Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koronavirus může tvrdě zasáhnout celý automobilový průmysl

Nový typ koronaviru, který se před několika měsíci začal šířit po Číně, by mohl mít vážné dlouhodobé následky pro celosvětový automobilový průmysl i celosvětový trh s automobily.
Zpět na článek
11. 2. 2020 09:08
11. 2. 2020 11:31
11. 2. 2020 12:26
11. 2. 2020 12:32
11. 2. 2020 20:56
11. 2. 2020 11:38
11. 2. 2020 12:29
11. 2. 2020 13:19
11. 2. 2020 15:54
11. 2. 2020 18:33
11. 2. 2020 09:08
souhlas
Ano automotive dostane trošku facku díky koronaviru. Ovšem daleko větší destruktivní účinky na automotive a ekonomiky evropských států bude mít po bolševicku tlačený snížování emisí CO2. Propady v prodejích nových aut jsou už jasně patrný a může za to EU a její nesmyslný ideologie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
11. 2. 2020 11:31
Mno
když sem to tu minulý týden psal, tak se mi smáli.

Ted trošku reality - 1018 mrtvých, 43 130 nakažených, 60 000 čeká na testy, 75 milionů izolovaných nebo zavřených doma, 100 000 lidí uteklo z číny. dávno už to překonalo SARS, v mrtvých od 30% a v nakažených o 50% a pořád to stoupá. Takže moje predikce o 3000 mrtvých a 80 000 nakažených v černu měním na 5500 mrtvých a 110-170 tis nakažených. Isolované odhaduju na 95-130 milionů.

A ted o čem se píše - I proto již taková Toyota oznámila, že montážní linky v čínských továrnách nebudou mimo provoz pouze do uplynulého pátku, jak bylo původně plánováno, ale minimálně do 16. února. Nová továrna Tesly stojí, aniž by se stačila pořádně rozjet a hlásí zpoždění prvních dodávek a tak bychom mohli pokračovat dlouho. Pokud se situace nezmění v nejbližší době, budou mít problémy prakticky všichni a všude - v Číně mají velké továrny i firmy jako Bosch, Schaeffler, ZF Friedrichshafen, Faurecia nebo Valeo, všechno obrovští dodavatelé automobilek.

„I firmy, které se zdají být velmi málo závislé na čínských dodavatelích, mají skoro jistě mezi dodavateli společnosti, které značně spoléhají na vstupech z Číny. Stačí jediný komponent malé hodnoty, který způsobí úzké místo ve výrobě a celou produkci zastaví,” říká jeden z expertů na globální ekonomiku, Simon MacAdam z Capital Economics.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
11. 2. 2020 12:26
Re: Mno
Jistěže to musí mít výrazný dopad na automotive. Podle včerejšího nařízení čínské vlády spadají strojírenské firmy až do 4. skupiny, podle zatím plánovaných dat znovuspuštění, tzn. vyrábět budou moct začít znova až v půlce března.
Avatar - Barrichello
11. 2. 2020 12:32
Re: Mno
a k tomu je tam místy ještě ptačí chřipka a normální chřipka, takže veselo. Jestli to potrvá déle tak tato pandemie způsobí kritický nedostatek komponent i finálních produktů, tj nekoupíš si ani zapalovač nebo bude za 50 kč :-)
11. 2. 2020 20:56
Re: Mno
Tesla už to prej dneska jako jedna z mála spustila, aspoň jsem to četl v kavárně. Jinak těm číslům od Číňanů nevěřím ani trochu. I kdyby bylo obětí už 100tis, nevěřím, že se to tu někdo někdy dozví.
11. 2. 2020 11:38
mno
máš pravdu,
ja vozím tie malé komponenty o ktorých ty píšeš, ked náhodou niečo pochybí, tak vždy hrozí, že pásy sa zastavia
občas sa to aj stane
a jedná sa niekedy o pár krabíc malých súčiastok
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
11. 2. 2020 12:29
Re: mno
stačí dva šváby do RJ nebo čip do infotaimentů a stojíš, nemůžeš vyrábět a prodávat nekompletní auta.
Avatar - xxc
11. 2. 2020 13:19
Re: mno
vyrabaju a nechavaju potom stat na luke :-)
Avatar - Barrichello
11. 2. 2020 15:54
Re: mno
to jim hodně pomůže :-)
Avatar - CICERO
11. 2. 2020 18:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2020 20:36
a preto je dobre mat rozhodene siete aj inde
a nie vsetko tlacit len na jedno miesto ( do ciny ) ...

takze cakam ze mitsu bude tento rok rast aj nadalej virus nevirus ... mitsu :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
12. 2. 2020 21:12
Re: a preto je dobre mat rozhodene siete aj inde
japonci už psali že taky budou muset omezit výrobu a zavřít některé továrny, hlavně Toyota.