Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příchod Dodge Durango SRT Hellcat odhaluje upoutávka na Rychle a zběsile 9

Dodge Durango se zařadí mezi zástupce koncernu Fiat Chrysler Automobiles, jimž pod kapotou pracuje motor V8 6.2 Hellcat. Velké SUV se má s touto pohonnou jednotkou představit během autosalonu v New Yorku.
Zpět na článek
5. 2. 2020 14:27
6. 2. 2020 13:35
6. 2. 2020 07:25
Avatar - Barrichello
5. 2. 2020 14:27
HELL YEAH
Durango s pekelnou kočkou pod kapotou je fajn oživení nabídky. Ten zvuk je naprostá špička, slyšel sem ho v Jeepu právě a i když je člověk zavřený v autě, je to pecka.

Dodge se profilu jako výrobce sportovních a nabušených kár, vlastně spolu s Cadillacem a jeho CT6-V dneska jediný americký značky, mající v protfoliu nějakou ostřejší verzi sedanů a SUV.

Protože Ford, Chevrolet maj jen kupé a kabrio a ostatní nemaj ostřejšího nic, dokonce už ani tu V8 (buick, lincoln, )

Jen by to chtělo něco udělat s interiéry, jsou staré z roku 2010, ještě z vývoje Cerberusu, jen trošku předělané díky jiným převodovkám (středový tunel a volič) a jiný kryt volantua to je málo...
Rozbalit vlákno
0
5. 2. 2020 16:49
No doprele
Uz takhle je challenger v8 neriditelna zvejkacka a ted to dame do SUV. Chran nas pred timhle nesmyslem. Tady to nastesti moc nepotkas, za svoje money chujovina a bida uvnitr a hlavne tohle fakt nechces videt nakotleny v zatacce s mamelukem za volantem. V USA na dalnici a čau. Born in the USA and kaput too.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Martin911Turbo
5. 2. 2020 17:40
Re: No doprele
Challeger je zadokolka a toto je 4x4
Jeep Grand Cherokee TrackHawk funguje dobře, jen v Brně se jich třeba prodalo v ofiko zastoupení 7, takže ne jen pro ameriku a že to nepotkáš, já už potkal a okresku si to dávalo pěkně a rovinka to byl start hvězdné lodi Enterprise na warp
Avatar - Barrichello
6. 2. 2020 11:45
Re: No doprele
Haha, Challengerů hellcat je tu asi 25 a k tomu tak 18 Chargerů, kdbys to vzal kompletně s V8 HEMi tak Chargerů je tu tak 100 a Challengerů tak 300 :-)

Fakt to nikdo nekupuje :-)

Tedka sem potkal RAMku cestou do práce a v Chargeru V8 sem seděl já :-)

Zatáčí to dobře, neboj. Samozřejmě má to 1,8-2 tuny, takže fyziku neokecáš.
6. 2. 2020 14:44
Re: No doprele
Jak dlouho to majitele maji ty auta? Kazdej druhej to zkusi a pošle dál. Ale to neva, je jich tu dost a mame tu ameriku. Kdyz nemuze klaun do usa, prijde amerika k nam. Jo byl sem v usa, ale hrat si tady v lodi na kapitana amerika kdyz stojis v zacpe a jebes se okolo panelaku je sranda. To se trochu tluce oproti místum v usa jako colorado springs, santa barbara a nebo savannah. Nevadi. Vsecko co je big je prece good? No neni 😘
Avatar - Barrichello
7. 2. 2020 00:22
Re: No doprele
něteří už dost dlouho. Odpoledne sem potkal v Letnanech černej Challenger zrovna.

A jakej je rozdíl skákat v zácpě ve Smartu za 6,5 litru nebo v Chargeru s LPG co bere v přepočtu na ceny benzínu v koloně 9 litrů?
Jestli ti ty dva litry stojí za to jezdit denně Smartem nebo litr za 3válcovou šáde, tak proti gustu. Já radši jedu v tom Chargeru. A když je šance, tak tu kolonu i objedu protože 390 hp má z kolony obvykle dost málo aut....
6. 2. 2020 13:35
Re: No doprele
Když už, tak Challenger je Made in Canada a podvozkově Mercedes. To ale určitě víš. Ale s HTP pod kapotou ti to může být celkem jedno. :D
6. 2. 2020 14:36
Re: No doprele
Jo uzij si htp, kazdymu podle jeho chuti. Ja se taky podle chuti svezu v mustangu nebo mini cooperu, mam benzín rad. A jo, podvozek ze staryho merglu je zaruka kvalitni jizdy na nasich okreskach, to sem uplne zapomnel. A ano, Kanada je jina zeme než USA. Ty podminky pro jizdu a respektive jizdni vlastnosti pak vyjdou jinak. Hodne stesti s kocickou z pekla mucinky.
Avatar - Barrichello
7. 2. 2020 00:18
Re: No doprele
Charger, Challenger a 300 se dělaj v jedný fabrice, Brampton Assembly Plant v Kanadě. Převodovky st. ZF v lincenci a manuály Tremec. Podovozek je výrazně inovovaný MB S a Eklase. Motory vlastní americké
Avatar - palix
6. 2. 2020 07:25
Prístup USA
Pozerám, že "Američania" žijú asi v inom svete ako my v EU. Tu sa pomaly aj veľké SUV robia s 1,0 T motorom, plánujú sa zákazy predajov áut so spaľovacími motormi, aktivisti protestujú na autosalónoch... A "oni" si jednoducho predstavia Dodge Durango SRT Hellcat.
Človeka len mrzí, že podmienky nie sú rovnaké. Kým my tu máme stále väčšie omedzenia, iné o dosť väčšie krajiny na to úplne kašlú a veselo znečisťujú ovzdušie stále zvyšujúcim sa tempom...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
6. 2. 2020 11:47
Re: Prístup USA
Odstěhuj se. Asi to budeme muset udělat časem všichni a vypadnout z EU někam, kde maj rozum.

Jo Japonsko chce stavět 20 nových elektráren - UHELNYCH. Gretu švihne :-) :-)
Avatar - palix
6. 2. 2020 14:07
Re: Prístup USA
Mne ani tak nevadí, že nemáme motory V8, vysoké výkony, emisie... Skôr ide o to, že tu v EU sa obmedzujeme a zvyšok sveta nie. Ak to tak ostane, tak my si zničíme ekonomiky, ničomu veľmi nepomôžeme a "oni" sa budú smiať a veselo ničiť planétu ďalej. Keď si predstavím v hlavne obraz nejakého "EKO-ignoranta" - zjaví sa mi obraz prezidenta USA D.T. :).

Čo sa áut týka, stačí mi, že stále existujú výrobcovia, ktorí idú správnym smerom (z môjho pohľadu). Mimoriadne sympatie má u mňa Mazda s ich smerovaním a názormi. Rovnako aj ďalší japonskí výrobcovia sú v istých veciach opatrní. Sympatické sú mi aj hybridy od Toyoty... Ak by som kupoval auto dnes, predpokladám, že by som skončil znova u "Japonca".

Teraz som niekde čítal článok o najkradnutejších autách v Nemecku:
1. Mazda CX-5
2. BMW X6 M
3. Toyota RAV 4
...
Tak ma napadlo - prečo sú na 1. a 3. mieste práve tieto značky? Samozrejme sa zrejme stále viac prejavuje japonská kvalita. Predpokladám tiež, že:
- Mazda = konzervatívnejší prístup a technológie, ktoré stále lákajú stále viac zákazníkov + dizajn
- Toyota - hybridné technológie
Zrejme určitý zákazník sa už prejedol prístupu iných automobiliek (maličký motor v stále väčších autách...), alebo ešte nedozrel na zmenu.