Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Land Rover Discovery Sport D180 R-Dynamic S – Kultivovaný dělník

54 komentářů

ProchyTom
Nevite jak je to s kvalitou? Zlepsila se spolehlivost a ruzne zaludne zavady, kterymi si prosli mnozi majitele predchozich land roveru? Dekuji
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jak mám interiéry RR moc rád, tenhle je zklamáním. Řadička děs a hrůza, ovládání oken u řidiče pod oknem? Objem kufru udávaný po strop? WTF?
Váha docela vysoká.
Ani spotřeba mi na první pohled nepřijde nic moc, ale ok, redakce nejezdí obecně zrovna úsporně, asi to nelze brát za bernou minci.
P.S. jak funguje to brodění do 60cm? To nevadí voda hluboko ve výfuku?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mno teoreticky kým ti to nechcípne vo vode, tak by nemal byť problém. Pri brodení je hlavné to, aby si nenasal vodu do motora, aby ti nevyskratoval alternátor či nejaká iná riadiaca jednotka a hlavne aby ti netieklo do vnútra kabíny. :-) Pokiaľ motor beží, tak ti voda do výfuku vojsť nemala nie?
Avatar - white label
white label
Spíš naopak ne - výfuk hluboko ve vodě.
Pokud to držíš pod plynem, tak by to nemělo vadit.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To jsem zvědavej, jak zdejší diskuzní osazenstvo přijme toto, když se tu rojily pochybnosti nad Allroadem V6 s 350k za 2,7M...

Jinak za mne hezké a i se mi líbí interiér.
webpaja
U mě osobně by Disco Sport fungovalo tak do 1,2mio. Víc bych za něj nedal.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vidím to obdobně
Mig_35
Dneska jsem měl půjčenou náhradní jedničku 118i. Prémiový produkt. Při otvírání dveří to promítalo na zem znak BMW. Uvnitř asistentů jak nas... Při půjčování náhradního vozidla jsem říkal "cokoliv, jenom ne diesel". A tak jsem dostal tříválec. Oukej, že to moc nejelo, základní motor, stejně jsem jel jenom ve městě. Motor měl takový zvláštní zvuk, trošku hrubý, trošku jakoby pokažený. Při přepnutí do sportovního režimu to bylo ještě o něco slyšitelnější a protivnější. Řízení mi přišlo dost houbovité, ale budiž. Ale neuvěřitelně nervózní start stop, který se byl v koloně schopný zapnout a vypnout během tří sekund, následovaný zatřepáním celého auta... z toho bych brzo zešílel. Auto vypadá pěkně, zvenku i zevnitř, bohužel obsah není v souvislosti s formou. Při jízdě už to tak strašné nebylo, nicméně tříválec o sobě vibracemi dal vědět pokaždé, když přišel k životu. Tohle je prostě čtyřválci cizí a pro mě zcela nestravitelné. Horší už může být jen tříválcová nafta.
A na displeji svítilo 8,5 na sto...
Když se dívám na ceny kolem 900 tisíc... tak za tohle klidně 1,5...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Vážně bych neřekl, že je 118i prémiový produkt.
Mig_35
Ad jedna, bylo to ironicky. Asi jsem měl použít uvozovky. Ad dvě, zpracování, materiály, vše na jedničku. Ad tri, cena skoro milion.
Avatar - xxc
xxc
Ked len start stop vadi, tak ho staci vypnut :-) Mne dost vadi aj trasenie diesla, ja skor start stop zapinam pred dlhsim stanim na semaforoch. Vraj ta trojvalcova nafta je dobra, nejaky znamy znameho to chvalil.
Mig_35
to asi ano, ale ten motor stejně není moc vyvážený, reálně vzhledem k jeho objemu nic neušetří a do takového auta prostě nepatří, nebo líp, nepatří do žádného auta... je to paskvil.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za mna jeden z najlepsie posadenych land/range roverov... a discovery sport mi pride si aj najpraktickejsi ( aj pomerom cena vykon uzitkova hodnota ) z celeho portfolia znacky ..... interier klobuk dole.. prava noblesa ... kludne by som povedal ze pozeram na premiovejsi range evoque ...a aj motoricky je tato verzia so 132kw dizlom podla mna ideal pre takto velke a tazke auto ... fakt pekna a dobre vyvazena kombinacia .. cena je aka je ale ked zvazime kolko stoji dnes uz nejaky defender alebo premiovejsi aj ked mensi range evoque tak aj tato verzia so 132kw za 1,4 mega ( ktora je uz defakto aj v zaklade hodne naslapana ) je cenovo tam kde asi by som aj cakal.... proste lacnejsie ako evoque to asi tu nepojde ( hoc discovery je "menej premiovy" ... ale vzhladom na vacsie rozmery a viac uzitkovosti je to asi ok )

skutocne krasne auto a prakticke --- v pripade potreby aj 6 mieste ( a kto okrem tohto sportu vam dnes da 6 miest na dlzke kasne pod 4,6m? ..asi nikto .. lebo aj kodiaq ci outlander maju uz aspon okolo 4,7m .. a aj nove GLB ma uz 4 630 mm hoc na to ani mozno nevyzera ) ....

pekne vyvazena kombinacia ... uplna pohoda ... take auto to uz hej... uplne by stacilo na vsetko... dokonalost ... proste idealne SUVecko https://img2.auto.cz/…ull/6175050_.jpg .. aj 2 horske bajky by tam iste v pohode vosli... :yes:
Avatar - xxc
xxc
Grand Scenic da 7 miest, ale tiez ma myslim nieco cez 4600 mm :-) Inak suhlasim, idealne auto do mesta, na Scenicu som minule suchol predny naraznik a vytrhol z neho nejaky plast na diere. Land Rover by mozno presiel.
webpaja
Tenhle motor je dostatečný, bráno dle hodnocení jako ve škole. Dynamicky nestačí na většinu konkurence s podobnými jednotkami. Rozumnou dynamiku nabízí až varianta s 240HP, to vše nejen díky vysoké hmotnosti, ale i zmatené ZF 9st.
Celkově prostorově je Disco vyřešeno slušně, po FL pak už interiér vypadá lépe než předchozí provedení. To bylo místy až zoufalé.
Avatar - speedfred
speedfred
ešteže z fotiek poznáme ako to bude jazdiť, odborník sa pozná hneď. :yes:
Avatar - fOE
fOE
Ty musis byt hodne defenzivni ridic, kdyz ti 132kw na takovehle auto prijde ideal.
Avatar - xxc
xxc
Vacsina ludi jazdi pomaly. Skor sa cudujem, komu taky motor nestaci.
Avatar - fOE
fOE
132kw nestaci asi jen tristni mensine, pravda, ale Pavel nahore to vystihl presne tim "dostatecne". Jo, hybe se to. Jo, predjedes s tim nejen traktor. Takze na propadnuti to neni, to sem napisme, ale rovnou taky dodejme ze ani na to obycejnou trojku, na to "dobre", uz to nebude. A kdyz to nedosahne ani na ten stred, tezko to nazvat idealem a nepatrit pritom do jine tristni mensiny, mensiny absolutnich defensivcu.

PS: Slovem "dostatecne" hodnotim 132kw v mondeu, ale ve srovnani s zde testovanym discovery to musi byt jeste velice "pekna ctyrka". :D A zajimave je ze slovem "dobre" hodnotim, resp. jsem v pred WLTP dobe hodnotil, 110kw v pasiku a snad az "chvalitebnych" je/bylo 110kw v mazde 6. To jsou ty zivotni paradoxy. :D
Avatar - wakantanka
wakantanka
hm, mám 136 dieslových kW v 10ročnom 2t+ MPV a nemám pocit, že by tých koníkov bolo málo. Skôr by som uvítal inak poskladanú prevodovku možno s väčším počtom stupňov. A mimo diaľnice aj napriek mojej defenzívnej jazde sa mi málokedy stáva, aby ma predbiehal kde kto. Ale fakt je ten, že v tomto Discu a zvlášť za takú cenu by som čakal podstatne viac výkonu a viac suverénnosti nielen na ceste.
Avatar - speedfred
speedfred
a to je občas ten problém, výkon môže byť OK ale zle poskladaná prevodovka (či naladená elektronika) zabije aj dobrý motor. Takže výkon nie je všetko, treba sa aj zviezť na danom aute.
Alfonz666
neříkám, že je to špatný auto, ale hnusný je teda mimořádně. Hlavně ta zadní část a interiér je pořád stejně nudnej.
webpaja
JJ, interiér aby nenudil nabízejí frantíci. Tam se člověk nenudí a jen se diví.
Alfonz666
...a tak to zase radši ten nudnej interier :D
Avatar - xxc
xxc
Vie niekto, ci tomu funguje trojblik normalne? Ked uz sme pri tom interieri.
spaleny6
Soused ho má jako služebák. Líbí se mi to, ale přijde mi to moc peněz.
Mig_35
Freelander no. Dřív entry LR. Teď má vznesenejsi titul, ale jinak bída...
Arese
...nebezpečným dotykově-menuovým ovládáním je ta nejhorší inovace, jakou LR mohl provést!!! :-( :no: :no: :no:
Priateľský ľudožrút
aj dobre, ale uz som dnes pozeral asi 5x ten interier aj na inych strankach a kvoli nemu by som si ho nekupil, a ten volant, skratka nie...
dr.Remorey
klasicky se dostávám k problému, proč bych si to mel koupit. na plnohodnotný rodinný využití to na mě působí tak, že je to proste malý, jako kabelka to je zase moc málo Evoque, kupovat to do terénu je škoda. Cena 1,7 je úplně nereálná, i když je to novinářský auto. Cokoliv nad řekněme 1,1 až 1,2 mi za takový auto přijde nesmysl. Navíc pochybná kvalita LR a je vymalováno.
Avatar - xxc
xxc
Mozno ten, kto byva v lese a nosi rodinu do skolky/skoly v meste, kde je to stiesnene. Ale asi nema vpredu isofix, tak len pre mensie rodiny.
Mr.Murphy
.... tomu autu se určitě nedá upřít autentický styl, jak zvenku tak zevnitř..... Můj šálek čaje to až tak není, ale chápu že se někomu líbí....

Jinak ale taky nějak nevidím, proč do toho auta ty prachy dát..... Cenovka dost vysoká a kromě vzhledu a "značky" (a přiznejme si, že to prostě roli hraje) mi na tom autě nepřijde nic extra zajímavého.... Jízdně si ho třeba takové Stelvio namaže na chleba, Němci zase nabídnou mnohem zajímavější nabídku motorů.....

Takže jako stylovka proč ne, ale že by to mělo přesvědčit někoho kromě fandů značky mi nepřipadá....

PS: škoda že to Stelvio je vzhledově tak nijaké.... mohlo v této třídě čeřit vodu mnohem více....
PeteBiggy
O Discovery Sport jsem zcela vážně uvažoval (uvažuji). Akorát teda ještě ten starší model v benzínu 240k v R-Dynamicu, dovézt si ještě nějakou tu skladovku za lepší peníz. Dokázal bych se přenést přes spoustu věcí, ne úplně dobrou pověst skrz spolehlivost, přes větší spotřebu, prostě přes ledacos. Ale rozhodně ne přes jednu věc, která mě na tom autě neskutečně vadí. A sice prodleva na plynu resp. celkově pomalé reakce auta jako celku. Ať už to je namapováním, nastavením škrtící klapy či reakcí převodovky, je to prostě k vzteku. Ani režim Sport moc nepomáhá. Nejprve jsem měl možnost se svézt jen s novými auty (jak benál tak nafta) v hybridu, pak se mi nakonec podařilo se svézt i ve stejné motorizaci staršího modelu, přesně jakou bych rád. Všude letargické reakce ;-\ Ono u Euro šestek to tak už bohužel je skoro napříč portfóliem, ale tady to byl fakt brutus. V některém autě vetší prodleva u rozjezdu, v jiných zase při jízdě při podřazení při předjíždění... Jinak je to auto parádní, ale tohle to fakt nedávám. Zjišťoval jsem kde se dalo, zda by to vyřešilo přemapování, nějaký chiptuning, pedal box apod. No, je to vabank, zda by to pomohlo, krok do velkého neznáma. A ve spojení s ostatními riziky se koupě tohoto Disca zdá už jako absolutně naprostá šílenost. Ale nevím, nějak si pořád nemůžu pomoct, to auto mě neskutečně láká!!! :-!
Ležím ve výběru auta od listopadu (kdy jsem bohužel udělal asi velikou chybu a prodal svého zánovního Forestera XT) a s mými požadavky to je dneska, díky EU, už téměř mission impossible :no: Chci nějaký aspoň trošku silnější benzín ve 4x4, v prorodinném balení, pokud možno trošku zvýšený podvozek, aspoň malinko řidičské auto (samozřejmě s velkým ohledem na danou kategorii) a především auto, které má charisma. No a samozřejmě v rámci finančních možností. Jak už jsem psal, velký problém. Mimo koncernových aut a německou prémii už skoro nic neexistuje. První nesplňuje požadavek na charisma, u druhého narážím na cenový strop a ani vlastně nemůžu říct, že by mě tam něco echt moc lákalo. A to už jsem teda rozevřel nůžky segmentu víc než je zdrávo, slevil z mnoha věcí, přešlapuju stále cca mezi 5 auty, ovšem pořád žádná trefa do černého. Hold asi mělo zůstat doma XTčko, protože čím dál víc zjišťuju, že nic jiného mi to, co od auta požaduji, asi nedá. A o nenapodobitelném poměru cena/výkon jsem se u Plejád přesvědčil již dávno. Bohužel, EU tuhle tu skvělou značku pro nás Evropany zařízla. Fungovat bude dál, ale z velké části bude muset měnit klientelu, ti co chtějí trochu té dynamiky, tak už musejí hold jinde....
Ale k Disco Sport, nebýt výše zmíněného, fakt parádní kára. V tomto kontextu mě překvapuje text z testu ".....Hezky si také rozumí s devítistupňovou automatickou převodovkou, která dovede pracovat s točivým momentem a pracuje rychle a hladce." No, bylo mi teda řečeno, že převodovka je inteligentní a učí se jízdnímu stylu, lze si ji prý naučit. No, nabízí se otázka, zda je teda až tak moc inteligentní, že to je pak pod dvěma rozdílnými řidiči už zcela jiný vůz. No, nevím nevím....
Avatar - xxc
xxc
Na rychle reakcie bude asi lepsi i-pace, alebo ako sa to vola.

Charisma (řec. χάρισμα obdarování, projev přízně) je zvláštní dar nebo rys osobní přitažlivosti a kouzla. Původně náboženský pojem se používá i ve společenských vědách, v managementu a podobně.
Mig_35
Outback 3,6? Přes šedý dovoz, případně litevskou predvadecku? Tam se snad pořad prodává s touhle motorizaci? Jinak Santa Fe se prodává s benzinovou atmosférou.
Mrkni na Oto-moto.pl - Poláci dovezou a přihlásí cokoliv. Mají famózní ceny na auta přivezene z Kanady, konkrétně ty Outbacky 3.6 mají nejlepší možný automat od Subaru, nejlepší pohon 4x4 a navíc i nejlepší motor - to auto není žádný EU kompromis...
PeteBiggy
H6 v Oťasu by samo byla fajn, ale já chci funglovku. Takže bohužel. Joo, šlo si to nechat na obj. dovézt, teď teda spíš už novou generaci (která už se tam dávno prodává a tady ještě stále není), takže už jen ve 2,4 čtyřhrnku, zato v turbíně. Ale to je finančně mimo. Litva a Polsko samozřejmě nové vozy ofico neprodávají, je to EU. To jen auta od nich jdou nejvíc vidět, pač zrovna oni nejvíc vozí ze zámoří. Ale jsou to všechno opravovaná auta, havárky, či vytopeniny... Převodovka a pohon 4x4 je tam stejný jako jsem měl v XTčku. Tam to není o čem. Ale bohužel, už nikdy víc něco takového od Subaru, mé milované značky, v EU ;-\ A dovoz na obj. je pro mě finanční nesmysl...
Mig_35
tak za tuhle cenu bych nad tím i uvažoval...
https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-outback-3-6-l-universalas-2019-benzinas-10296577.html
prakticky nové auto...
ale zas si nejsem jistý, jestli tyhle nové generace už nejsou CVT...
PeteBiggy
Tož tak tohle to bude mít do "prakticky nového auta" fakt daleko :-) Konstatování, že vůz je v kompletním stavu, mě fakt nepřesvědčí :-[] Navíc, jestli je ta cena už s DPH (procleno už to být muselo), tak ta je fakt až podezřele nízká, to musela být na CarFaxu totálka, vytopené "flooded" nebo tak něco. Je to ještě o hodně tisíc € níž než mnohem starší 2016, 2017 z Německa z Drážďan. Tam se na H6 Oťase celkem specializují...Na druhou stranu, třeba by stálo za to, se inzerenta aspoň poptat. Jen ze zajímavosti. Třeba jestli to není bez DPH a že by tam byl měněný jen odřený nárazník z parkování :D Ale moc bych si od toho nesliboval... Možná bych mohl zkusit poprosit Gintarase ze Subaru Vilnius, aby mi to proklepl. Pokud by byl vůbec ochotný...

Jinak samozřejmě, že to je CVT ;-) A díky za to. Ono, strašně mě baví, jak hodně lidí nad tím ohrnuje nos a přitom je problém někde jinde. Hodně lidí, ano, problém je, že hodně lidí s tím vůbec nejelo :-) Klasický variátor bych v autě nesnesl. Ale nový Linertronic od Subaru už zdaleka není klasické CVT, jak lidi znají z Toyot, Nissanů apod. S trochou nadsázky to jsou tři převodovky v jedné. Jako variátor se to chová jen když nejsou nároky na akceleraci, do města na pomaloučké manévrování na parkovišti, při vjezdu do garáže, v terénu - není nic lepšího na dávkovatelnost. Pokud se akceleruje, více % sešlápne plyn, pak převodovka přejde do řazení virtuálních stupňů a simuluje klasický automat. Pak jde ještě samozřejmě řadit v čistě manuálním režimu M pádly, kdy převodovka vám do toho nekecá (na rozdíl třeba od DSG v "sportovní" Cupře atd.), pokud samozřejmě nezasáhne až omezovač. Přičemž zároveň i v automatickém režimu D je možno si do toho kdykoliv hrábnout pádlem a pokud člověk dál manuálně neřadí, tak si to převezme zase automatický režim (na rozdíl třeba od tohoto Disca Sport, kde je potřeba např. třeba při předjetí, když si podřadíte pádlem toto anulovat tak, že je potřeba podržet cca na dvě sekundy pravé pádlo. Jak otravé). No prostě současný Linertronic od Subaru je vskutku pecka převodovka. A že jsem měl možnost teď za ty dva tři měsíce, když už jsem vyzkoušel kde co, porovnat. Všechno to byly horší převodovky. Až na 8st. ZF u podélně uložených motorů u prémie. Ten je OK. Bohužel v Disco Sport je ZF 9, pač to je příčně uložený motor a ta zdaleka není tak dobrá. A asi to bude bohužel i tím, že zrovna konkrétně Land Rover tomu svým softwarovým naladěním moc nepomohl. Takže bacha na to, ohrnovat nos nad současným Lineartronicem může podle mě jen ten, který neví, o čem mluví. Je tam ovšem jedno ale, ta převodovka, už ze své podstaty, potřebuje vedle sebe mít silný motor. Což je právě v současné době v EU už problém :'-(
Mig_35
dík za vysvětlení, opravdu jsem s ním nejel, to je prostě předsudek jako prase u mě. lepší než ten šestistupňový automat, který tam byl dřív, to určitě nebude. tuhle konfiguraci si prostě pamatuji jako to nej, co kdy Subaru udělalo.

na druhou stranu, Forester XT ve většině testů moc nechválí, když už ho máš jako etalon a nedostižnou metu...
PeteBiggy
Já jako etalon XT nemám, to spíš jen vyplynulo ze situace. No, je prostě fakt, že v tom v čem jsem seděl (a že to byly vesměs i mnohem dražší auta), tak nic nedosahovalo jeho kvalit, teda aspoň v mých očích teda nee.

A co se týče testů, tak ty beru s rezervou, je potřeba si to trošku třídit. Ale od faceliftu (2016) se mu toho myslím snad ani moc nevytýkalo, naopak spíš chválilo, konečně už i ten zatracený interiér uspokojoval :D Jedině co bylo vytýkáno a pod co se podepíšu, tak chabé boční vedení sedaček. Absenci Eyesightu neberu jako nevýhodu, jen jako prostý fakt. Jen dojezdové kolo? Pche, jak že na tom je dneska většina konkurence???? :D A navíc, to je věc, která mě fakt nebolí, terénní kvality toho auta neskonale převyšovaly mé potřeby. Co dál, spotřeba? To ani náhodou, ta byla u takového auta víc než dobrá. Co dál, nevím... Každopádně pak je tu ta ona subjektivní věc, a sice design....


Edit: Tak mám na mailu spoustu fotek té bílé H6, kterou bys bral jako "prakticky nové auto" ;-\No, docela by mě zajímalo, jestli bys to tak pořád měl :D KOMPLET ZBOŘENÝ PŘEDEK. Tímto bych to uzavřel.
Mig_35
Vy Subaristi jste vážně zvláštní odrůda lidí:)
Podle mého, X1 25i s automatem musí být ve všech disciplínách s přehledem lepší. Ale to už nechám na tobě...
PeteBiggy
:D Aha.To jakoze byla reakce ve stylu,aby se zakecalo to "prakticky nove auto"? :D Asi ze.
Tak odruda rikas?No dobra.Ja bych mohl o mistnim spolku taky leccos napovidat,ale nestoji mi to za to...
Co se tyce X1,tak docela hodne jsem na ni spolehal,obvzlast kdyz sla udelat sleva 33% na skladovku a 24% na vuz do vyroby (to je u Subaru u nas nevidane,pro to bych si zase jel jednoznacne na sever,tam to je o necem jinem...).No,ale ne ze by X1 vylozene propadla,to zas uplne nee,ale ve vetsine ohledech to rozhodne neni lepsi auto nez XTcko,takze slo proste racionalne z kola ven.Ale ty mas ty discipliny asi hold jinak,obvzlast kdyz jsi s tim v zivote ocividne nejel.At se dari,teorii zdar ;-)
Mig_35
ježíš dal jsem odkaz na Litvu, protože na tipcars o tom největší znalci Subaru pěli ódy, že přes Litvu se dá ještě individuálně pořešit atd. Dívám se na litevské prodeje a občas se tam objeví zajímavé Lexusy, které jsou tam velmi populární atd. fakt bych z toho nestřílel. nebudu se prát do krve, za to jestli je to bourané nebo ne a co máš v mailu.

to, oč tu běží je, že s originální XT s motorem z Imprezy bylo úplně jiné auto, s úplně jiným pohonem všech kol a ta poslední verze už je na hony vzdálená tomu, jak to auto bylo dobré...

https://www.autoweb.cz/…-forester-25-xt/

Subaru jde dolů kopcem, hlavně s EU modely... jedna převodovka,jeden motor, pohon kol co už s klasickým symmetrical AWD má společného jen marketingové označení...
Avatar - wakantanka
wakantanka
čo tak nejaká amerika? tam by to ešte mohlo byť všetko s kostolným poriadkom. :D
Mr.Murphy
.... Stelvio 4x4, 2.0T 280PS 8st.ZF a není co řešit.... :-! Mimochodem ani v naftě to nebude tak špatné....

jízdně to spráská nejednu běžnou střední třídu, skvělé řízení, dostatečně pohodlné.... spolehlivosti bych se nebál, už to pár let jezdí a žádné systémové vady se zatím neobjevily.... někomu může vadit přecejen dost všední vzhled (ale to není nic co by červená barva a pěkný kola nezachránily) a nepříliš vymakaný infotaiment (ale na ten to fakt nejezdí).
PeteBiggy
I nad tím jsem v rámci nouze chvilku uvažoval. Leč jako nové to nezaplatím, takže by to muselo být starší. Navíc zrovna se mi to moc nelíbí (přijde mi to malinko taková pseudoobluda jako např. X6) a pak je tam stejně jako u LR otazník ohledně spolehlivosti, servisu...No ale o zážitku za volantem u Alfy rozhodně nemám potřebu pochybovat, to zas jakože nee...
Mr.Murphy
Jasný, není to jen tak dát 1,1 za Alfu.... ;-) možná teď bude na trhu dost skladovek předfaceliftové verze, která je horší jen v infotaimentu, jinak kromě pár detailů uvnitř žádné extra změny..... ale o spolehlivost se fakt neboj, sleduju to celkem podrobně a nikdo si extra nestěžuje.... jasně že se něco může pokazit, to je všude, ale podstatné věci (motor, převodovka, podvozek, elektroinstalace) drží.... chce se to svézt, pak by tě možná Alfa dostala.... chladně od PC to půjde těžko....
PeteBiggy
No jen od PC to samo že nejde. Jen pro představu, za těch pár měsíců jsem byl v Mazdě, v Toyotě, v Seatu/Cupře, v BMW, v Land Rover... V podstatě vesměs minimálně 2x, někde i více krát. Zároveň jsem byl i po neofico vyhlášených servisech, ptát se na spolehlivost, servisovatelnost... Jak jsem psal, i když dělám nemalé ústupky, ono není moc z čeho vybírat. Jsem prostě tak nějak atypický zákazník, kterého jaksi zrovna neoslovuje dieselová koncernová stodola apod. No a navíc tělem i duší Subarista. A ještě jedna perlička na závěr; sám prodejce v LR mi řekl, že to co hledám mi dá jedině Subaru a navíc, že jde vidět, že bych pro tu značku i dýchal. Bez ironie, že si mám zase dovézt Subo a za ty prachy nic lepšího neseženu. To je prostě fakt, ale už není z čeho bohužel brát. No, buď si dovézt Outbacka, zkusit rok pojezdit a pak se uvidí, zda si na tu absenci výkonu třeba nezvyknu. Je to taková tutová sázka z rozumu. A když mi to přijde i pak pořád slabé, tak to zase pustit,no vím, že na tom finančně neztratím, spíš naopak. Ale nevýhodou je fakt, že to bych si pak celé zase o rok prodloužil a ta situace v té pokřivené selského rozumu zbavené EU bude zase jen a jen horší. Druhá varianta je go back to the Forester XT, ale tam už to je samo jen o jetých kusech....

No každopádně dík za názor a nějaké to info k AR ;-) Tahle značka je mi sympatická a doufám, že tu situaci ustojí...
honza_f
Co lehce jetý Volvo V90 CC T5/T6? Volvista.cz občas nabídne dobrý kousky.
Mig_35
on brečí, že má rozpočet na nové a ty mu nabídneš auto od 1,4... ojeté
honza_f
Pokud někdo jezdí v Subaru, spokojí se určitě i se “základnější” prémií.. T5 která bude mít najeto do 20 se dá ulovit i pod 1,1. Ale toho rozpočtu jsem si nevšiml :)
ProchyTom
Co Porsche Macan?
Avatar - white label
white label
Macan je vedle Disca jiný svět. Navíc s dieselem (V6) už ho nekoupíš a s benzínovým R4 nedává smysl..., takže jedině s benzínovým V6, po faceliftu ideálně s 2,9 (GTS/Turbo).
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
:-D
Delnik?!!
Panove, a zkouseli uz jste nekdy pracovat?
;-)