Novinky
ryccardo
2
Ano automotive dostane trošku facku díky koronaviru. Ovšem daleko větší destruktivní účinky na automotive a ekonomiky evropských států bude mít po bolševicku tlačený snížování emisí CO2. Propady v prodejích nových aut jsou už jasně patrný a může za to EU a její nesmyslný ideologie.
když sem to tu minulý týden psal, tak se mi smáli.
Ted trošku reality - 1018 mrtvých, 43 130 nakažených, 60 000 čeká na testy, 75 milionů izolovaných nebo zavřených doma, 100 000 lidí uteklo z číny. dávno už to překonalo SARS, v mrtvých od 30% a v nakažených o 50% a pořád to stoupá. Takže moje predikce o 3000 mrtvých a 80 000 nakažených v černu měním na 5500 mrtvých a 110-170 tis nakažených. Isolované odhaduju na 95-130 milionů.
A ted o čem se píše - I proto již taková Toyota oznámila, že montážní linky v čínských továrnách nebudou mimo provoz pouze do uplynulého pátku, jak bylo původně plánováno, ale minimálně do 16. února. Nová továrna Tesly stojí, aniž by se stačila pořádně rozjet a hlásí zpoždění prvních dodávek a tak bychom mohli pokračovat dlouho. Pokud se situace nezmění v nejbližší době, budou mít problémy prakticky všichni a všude - v Číně mají velké továrny i firmy jako Bosch, Schaeffler, ZF Friedrichshafen, Faurecia nebo Valeo, všechno obrovští dodavatelé automobilek.
„I firmy, které se zdají být velmi málo závislé na čínských dodavatelích, mají skoro jistě mezi dodavateli společnosti, které značně spoléhají na vstupech z Číny. Stačí jediný komponent malé hodnoty, který způsobí úzké místo ve výrobě a celou produkci zastaví,” říká jeden z e😜ertů na globální ekonomiku, Simon MacAdam z Capital Economics.
Ted trošku reality - 1018 mrtvých, 43 130 nakažených, 60 000 čeká na testy, 75 milionů izolovaných nebo zavřených doma, 100 000 lidí uteklo z číny. dávno už to překonalo SARS, v mrtvých od 30% a v nakažených o 50% a pořád to stoupá. Takže moje predikce o 3000 mrtvých a 80 000 nakažených v černu měním na 5500 mrtvých a 110-170 tis nakažených. Isolované odhaduju na 95-130 milionů.
A ted o čem se píše - I proto již taková Toyota oznámila, že montážní linky v čínských továrnách nebudou mimo provoz pouze do uplynulého pátku, jak bylo původně plánováno, ale minimálně do 16. února. Nová továrna Tesly stojí, aniž by se stačila pořádně rozjet a hlásí zpoždění prvních dodávek a tak bychom mohli pokračovat dlouho. Pokud se situace nezmění v nejbližší době, budou mít problémy prakticky všichni a všude - v Číně mají velké továrny i firmy jako Bosch, Schaeffler, ZF Friedrichshafen, Faurecia nebo Valeo, všechno obrovští dodavatelé automobilek.
„I firmy, které se zdají být velmi málo závislé na čínských dodavatelích, mají skoro jistě mezi dodavateli společnosti, které značně spoléhají na vstupech z Číny. Stačí jediný komponent malé hodnoty, který způsobí úzké místo ve výrobě a celou produkci zastaví,” říká jeden z e😜ertů na globální ekonomiku, Simon MacAdam z Capital Economics.
Jistěže to musí mít výrazný dopad na automotive. Podle včerejšího nařízení čínské vlády spadají strojírenské firmy až do 4. skupiny, podle zatím plánovaných dat znovuspuštění, tzn. vyrábět budou moct začít znova až v půlce března.
máš pravdu,
ja vozím tie malé komponenty o ktorých ty píšeš, ked náhodou niečo pochybí, tak vždy hrozí, že pásy sa zastavia
občas sa to aj stane
a jedná sa niekedy o pár krabíc malých súčiastok
ja vozím tie malé komponenty o ktorých ty píšeš, ked náhodou niečo pochybí, tak vždy hrozí, že pásy sa zastavia
občas sa to aj stane
a jedná sa niekedy o pár krabíc malých súčiastok
stačí dva šváby do RJ nebo čip do infotaimentů a stojíš, nemůžeš vyrábět a prodávat nekompletní auta.
a nie vsetko tlacit len na jedno miesto ( do ciny ) ...
takze cakam ze mitsu bude tento rok rast aj nadalej virus nevirus ... mitsu :yes:
takze cakam ze mitsu bude tento rok rast aj nadalej virus nevirus ... mitsu :yes: