Ekonomika
0
Myslím že je to dobrá zpráva, sám uvažuju o koupi Clia Grandtour a dlouho sleduju až konečně přijde na náš trh. Novou Fabii jsem několikrát řídil, nelíbí se mi u ní ani interiér ani gesign karoserie. Clio bude vítaná konkurence 😄
A je to tady.., tohle ať si přečtou všichni kdo preferují Fabii Combi před konkurencí, vlastně to ani není nic nového pro objektivně uvažujícího jedince, a to samé je u krátké verze, která ztrácí na konkurenci taktéž skoro ve všech směrech. (cena/výbava/motorizace)
Par tisic asi nebude kriteriem, podle ktereho se nekdo rozhodne, ani v designu nevidim propastny rozdil. Vetsi rozdil je v motorizaci a cene za diesel, a tam ma Renault navrch. Renault motory umi. :yes:
Všichni si to přečtou a stejně se nic zásadního nezmění. Ti, kteří detailně porovnávají skutečné náklady a zajímá je čistě poměr cena/užitná hodnota, tedy především firmy, ty svá rozhodnutí nepřehodnotí... Protože obchodní výhoda Clia proti Fabii je pouze zdánlivá nikoliv reálná.
Tak to by mě opravdu zajímalo, jakou užitnou hodnotu myslíš? Těch imaginárních 480 litrů (mimochodem získaných vyšším pontonem a reálně nevyužitelných) nebo zbytečných 10 cm místa nad hlavou, jejichž výsledkem je ještě větší nepoměr šířky a výšky?
Mluvím o něčem úplně jiném a to jsou náklady. Tím nejpreciznějším kontrolorem veškerých nákladů jsou v našich krajích operativní leasingovky a ty pracují s každou korunou vynaloženou na provoz auta, servis, pneumatiky apod.. Současně kalkulují s pořizovací cenou a s hodnotou ojetého vozu. No a ejhle Clio se může zlomit v pase, ale s tím, že je tou méně výhodnou alternativou ve srovnání s Fabií Combi nic nenadělá. No a až na to přijdou i obyčejní smrtelníci,že je třeba srovnávat veškeré náklady a ne jen ceníkovou cenu, bude mít Fabia navrch ještě víc...
ono je potřeba rozlišovat mezi fleetovým prodejem a prodejem fyzickým osobám.
Je možné, že pro firmu, která kupuje najednou 10-15 vozidel může Fabie skutečně vyjít jako levnější alternativa.
Ale ptám se - kolik lidí, co mají jako služební vozy Fabie/Oktávky by si je koupilo i za svoje pro soukromé účely. Teď neútočím na Škodovky, jsou to podle mně slušné vozy, ale když se člověk rozhoduje, kam vrazí "svoje vlastní peníze" a podívá se na nabídku Škoda vs. ostatní, a cenový rozdíl při srovnatelné motorizaci+výbavě je klidně i přes 20%, tak to už holt musí být velký fanda aby si tu Škodovku koupil.
Jinak to Clio Grandtour nevypadá špatně, ale s tím interiérem se teda nepředvedli. To mě trošku sklamalo.
Je možné, že pro firmu, která kupuje najednou 10-15 vozidel může Fabie skutečně vyjít jako levnější alternativa.
Ale ptám se - kolik lidí, co mají jako služební vozy Fabie/Oktávky by si je koupilo i za svoje pro soukromé účely. Teď neútočím na Škodovky, jsou to podle mně slušné vozy, ale když se člověk rozhoduje, kam vrazí "svoje vlastní peníze" a podívá se na nabídku Škoda vs. ostatní, a cenový rozdíl při srovnatelné motorizaci+výbavě je klidně i přes 20%, tak to už holt musí být velký fanda aby si tu Škodovku koupil.
Jinak to Clio Grandtour nevypadá špatně, ale s tím interiérem se teda nepředvedli. To mě trošku sklamalo.
Pokud něco víš o operativním leasingu, tak asi i víš, že je jedno jestli se jedná o deset, patnáct, sto nebo jedno auto. Jde o jednoduchou matematiku sečítání nákladů... Myslím skutečných nákladů,kde se vychází ze vzorku stovek aut a průměrných nákladů na jeden servis. Tvrzení kamaráda, že mu Renault jezdí pět let bez jediné závady a že ho díly stojí míň než na škodovku nestačí...
Vysvetlis mi prosim o com to stale točíš?
Zajdi niekedy za hrtanice CZ a chod do nejakej globalnej pozicovne aut. Asi budes veeelmi prekvapeny, ale ziadne fabie v danej kategorii skutocne nenajdes. Budu tam same Clia, Peugeoty, Punta, Corsy. Podobne to bude v nizsej strednej... A to hovorim o pozicovniach ktorych fleet sa pocita na desatisicky kusov.
Asi ich budes musiet poucit o tvojich detailných vypoctoch zalozenych na ... 😉
Zajdi niekedy za hrtanice CZ a chod do nejakej globalnej pozicovne aut. Asi budes veeelmi prekvapeny, ale ziadne fabie v danej kategorii skutocne nenajdes. Budu tam same Clia, Peugeoty, Punta, Corsy. Podobne to bude v nizsej strednej... A to hovorim o pozicovniach ktorych fleet sa pocita na desatisicky kusov.
Asi ich budes musiet poucit o tvojich detailných vypoctoch zalozenych na ... 😉
nadávals na FI že máš halvu ve stropě? tak teďka drž hubu a šoupej nohama😞 mně FI vejšově stačila, i kdž sem tam tu halvu měl taky... Nemusela FII kvůli někomu bejt na poměry proporcí tak tragická >😒]
Takovej názor jsem nezaregistroval tj., že by v Fabii1 bylo málo místo na hlavu, ale asi jsem nikdy nejel v typu bez stavitelnýho sedadla.
Ale k F2, i když Clio nemá nijak extra povedený design, oproti F2 je to zázrak..
Ale k F2, i když Clio nemá nijak extra povedený design, oproti F2 je to zázrak..
no vepředu bylo na hlavu msíta dost, vzaddu to tak pěkný nebylo. Asi jako ve 105tce, spíš trochu míň. FII tovelkoryse řeší, všetně prostoru na kolena vzadu, ale zase kupidivu vpředu je to menší, tam je prostoru trošičku méně😄 Ale zase o tu ětší dýlku se ty sedačky daj dát víc dozadu...
Na design si zvykneš, se na ni live častěji dívej a některý křivky tě nadchnou, starší je hezčí a elegantnější, ale přece jen FII je prostě na ní vidět, že je vyspělejší.
Na design si zvykneš, se na ni live častěji dívej a některý křivky tě nadchnou, starší je hezčí a elegantnější, ale přece jen FII je prostě na ní vidět, že je vyspělejší.
To by si musel vysvetliť. Nižšia nákupná cena, nižšie prevádzkové náklady, porovnateľný servis a náhradné diely. V čom je Fabia výhodnejšia? Na kufor zabudni, prvá Fábka kombi mala 426 litrov a stále vyhlasovali ako to stačí...
Odpověděl jsem Ti výše.
Jediné, čo mi z toho vychádza je, že Clio bude mať pri opätovnom predaji nižšiu hodnotu - to je trochu málo, nie? V ostatných parametroch to vidím skôr v neprospech Fabie. Takže Clio bude lepšou alternatívou, Fabia tou horšou. Žiaľ.
Já také reagoval na názor nahoře, že Fabia ztrácí na konkurenci a tvrdím, že se nic v počtu prodaných vozů v ČR a SR zásadně příchodem Clia kombi nezmění. Jde jen o to, že i v pořizovací ceně dražší Fabia, vyjde v celkových nákladech na provoz a servis po následném prodeji ojetého vozu výhodněji. To je vše... Pokud se někdo rozhoduje řečí čísel, tak je prosté přečtení ceníku nedostatečné.
Konečne prichádza reálny konkurent Fábie Combi :yes:
Je ale treba kriticky uznať že aj hodnota razvoru zaostáva o celé tri milimetre za OII...
Je ale treba kriticky uznať že aj hodnota razvoru zaostáva o celé tri milimetre za OII...
Ano rozvor... To je jedna z vůbec nejdůležitějších věcí které na novém voze oceňuju... >😁
To konkurent nebude ani náhodou. Nejsem žádný zarytý zastánce Škodovek, ale v tomhle jsi se spletl. Češi nedaj na Fabky dopustit a nějakej Rendlik, kterej stejně má drahej servis a díly si na ní nepřijde a v oblíbenosti bude na míle daleko. Prostě v ČR konkurent Fabie jen tak nebude.
Již dlouhou dobu má škoda (a vůbec celý VW koncern) své modely předražené. Sám nevěřícně hledím, že zvláště u nás má stále takovou prodejnost. Češi mají Škodu rádi od dob 120tek a tuzemští prodejci toho náležitě využívají. Přitom posledním výhodným autem v poměru cena/kvalita byla Felicia.
tak nějak nevím, kdo je předraženej, když ti na pozdrav v saloně Renault dají slevu 20% z novýho Megana?! O hodnotě auta po 3 letech ani nemluvím.
A o to jde. U Škodovky ti dají zadarmo tak zimní gumy...
A hodnota u všech aut rapidně klesá, je to spotřební zboží.
A hodnota u všech aut rapidně klesá, je to spotřební zboží.
tak si zajdi do jineho autosalonu Skodovky, na kazdy model se da domluvit az 10% sleva, navic nikdo ti nebrani si nove auto privezt ze zahranici,coz te taky vyjde levneji...
No s tou Felicií to je pěkná blbost.
Felicie stála v základu zhruba stejně jako dnes Fabie a to při nižších platech. Po 4 letech začla hnít.
Mám to rozvádět dál?
Felicie stála v základu zhruba stejně jako dnes Fabie a to při nižších platech. Po 4 letech začla hnít.
Mám to rozvádět dál?
Ano prosím. Je to totiž blbost, felicia bylo levný a jednoduchý vozítko absolutně nenákladný na údržbu. Z dnešního pohledu samozřejmě už nevyhovuje svou kvalitou a vlastnostmi, ale jeho užitná hodnota je daleko větší než fabie. Mnozí fabiáři se slzou v oku na felicii vzpomínají.
dobrá blbost.., felicia a fabka, nebe a dudy... 😉 😉
To jo, já kupoval Fabku classic v roce 2001 za stejnou cenu jako byla Felicie která nedosáhla jak na airbag u řidiče tak posilovač řízení. Jen se mi ta Fabča trochu víc nazlobila. Holt první roky výroby byly znát.
mezitím nám koruna trošku posílila vzhledem k euru, tak proč se nová fabia prodává dráž ? Že by v ní byly tak pokrokový a drahý technologie ?? 😄
Srpen 1997: Můj otec si tehdy pořídil novou Škodu Felicii se základní motorizací 1.3MPi. Jednalo se o krátkou verzi, za přípaltek si vzal metalickou barvu a tažné zařízení. A dál???
Toť vše. To auto jinak nemělo vůbec nic!! Centrál, el okýnka, šíbr, centrální zamykání ani přípravu pro rádio, prostě vůbec níc. A cena??? 220000Kč!!!!!
Před deseti lety dal za totálně holou Felici to, za co dneska může mít člověk, na tehdejší poměry, vcelku slušně vybavený auto. Dneska by rozhodnutí bylo asi trochu jiné, ale Felicie slouží velmi poctivě i dnes takže svoje splnila. A za těch deset let si každej z nás platově určitě o něco polepšil. Takže ať mi nikdo netvrdí, že jsou auta v dnešní době předražená.
Toť vše. To auto jinak nemělo vůbec nic!! Centrál, el okýnka, šíbr, centrální zamykání ani přípravu pro rádio, prostě vůbec níc. A cena??? 220000Kč!!!!!
Před deseti lety dal za totálně holou Felici to, za co dneska může mít člověk, na tehdejší poměry, vcelku slušně vybavený auto. Dneska by rozhodnutí bylo asi trochu jiné, ale Felicie slouží velmi poctivě i dnes takže svoje splnila. A za těch deset let si každej z nás platově určitě o něco polepšil. Takže ať mi nikdo netvrdí, že jsou auta v dnešní době předražená.
úpřímně řečeno serepetičky jako el okýnka, el zrcátka a spol bych v autě radši neměl. Nejsou nutný k životu a čím složitější věc tím náchylnější k poruše. Ale to jsem nechtěl říct. Čekal jsem že se pár lidí chytne toho a začne ty auta porovnávat přímo, což je samozřejmě nesmysl vzhledem k rozdílnosti stáří a pokroku vývoje. Já tvrdím že v tehdejší době byla felicia pro uživatele lepší než je v dnešní době fabia pro dnešní uživatele. Pokud teda chcete argumentovat v přímým boji tak argumenty jako cena náhradních dílů, provozní náklady a možnos opravy vlastní pomocí jsou neodiskutovatelné, stejně jako praktičnost combi verzí.
mno tak to byla fabia junior za 225 na tom cca podobně, a dneska fabia ve verzi fabia i ve verzi classic, sice maj posilovač a airgagy, a ABS (požadavek vývoje doby) ale jinak je to tak stejný.
Nevím, jak dnes ještě může nějaká automobilka (která si hraje na světovou) nabízet model bez výbavy tj. úplnej holobit se švihadlem ve dveřích a lankovým zrcátkem, bez centrálu atd. u této automobilky navíc ještě: dvě vkusné díry před spolujezdcem jako bonus.
Fakt jen pro nějvětší lůzu..
Fakt jen pro nějvětší lůzu..
Tak nevím jaká je teť situace v ČR pokud kupujes nove auto , za kolik a co mas v zkladni vybave. Já jsem už pár roků v USA a jezdím v obyčejném 2 litrovém Focusu a přemýšlím o změně. A zrovna dneska mi došla nabídka od Mitsubishi. Nabízejí Lancer 2008 za 11995 $ to je při kurzu 19 Kč za dolar nějakých 228 000 Kč. A to v plné výbavě ale bez kůže... tak nevím jestli do toho jít. Co byste mi poradili ?
Tradice udělá své, koho se zeptáš, tak odpoví, že Škoda má levné náhradní díly a levný servis. Takže u nás bude image Škody pořád jako nejvýhodnější a ve západní Evropě ji budou brát jako podřadnou značku. Obojí už, ale není pravda.
originální díl na fabii je stejně drahej, jako na clio ten neoriginální, originálnní na vlio je 3x dražší. Spočítej si to 😉 takže dkyž dáš na fabii neorigo, tak za kolik je? A autorizovanej servis taky je povinnej dávat neoriginální srovnatelný (/DLE ČSN) ND
jak si k tomu přišel že originální náhradní díl na Clio je 3x dražší než na Škodovku?
Mýtus o levných náhradních dílech a servisu škodovky je založen na celkovém rozšíření škodovek, tj. jsou jich i plné vrakoviště kde člověk sežene cokoliv za babku, a kdyby ne, nabídku dílů z krádeží bude asi taky hodně pestrá.
No a k tomu starší Škodovky opraví každý garážník.
Mýtus o levných náhradních dílech a servisu škodovky je založen na celkovém rozšíření škodovek, tj. jsou jich i plné vrakoviště kde člověk sežene cokoliv za babku, a kdyby ne, nabídku dílů z krádeží bude asi taky hodně pestrá.
No a k tomu starší Škodovky opraví každý garážník.
Kde máme nový Golf? Auto motor a šport priniesol fotky novej generácie ako hotovú vec a tu nie je nič???!!!
Nechápu proč je rozhodovacím kritériem pro někoho, jestli má ta či ona značka o 30 litrů větší kufr či menší nebo jestli je nákladová hrana 5 nebo 10 cm. Obyčejný nákup, tzn. dvě plné nákupní tašky dáte do čehokoliv. Tady asi furt převládá nějaký čecháčkovský názor, že do auta se musí vlézt lednice i s mražákem či co. Asi proto se tu kupuje roomstr a nikomu nevadí, že má o středový panel otlačenou nohu.
Tak to skus pochopit. ked vozim napriklad kocik, zaujima ma sirka vstupneho otvoru do kufra aj vyska nakladacej hrany. Zauima ma priestor na zadnych sedadlach, ci mi tam s detskou sedackou vojde aj 5 rocne dieta, alebo mi bude kopat do operadla predneho sedadla.
Nie každému stačí do auta nalozit dve tasky s nákupom...
Nie každému stačí do auta nalozit dve tasky s nákupom...
Koupil jsem si kombika (Xsara) a je úplně geniální. Nemusí ho nutně potřebovat jen rodina s dětmi. Nízká nakládací hrana znamená, že se můžu do kufru pohodlně posadit (zkuste si to v oktávce 😉) a nazout např. brusle nebo jen použít jako židli při kempinku 😄. Sklopením sedaček (a vrazením předních co nejvíc dopředu) vzniká rovná plocha a ejhle, máme postel. Stan už neni třeba... Takže pro někoho jsou tohle ty pravá rozhodovací kritéria 😉
Já ti rozumím, taky pravda. Ale 100 % lidí tam nikdy spát nebude a 99,99 % lidí si tam nebude nazouvat brusle (jinak vstoje to jde taky). Taky jsem měl možná napsat, že nerozhoduje pouze tabulka kolik litrů, ale zda je po sklopení rovná pevná plocha atd. Naopak mě víc zajímá prostor pro kolena na zadních sedadlech, než pár litrů navíc úplně vzadu. Jinak já jezdil Picasso a to vzadu nemělo chybu, když se vyhodily sedáky.
Já jen chtěl poukázat na to, že nejen rodina využije velký (hlavně praktický) kufr. Že každý má ty "rozhodující parametry" trošku jinde. Třeba ty píšeš, že ti víc záleží na místě na zadních sedačkách. Já protože jezdim v 85 % max ve dvou tohle přehlížim. Máš pravdu, litry nejsou rozhodující. Táta má oktávku liftback a ten kufr přestože je velký, je to nepraktický. Jinak obouvat inlajny vstoje neni to pravý ořechový 😉
Jednoduše chytřejší... Oups, tady něco neštymuje >😒] Když nebudeme brát v potaz těžko objektivně hodnotitelný design, máme proti sobě dvě objektivní nabídky. Na straně jedné jsou kvalitní, hospodárné a kultivované motory, nejvyšší bezpečnost v segmentu, nezanedbatelná cenová výhoda, prakticky velmi dobře využitelný zavazadlový prostor a malý zájem o "zápůjčku na dobu neurčitou".. Druhá strana kontruje neveselou nabídkou třívalcových základních motorizací, dunícími diesely, vysokou atraktivitou pro zájemce o bezplatné pořízení nového vozu, mírně ošizenou bezpečností a schodem v méně praktickém zavazadlovém prostoru.. Ta druhá strana nabízí ale také širokou servisní síť, prvotřídně zpracovaný interiér a možnost vybavení vozu kvalitními sedačkami, namísto pouze průměrných... ale to už musíte sakra cvakat... Suma sumárum mi to vychází pro Renault, který to taky v Evropě dle mého soudu těsně vyhraje před Peugeotem. A Fabie? No Fabie urve čestnou třetí příčku.. Ze tří >😒] Inu, Simply dummer
Ten slogan hovori o tom, ze zakaznik, ktery si kupuje koncernove vozy je chytry (he is simply clever), zatimco ten, kdo si koupi vozy od firmy rendlik a syn samozrejme na svou hloupost doplati. Pokud totiz vezmes porizovaci cenu + provozni naklady + servisni naklady + vystupni prodejni cenu ojetiny, vyjde VZDY varianta koncernoveho vozu VW lepe. Zkratka, chytry spotrebitel vi, ze neni tak bohaty, aby si kupoval nekvalitni levny vuz - a to ani nehovorim o jeho designu >😁
ještě jsem neviděl firmu která by kupovala auta na dýl jak 3-4 roky. My kupujeme Audi, Škodovky a hlavně BMW a i ty se posílají po celkem krátké době pryč.
Tak to mě po*er o jaké kvalitě tady mluvíš ... Koncernovy vuz se již dávno nerovná kvalita. Již dávno !!! Poslechni si jen zvuk 1.5 dCi a 1.4 tříválec TDi ! Technologie hovoří za vše !
no. ja bych taky volil mezi F2 a cliem to clio. ale ze by byl rencek nejak spolehlivejsi to teda urcite ne. rencek a diesel, toho sem se vzdy bal 😄 ... kdyz to bude ale se ctyrvalcovou 1.2i, pak je renault clio jasnej vitez 😄
snad se jich proda dost na to aby sme z tech fobii nedostali opravdovou fobii. uz ted je to hrozny. kazdy "druhy" auto je fabie nebo ochcavka >😁
snad se jich proda dost na to aby sme z tech fobii nedostali opravdovou fobii. uz ted je to hrozny. kazdy "druhy" auto je fabie nebo ochcavka >😁
renault má skoro tak širokou servisní síť u autorizovaných servisů, jako škodovka, je na tom asi nejlépe ve službách a oné sí´ti ze zahr. automobilek
No uvidíme,kolik se v ČR prodá F II Combi a Clio Grandtour.Já myslím,že je to už teď víc než jasný.Kdyby Renault nevyráběl třetinu své produkce kdesi v Turecku a ve Slovinsku,tak by asi těžko mohl nasazovat nižší cenu oproti škodovce.Už vidím,jak by např.Thalia vyrobená ve Francii stála 200tKč.To ani náhodou.V Turecku je levná pracovní síla,tak toho Renault využil,jen tak pro srandu tam asi nešel.Plácaš tady kraviny o nejvyšší bezpečnosti v segmentu-těch 5 hvězd ti při čelní srážce bude hov*o platnejch.Prej nezanedbatelná cenová výhoda-bodejť ne,když si to dovozce pak vynahradí na servisu,tak jak u toho borce,jehož nový MEGANE byl už z výroby šrot.A s 207SW se jdi vycpat.To není kombi,ale parodie na kombi, 2.díl.První měl 313 litru,druhej má 337 litrů.A cena je opravdu lidová,přes půl mega za nejvyšší verzi s 1.6HDI 8-s.Docela troufalost od Peugeotu,v podstatě prodlouženej hatchback s pidikufrem nazvat SW.Jak říkám,prodejní čísla ukážou.
Klasika, Fabia Combi bude opäť na prvom mieste v predajoch. Má to jeden dôvod. Ona totiž aj je celkovo na prvom mieste. Je najlepšia. Stačí otovoriť kufor Clia, ten krátky kufor a potom podstatne objemnejší vo Fabii. Pritom rovnako vysoký. Ten vo Fabii pôsobí luxusnejším dojmom. Dojem z kvality podrthuje špičková prístrojová doska a sedadlá. Nevidím dôvod prečo si kúpiť Clio. 4EURONCAP? Pozrite sa na obrázok lepšie. Aj toto auto je veľmi bezpečné.
Už jsi otevřel kufr Cia GrandTour? Nebo jen tušíš z fotografií? >😁 Kufr Fabie na mne působil různě, ale luxusní dojem je to poslední, co by mě napadlo 😄 A k té bezpečnosti.. Mám rád své nejbližší, když si budu moci vybrat z velmi bezpečného a o něco méně bezpečného, nebudu váhat ani pikosekundu. A je mi lhostejné, kolik proměnných lze zahrnout a kolikrát mě může trefit stará Liazka, kdy mi všechny hvězdy NCAP budou platné, jako mrtvému kabát. Renault už mnohokrát prokázal, jak mu zrovna na téhle disciplíně záleží.. Dnes není špatných, jen dobrých a ještě lepších a tak raději zaplatím méně a dostanu více, mnohem více... A nebudu pro to muset do Koreje, zůstanu s důvěrou na starém kontinentu.
Nebuď smiešný. Tie dvere sa len mierne nahli. Pozri si fotku,. Bezpečnosť je doména Fabie. 😉 😄 :yes:
Kufr F II Combi je pro mě co se týče dílenskýho zpracování trochu zklamáním.Zatímco v F I mám celej kufr potaženej tím kobercem-filcem,a z vnitřku pátých dveří čouhá látkový poutko k usnadnění zavření,tak u F II je velký podíl plastu na krytech podběhů,látkový poutko bylo nahrazeno takovým na omak odporným, gumovým bazmekem.zároveň F II přišla o vnitřní plastovou výplň kolem okna 5.dveří.Takže mezi oknem a plastem kolem malýho okna v kufru je teď vidět lak. Estetice to moc nepřidalo,toto šetření na maličkostech.ad NCAP-nepotřebuješ se čelně potkat s Liazkou,stačí narazit na nějaký hovado,který to záměrně do tebe napasuje.
Nevím z čeho vycházíš z kufru. Pokud vycházíš jen z fotek, tak je to dosti omezené srovnání, navíc rodíl 50 litrů v objemu se ztratí ani nevíš kde. Daleko praktičtější je z mého pohledu kufr Clia, který má nakládací hranu ve výši podlahy kufru a proto se do něj daleko lépe nakládá. No a luxus kufru. Teda nevím jestli tam je rozdíl ve spracování, ale i kdyby jo, tak tohle mě netrápí, obvykle v kufru vozím zavazadla a ne lidi >😁
Ako to môžeš povedať??? Nielen, že záleží na objeme, ale hrana má byť nad podlahou. Nielen, že bude väčší objem, ale ešte ti aj len tak nevypadnú veci. Fabia-rozum káže zvoliť
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Každému se líbí něco jiného, pochopitelné. Já si budu kupovat auto letos na jaře...
Tak ať se napíše na těchto stránkách anketa, jaké auto v provedení combi by jste volili/brali😒br /> 1 Fabia
2 Clio
3 Peugeot 207
Tak ať se napíše na těchto stránkách anketa, jaké auto v provedení combi by jste volili/brali😒br /> 1 Fabia
2 Clio
3 Peugeot 207
No a jaké auto zatím u Tebe vede a proč? Resp. popiš jeho priority, které jsou pro Tebe důležité 😄
podle toho na čem ti záleží, jaký máš priority. Já bych nebral ani jedno pokud pokukuješ po příplatkových výbavách. Za podobný peníz totiž můžeš mít Kiu Ceed v kombajnu se safra dobrými diesely.
No tak otázkou je, zda za 314 000 koupíš C'eed s klimou. a Taky dost lidí dává přednost motorům v nižší pojistné sazbě. Nemluvě o rozměrech.
Jednoznačně bych si vybral Kiu Ceed SW - cena ve srovnatelné výbavě nižší než fabie a prostorově i motorově naprosto jinde >😁
Protože za 399tis s motorem 80kw, klimou, radio Mp3, 6airbagu atd - to když dáte do fabie nebo do renaultu ... jako že to beru za naprostou samozřejmost - kupovat dneska auto bez klimy je hloupost, tak se cenou dostanete ještě víš ... nehledě na to že ceed je spíš konkurence pro octavku 😄
A nepiš mi že je to jiná třída - ano je - ale já jako většina lidí při koupi auta beru v úvahu cenu a ne třídu 😄
Protože za 399tis s motorem 80kw, klimou, radio Mp3, 6airbagu atd - to když dáte do fabie nebo do renaultu ... jako že to beru za naprostou samozřejmost - kupovat dneska auto bez klimy je hloupost, tak se cenou dostanete ještě víš ... nehledě na to že ceed je spíš konkurence pro octavku 😄
A nepiš mi že je to jiná třída - ano je - ale já jako většina lidí při koupi auta beru v úvahu cenu a ne třídu 😄
Tak stejnou otázku si pokládám i já se ženou.taky plánujeme kup jednoho z těchto vozů.Zatim jsem nezavrhl ani jeden
Ichta,
za 10.000 - 11.000,-Eur sa uz da v SRN kupit novy Ford Focus kombi 1.6 benzin a s dostatocnou vybavou. Staci sa len popozerat po nete.
Stastnu ruku pri vybere, tak aby rozum aj srdce bolo zajedno.
za 10.000 - 11.000,-Eur sa uz da v SRN kupit novy Ford Focus kombi 1.6 benzin a s dostatocnou vybavou. Staci sa len popozerat po nete.
Stastnu ruku pri vybere, tak aby rozum aj srdce bolo zajedno.
opravujem rocny Ford Focus kombi 1.6 benzin s 15-20000km
odkaz
www.autoscout24.de/Details.aspx?…… />
stale lepsia volba ako Fabka 1 ci 2 .
odkaz
www.autoscout24.de/Details.aspx?…… />
stale lepsia volba ako Fabka 1 ci 2 .
Tak při prvním srovnání jsem trochu nevěděl do čeho bych šel. Fobie, Clio, 207?
Peugeot se mi nelíbí. Nevím proč, ale 206 v kombíku byla hezká, tohle už mi připadá trochu přeplácané jako celá 207, takže tady bylo jasné.
Ovšem Clio vede. Za 314 000 klima, central dálkový, ABS... To se Fobie může jít zahrabat. Když bych si ještě připlatil za metalízu, hliniková kola a pár drobností, tak jsem na ceně cca 350 000, mám sametový zvuk 4 válců, širší interiér a pohodlnější podvozek. Vím, že Fobie má lepší jízdní vlastnosti, ale mezi náma, s 1,2 motorem a malým kombíkem dám přednost pohodlí, nad trochu sportovnějším řízení. Navíc častěji v ČR potkám výmol, než klikatou silničku bez výmolů. Takže Clio opravdu Simply-Clever 😄
Peugeot se mi nelíbí. Nevím proč, ale 206 v kombíku byla hezká, tohle už mi připadá trochu přeplácané jako celá 207, takže tady bylo jasné.
Ovšem Clio vede. Za 314 000 klima, central dálkový, ABS... To se Fobie může jít zahrabat. Když bych si ještě připlatil za metalízu, hliniková kola a pár drobností, tak jsem na ceně cca 350 000, mám sametový zvuk 4 válců, širší interiér a pohodlnější podvozek. Vím, že Fobie má lepší jízdní vlastnosti, ale mezi náma, s 1,2 motorem a malým kombíkem dám přednost pohodlí, nad trochu sportovnějším řízení. Navíc častěji v ČR potkám výmol, než klikatou silničku bez výmolů. Takže Clio opravdu Simply-Clever 😄
Odpoved na toto tve dilema jsem napsal vyse. Nicmene v teto cenove kategorii bych spise zvolil Kiu Ceed. Je to za ty penize lepsi varianta, nez Fabia.
Ado, hodnocení kvality a spolehlivosti je velice sporná věc. I VW dělá naprosté šroty a jejich kvalita je jiná kus od kusu. Dva spolupracovníci otce si koupil Ibizu (většina dílů včetně motoru totožná s Fobii), naprosto stejnou, dokonce i barvu. Jeden jezdí, druhý má auto v servise pořád... Kde soudruzi z VW udělali chybu?
Proc zahrabat. Za 304 000,- mas FII s motorem 51kW, 4x ABG, ABS, ASR, tempomat, metaliza, lity kola, central, dalka, predni okna v el., parkovaci asistent, vyhrivane sedacky, volant, rucka a radicka v kuzi, CD+MP3 atd. Co je na ty cene spatnyho? Je to teda kratka verze, ale podle myho cena v pohode.
Nemá smysl srovnávat krátkou Fabii s Cliem grandtoure, to je jako srovnávat hrušky s jabkama. Navíc Tvá cena je naprostá LEŽ: Fobie 2 s 1,2HTP/51 kW Classic 282 900 + parkovací asistent 9000, + tempomat 9000, + radio s CD MP3 8000, centrál s dálkovým ovládím a el. okny 9000, + nejlevnější AL kola 12 000, + volant ručka a páka v kůži 6500, + vyhřívaná sedadla 5000, + metalíza 8500. Sečteno jsem na ceně 349 900 KČ!!! Čerpal jsem s oficiálního cenníku Škody.
Murko, a prečo vyberáš najlacnejšiu výbavu? Vyber výbavu Sport alebo Elegance, ktorá to všetko má a stojí podstatne menej... Len *** (nemyslím tým teba) kupuje auto tak, že zoberie najnižšiu výbavu a narve tam všetko :no:
Tak teda... Výbava sport s tímto motorem začíná na 336 900 Kč, což je stále nad těmi 304 000. Plus metalíza 8500, + tempomat 9000... Dostanu sice klimu, ale jsem opět na 354 400. Opravdu doporučuji si přečíst cenník 😉
A na co cennik? Ja mluvim o tom, za kolik v realu tu FII sezenes. Proste FII v plny palbe (rozumej ELEGANCE) vcetne metalizy za 304 000,-
napr. zde [odkaz]%20ASC&search…
Jenže stejně levně tam seženeš i Renaulty a taky o poznání levněji. Takže i tam jsou levnější než Fobie. A bavíme se o novém voze
ano bavime se samozrejme o novem voze. Ja jsem jenom chtel rict, ze skodovka s cenou 300 000 v plny vybeve je absolutne konkurenceschopna a nemusi se niakm zahrabat, jak tvrdis 😄
Koukal jsem na ten server, hledal jsem a za 304 000 jsem Fobii s touto výbavou nenašel. Minimum 315 000 a to ještě neměla vše. Navíc jak říkám, mají slevy i na Renaulty, čili výsledek je stejný. A důležité je srovnávat cenníky a ne pochybná auta ve slevě
Ty si asi nikdy nekupoval auto ne? Nebo si myslis, ze je normalni vzit holobyt a dokupovat k tomu vybavu? Ma cena neni zadna lez, tak me laskave nenapedej ano :no:
Nerozčiluj se, už to tady kdosi psal - takhle uvažují pouze ti, co si kupují (v lepším případě) deset let staré auto v bazaru a nové nikdy nenakupovali. Samozřejmě, že normální člověk tohle nikdy neudělá a hlavně, ani by takové auto nedostal - nikdo by mu ho neupravoval a nekompletoval, protože by ho v autosalonu sami přesměrovali nä vyšší lépe vybavenou verzi, ale to víš....kde jinde se mají tihle teoretici vyřádit, když ne tady?
Vy dva... čtětě... o pár kroků níž jsem dokonce spočítal tu vaší vyšší výbavu a na cenu 304 000 Kč jsem nedostal. Ukaž mi konkrétní auto s touto cenou a výpočet. To že tady vypotíš 304 000 a výbavu si vycucáš z palce, to jsou argumenty :yes: Takže si otevři ceník, vem si kalkulačku, papír, tužku a počítej. Až mi předvedeš tu Tvou slíbenou Fobii za 304 000 s touto výbavou, tak se přihlaš. Do té doby tady netvoř bludy a lži
Boze, to neni mozny. Ty jsi snad opravdu tak jednoduchej, co chces pocitat? FII 51 KW Elegance. Nepotrebujes tuzku ani papir.Vybavu si precti na www.skoda-auto.cz, cenu si najdi na www.automodul.com. Staci?
To jsem udělal, pěkně Ti to tady sepsal a výsledek pořád není 304 000. Samotná Fobie II Elegance dle cenníku s tímto motorem začíná na 351 900,- To je rozdíl téměř 50 000 Kč. Cenu si nemusím hledat na serverech, které poskytují slevu. Stejnou slevu dostanu i na Renaulta, či jiné auto. Proto nemohu objektivně porovnávat cenu aut. Mluvíme tady o reálných cenách výrobce, které jsou v tomto článku také zveřejněny a to bez slev. Až tady bude článek o cenách aut v akčních nabídkách, tak můžeme porovnat, který výrobce dává větší slevu a který prodejce je levněji prodává.
No zkus si priplatit u Fabie klimu a jses v prd... 😒
no a to nehovorim o tom kdyz to budes chtit leasnout nebo na splatky tak nova skoda ma v soucasnosti horsi podminky nez i ojety zahr. auto. Bohuzel!!!
no a to nehovorim o tom kdyz to budes chtit leasnout nebo na splatky tak nova skoda ma v soucasnosti horsi podminky nez i ojety zahr. auto. Bohuzel!!!
Nevíte náhodou někdo kde bych našel kompletní cenník Clia? Trochu jsem hledal a na stránkách Renaulta ho nemají... Díky
No já bych chtěl jen podotknout to že Clio má lepší výbavu a tak dál ale až bude většina lidí mít na tachometru svojí Fabie 150 000km a budou jezdit vcelku bez poruch tak Clia s týmto počtem kilometrů budou pomalu do šrotu.Nejsem zastánce Škodovky ale vím co jsou Renaulty za auta.Ale každý ať jsi udělá obrázek sám.
blbost. Úplná blbost. Kamarád má dobře 10 let starýho megana 1.6 a žádný výraznější problémy s tím nejsou. To samý má tchán a opět bez problémů. Navíc dnes skoro každý staví auto na životnost 3 let, co je navíc, to už zaplatíš na opravách.
Jak víš, co jsou Renaulty zač? Já měl R19, když měla 170 000(tahometrových, díky koupi v bazru tam bylo jistě přetočeno dalších pár desítek tisích), tak šla k příbuznému. Teď má najeto přes 200 000. Motor bez závady a až na problémy s ložisky to bylo spolehlivé auto. R19 jsem zaměnil za Lugunu II a taky má teď tahometrových 130 000 a bez závad. Nevím, z čeho čerpáte? Známý má Fabiu a za servisní prohlídku nechal 30 000 a to díky tomu, že měl vadný ovladač topení. Jak jednou zapnul topení, tak se nedalo vypnout... >😁 A to tam je 100 000 dle servisní knížky
Tak buď tvoj známy kecá, alebo je tak blbý, že sa dal v servise ojebabrať...
K Renaultu len toľko, že stačí zadať do googla "renault problemy" a nájde to vcelku veľký počet odkazov, kde zrovna tí majitelia zo svojich Renaultov ale nadšený nie sú. Trebárs aj tu známy Tom69. V CZ bola minulý rok vcelku medializovaný problém so Scénicmi, kedy došlo k ich požiaru vďaka vadnej elektroinštalácii - len na Morave bolo niekoľko rovnakých požiarov...
Ďakujem, Renault už neprosím. Mal som Thaliu. A vieš ako dopadla? Zhorela na diaľnici. Ani nevieš, aký som bol šťastný, vďaka EuroGAPu som dostal naspäť plnú cenu auta a kúpil som čo? 3x hádaj - Fabiu Combi a zažívam spokojnosť, akú som nikdy nepoznal :yes:
K Renaultu len toľko, že stačí zadať do googla "renault problemy" a nájde to vcelku veľký počet odkazov, kde zrovna tí majitelia zo svojich Renaultov ale nadšený nie sú. Trebárs aj tu známy Tom69. V CZ bola minulý rok vcelku medializovaný problém so Scénicmi, kedy došlo k ich požiaru vďaka vadnej elektroinštalácii - len na Morave bolo niekoľko rovnakých požiarov...
Ďakujem, Renault už neprosím. Mal som Thaliu. A vieš ako dopadla? Zhorela na diaľnici. Ani nevieš, aký som bol šťastný, vďaka EuroGAPu som dostal naspäť plnú cenu auta a kúpil som čo? 3x hádaj - Fabiu Combi a zažívam spokojnosť, akú som nikdy nepoznal :yes:
Účtenku s přesným vyúčtováním ze servisu nám ukazoval přímo z autorizovaného servisu. Taktéž najdeš i na moje.auto.cz majitele Škody Oktávie, který je rád, že ji roztřískal... Poznáš ji podle toho, že na fotce nabouraná. Když jsi u toho googlování, zkus totéž udělat s "Fabie problemy", Oktávie problémy... seznam odkazů na nespokojené majitele bude taktéž pěkně dlouhý.
Laguna a spolehlivost??? >😁 >😁 >😁
ano Laguna a 100% spolahlivost....a ty neveris , lebo ti daky mudry ,kamarat"" vlial rozumu ako mu nefunguje Renault 5
Náhodou i s R5 se dá krásně jezdit. Co jsme se s tím autem nablbli. A při jeho stáří je to vůči konkurenci perfektní hračka na vyblbnutí >😁
Tak se podívej na statistiky poruchovosti TÜV >😁
2-3ROKY Laguna místo 107,Fábie 38, 4-5 leté laguna 105,fabie 47.místo
😄 Mám pokračovat???Prostě,běž se vycpat s Renaultem >😒] >😒]
2-3ROKY Laguna místo 107,Fábie 38, 4-5 leté laguna 105,fabie 47.místo
😄 Mám pokračovat???Prostě,běž se vycpat s Renaultem >😒] >😒]
kuup si emebecku chudacik a jazdi na nej od rana do vecera....lebo si ju opravis aj v garazi..to je pecka...a nas mudrehsich nechaj jazdit na zapadnych autach,..a samozrejme ked si idem kuupit auto tak si nevsiimam motor vzhlad pohodlie priestor ale pozriem si skorumpovane zmanipulovane statistiky....chiod spat debiilek :no: :no: :no:
mno nwevím, ale to prý je maximální životnost HTP při troše dobrý vůle 😉
No je to krása mám na svém cliu wiliems 100000 rok vyr 1993 je v pohodě kamarád má felicii myslím z roku 1998 no a už mu hnije před očima.A o jízdních vlastnostech ani nemluvě.
pripojuju se clio rv.1993 najeto 236000km motor 1,2 a porad bez zavad tak nevim 😄
Renault Laguna II ,,1.9 dci najazdene 250 000 km
rok vyroby 2002...okrem klasickych kontrol jedine vymena brzdovych kotucov a platniciek.....(((mozno vinou mojej castej jazdy stylom plyn- brzda))
rok vyroby 2002...okrem klasickych kontrol jedine vymena brzdovych kotucov a platniciek.....(((mozno vinou mojej castej jazdy stylom plyn- brzda))
CLio je hnus..vypadá jak heč-bek..kdybych to nemusel platit tak si z CLia,FII a 207 vyberu FII..propastná je,ale cena dieselu ten se ve FII nevyplatí snad nikdy!Tam má Clio navrch
mno ja som na trojvalci HTP odjazdil nejake tie kilometre a bola to HROZA!!! horsi motor som nezazil, krici to ako mixer, taha to hrozne, a to ten motor na ktorom som siel nemal ani 10 000 km cize nebol opotrebovany ani nahodou. spotreba ani nic ine to auto nevykupi, proste HTP a 3 valce su katastrofa. nechapem uz vobec niekoho kto si kupi novu fabiu ktora ma aku taku vybavu za asi 350 000 Sk .. skor by som si kupil trojrocne Audi A4 alebo aj A6 za tu cenu z nemecka .. a co sa tyka suciastok, videl som porovnania cien a teda skodovka uz nie je ani zdaleka ludove vozidlo .. ked sa nemylim renaultu vysli bezne suciatky lacnejsie 😉
Je to pravda, žere to jako tank, není problém jet za 11 litrů, rekord máme s vozejkem (přívěsem) 13,0 l/100km!!! Je to ostuda Skodovky, ale nikde to nenapíšou, protože nesmějí!!!
Je to jako za bývalé cenzury, jaký má v současné době Skodovka konkurence schopný motor - naprosto žádný!!! Kam to dovedli? Nebylo lepší, kdyby to po revoluci koupili Frantíci??? Co vy na to?
Je to jako za bývalé cenzury, jaký má v současné době Skodovka konkurence schopný motor - naprosto žádný!!! Kam to dovedli? Nebylo lepší, kdyby to po revoluci koupili Frantíci??? Co vy na to?
tak by se tady montovaly Logany,nebo nějaký ještě starší mrdky.Tak jako Daewoo dodnes montuje na Ukrajině Nexii a Lanose,tak by se tady vyráběly R 19ky v X-té moodernizaci.Nebo by to dopadlo jak s Ladou,která vyrábí dodnes auta na bázi Samary.
Tak v prvom rade, tahat za F2 s HTP prives je slusne povedane nezmysel. Najma ak bol este nalozeny. Ten motor nema taky prebytok vykonu, aby to v pohode zvladal...
A druha vec: problem skodovky nie je v tom, ze by nemala alebo nemohla vyvinut kvalitne motory, ale v tom, ze je v ramci koncernu niekam "zaradena", a tam musi byt. Moze konkurovat vsetkym a vsetkemu, ale nie vozom v ramci koncernu VW. A vyzera to tak, ze jedna z veci ktore maju auta zo skodovky jednoznacne zaradit do nizsej triedy su motory. Preto budu este velmmi dlho v skodovkach pouzivat 3-valcove motory htp, pripadne diesely p-d (to posledne ma velmi mrzi, lebo kvalitny common-rail je asi jedine, co napriklad chyba oktavke).
Neda sa popriet fakt ze aj vdaka VW sa uroven skodovky vyrazne pozdvihla, rovnako ako vzrastol podiel na trhu a komercny uspech, na druhej strane, stratila samostatnost v rozhodovani. Je to skratka vzdy nieco za nieco...
A druha vec: problem skodovky nie je v tom, ze by nemala alebo nemohla vyvinut kvalitne motory, ale v tom, ze je v ramci koncernu niekam "zaradena", a tam musi byt. Moze konkurovat vsetkym a vsetkemu, ale nie vozom v ramci koncernu VW. A vyzera to tak, ze jedna z veci ktore maju auta zo skodovky jednoznacne zaradit do nizsej triedy su motory. Preto budu este velmmi dlho v skodovkach pouzivat 3-valcove motory htp, pripadne diesely p-d (to posledne ma velmi mrzi, lebo kvalitny common-rail je asi jedine, co napriklad chyba oktavke).
Neda sa popriet fakt ze aj vdaka VW sa uroven skodovky vyrazne pozdvihla, rovnako ako vzrastol podiel na trhu a komercny uspech, na druhej strane, stratila samostatnost v rozhodovani. Je to skratka vzdy nieco za nieco...
Vždyť tohle je mnohem hezčí, technicky modernější a celkově lepší než "nová" Fabia s prastarými motory a zoufalym designem! >😒]
Tak koukám, že takový prcek jako Clio grandtour nenechává spusty lidí žijící ve vesnici zvanou Česko v klidu.
A to je dobře. Je vidět, že u Renaultu udeřili do černého.
Rozhodně má ale Clio vůči Fabce velký handicap. Je totiž importováno, není domácí značkou, navíc lidé nalítnou na velikost kufru, která je ovšem zavádějící.
Fabku bych vývojově přirovnal k předchozí generaci Passatu. Dobře se prodávl a tak po 6 letech udělali silný face-lift, takže auto vypadalo v podstatě jako nové. Ovšem se stejnou technikou. Takový je rozdíl mezi Fab I a II.
Asi jako že si dáma v letech vymění obnošený kabát za nový, ale né z butique, ale z Tesca.
Takže Clio jasně převyšuje technicky, dnes si můžeme klidně říct, ikdyž se tato argumentace spousty lidem nezamlouvá a to, že Clio patří statisticky mezi nejspolehlivější auta své třídy.
Když pohovoříme o motorech, rozdíl třídy je opět ve prospěch Clia. Co zbývá dodat? Design je příliš subjektivní záležitost, nicméně i laik by měl zřetelně rozeznat rozdíl mezi konzervativním , inovativním a řekněme progresivním(nadčasovým), svižným.
Clio je opět vítěz.
Nutno podotknout,že i Peugeot ztrácí.
Přeji pro Clio prodejní úspěchy, spokojené kupce a ještě větší závist lidem s malostí.
A to je dobře. Je vidět, že u Renaultu udeřili do černého.
Rozhodně má ale Clio vůči Fabce velký handicap. Je totiž importováno, není domácí značkou, navíc lidé nalítnou na velikost kufru, která je ovšem zavádějící.
Fabku bych vývojově přirovnal k předchozí generaci Passatu. Dobře se prodávl a tak po 6 letech udělali silný face-lift, takže auto vypadalo v podstatě jako nové. Ovšem se stejnou technikou. Takový je rozdíl mezi Fab I a II.
Asi jako že si dáma v letech vymění obnošený kabát za nový, ale né z butique, ale z Tesca.
Takže Clio jasně převyšuje technicky, dnes si můžeme klidně říct, ikdyž se tato argumentace spousty lidem nezamlouvá a to, že Clio patří statisticky mezi nejspolehlivější auta své třídy.
Když pohovoříme o motorech, rozdíl třídy je opět ve prospěch Clia. Co zbývá dodat? Design je příliš subjektivní záležitost, nicméně i laik by měl zřetelně rozeznat rozdíl mezi konzervativním , inovativním a řekněme progresivním(nadčasovým), svižným.
Clio je opět vítěz.
Nutno podotknout,že i Peugeot ztrácí.
Přeji pro Clio prodejní úspěchy, spokojené kupce a ještě větší závist lidem s malostí.
No, když si tak přeješ tu závist lidem z malostí, tak asi víš o čem mluvíš. Já bohužel ne, nedovedu si představit, že bych jako majitel škodovky záviděl někomu, kdo má renaulta, ale jak jsem uvedl, asi sám dobře víš, co je to závist a ventiluješ tady svoje vnitřní užírání se.
No a když si myslíš, že být konzervativní znamená být špatný a i laik pozná, jak je Clio inovativní (v čem?), progresivní (v čem?) a svižné (to máš na mysli rychlost, zrychlení nebo co a proč to najednou řadíš k designu?), tak musím konstatovat, že se jedná jenom o fráze, které jsi někde přečetl a přepisuješ je jenom pořád dokola. Mimochodem, viděl jsi kombíka Clio naživo? Asi ne.
Já osobně a čistě subjektivně (nemám škodovku ani renaulta a ani jedno není moje potencionální volba) pokládám krátké Clio za nejpovedenější supermicro, ale kombík, který vypadal na fotkách dobře, mě v reálu hodně zklamal. A u Fabie je to přesně naopak - krátká verze slabší, ale kombík vydařený.
Osobně bych ti do Nového roku přál zásadná úbytek zavistivosti, více objektivity a vyléčení se z prorenaultovského fanatizmu. On fanatizmus je vždycky škodlivý a je rozdíl být něčí fanda a rozdíl je být fanatik. Ten rozdíl je právě v té závisti, která se vždycky zhoupne v nenávist. 😄
No a když si myslíš, že být konzervativní znamená být špatný a i laik pozná, jak je Clio inovativní (v čem?), progresivní (v čem?) a svižné (to máš na mysli rychlost, zrychlení nebo co a proč to najednou řadíš k designu?), tak musím konstatovat, že se jedná jenom o fráze, které jsi někde přečetl a přepisuješ je jenom pořád dokola. Mimochodem, viděl jsi kombíka Clio naživo? Asi ne.
Já osobně a čistě subjektivně (nemám škodovku ani renaulta a ani jedno není moje potencionální volba) pokládám krátké Clio za nejpovedenější supermicro, ale kombík, který vypadal na fotkách dobře, mě v reálu hodně zklamal. A u Fabie je to přesně naopak - krátká verze slabší, ale kombík vydařený.
Osobně bych ti do Nového roku přál zásadná úbytek zavistivosti, více objektivity a vyléčení se z prorenaultovského fanatizmu. On fanatizmus je vždycky škodlivý a je rozdíl být něčí fanda a rozdíl je být fanatik. Ten rozdíl je právě v té závisti, která se vždycky zhoupne v nenávist. 😄
1) Slušný člověk se umí (byť anonymně představit).
2) Neumíš číst a reaguješ naprosto neadekvátně na můj článek.
3) Závist je naprosto přirozená, stejně jako malost. Zřejmě mluvíš o sobě a převádíš pozornost jinam. Dokonce ji (v určité míře) můžeme posuzovat kladně a může sloužit jako silně motivační prvek.
4) Nenapsal jsem, že konzervativní je špatný.
5) NIKDY jsem nenapsal, že Renault je nejlepší a ostatní jsou špatní. Kritizovat s větším či menším důrazem nemám problém u žádné značky, pakliže je kritika objektivně prokazatelná.
6) Co je fanatismus vím určitě lépe než ty. Nejenom proto, že jsem leta žil v zemích, kde hraje prim černá pleť, ale i z důvodů rozkrádání rodinného majetku napřed fanatickými němci za II světové války a poté komunistickým fanatismem.
S tímhle kamaráde na mě nechď.
Já hlavně vím, co je to xenofobie po Česku, uměle vyvolávaná identita, co je to rasová diskriminace...
2) Neumíš číst a reaguješ naprosto neadekvátně na můj článek.
3) Závist je naprosto přirozená, stejně jako malost. Zřejmě mluvíš o sobě a převádíš pozornost jinam. Dokonce ji (v určité míře) můžeme posuzovat kladně a může sloužit jako silně motivační prvek.
4) Nenapsal jsem, že konzervativní je špatný.
5) NIKDY jsem nenapsal, že Renault je nejlepší a ostatní jsou špatní. Kritizovat s větším či menším důrazem nemám problém u žádné značky, pakliže je kritika objektivně prokazatelná.
6) Co je fanatismus vím určitě lépe než ty. Nejenom proto, že jsem leta žil v zemích, kde hraje prim černá pleť, ale i z důvodů rozkrádání rodinného majetku napřed fanatickými němci za II světové války a poté komunistickým fanatismem.
S tímhle kamaráde na mě nechď.
Já hlavně vím, co je to xenofobie po Česku, uměle vyvolávaná identita, co je to rasová diskriminace...
Nejsme sice častým přispěvovatelem do diskuzí, ale dostal jsi mě natolik, že ještě (vyjímečně) budu reagovat.
1) Nevidím rozdíl mezi anonymním příspěvkem nebo reakcí (ve svém případě a u řady dalších) a anonymním představováním se s komicky nabubřelým krycím jménem, jako máš ty. Když jsi takový hrdina, proč se nezaregistruješ? Nicméně jsem si projel pár diskuzí tady na auto.cz a Tebe jsme tam objevil víckrát a dost zpětně - co ti brání se zaregistrovat? Zejména když tu vetšinu z nás, co píší anonymně a nemaskují to různými možnými a nemožnými "jmény" napomínáš a obviňuješ z neslušnosti.
2)Jestli neumím číst, to nemůžeš vědět - zase jenom bezmocné vyjádření, mimochodem - kdybych neuměl, tak bych si ty tvoje moudra asi přečíst nedokázal.
3)Je-li závist přirozená, nebo dokonce motivující, tak potom jseš potenciální psychopat. Závist tě tak maximálně může motivovat k tomu, abys zničil toho, komu závidíš nebo abys ho za každou cenu připravil o to, co mu závidíš. Komické je zejména to, co pak píšeš ve svém bodě 6 - tady byla ona závist, kterou tak velebíš skutečně motivující, ale jak je zřejmé, dát si tyto věci do souvislosti je nad tvoje mentální schopnosti. S Afrikou, Chánovem či bůhví čím to nemá nic společného, rasizmus jsi asi vytáhl, protože ti došly fráze.
4)Napíše-li někdo, že design je konzervativní a nebo bla bla bla a i laik by to měl rozeznat, vyplývá z toho, že pokud onen design není inovativní (atd. zase pár standardních frází), tak je minimálně horší, logicky ale špatný. Možná ani neumíš pořádně napsat, co chceš vyjádřit....
5)Strávil jsem včera nějaký čas procházením starších diskuzí (loňský rok) a asi patříš k onomu četnému typu lidí, kteří trpí ztrátou paměti. Ačkoliv jsem ten tvůj nabubřelý anonymmní podpis našel v řadě diskuzí, oslava renaultu a hysterická nenávist vůči například škodovce a VW je "věčným" motivem tvých písemných vystoupení.
6) K tomu fanatismu bych ještě dodal, že umíš opravdu dobře papouškovat fráze, a výrazy jako vesnice Česko, xenofobie po česku, falešná identita, rasová diskriminace ukazuje, co jsi zač.
Asi ti to dodává sebevědomí, ale nakonec na tebe mám dotaz, který je tak trochu i prosbou. Normálně se těchto diskuzí nezúčastňuji, ale podobných jedinců jako ty tady (jak jsem včera zjistil) působí mnohem víc, než těch, v jejichž příspěvcích se něco zajímavého dozvím. Nemohl by sis s těmi, co si tady léčí komplexy, otravují a uráží jiné založit společný diskuzní klub a neotravovat tady?
1) Nevidím rozdíl mezi anonymním příspěvkem nebo reakcí (ve svém případě a u řady dalších) a anonymním představováním se s komicky nabubřelým krycím jménem, jako máš ty. Když jsi takový hrdina, proč se nezaregistruješ? Nicméně jsem si projel pár diskuzí tady na auto.cz a Tebe jsme tam objevil víckrát a dost zpětně - co ti brání se zaregistrovat? Zejména když tu vetšinu z nás, co píší anonymně a nemaskují to různými možnými a nemožnými "jmény" napomínáš a obviňuješ z neslušnosti.
2)Jestli neumím číst, to nemůžeš vědět - zase jenom bezmocné vyjádření, mimochodem - kdybych neuměl, tak bych si ty tvoje moudra asi přečíst nedokázal.
3)Je-li závist přirozená, nebo dokonce motivující, tak potom jseš potenciální psychopat. Závist tě tak maximálně může motivovat k tomu, abys zničil toho, komu závidíš nebo abys ho za každou cenu připravil o to, co mu závidíš. Komické je zejména to, co pak píšeš ve svém bodě 6 - tady byla ona závist, kterou tak velebíš skutečně motivující, ale jak je zřejmé, dát si tyto věci do souvislosti je nad tvoje mentální schopnosti. S Afrikou, Chánovem či bůhví čím to nemá nic společného, rasizmus jsi asi vytáhl, protože ti došly fráze.
4)Napíše-li někdo, že design je konzervativní a nebo bla bla bla a i laik by to měl rozeznat, vyplývá z toho, že pokud onen design není inovativní (atd. zase pár standardních frází), tak je minimálně horší, logicky ale špatný. Možná ani neumíš pořádně napsat, co chceš vyjádřit....
5)Strávil jsem včera nějaký čas procházením starších diskuzí (loňský rok) a asi patříš k onomu četnému typu lidí, kteří trpí ztrátou paměti. Ačkoliv jsem ten tvůj nabubřelý anonymmní podpis našel v řadě diskuzí, oslava renaultu a hysterická nenávist vůči například škodovce a VW je "věčným" motivem tvých písemných vystoupení.
6) K tomu fanatismu bych ještě dodal, že umíš opravdu dobře papouškovat fráze, a výrazy jako vesnice Česko, xenofobie po česku, falešná identita, rasová diskriminace ukazuje, co jsi zač.
Asi ti to dodává sebevědomí, ale nakonec na tebe mám dotaz, který je tak trochu i prosbou. Normálně se těchto diskuzí nezúčastňuji, ale podobných jedinců jako ty tady (jak jsem včera zjistil) působí mnohem víc, než těch, v jejichž příspěvcích se něco zajímavého dozvím. Nemohl by sis s těmi, co si tady léčí komplexy, otravují a uráží jiné založit společný diskuzní klub a neotravovat tady?
,,Clio patří statisticky mezi nejspolehlivější auta své třídy."
>😒] >😒] >😒] Statistika TÜV 2007 Clio vs.Fabia:Clio 88 místo,Fabia 38 místo,r.2006:Clio 68místo,Fabie 29místo!!Mám pokračovat?Prosím tě,nedělej ze sebe většího i.diota,než jsi.Rencek prostě nebude mít nikdy vyšší spolehlivost než Škoda VW. :-!
>😒] >😒] >😒] Statistika TÜV 2007 Clio vs.Fabia:Clio 88 místo,Fabia 38 místo,r.2006:Clio 68místo,Fabie 29místo!!Mám pokračovat?Prosím tě,nedělej ze sebe většího i.diota,než jsi.Rencek prostě nebude mít nikdy vyšší spolehlivost než Škoda VW. :-!
TUV jsou objektvní asi jako majitel Škodovky. Ovšem, když si vemeš redakční auto Světa motorů Fabii v dlouhodobém testu a k tomu redakční Clio AutoBildu v dlouhodobém testu, tak při stejném hodnocení, stejným teamem a stejnou technikou zjistíš, že Clio se v tomto srovnání dostalo do předních míst a předběhlo vozy jako Audi, či Golf. Navíc je to taky německé hodnocení, což už je tak trochu k zamyšlení. A nikdy neříkej nikdy, protože já osobně bych Fobii už díky její spolehlivosti nechtěl...
Clio,to snad ani není kombi,ale sportovní,originální a motorově fantastický vůz se skvělou cenou,Jen tak dál :yes:
Ten rozdíl v cenách mě tedy nepřekvapil. Mám podobnou zkušenost když jsem kupoval nové auto. Z finální dvojice Fabia I x Clio Storia vyhrálo Clio. Za 247000 auto s klimou, centrál s DO, 2xairbag, abs, okna zrcátka v elektrice, výškově stavitelný sedadlo.Cenovej rozdíl byl 40 - 80 tisíc dle prodejce a to je částka která stojí za úvahu. Jinak za rok ježdění a nájezdu 30.000 km zatím bez jakéhokoliv problému.
Clio storia byl akční model.Také jsem kupoval akční fabku-sedan tour,klima,2*airb.,15'hliníky,sportovní sedačky,kožený paket,tempomat,sun set,zrcátka a před. okna v elektrice,zvýšenou ochranu podvozku,centrál na dálku,servisní interval 30tis.,stavitelná židle řidiče,metalíza,+plno prkotin(držáky nápojů,schránky pod sedadly atd.)cena-296 500,-kč.I když sedan moc nemusím,za ty prachy 😉
Tak bol som si ich obziet a porovnat. Vela clankov porovnava plusy a minusy oboch rivalov, preto v ramci strucnosti poviem len to co ma presvedcilo v prospech clia. V prvom rade je to zakladne vibava. U fabie v zaklade cakajte trojvalec a minimalny komfort. Za rovnaku cenu ale renault ponuka stvorvalec rovnakeho objemu, palubny pocitac, stresne liziny, uzamikatelne airbagy spolujazdca, dinamicky posilovac riadenia, centralne uzmikanie s dialkovym ovladanim a ABS. Toto by ste u skodovky dostali tak o 70 000 drahsie. Fabia ma sice o cca. 40 litrov vacsi kufor ale jeho prakticka viuzitelnost je horsia ako u clia a k tomu este clio ponuka elegntne odlozitelnu roletku a nizsie polozeny okraj nakladacej plochy. A co by zaujalo kazdeho rodica ako aj mna, clio dostalo plnych 5 hviezdiciek za bezpecnost posadky pri krash testoch.
pozreli sme aj Fabcu2 combi na podiv co fotrik mal same skodovky mozem povedat fanatik jak tu pritomny niektory ,ked sme popri nakupoch skocili do renaultu Clio je kupene !!!! 😄 bez slov jak otec sadol do Fabii2 nebol taky nadseny jak z Clia Grandtour vybava sa neda porovnat s tou cenou a motor je na uplne inej urovni ako Skoda a nikto ma nepresveci ze nova Fabca ja najvacsi hnus co doteraz vyrobili spuceny predok vysoky zadok ach ten udajny kufor je sranda ktora nema ziadnu vyuzitelnost vysoka hrana,motor tak na kociar hlucny jak kultivator spotreba nizka 10l no proste Skoda simply never!!!