Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeOmlazený Renault Espace prozrazuje české ceny. Benzin i nafta stojí stejně
37 komentářů
ericn
Tak už i Renault žene cenu vzhůru. Cena Espace 1.2mio Kč, ikdyž v plné výbavě, je poměrně dost vysoko. Loni v CZ prodal jen 74ks, tak jsem zvědavý jak se mu povede letos s touhle "palbou" ;-\
Konkrétne tento Espace je drahý už od uvedenia. A áno, hlavne preto sa v našich končinách predáva slabo.
Já tu předchozí generaci moc nepamatuju, ale fakt byla o tolik levnější? Slabě se to prodává, protože těch vícečlenných rodin zase tak moc není (a kdo jinej by si to kupoval) a radši šáhnou po nějaký tý překábátěný dodávce, která je klidně za půlku.
Moj Galaxy bol v ceníku za niečo cez 1,2M ale predajná cena bola úplne niekde inde. Nad Espacom som hodne uvažoval ale nakoniec som skončil u "efka" (kiež by niekedy u toho pravého) ;-)
Ada je zase tady
je i třetina příliš. Uvědomte si, že každý, kdo si ten vehikl koupí, bude vypadat, jako ten znak na kapotě..
No ono když máte tři nebo víc dětí a nechcete jezdit v dodávce, tak už moc na výběr není. S-Max, Galaxy taky končí a pak co, leda tak možná Peugeot 5008 a to je podle mě Espace lepší. A ta cena půjde dolů, dalo se to sehnat i v té Initiale lehce pod milion, i když je možný, že teď po FL budou chvíli dělat drahoty.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Adu ignoruj, on proste R nesnasi, tak si pod kazdym clankem odfrkne a tim to konci.
Ikdyby mu dali pod stromecek Megane RS tak to posle ze skaly ani startovat to nebude. Proste to neni diesel a taha to bricho po zemi a rucku to ma beztak elektronickou ... vyjmenoval jsem to vsechno Ado? :-)
Ikdyby mu dali pod stromecek Megane RS tak to posle ze skaly ani startovat to nebude. Proste to neni diesel a taha to bricho po zemi a rucku to ma beztak elektronickou ... vyjmenoval jsem to vsechno Ado? :-)
SMax nebo Galaxy nekončí. Podle posledních článků se počítá s hybridy, takže ještě pár let tu budou. Ale nutno priznat, ze Ford prochazi spatnym obdobim, takze buhvi jake modely zustanou.
Alfonz666
Za tu cenu neprodejna francouzská kraksna
3_diamanty
aj motoricky... pecka... luxusny dostavnik... ale uprimne... kolko ludi dnes chce uz taketo auto? je ich coraz menej... fakty nepustia... a rovnako ako kupatka ci kabria aj tieto vacsie MPV to uz asi maju nahnute... a aj ked by som rad videl nastupcu tohto espace obavam sa ze renaultu sa uz ani vyvijat neoplati...
PS: kym v roku 2016 predal espace v europe 26 tisic aut tak v roku 2019 to bolo uz len nieco okolo 9700 !!! ... a to je fakt malo ... hodne malo.. a tento rok ked preda aspon 6000 aut tak asi bude vela... zbohom espace...
PS: kym v roku 2016 predal espace v europe 26 tisic aut tak v roku 2019 to bolo uz len nieco okolo 9700 !!! ... a to je fakt malo ... hodne malo.. a tento rok ked preda aspon 6000 aut tak asi bude vela... zbohom espace...
Ked pouzivaju rovnake lepidla, ako do Scenica, tak to je fakt pecka :-) Praveze kupatka sa celkom predavaju, je to novy hit.
Nevyrabi se od cervence, tak se ani nemohl prodavat. Nicmene otazka je, jestli by se prodaval, kdyby se vyrabel :)
Ted snad uz vyrobu faceliftu rozjeli. Tak se uvidi jaky cisla budou letos.
Myslim, ze je to dost nedoceneny auto, ja mel moznost to ridit a proste to jezdi dobre, ma to smrnc, je to chytre vymysleny, rodina se tam pekne posklada. A to ridim momentalne podstatne drazsi a radoby “lepsi” nemecky auto. Facelift vyresil vetsinu dosavadnich slabin, takze ja doufam, ze to dopadne a brzy vymenim nemce za toto :)
Ted snad uz vyrobu faceliftu rozjeli. Tak se uvidi jaky cisla budou letos.
Myslim, ze je to dost nedoceneny auto, ja mel moznost to ridit a proste to jezdi dobre, ma to smrnc, je to chytre vymysleny, rodina se tam pekne posklada. A to ridim momentalne podstatne drazsi a radoby “lepsi” nemecky auto. Facelift vyresil vetsinu dosavadnich slabin, takze ja doufam, ze to dopadne a brzy vymenim nemce za toto :)
S tou výrobou to bylo nějaký divný, já objednával v květnu a původně to bylo k dodání koncem srpna / počátkem září, nicméně nakonec to bylo až koncem října. Teď nějakou dobu nebyl ani v ceníku. Je pravda, že ten facelift řeší všechny ty věci, který jsou slabina toho auta - matrix LED, adaptivní tempomat až do 0, lepší odkládací prostory uvnitř. Jsou to všechno spíš drobnosti, ale pokrok jde určitě správným směrem. A za ten 1.8T se to fakt stydět nemusí, to nejezdí vůbec špatně.
Mozna se od cervence neobjednaval a vyrabeli jeste uz objednany auta. Me bylo receno nekde v zari, ze v CR jsou posledni 3 skladovky. Tak jsem se rozhodl pockat na facelift.
Facelift me potesil, prave proto, ze resi velke mnozstvi drobnosti, ktery celkovy dojem trochu kazily. A zasadni chyby tam pred faceliftem nebyly - motorizace, jizdni vlastnosti, odhlucneni, komfort, moderni look&feel - vse bylo na spicce uz pred fl.
Facelift me potesil, prave proto, ze resi velke mnozstvi drobnosti, ktery celkovy dojem trochu kazily. A zasadni chyby tam pred faceliftem nebyly - motorizace, jizdni vlastnosti, odhlucneni, komfort, moderni look&feel - vse bylo na spicce uz pred fl.
Jediný, co se tomu dá po faceliftu ještě objektivně vytknout, je absence 4x4. Jinak to má podle mě vše, co je potřeba :-)
Adaptiv tempomat sa dal nastaviť max do 140km/h a vôbec nešiel prepnúť na normál. Fl vyriešil aj toto? U Fordu sú 3 druhý tempomatu.
Už před fl to bylo 150km/h a je pravda, že nešel přepnout na manuál. Po fl je limit 160km/h, což je za mě ok. Jestli jde přepnout po fl na manuál to nevím. Bylo by to dobrý.
No jo, MPV skomírají ve prospěch civilních verzí dodávek a SUV. Je to trochu paradox, na jednu stranu mají v EU plnou hubu ekologie, na druhou stranu trh tlačí auta, ve kterých objektivně spousta lidi vozí úplně zbytečně vzduch a plech navíc. A přitom by třeba stačila jedna drobnost, dělat zadní lavici aut ve dvou provedeních, kdy by tam místo standardních 2 velkých míst a jednoho nouzového, byly na přání tři menší pro děti s Isofixama. Pak by stačil jakýkoli trochu prostornější kombík a harakiri s dodávkama nebo MPV by potřebovalo už jen pár lidí, co mají ještě víc, než tři děti.
Přesně, moje řeč. A přitom to dřív šlo, viz třeba Peugeot 307 SW. Je to diskriminace rodin s více dětmi, nechcete to prosadit v EU komisi? ;-)
×
Sdílení komentáře
×
S-Max urcite byval, ale nevim jestli je i ted.
A je pravda, ze jsou to zase rozmernejsi auta.
PS: Jezdi v tom Francouzsky president, tak to nemuze byt tak spatny auto ... :-)