2. 2020 13:56
Re: Zajímavé
Hendly, abychom toto diskusní vlákno nějak uzavřeli.
Don Vito nazval jednoho svého oponenta (tvrdícího, že elektromobilita je slepá ulička) trolem. Tak jsem ocitoval přidal názor dalšího "trola", který tvrdí prakticky totéž - a to pana Vratislava Kulhánka.

Následně jsi se napřed opřel do mne, pak do Kulhánka (ktrému IMHO ani jeden z nás nesahá ani po paty) jestli to dělá z neznalosti nebo záměrně.
Každý alespoň drobátko erudovaný a zkušený člověk z automobilové branže (minimálně z ČR či bývalé ČSR) má jakési ponětí, kdo je to Vratislav Kulhánek a jaká práce za ním stojí.
O tom, kdo je to Hendly, možná nevědí ani tví rodiče, děti, partner/ka - podle toho, co máš či nemáš. Podle toho, co a jak píšeš, si troufám odhadnout, že vnoučata asi nemáš.

Přijde ti tedy nelogické, když jsem spíše nakloněn soouhlasit s názory toho prvního, byť samozřejmě nikdy ne 100% souhlasit a 100% se všemi?

Á konto napadání - všimni si, kdo s napadáním započal. Já se "jen" držím týchž prostředků, jaké začne používat diskusní oponent ...

Opět si posloužím citátem geniálního českého básníka a textaře Jiřího Suchého:
"Jsem panák fackovací, račte si uhodit,
jenže jsem ten, co rány vrací...
TAK KDO CHCE MARODIT?"
;-)
5. 2. 2020 14:36
Re: Zajímavé
Taky je to co jsem udělal, nesouhlasil jsem s panem Kulhankem a jeho tvrzením, že pro ele auta je málo proudu a že vodík je za rohem. Tedy s tím co jsi tu citoval. A za tím nesouhlasím si stojím.
To že ty za zpochybnovanim jeho slov vidíš nějakou víru kterou tu opakuje v mnoha příspěvcích je hlavní problém sporu. A ano, budí to na mne pocit, že v tomhle článku svým tvrzením působil svým způsobem jako troll. Protože skutečnost, že by tyhle udaje neznal mi přijde nepravděpodobné.
Avatar - Barrichello
4. 2. 2020 14:29
Re: Zajímavé
Určitě je to vyvrácený, jen je potřeba postavit v Evropě 400 000 hektarů fotovoltaikých panelů a 100 000 větrníků a modlit se, hodně se modlit že bude dost svítit, foukat nebude ani málo a ni moc (při orkánu větrník nefunguje, víme) a nebudou moc kroupy, tornáda atd vid

Fanatický ekomarxisto :-)
4. 2. 2020 08:11
Re: Zajímavé
No ono asi nemá význam se tu bavit o masovým nasazení, když se to prodává v takových počtech jako briliantový náhrdelníky. Tohle masově prodávaný prostě nikdy nebude. Hybridy třeba jo, ale čistý EV bude kusovka pro pár nadšenců.
4. 2. 2020 07:24
Re: Zajímavé
Četli jsi ten test v odkazu? :)
Dojezd 150km při " dynamické jízdě, na hranici rychlostních možností vozu", to je na městské auto málo?
"nabíjet z běžné zásuvky skoro 13 hodin" - takže za noc máte doma opět plnou.

A počítanou návratnost musí ohnout tak, že spalováku dají 4,5l /100km (Spritmonitor 5,3l) a nabíjet nevýhodným tarifem aby to vyšlo.

Tohle jsou přesně ty články které překrucují realitu. Proč zrovna z takových článků berou argumenty odpůrci ele aut?
4. 2. 2020 07:32
Re: Zajímavé
Preto, že iné argumenty nemajú. Za jediný relevantný považujem súčasné ceny EV, resp. batérií. Príde mi silne premrštená. Neverím, že výroba článkov je tak extrémne nákladná, skôr výrobcovia zneužívajú malej konkurencie a riadne si mastia vrecká.
4. 2. 2020 11:02
Re: Zajímavé
Kdy to bylo tak ziskové, někdo by to v Evropě začal dělat.
Avatar - Barrichello
4. 2. 2020 14:31
Re: Zajímavé
Když přijede někdo v 22:30 a bude odjíždět v 6:00 tak to asi nenabije vid... Plně.

Blbý co, on každý nepřijíždí domů v 5 odpoledne :-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2020 14:33
Re: Zajímavé
Ono je úplně jedno, zda se rozdíl mezi pořizovací cenou miniprdítka v benzínu a minipridítka v elektrice vrátí s tou elektrikou za 300 000 nebo 220 000, obojí je naprostý ekonomický nesmysl.

Nehledeě že to Shittygo v LPG jezdít v přpočtu za 3,2 litru a to nemáš 300 000 km ale tak 400 000 :-) :-)
Avatar - freedom-fries
4. 2. 2020 06:31
Re: Zajímavé
To se ale krásně "dělají" procenta, když mám z toho koláče nula nula nic. Ukousnu místo jednoho procenta hned dvě - a hele, už je to 100% růst, pojďme to oslavit! A to o nulových emisích - pán je asi opravdu odborník :D
Avatar - Barrichello
4. 2. 2020 14:25
Re: Zajímavé
Ty jsi troll, registrace stoupaj POUZE proto, že výrobci platí na spalováky brutální pokuty, pak díky dotacím a neustálému vyhrožování zákazy vjezdu do měst a zákazy prodeje spalováku za 15-20 let.
Avatar - CICERO
3. 2. 2020 20:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2020 21:44
Re: Zajímavé
Těžká onanie Done.
Avatar - nokia9500
3. 2. 2020 23:48
Re: Zajímavé
ty dojezdy na kWh jsou ale v mílích a ne kilometrech jak píšeš ty !!!
4. 2. 2020 17:05
Re: Zajímavé
Diky za opravu. Jsi asi jediny, kdo si ten odkaz rozkliknul :yes:

Nicmene pomer Tesla / Audi sedi..
4. 2. 2020 08:20
ach jo
Kdz uz fanaticti zastanci EV pochopi, ze nejde jen o dojezd, ale take o cas potrebny k doplneni energie na dalsi cestu ? Klidne at maji dojezd 1000 Km, ale kdyz pak budu stat u nabijecky pul dne, je to k nicemu.
Neni nic krasnejsiho nez rano prijit k vybitemu EV, ktere manzelka vcera vecer zapomela dat do nabijecky. U spalovaku zdrzeni 5 - 10 minut na benzince, u EV zdrzeni 1 hodina, takze musite volat do prace, posunout schuzku, same pozitiva.
Rozbalit vlákno
7
4. 2. 2020 09:35
Re: ach jo
To je stejný argument jako že do práce přijedu kvůli tankování později kdežto ten kdo nabíjí ze zásuvky přijede vždy včas protože má každé ráno plnou.
4. 2. 2020 13:29
Re: ach jo
Kvuli 10 minutam nevolam do prace, ale kdyz manzelka zapomene zapojit EV auto do nabijecky, tak kvuli te hodine volat musim.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 2. 2020 13:46
Re: ach jo
Před 14 dny jsem měl randez-vous se svojí bankéřkou.
Tedy měl... MĚL JSEM MÍT.
Od 1/1/2020 nafasovala (povinně) elektromobil coby služební vozidlo.
Ze schůzky sešlo. Po 15 minutách marného čekání se mi ozvala, že nemá jak přijet, protože "v nabíjení toho klumpru se zase cosi seklo, tento týden už potřetí". Když přišla k autu po dvouhodinovém předešlém jednání, zjistila, že se nabíjelo asi tak 10 minut a tak má dojezd pouze cca 35 km, zatímco ke mně je to 50.
Takže další cca hodinku vartovala u auta a kontrolovala, zda všechno běží tak, jak má
;-)


Před vánoci jsem po půl roce navštívil jednoho zákazníka na takové to zhodnocení roku 2019. Firmá 3 výrobní závody. Jeden je za Libercem, druhý pod Prahou a třetí kdesi směrem na Žatec. Majitelův synátor (veliký to fanda do e-mobility) technikům nakoupil 5 é-golfů, aby mezi fabrikama jezdili jakože zadarmo.
Tak se tam toho "svého" vývojáře ptám - jak se vám s tím jezdí?
Nóóóóóóóóóóóóóóó... je to tiché.
A jak se s tím jezdí?
Nóóóóóóóóóóóó, ale tak odsud pod Prahu s tím nějak dojedu, ale od nás k Žatci bych s tím jel FAKT dost nerad. Když vidíte, jak vám klesá dojezd, tak si namísto topení radši vezmete bundu - a když dojedete, tak to radši hned píchnete do nabíječky. Takže my to tu spíš máme na nabíječkách, než že by se s tím nějak moc jezdilo.

Ale samozřejmě, to všechno jsou "zarputilí elektro-hateři", takže jejich názory a zkušenosti není nutno brát v potaz, protože VÍRA, to je přece to hlavní ;-)
Avatar - elektrikar
4. 2. 2020 14:51
Re: ach jo
A pak jsi se probudil s prstem v ... z mokrého snu :-[] :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
4. 2. 2020 16:14
Re: ach jo
Njn, někdo používáme argumenty, někdo prst v (_!_) - každý halt máme své standardy.

Ale chápu, že i ten prst v (_!_) je pro tebe vrcholným intelektuálním výkonem, ke kterému ses musel HODNĚ vybičovat- Tak si tam zaraz ještě jeden, ať si to pořádně užiješ :D :yes:
Avatar - elektrikar
4. 2. 2020 16:22
Re: ach jo
Snažím se mluvit řečí tvého kmene... :yes:

Tak už si rozumíme, super :-[] :-[]
Avatar - Jerry.Gunman
4. 2. 2020 16:40
Re: ach jo
Inu, děkuji za potvrzení mého dlouhodobého názoru, že má-li elektromobilita TAKOVÉTO zastánce a propagátory, odpůrci už ani nejsou zapotřebí ;-) ;-) ;-)