Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tak to je on! Nový Hyundai i20 na prvních snímcích. Konkurent Fabie sází na sportovní styl

Nový Hyundai i20 se světu zatím představil na designérských skicách. Ještě před oficiální premiérou tu už máme i první fotky.
Zpět na článek
18. 2. 2020 08:35
18. 2. 2020 09:17
18. 2. 2020 10:01
18. 2. 2020 12:45
18. 2. 2020 13:10
18. 2. 2020 11:34
18. 2. 2020 12:04
18. 2. 2020 08:52
18. 2. 2020 09:56
18. 2. 2020 11:36
18. 2. 2020 12:45
18. 2. 2020 12:08
19. 2. 2020 10:33
18. 2. 2020 08:55
18. 2. 2020 10:02
18. 2. 2020 10:21
18. 2. 2020 10:51
18. 2. 2020 12:46
18. 2. 2020 13:41
18. 2. 2020 10:50
18. 2. 2020 12:40
18. 2. 2020 12:47
18. 2. 2020 16:35
18. 2. 2020 11:41
18. 2. 2020 13:39
18. 2. 2020 12:14
18. 2. 2020 12:29
18. 2. 2020 12:48
18. 2. 2020 12:59
18. 2. 2020 13:02
18. 2. 2020 13:06
18. 2. 2020 13:08
18. 2. 2020 13:19
18. 2. 2020 13:24
18. 2. 2020 14:12
19. 2. 2020 07:21
21. 2. 2020 13:25
18. 2. 2020 13:00
18. 2. 2020 13:15
18. 2. 2020 13:21
18. 2. 2020 16:59
18. 2. 2020 19:58
18. 2. 2020 20:17
18. 2. 2020 21:02
18. 2. 2020 21:31
19. 2. 2020 00:51
19. 2. 2020 07:34
18. 2. 2020 13:08
18. 2. 2020 13:12
18. 2. 2020 13:28
18. 2. 2020 16:37
18. 2. 2020 13:30
18. 2. 2020 16:34
18. 2. 2020 13:27
18. 2. 2020 16:20
18. 2. 2020 16:33
18. 2. 2020 18:24
18. 2. 2020 23:02
19. 2. 2020 12:18
18. 2. 2020 08:35
Nudné
Předek je naprosto běžný, šikmá světla, pod ně ty kapsy, velké kolmé zombie.
Vzadu se pokoušíme spojit klasicky světla.

To dokáže jakýkoliv Číňan a i další.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kaa
18. 2. 2020 09:17
Re: Nudné
Předek je nuda. Z boku a ze zadu je to o dost lepší. Hlavně nemá trapně trčící tablet na palubovce.
Avatar - Emel
18. 2. 2020 10:01
Re: Nudné
Inu, to je ale asi interiér současné generace, což?
Avatar - JirkaV8
18. 2. 2020 12:45
Re: Nudné
Nezlobte se prosím na mě, ale to není jak auto. To je jak exém na šul**vi. :no: Hovínaj je blbost 8-s
Avatar - Emel
18. 2. 2020 13:10
Re: Nudné
Když už sem píšeš takové hodnotné příspěvky, tak je nepiš v reakci na mě... děkuji :-)
Avatar - Cuba66
18. 2. 2020 11:34
Re: Nudné
Niki Niki, tohle je jaksi podle vkusu každého soudruha. Mně se líbí rozhodně víc, než Fabia ;-)
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2020 12:04
Re: Nudné
tak to dnes v tomto masovom svete B segmentu chodi...

dnesne auta uz nie su o tom vyrobit nieco co nedokaze cinan alebo japonec.... su hlavne uz o predajoch a cislach a co najnizsich nakladoch... ale ok dost filozofovania.. uprimne... paci sa mi... cim dalej tym mam na autach radsej hrany a rozne ostre a pritom jednoduche linky ( asi to ide s vekom ) ... navyse predna kapota je tiez relativne dlha... auto ma nadalej sportove proporcie ... cakam tu opat uspech.. i20 go :yes:
Avatar - Avanti
18. 2. 2020 08:52
Zlé
Hyundai sa v posledných rokoch celkom usadil pri pohľadných autách, ale toto je podľa týchto prvých fotiek za mňa veľmi veľké sklamanie.. :no:
Tiež tá masáž v nadpise musí byť :no: no môžem povedať, že Fabia bude výrazne krajšie auto ako i20.
Rozbalit vlákno
5
18. 2. 2020 09:56
Re: Zlé
Tiež si už videl novú Fabiu? Vyzerá fajn, hoci teda nič úžasné. Tu pri i20 to podľa mňa vzadu moc prekombinovali a dvierka nádrže sa svetla naposledy dotýkali asi pri starom Fiate Tipo.
Avatar - Cuba66
18. 2. 2020 11:36
Re: Zlé
To něčemu vadí, ty dvířka že se dotýkají? Mně to přijde vtipný řešení..
18. 2. 2020 12:45
Re: Zlé
Ty nemělo jen Tipo, minulej Focus to měl stejně.
https://www.auto.cz/…-focus-rs-avatar?…
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2020 12:08
Re: Zlé
to auto uspech mat urcite bude... takze za mna .. bodaj by viac aut bolo takto "zlych" a aj od fiatu... 8-s ;-) ze jo.. tam uz pre istotu sa napriklad na punto uz uplne vykaslali .. ale tak i20 to hra akurat len do karat ....
Avatar - Avanti
19. 2. 2020 10:33
Re: Zlé
Vyjadroval som sa k dizajnu, ak si si to nevšimol, prípadne ťa nenaučili na ZŠ čítať s porozumením, ak nejakú teda vôbec máš.
Avatar - Emel
18. 2. 2020 08:55
i20
Předek se mi líbí, takový designový minimalismus, nějaká ta "příbuznost" (přes osobu Petera Schreyera) s Audi tam pořád je... za mě dobrý. Zadní světla působí trošku smutně, asi to dělají ty koutky směřující dolů. Detail se světlem kopírujícím nádrž je zajímavý... ale asi se mi to moc nelíbí. Naopak ten černý lem zadního okna s třema "křidýlkama" vypadá dobře. Celkově ale docela dobrý, slušná dvojka...
Rozbalit vlákno
39
Avatar - twistedTSD
18. 2. 2020 10:02
Re: i20
:yes: Zezadu jakési smutné, zbytek ok. Bojím se, co provedli s interiérem.
Avatar - Emel
18. 2. 2020 10:21
Re: i20
Ještě teda... ty dva boční prolisy, to si asi vypůjčili od SEATu...
https://svolavacky.cz/…river-airbag.jpg
Avatar - lamal
18. 2. 2020 10:51
Re: i20
Od toho Seatu si vypozicali celkom dost... vidno do aj na FL i30 ... predok aj celkovo... u Korejcov normalne, okopiruju bez hanby cokolvek... nie je to len Samsung :-!
Avatar - Emel
18. 2. 2020 12:46
Re: i20
Nooo... jak se to vezme. Ono Leon původně používal jednoduchou lichoběžníkovou masku a s novou generací přešel na skoro už standardní šestiúhelník, takže svým způsobem zase naopak Leon kopíruje i30 :-) . Tak třeba jsou ty boční linky taková pomsta :-D
Avatar - lamal
18. 2. 2020 13:41
Re: i20
To hej Seat sa v tomto dostal medzi to co je uz ´´zauzivane´´ ale za nahodu tie zadne svetla nepovazujem... to nic nemeni na tom, ze ako celok hlava-pata chyba tomu korejskemu dizajnu (bavime sa o i20) ...

Celkovo tie nazory vyssie v diskusii predstavuju zhodu aj u mna,.. smutne posobiaci zadok, predok moc prazdny... take podivne auto trochu, nieco z toho a nieco z toho... hlava a pata nikde... Seat je v tomto uplne ina liga, ziadne kontextove vytrhnutia, komplexnost jak hovado...
18. 2. 2020 10:50
Re: i20
Mozno niektore detaily lepsie vyniknu pri svetlejsich farbach karoserie. Tato modra je dost tmava.
18. 2. 2020 12:40
Re: i20
Lak je asi jediná pekná vec na tom aute.
Avatar - Emel
18. 2. 2020 12:47
Re: i20
Tak to není fotka, ale nějaký render...
Avatar - wakantanka
18. 2. 2020 11:41
Re: i20
U mňa je to také, že nenadchne ale ani neurazí. Trošku také nemastné, neslané a to sa pozeráme počítam na top vyštafírovanú verziu. Možno v inej farbe to celkovo vyznie lepšie, čo do designu u mňa v tejto triede vedie P208.
18. 2. 2020 13:39
Re: i20
Hjundaji už chybí jen do horní části dveří vystrouhat srdíčko a zezadu nápis TOI TOI :-[]
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2020 12:14
Re: i20
tiez sa mi to ako celok paci... a cakam dalsi uspech i20tky .... v tomto segmente ide hlavne o predaje .. dizajnova extravagancia tu predsa len nie je v reale tak ziaduca ako si kazdy mysli ... takze za mna fajn dizajn.. ktory kusok rozvija sucasny styl i20 ale zaroven je to uz aj kusok take ostrejsie a navonok cistejsie s mesim plastovym aj farebnym balastom po kasni ... voci nejakej tej gycovej C3 proste uplne iny vesmir .... takze za mna v tomto parada ... len sa obavam o motory... to 1,2 atmo by som v tom uz fakt nechcel a to 1.0-tgdi mi tiez nepride ako moc vydarena motorizacia ... za mna by do tohto auticka uz chcelo supnut nejaky uplne nove sikovne tgdi ... v tomto zlate clio s novym 1,33tce... dnes jasny lider B segmentu :yes:
18. 2. 2020 12:29
Re: i20
Co je zle na nekomplikovanej 1.25 atmo s nepriamym vstrekom ako entry motora alebo pre ludi, ktori sa len motaju okolo komina?
18. 2. 2020 12:48
Re: i20
Nevím, jestli si pamatuješ Topra tak 3 až 4 roky zpět. Jediný, za co bojoval, byly malý atmo, nejlíp v Hyundai, a turbo, to NIKDY!!! Ejhle, dnes má Polo s turbem a bojí se o atmo. :-D
Avatar - speedfred
18. 2. 2020 12:59
Re: i20
:yes: :yes: ono z fotiek sa tažko veští ako čo jazdí. Není nad vlastnú skúsenosť.
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2020 13:02
Re: i20
turbo je na jazdenie pre mna dnes uz fakt prijemnejsie... ale 2.0 atmu v ASX by som sa nebranil.. to uz je fakt solidne atmo .. ziadny slaby trpaslik... ;-)
Avatar - speedfred
18. 2. 2020 13:06
Re: i20
...zoškrtené emisiami. Už nie sú živé atmo ako bývali skôr.
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2020 13:08
Re: i20
pozri si testik.. je ich dost ... reakcia na plyn je u tohto mivecu nadalej ukazkova... :yes:
Avatar - speedfred
18. 2. 2020 13:19
Re: i20
Není nad vlastnú skúsenosť.
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2020 13:24
Re: i20
ved to muselo ist pekne .. 110kw.. 2WD manual ma okolo 10s na stovku... supa :yes:

samozrejme je to atmo.. ale tak podradis a drzis pod krkom a aj ta pruznost tu urcite potom nebude spatna ... 2.0 je 2.0. :yes:
Avatar - wakantanka
18. 2. 2020 14:12
Re: i20
Nebránil by si sa, pretože si v tom ešte nešiel. Myslím, že by si rýchlo vytriezvel. Bohužiaľ ASX nemá pre dnešnú dobu adekvátny motor za adekvátne peniaze.
19. 2. 2020 07:21
Re: i20
Ale v TV reklame hovorili, že je to dokonalé auto 4x4 za cenu "už od"... Prečo zavádzaš?
Avatar - wakantanka
21. 2. 2020 13:25
Re: i20
hehe, reklama ... ta sme še pobavili ... :D :D :D
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2020 13:00
Re: i20
nic na nej nie je zle .... ale nechcel by som ju dnes ... turbo je zivsie... pruznejsie... ani radit tolko netreba... voci slabemu atmu ktore stale musis "drzat pod krkom" ( poznam to z fabie 1,2 aj feldy 1,3 ) je to uplne ina uroven jazdy ( o bezpecnosti takejto jazdy ani nevravim.. predbiehanie .. pruznost a pod ) ...
18. 2. 2020 13:15
Re: i20
Ked niekto kupuje auto na jazdenie okolo komina alebo do mesta, tak neplanuje motor drzat pod krkom, lebo to skratka na jeho jazdny profil nepasuje. Plus su aj vodici, ktori jazdia vylozene defenzivne bez prudkych akceleracii.
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2020 13:21
Re: i20
suhlasim... urcite su zakaznici ktori taketo atmo len uvitaju... neboj ja nie som pretekar... ale ta dynamika turba a ten zatah je fakt super.... toto si fakt pochvalujem ..a kedze ani nejazdim vela ( 25 tisic za 3 roky ) .. tak mi to ani nevadi ze ten motor nevydrzi vecnost... proste pojazdim a casom opat clovek kupi nieco ine :yes:
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2020 16:59
Re: i20
Naopak. Na ježdění po městě je kolikrát příjemnější motor bez turba. Protože často se zastavuje, rozjezdy... A turbomotor ať kdo chce nebo ne, tak prostě do zátahu turba je "mrtvý". Je to jen otázka míry, někdo dokáže ten přechod zpracovat lépe, někdo hůře. Ale ta nelineárnost tam prostě je takřka vždy. Něco jiného by byl kompresor, které se však neprosadily.

Já možnost srovnání mám. Ano, pokud budu srovnávat spolehlivý turbomotor, asi bych také upřednostnil vždy turbomotor. To ale nemění nic na tom, že ve městě je příjemnější atmosféra. A nejpříjemnější elektro.
Avatar - miromen
18. 2. 2020 19:58
Re: i20
No pravě kolikrat...nedavna zkušenost se Citigo tedy atmo motor a nemile překvapeni, ktere mi utkvělo v paměti. Rozjezdy a přechod na 2st byl problem. Bylo potřeba nechat dost proklouznout spojku a ze začatku velke soustředěni, jinak jizda vypadala jak se žakem autoškoly. U auta, ktere slouži vyhradně jako městske to bylo dost nepřijemne. A jako kontrast, naopak bezproblemove rozjezdy a popojižděni s 1.0EB v součastnem focusu tedy turbomotor, ktere nedělaly problem ani řidiči začatečnikovi.Takže předpoklad je jedna věc a realita druha.
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2020 20:17
Re: i20
Tak znovu. Srovnávám srovnatelné, takže se nebudu bavit na téma mizerná atmofera vs. výborný turbomotor.

S mizerným přechodem 1st. vs. 2st. u (nejen) Citiga dávám zapravdu, ale je vidět že opět pleteš šesté páté přes deváté. Problém atmo 1,0 MPI koncernových je ZPŘEVODOVÁNÍ. Je to v Citigu, je to ve Fabii, je to všude. Zaměňovat blbé zpřevodování s blbou charakteristikou motoru je nesmysl :-!
Avatar - miromen
18. 2. 2020 21:02
Re: i20
No ono to sice vypada, že ty o voze a ja o koze. Jenže to tak prostě neni a nelze hazet vše do jednoho pytle.
Těch proměnnych je evidentně vic viz to zpřevodovani nebo třeba bohatě stači ostřeji naladěna spojka. No a pak je vysledek ten, že s atmo to nebude v tomhle připadě přijemne a u turbomotoru naopak ano. Prostě stači jeden větši kiks nebo par drobnych kiksu což byl předchozi 1.0EB a ve vysledku nastava problem a na druhou stranu vše bude do sebe zapadat jako ozubena kolečka v hodinkach a vysledek bude pozitivni. A je jedno, jestli jde o atmo nebo turbomotor. I když předpoklad je jasny, ale vždy je potřeba přistupovat ke konkretnimu kousku či specifikaci.
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2020 21:31
Re: i20
Tak znovu. Srovnávám srovnatelné. Chápeš? Tzn. všecko je ok, a mám vedle sebe povedený turbomotor a povedenou atmosféru. Do města je prostě atmosféra příjemnější.
Avatar - miromen
19. 2. 2020 00:51
Re: i20
To je ale pořad jde o teoretickou rovinu a co by kdyby. Takže ano, teoreticky maš pravdu jen se ti snažim řict, že praxe je o docela něčem jinem. A k autum se povětšinou dostaneš za ruznych okolnosti.
19. 2. 2020 07:34
Re: i20
Nemáš úplne pravdu. Môže byť tá atmosféra sebelepšia, keď ju zabijú zlým sprevodovaním, je to k hovnu a s tým turbom sa skrátka bude jazdiť príjemnejšie. A v aute, pokiaľ sa nič nezmenilo, máš kombináciu motora s prevodovkou danú, sprevodovanie nie je opcia, kde by si si mohol vyberať.
Avatar - Emel
18. 2. 2020 13:08
Re: i20
Čemu říkáš úspěch?
i20 je #12 v segmentu, za Mini a Ibizou, před Audi A1 a Microu... to nic světoborného není. Fabia jako #9 je na více než dvojnásobných číslech a ani to není žádná hitparáda, #8 C3 je na trojnásobku.

Clio 1,3 TCe je klasicky jen s automatem, příplatek za 1,3+7DS je 75t... to mi v béčkovém segmentu přijde docela dost.
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2020 13:12
Re: i20
uspech znamena ze model prinasa znacke zisk .... nemusi byt vobec prvy v predajoch v eu... podstatne je ze pre znacku ten model prinasa stale viac novych zakaznikov a zisk... nikto necaka ze i20 tu bude drtit v eu fiestu alebo polo ci clio... ale ten model aj napriek tomu bude urcite uspesny....
Avatar - Emel
18. 2. 2020 13:28
Re: i20
A kolik je tedy marže na i20?

Když se podíváš na prodeje, tak jsou tu nějací premianti (Clio, Polo), pak velká skupina aut v rozmezí 200-250t (Sandero, Fiesta, C3, 208, Corsa, Yaris), které dělí pár kousků. Pro mě by byl úspěch dostat se do téhle skupiny, tj. řádově na 200t ks ročně. Chápu, nemají tradici a tak... no, ale 80t mi prostě jako velký úspěch nepřijde.

PS: dost výrazně se tu rozchází zdroje, Carsalesbase hlásí Polo 257 a Clio 317, focus2move hlásí Polo 331 a Clio 303... což je divný, protože focus2move by měl mít víc trhů. Ty ostatní modely ale +- sedí.
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2020 16:37
Re: i20
Ne. Úspěšný model je ten, co splní účel a očekávání automobilky. Což nemusí nutně být jen ziskovost.

Jsou modely, které nemají za úkol vytvářet zisk. Ale mají např. budovat image, přitáhnout nové zákazníky... nebo nově jen modely, které vyrábí proto, aby si automobilka snížila flotilové emise.
18. 2. 2020 13:30
Re: i20
No vidíš. A já zase do rodiny jako druhé auto bych nic jiného z výběru než atmo12ku nechtěl. Jednoduchost, spolehlivost.
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2020 16:34
Re: i20
Renault nabízí spolehlivost i s 0,9 TCe...
Avatar - _beta
18. 2. 2020 13:27
Kefalín
Čo si predstavuje pod takým pojmom "Športový štýl"?
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2020 16:20
Docela...
...podobně si představuji nástupce současné Fabie, jsem zvědav nakolik se od i20 bude lišit. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2020 16:33
Obávám se
že tudy cesta opravdu nevede. Segment malých vozů je extrémně závislý na jisté míře hravosti a osobitosti. Pokud se vzhled nevydaří, bývá to obvykle čistý strike out.

Se soudy počkám až naživo, ale první dojem... NE. Zepředu až nebezpečná podoba s Ladou. Zboku prapodivný mix Fabie, Pola a všeho možného. A zezadu... ano, zezadu je to opravdu Hyundai, ovšem v tom špatném významu.

Opravdu nerozumím. Nová Sonata (neprodává se zde) je nádherná, osobitá. Jak takováto automobilka může vypustit vedle sebe něco takového... Fakt nerozumím. Podle mě se jen začíná projevovat absence toho, co dělá automobilku automobilkou. Hyundai je prostě rychlokvaška bez valné historie. Stejně jak Tesla je pouze inovační a technoligická firma, tak Hyundai je prostě jen výrobce spotřebního zboží.

Krásné srovnání je Hyundai vs. Škoda. Škoda má vlastní hodnoty, které dlouhodobě rozvíjí a na které zákazníci slyší. Proto Škoda jde neuvěřitelně dopředu. Hyundai žádné vlastní hodnoty nemá. Nebo ke mně alespoň nedolehly...
Rozbalit vlákno
7
18. 2. 2020 18:24
Re: Obávám se
Ale jsi si vědom toho,že Hyundai prodá přes 5 milionů aut +Kia 2.5 milionů ročně?A taky toho,že má vodíkové auto už ve druhé generaci..k tomu vodíkové kamiony..myslím jich dodají 1000 do Švýcarska,jeden z nejpokročilejších autonomních systemů řízení,když nebudu počítat Teslu,tak nejlepší elektrická auta..jsi si opravdu jistý,že chceš Hyundai srovnávat se Škodovkou?Navíc její hodnoty se určují už ve Wolfsburgu..
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2020 20:18
Re: Obávám se
Ano, chci. Když to bude dobrý business, tak Hyundai bude dělat nejlepší nejlepší šlapací autíčka. To je ten problém :-!
18. 2. 2020 20:33
Re: Re: Obávám se
Ano,nejlepší šlapací autíčka bude dělat i škodovka..jen s tím rozdílem,že jí to vw přidělí.Hyundai se neptá,nepotřebuje souhlas..
18. 2. 2020 19:32
Re: Obávám se
Pri výbere ata na každodenné používanie ma história ďalej ako 20 rokov dozadu nezaujíma. To auto kupujem, aby splnilo účel a fungovalo bez extra nákladov.
Hodnoty škodovky mi s výnimkou nafukovania priestoru na úkor jazdných vlastností celkom unikajú. Veľa z tých ich simply-clever riešení si mohol v iných autách nájsť skôr bez toho, že by z toho robili veľkú vedu.
Avatar - rohYpnol
18. 2. 2020 20:22
Re: Obávám se
Budeš se divit, ale ty mnohými vysmívané simply clever řešení chybí v mnohých luxusních vozech. Viz třeba roletka v Lexusu RX a mnohých dalších... Nebo chybějící háčky atp. Vysmívat se můžeš jak chceš. Ale škodovka dělá skvělá auta pro běžný život.
18. 2. 2020 20:42
Re: Re: Obávám se
Tahle diskuse nemá smysl.Ano vw/škoda nejsou špatná auta..nic proti nim nemám.Mají svoje + i - jako každý auto.Ale srovnávat značky Hyundai a škodovku..stejný jako třeba Michelin a Barum..úplně mimo.
Avatar - Emel
19. 2. 2020 10:18
Re: Re: Obávám se
Spíš třeba Nexen a Barum... Hyundai určitě není žádná prémiovka.
Avatar - Jenik3
18. 2. 2020 22:41
klasika atmo držák
Vážení, může mi někdo vysvětlit, jak se to má s tím atmosférickým motorem 1.25, který přežívá u H/K už asi 10 let a na lopatky ho nepoložila ani norma euro6xyz.
Osobně mám atmo benzíny rád a navíc R4. Jen mi nejde do hlavy, že ho H/K neposlal do věčných lovišť.
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2020 23:02
Pěkné
Opravdu pěkné autíčko, škoda že ho neudělají i jako třídvířko a malý kombík. Líbí se mi, že má šmrnc a působí současně, moderně, třeba oproti letitému základu Fabie, ze které je to stáří cítit.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chetoos
19. 2. 2020 12:18
Nová I20
Z nové dvacítky jsem trošku na rozpacích. Desingově jsem možná čekal více, ale uvidíme jak vše bude vypadat naživo. Modrá barva mu ale sluší. I přesto to bude vcelku dobře prodejné auto.
Rozbalit vlákno
0