Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Příchod Dodge Durango SRT Hellcat odhaluje upoutávka na Rychle a zběsile 9

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 5. 2. 2020 • 20:10
31
12
Zobrazit náhledy (31)
Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango Dodge Durango

Dodge Durango se zařadí mezi zástupce koncernu Fiat Chrysler Automobiles, jimž pod kapotou pracuje motor V8 6.2 Hellcat. Velké SUV se má s touto pohonnou jednotkou představit během autosalonu v New Yorku.

Dodge Durango představuje v nabídce své značky podobného veterána jako modely Charger a Challenger. Současná, v pořadí třetí, generace tohoto velkého SUV byla odhalena v roce 2010, ale nejen díky pestré paletě verzí se její prodejní výsledky za posledních šest výrazněji nemění, resp. v loňském roce došlo dokonce k jejich mírnému růstu.

Fiat Chrysler Automobiles chce, aby byl model Durango pro zákazníky ještě přitažlivější než dosud a i proto se v upoutávce na Rychle a zběsile 9 objevuje v osmnácté sekundě záběr na přední blatník modelu Durango ozdobený logem Hellcat.

video

Dodge se prozatím k tomuto záběru oficiálně nevyjadřuje, ale neoficiální zdroje zmiňují, že premiéra modelu Durango SRT Hellcat je plánována na letošní dubnový autosalon v New Yorku. Prodej se pak má rozběhnout v rámci modelové roku 2021.

Dodge Durango SRT Hellcat se má vydat ve stopách modelu Grand Cherokee Trackhawk značky Jeep a údajně jej má dokonce v rámci koncernu Fiat Chrysler Automobiles i nahradit. Pod kapotu velkého SUV značky Dodge má tedy mířit kompresorem přeplňovaný motor V8 6.2 Hellcat s nejvyšším výkonem 528 kW (718 k) a točivým momentem 875 N.m. Standardem má být osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol.

V případě vlastní modelové řady Durango se pak má novinka postavit nad provedení SRT, které je osazeno atmosférickým vidlicovým osmiválcem HEMI o objemu 6,4 l, výkonu 354 kW (482 k) a točivém momentu 637 N.m.

Zdroj: Dodge

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - Barrichello
7. 2. 2020 00:22
Re: No doprele
něteří už dost dlouho. Odpoledne sem potkal v Letnanech černej Challenger zrovna.

A jakej je rozdíl skákat v zácpě ve Smartu za 6,5 litru nebo v Chargeru s LPG co bere v přepočtu na ceny benzínu v koloně 9 litrů?
Jestli ti ty dva litry stojí za to jezdit denně Smartem nebo litr za 3válcovou šáde, tak proti gustu. Já radši jedu v tom Chargeru. A když je šance, tak tu kolonu i objedu protože 390 hp má z kolony obvykle dost málo aut....
Avatar - Barrichello
7. 2. 2020 00:18
Re: No doprele
Charger, Challenger a 300 se dělaj v jedný fabrice, Brampton Assembly Plant v Kanadě. Převodovky st. ZF v lincenci a manuály Tremec. Podovozek je výrazně inovovaný MB S a Eklase. Motory vlastní americké
6. 2. 2020 14:44
Re: No doprele
Jak dlouho to majitele maji ty auta? Kazdej druhej to zkusi a pošle dál. Ale to neva, je jich tu dost a mame tu ameriku. Kdyz nemuze klaun do usa, prijde amerika k nam. Jo byl sem v usa, ale hrat si tady v lodi na kapitana amerika kdyz stojis v zacpe a jebes se okolo panelaku je sranda. To se trochu tluce oproti místum v usa jako colorado springs, santa barbara a nebo savannah. Nevadi. Vsecko co je big je prece good? No neni 😘
6. 2. 2020 14:36
Re: No doprele
Jo uzij si htp, kazdymu podle jeho chuti. Ja se taky podle chuti svezu v mustangu nebo mini cooperu, mam benzín rad. A jo, podvozek ze staryho merglu je zaruka kvalitni jizdy na nasich okreskach, to sem uplne zapomnel. A ano, Kanada je jina zeme než USA. Ty podminky pro jizdu a respektive jizdni vlastnosti pak vyjdou jinak. Hodne stesti s kocickou z pekla mucinky.
Avatar - palix
6. 2. 2020 14:07
Re: Prístup USA
Mne ani tak nevadí, že nemáme motory V8, vysoké výkony, emisie... Skôr ide o to, že tu v EU sa obmedzujeme a zvyšok sveta nie. Ak to tak ostane, tak my si zničíme ekonomiky, ničomu veľmi nepomôžeme a "oni" sa budú smiať a veselo ničiť planétu ďalej. Keď si predstavím v hlavne obraz nejakého "EKO-ignoranta" - zjaví sa mi obraz prezidenta USA D.T. :).

Čo sa áut týka, stačí mi, že stále existujú výrobcovia, ktorí idú správnym smerom (z môjho pohľadu). Mimoriadne sympatie má u mňa Mazda s ich smerovaním a názormi. Rovnako aj ďalší japonskí výrobcovia sú v istých veciach opatrní. Sympatické sú mi aj hybridy od Toyoty... Ak by som kupoval auto dnes, predpokladám, že by som skončil znova u "Japonca".

Teraz som niekde čítal článok o najkradnutejších autách v Nemecku:
1. Mazda CX-5
2. BMW X6 M
3. Toyota RAV 4
...
Tak ma napadlo - prečo sú na 1. a 3. mieste práve tieto značky? Samozrejme sa zrejme stále viac prejavuje japonská kvalita. Predpokladám tiež, že:
- Mazda = konzervatívnejší prístup a technológie, ktoré stále lákajú stále viac zákazníkov + dizajn
- Toyota - hybridné technológie
Zrejme určitý zákazník sa už prejedol prístupu iných automobiliek (maličký motor v stále väčších autách...), alebo ešte nedozrel na zmenu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku