Mluvím o P508 a ten v naftě i jako kombík je :D Kdyby měl interiér z DS bylo by to o to lepší auto. Ale trochu mi kazila dojem HDM převodovka, jinak auto jezdí velmi dobře.
Ten 8st. Aisin je většinou v poho = to bylo asi spíš sladění s naftou = je holt japonská :D
No inflace řádí = interiér DS v cenový hladině 508 holt neni reálnej = podívej se jak gigant VW šetřil na aktuálnim Golfu https://www.autoforum.cz/…elne-nedostatky/ a to je fakt masovej model = i když fakt že se loni prodalo o něco víc Camry než Golfů mě docela dostal to bych před pár lety fakt nečekal. Pamatuju si jak sem to tu schytal jen při zmínce že by Golf nemusel bejt každej měsíc nejprodávanější v Evropě :-!
Jo a ta převodovka vs nafta neni až tak ironie = s benzínem fakt lepší
Ta nafta v 508 je japonská? Já tedy žil v domění, že je to motor PSA, jehož inkarnaci mám i já v autě, stejně tak to tvrdil i prodejce a právě, že jsem porovnával shodnou motorizaci, jen rozdíl byl v té převodovce a dvouspojka rychlejší, hlavně rozjezdy :D
Benzín v 508 jsem nejel, nemohu soudit.
A ten interiér - nepochopils. U p508 není problém se zpracováním a materiály, co jsem měl možnost sedět a řídit několik kusů a ne jen v nejvyšší výbavě, tak bych o něm mohl říct cokoliv, jen né, že je to nějaké "laciné". Jde o to, že má Peugeot iCockpit... a tohle ne :D Navíc ta alcantara na palubce u některých DS... to bych taky nepotřeboval a skoro se mi to až nelíbí :D
No dobře, ale alcantaru na palubce... to ta 508 tam má hezčí vzory :) Jinak vzhled DS a rozvržení působí moderně i s nádechem luxusu, exteriérem je pro mne pak ta 508 dál, já radši ty agresivnější tvary :)
Ten osemstupňový Aisin je práveže v prípade väčších motorov PSA produkcie lepšie zladený s naftovými motormi. Neviem čím to je, ale všimol som si to pri 508 aj C5 Aircross. Pri menších motoroch je to zase naopak.
Jo, tohle je najednou DS, o kterém by se dalo uvažovat... docela blesk z čistého nebe.
Interiér jo, to vypadá pěkně. Nejsem úplně přesvědčenej o tom tabletu, ale holt se to tak dneska dělá. Zajímalo by mě, co je v té opěrce vzadu... asi taky nějakej dotykovej displej?
Jestli tady bude fakt dotykovej displej = z fotky moc poznat neni. Stejně to má další technickej příbuznej Lex ES https://www.autorevue.cz/…et-zmeni-ten-vas#… tady v detailu https://www.autorevue.cz/…et-zmeni-ten-vas#… jo tak koukám že si musí člověk doklikat sám = no tak sou tam 2 fotky, obrázky 35 a 36 celá zadní sedačka podobný foto jako u DS a detail :-!
BYch to nekoupil byť interiér se mi líbí ale u hybridu mi docela vadí u evropskejch aut spojení TURBO motorů a elektřiny. Volvo vyrábí asi 2 motory a díky týhle principiální nevhodnosti patří jejich R4 2.0 benzín k nejporuchovějšim na světě. Neni náhoda že Toyota Lexus i po těch desítkách let náskoku dál používá atmosféry = z PRINCIPU je to vhodnější
Byť tohle ve verzi 360 koní asi vůbec nebude špatný = tak já dál spíš nějakou další atmosféru..
Před -nácti lety? Jo měl sem možnost jí zkusit jezdila to moc pěkně = speciálně dálniční odpich od nájezdu po +200 km/h = tam jako by byl určitej rozdíl mezi C5 V6 HDI a Auris hybridem :-!
Ale viz já 9:10 a 9:20 to už je pryč
A beze srandy = tu naftu MUSÍŠ dotovat zvýhodňovat subvencovat, aby jí vůbec mělo smysl do toho osobního auta dát. Ten 360ti koňovej hybrid bude mít velmi příjemnou dynamiku i naprosto bez dotací a miliardovýho zvýhodňování. Plus zadarmo čistší emise
není to špatné, ale Metropolis s motorem V6 a hydropneumatikou byl o dost lepší variantou vlajkové lodi značky DS než tenhle překabátěný Peugeot 508 ;-)
jo základ 4 válec, to je logické ale máš na výběr a můžeš vždycky jít výš. Tohle DS na 4válci 1,6l končí... ;-) Ještě se uvidí, nakolik se zákazníci nechají přesvědčit těmi hybridními vějičkami. Na papíře může být napsáno cokoliv, ale jak někdo kdo je zvyklý na V6 nebo V8 motor uvidí čtyřválcovou 1,6, tak s úsměvem poděkuje za nabídku a odejde z DS showroomu raději ke konkurenci :*)
PS: všichni kdo prodávají prémiová auta to už dávno pochopili, jen PSA to pochopit nechce a taky proto mají takový "úspěch" ;-)
Jako... já za sebe s tebou jasně souhlasím, není o čem. Ať shoří v pekle ;-)
Ale přece jen... je tady Volvo, které se čtyřválci relativně úspěšně prodává auta za téměř prémiové ceny. Takže nevylučuju, že je tady nějaká část zákazníků, kterou ta technika moc nezajímá (a já je taky chápu, na pohodové předpisové ježdění v dnešním provozu to asi fakt nehraje roli).
Ano chápu pointu tvého příspěvku, jenže přístup Volva je/byl diametrálně odlišný od toho co předvádí PSA. Já s Volvem problém nemám, protože Volvo sice nahradilo V6/V8 motory přeplňovanými čtyřválci, ale udělalo to tak, že stejně výkonný V6 motor nahradilo podobně výkonným nebo dokonce vykonnějším čtyřválcem a modelová nabídka plynule navazovala takže zákazníci ani nestihli zaznamenat nějaký výpadek v nabídce.
PSA ale ukončilo prodeje aut s V6 benzínem už někdy v roce 2009 bez jakékoliv adekvátní náhrady a totéž udělali s V6 naftou v roce 2012. Opět bez náhrady. Nové čtyřválce byly výkonově slabší než původní nabídka a to znamenalo, že úplně vypustili ten původní výkonový segment.... PSA zřejmě vůbec nevadilo ukončení výroby C5 (2017) a ponechat tento segment bez náhrady několik let a nová C5 bude uvedena až někdy v roce 2021/22 ? To je prostě hroznej přístup. Totéž udělali kdysi s ukončením výroby XM v roce 2000 a nástupcem C6, který přišel až v roce 2006....
ta DS9 má teď po letech konečně výkonnou hybridní verzi čítající nějakých 300 koní, ale tu má i Peugeot 3008 a brzy ji bude mít i Peugeot 508 podotýkám že oboje za mnohem přijatelnější peníze. Tak v čem je ku.va ta DS9 lepší kromě interiéru ?? Nějak na tuto otázku marně hledám odpověď.
Chtějí dělat prémii, tak ať mají i prémiovou techniku, kterou zbytek koncernu PSA nemá. To je jediná cesta. JInak si to koupí jen pár skalních fanoušků
Problém je, že to pořád mastí na mainstreamové platformě, takže materiály v interiéru a design je fajn, ale technicky to vlastní stín EMP2 nemůže překročit. PSA by se mělo praštit přes kapsu a investovat do prémiové platformy, i v Číně, kam je to auto primárně určené by na to určitě slyšeli.
Od Audi se to liší zcela zásadně, A4 nebo A6 tedy velikostí ekvivalentní modely od Audi, jsou na prémiové platformě MLB na rozdíl od mainstreamové platformy MQB (Passat, Superb), která umí motory podél, tudíž i 6 nebo 8 válce, když je potřeba tak i 12 válce, má klasickou čtyřkolku přes diferenciál, umí nastavitelné vzduchové pružení, umí zadní svorný diferenciál, umí natáčet zadní kola, umí aktivní stabilizátory, umí 48V okruh, umí elektrická dmychadla, umí podélně uložené HDM, umí PHEV s 6 i 8 válci, umí víceprvkovou přední nápravu, umí karbon-keramické brzdy, prostě umí bambilion prémiových fíčur, které MQB (VW) ani EMP2 (PSA) neumí.
Správne. Ale obávam sa, že to čo si vymenoval neviem väčšina zákazníkov oceniť, respektíve o tom vôbec nevie. Že ich interiér nenadchne a pod volantom nájdu páčku tempomatu ako vo Fabii, to si skôr všimnú. Audi v tomto podľa mňa nejde dobrým smerom a ukazuje sa to aj na predajoch.
Aj na predajoch? Poslední roky měli propady jak hrom = a i bez nich od tý doby co se zajímám o auta čtu že sou z D3 poslední ale že jednou doženou a předeženou. V posledních letech se ten rozdíl ale spíš ZVĚTŠIL :-|
O jakých číslech mluvíš? Audi nemá žádné dramatické propady, už dlouho se pohybuje v řádu 1,8-1,9M, za loňský rok má +1.8%. Mercedes hodně vyrostl 2015, 2014 to bylo skoro vyrovnané...
Jak o jakých? ODVŽDY čtu slyšim to "doženeme předeženeme" = no a po WLTP se ten rozdíl v počtu vyrobenejch aut nesnížil ale dokonce trochu zvýšil
Jistě máš taky nějaký svý odvždy = takže mi dáš za pravdu. Audi současně když začalo spíš ztrácet taky přestalo používat Vorsprung durch Technik = nebyla to pravda nikdy ale teď jak každej roky vyhazovali šéfa technickýho vývoje = byli 3 nebo 4? Tak to přestali používat protože..
Píšeš: "Poslední roky měli propady jak hrom" - 2019 mělo Audi +1,8%, dlouhodobě se plácají na podobných číslech už třeba 5 let. To sice není žádný mega úspěch, ale taky to nejsou "propady". Tak se ptám, jestli mluvíš o nějakých jiných číslech.... třeba českých, kde opravdu Audi dost ztratilo.
No někde ztratilo dost = evropský WLTP audi fakt uškodilo
Ale mluvim hlavně o ROZDÍLU mezi D3. Kdysi dávno když eště prodávali každej jen stovky tisíc bylo první BMW za nim Mercedes a pak doženeme a předeženeme Audi. To se pak změnilo a furt to myslim platí na Mercedes za nim BMW a pak doženeme a předeženeme furt na stejnym místě = jen s VĚTŠIM zaostánim. TAK to myslim
No ale s tim audi sem to myslel takhle = že rozdíl v počtu prodanejch kusů se od dob před nácti lety ne zmenšil ale zvětšil
Edit zrovna koukám na evropský čísla = tak tady furt všechno při starym rozdíly se za posledních 10 let zvětšily
Mercedes 912 tisíc +4%
BMW 828 tisíc
Audi 741 tisíc
No přesně proto se ptám, jestli se bavíme o Evropě nebo o globálních číslech. Jestli tě zajímá Evropa a ne Čína, mohl by se ti líbit tenhle článek: http://carsalesbase.com/…-benz-1997-2013/
Je tam i graf 1997-2013... a možná to pro tebe bude překvápko, protože:
1) od 1997 do krize 2008/9 je Mercedes jasně první a BMW si střídá druhou pozici s Audi
2) od krize do 2013 je Audi jasně první, protože nebylo tolik zasaženo krizí jako konkurenti
3) kdyby ten graf pokračoval, viděl bys, že Audi náskok drží i 2014 a 2015. 2016 se do vedení těsně dostává Mercedes, Audi zůstává druhé. 2017 se Audi srovnává s BMW a 2018 a 2019 opravdu ztrácí...
Jinými slovy - to "předhoníme" už se v Evropě stalo... a vydrželo to 7 let, 2009-2015.
Je obdivuhodný jak se snažíš hledat skuliny, ale to doženeme a předeženeme = to jak jistě VÍŠ to nebylo že v nějaké zemi nebo na nějakém kontinentu ;-)
Od dob co pamatuju a myslim že to NIKDY nebylo jinak + momentálně v posledních letech se ten rozdíl v počtu prodanejch kusů zvětšil. V evropě díky WLTP celosvětově díky Dieselgate za letošek asi možná budou víc hrát roli čísla z Číny
Kdysi sme se bavili o prodejních číslech Camry = za polovinu roku to nebylo v česku špatný ale uvidíme co letos za celej rok. Že se loni Camry celosvětově prodalo VÍC než golfu = to maličko překvapilo = uvidíme co letos https://www.autoforum.cz/…elne-nedostatky/
Výborně, dobře že jsi se připomněl - chtěl jsi se vsadit, že Camry u nás prodá do konce roku cca. 500ks, nakonec jsme se dohodli na sázce o 400ks. Realita je 143ks... takže jsem asi vyhrál, ne? ;-)
Měl jsem za to, že ta sázka byla o českých číslech za 2019, viz:
"Těch ca 500 kousků letos = neni tak nereálnejch jak si nejen ty myslíš"
Podle mě 500ks nereálnejch bylo, realita je 143ks, 28,6% toho odhadu...
Mimochodem... já opatrně tipoval mírně lepší prodeje Camry oproti Avensisu... a tam je to zatím fakt poměrně vyrovnané, když vezmu rok 2018 u Avensisu tak jsme řádově okolo 20ks měsíčně, Camry zatím prodává +- podobně, od toho cca. 5-6/2019. Ještě 2017 ovšem Avensis dala přes 400...
Těch 28,6% = je ale půlrok. Už tehdy se psal že zajímavější to bude letos = byť česko určitě dál zůstane jiný než planeta
K tomu roku 2017 = ono současně probíhá obecně PROPAD střední třídy. Týká se to i lokálně veleúspěšnýho Pašíka a už několikaletech snah sloučit výrobu se Supem. Ale třeba letos Camry už to Mondeoo dá = nebo za celej rok budou čísla aspoň blíž sobě
No za NEJVĚTŠÍ šok bych při tom poklesu střední obecně = dal to že se Camry prodalo víc než Golfu. To by tu před pár lety bylo naprosto nepředstavitelný = jistě pamatuješ mou zmínku že nějakej měsíc by Golf nemusel bejt lokálně 1. což se hned násedující fakt naplnilo :-!
Škoda že se sem nevozí i Camry šestiválce, ale i celosvětově dělaj jen asi 10% prodejů a nedivim se 160kW hybridu jezdí hodně příjemně a spotřeba je skoro neuvěřitelná
Osobně sem hodně zvědavej na místního hegemona VW za pár let = Audi možná asi nejspíš zůstane ve svý historický D3 pozici = furt s nějakym odstupem 3tí, ale VW by mohl jít i hodně dolu
Ano, ale že to budou čísla fakticky od května jsme věděli už když jsme se o nich v květnu bavili... tj. tvůj tip 500ks za 2019 byl s vědomím toho, od kdy se tu Camry prodává (i kdybys vzal 6-12 a vynásobil to dvěma, stejně bys byl na půlce svého odhadu, to jen tak na okraj).
Jo, letos to může být jiné... až se budeme bavit o číslech na 2020, dám ti zase jiný tip :-) . Třeba i na duel Toyota vs. Škoda v Evropě, kde jsi loni po lednových číslech tak nadšeně tipoval Toyotu před Škodou :-) .
Jinak (radši jsem to rozdělil, aby se nám Camry nemíchala s prémií, to bych fakt nerad)... Audi předhonilo Mercedes někdy v roce... 2009/10/11... a vydrželo to pár let, myslím tak do 2013/14, kdy Mercedes dohnal ztrátu v Číně. https://cdn.static-economist.com/…31109_WBC722.png
No když se podívám na prodeje DS a Audi (a ostatních z D3), tak bych řekl, že to dokáže ocenit naopak většina zákazníků prémie. A ještě více než prodeje to ukazuje ziskovost, Audi je za rok 2019 nejziskovější prémiová značka.
Chapem ze MLB je lepsia technika, no DS ma uz aspon akceptovatelnu techniku... predtym to bola priserne mlatiaca torzka v zadu za mega... Tento krat po dobrom odladeni nebude az tak zaostavat za MLB z uzivatelskeho hladiska... ono nejaka standartna A4 to velmi lahko skazi ´´sport pasivnym´´ podvozkom a 19tkami a napriek tomu, ze ma lepsiu platformu tak komfort trpi a auto je stale odtazite a zbytocne tvrde, pri tom o nejakej zabave a talente pre zabavnu jazdu nemoze byt u audi rec (nemyslim tym, ze je pomala)... tomuto sa dobre vyladena EMP2 s multilinkom z zadu, s rozumnymi diskami max 18 a dobrym odhlucnenim uplne v pohode postavi... a tiez nemusi hned prekonat tu najlepsiu platformu, preco by to DS muselo ? Moze trumfnut audi v pomere cena vykon ... takze myslim, ze ta najvacsia boliestka bola do velkej miery eliminovana.
to ano zalezi vsak od ceny... aj v A4 mas 2.0 tdi so 163k v prostrednej variante... pokial by malo DS dobre odladene hybridy s 200-300k ako clanok uvazda why not... ak niekomu staci A4 so 163k 4valcom, tak nevidim problem ako zaklad ani to 1.6 THP s 225k... samo diesel, dialnice, spotreba atd... DS nema priamu alternativu, pisem vsak hlavne o platforme a podvozku, to bola velka bolest DS... motory holt stale pokulhavaju a tazko sa vyrovnaju 6valcom pripadne najsilnejsim 2.0 verziam TSI/TDi... DS to stavia na hybride tam bude schopne konkurovat tomu VW hybridu s 1,4tsi
Takhle to už přece dávno nefunguje! A ni klasický prémiový značky neprodávaj ve střední třídě šestiválce rsp. jen okrajově
Camry v čechách chybně řazená do vyšší střední se za rok prodá ca 700.000 kusů z toho ale dva šestiválce v nabídce rsp. 6váleců ve dvou výkonovejch verzích se prodá jen asi 70 tisíc kusů. A je to nejprodávanější auto svý velikosti. A u tý prémie to bohužel neni nějak zásadně jinak
DS ti nabízí 360 koní = nedávno to měly sportovní verze prémie = a to nebudu připomínat smutnou realitu že to skoro už neni kde jak využít. Růst počtu aut silně překračuje rozvoj infrastruktury. U nás teda NAPROSTO tristně ale platí to bohužel obecně.
Trochu volnosti a prostoru snad najdeš na americkejch dálnicích, ale tam je zas striktní limit = že stačí i Prius :*)
V Německu i já pamatuju daleko volnější prostor = za poslední rok sem tam byl několikrát hybridní RAVkou a i jejích 197 koní a omezení na Vmax 180 km/h zajistilo že sme patřili k tý nejrychlejší části aut = no realita je https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/
Premia je vsak aj o tom vybere pre tych co na to maju a tam chybajuci 6valec je chybka... z nemeckej D3 zas nie je 6val tak silne okrajova zalezitost, 3.0TDi alebo TFSI je z hladiska kultivovanosti, prepychu a luxusu stale 100x lepsi a poctivejsi pocin ako hybrid zalozeny na 4valci... takze v tomto DS jednoducho na najlepsich nema a nie je to o tom, vyuzivat vsetok vykon, ale o tom vyuzivat ten charakter a sposoby, pocit z tych spickovych motorizacii... to je to prave rozmaznavanie sa v premii...ked napises, ze nie tak ti verit nebudem, lebo musis vediet aj chapat o com pisem... hlavne pokial sa bavime o premii. Tym netvrdim, ze to 100% cielovych zakaznikov musi nutne prekazat, zalezi... kompenzacia, cena.
Preto som napisal, ze na poli hybridov zalozenych na 4valcoch ma DS pravdepodobne adekvatnu odpoved a dajme tomu aj v spektre zakladnych benzinovych motorizacii, vsade inde uz nie.
"3.0TDi alebo TFSI je z hladiska kultivovanosti, prepychu a luxusu stale 100x lepsi a poctivejsi pocin ako hybrid zalozeny na 4valci." :D takovej DonVito by s tebou nesouhlasil, nejprémiovější pohon ever (bez ironie) je 2,5PHEV v RAV4.
Bez ironie si to nejspíš špatně pochopil = navíc tenhle fakt povedenej pohon s možná ideálnim poměrem cena/výkon/spotřeba/emise je lepší v Camry https://www.adac.de/…test/detail.aspx?… než v RAVce ;-)
A na pohon nepotřebujou podporu v miliardách = i když ty Karle si ztěžuješ že to opakuju moc často, takovej pogo a Jerry tenhle FAKT popíraj aktuálně zrovna i v týhle diskuzi :yes::D
cielovku to moc netrapi, vymeni to auto skor ako ich bude menit a ked nie, pokial mas na auto 2mega tak nemas 60-100 tis na rozvody po xxx km ? Nehovorim, ze to je vyhoda, drahy servis vsak k tym cenam nejak patri, tyka sa to kazdeho 6-8valca
Vysoká příď a směrem dozadu klesající boční linie ukončená nízkým zadkem - toto řešení, známé už třeba z Volhy 21 (Carevny) se mi u moderních sedanů vůbec nelíbí. Mnohem vhodnější a atraktivnější je přesně opačné řešení - nízká příď a směrem dozadu mírně se zvyšující profil - klínovitý tvar se špičkou vpředu by působil mnohem lépe. Fakt je ale ten, že by zas neodkazoval na proporce historické DS 21... ;-\!
pri pohlade zboku je to hodne svieze lahke vzdusne.... a ani ten predok nevyzera "vysoky" .. len jednoducho voci tenkym stlpikom a kratkemu zadku sa moze zdat "masivny" .. ale mne sa to prave paci... lebo tie sedanovske megarite ako napr. na E klasse je des ( a v tomto aj octavka ) ... ale tak nemci ze jo ... chapem... male rite tam neleteli asi nikdy ... ale uz DS je ina figura.. hotova baletka a sviezi vietor v triede :yes:
A některé pohledy na karoserii nechají člověka spekulovat o tom, že by takhle mohl vypadat i liftback
On by si PSA už taky po letech zase zasloužil nějakou "vysoce jakostní vlajkovou loď" - a pokud by vypadala právě takto, asi by se nikdo moc nehněval :-)
"Hřebínek" na kapotě taky vypadá krásně, interiér je správně DéeSovsky nekonvenční ... Navíc aktuální P-508 je auto spíše menší, takže místo nad ní pro něco drobátko opulentnějšího se jistě najde.
Ale jo, konečně obstojně vypadající "luxusní" sedan od PSA. Akorát mé nadšení zchladila čínská výroba. :'-( Kolik emisí asi vyprodukuje dovoz takového PHEV z Číny?
Hele s ekonomickejma věcma obecně a s popíránim reality multi MILIARDAMA zvýhodňovaný nafty si mimo = budiž. Ale fakt myslíš že tohle je čínský auto a škodovka vyrobená tamtéž taky čínská a v rusku ruská a Land Rover slovenskej a audi maďarský a BMW a Toyota rakouský atd.? :-)
Ty ekonomický neznalosti budiž ale.. vocamcaď pocamcaď
Ale koukám že už sis uvědomil že ste si s ryccardem popletli BILIONY s MILIARDAMA :yes:;-)
1 bilion = tisíc miliard. No ono to za evropu a ty roky bohužel už budou biliony :-| ;-\ :-(:-O
No a když chceš co JÁ tak JÁ bych naopak věděl = jak se poslední dobou na tohle téma rozebírá třeba v tom německym parlamentu = a všichni ví kam to původní zvýhodnění myšlený zcela jinak a NE pro soukromou dopravu došlo = tak ty multimiliardy bych JÁ dal do naší dálniční sítě. Když už sme jí nevybudovali v době kdy ostatní = neměli sme čas budovali sme ten socialismus
Mám to chápat = že to že to sou multimiliardy = ti už konečně došlo?
A že na to ostatní = radši nechceš reagovat?
Nikde nevidim to sorry = urážel sem tě omylem FAKT to je zvýhodnění v desítkách miliard + a pravdu má ten Kotecký a Vaculík atd. a bez toho by nafta benzínu v osobních autech vlastně skoro nemohla konkurovat
Nedošlo a nedojde. Ale třeba to dojde tobě. Já vidím to, že stát má dnes ročně z paliv cca 100 miliard. O žádných multimiliardových dotacích nafty nevím a nikdo mi je nikde neukázal. Jsou v rozpočtu nebo, kde je máš?
Smutný že jak řikáš nikdy ani nedojde :-) Jak řikám = nepoučitelnej realitu odmítající VŽDY VŠEM ekonomům ve všech diskuzích oponující Středula :yes::-!
Ste si HODNĚ podobný = on je údržbář válcovacích tratí poučující nejlepší ekonomy naší země, co děláš ty = prodavač sluchátek jak si psal to nebude
No právě že NEJSOU v rozpočtu = když s nima PROKAZATELNĚ zvýhodňuju naftu = a CHYBÍ tam ;-)
Takže si nedal ani ten fakt co padnul od toho Koreckýho a Vaculíka, že bez toho multimiliardovýho zvýhodňování nafty před benzínem = nedává nafta v osobních vozech ca do 3,5 tuny vlastně smysl?
No i já mám svý limity na vysvětlování = Středulum :D
Nebo Jerry.Gunmanum = kterej jak koukám STÁLE nerozdejchal mý upozornění když si poplet ekonomi-ku s ekonomi-í = a jako na just to spojil s větou o svejch ekonomickejch znalostech :-)
Pogo, je to marné, JE to marné, JE TO MARNÉ.
To spíše naučíš slona pozpátku lítat a hranatý vejce snášet, nežli Ha-Muňku-sakra přesvědčíš, že v něčem nemá pravdu :D
Vím že se tvoje hlava nedostala ANI PŘES ODKAZY přes tenhle primitivní základ = že podpora i daně no problem sou u spousty věcí SOUČASNĚ = prostě Středula jak vystřiženej = a jo TOHLE JE urážka :-!
Pogo - Ty jsi tu první den, když nevíš, že Vědecký Hamůňismus je nejvyšším stupněm poznání a Teorie Dotované Nafty (ergo jeho esenciální, kruciální a úhlavní část) je završením vší moudrosti, kterou může lidská bytost vůbec obsáhnout?
Teď se tomu možná směješ,ale dej tomu dvacet-třicet let, až známé nakladatelství Bohnice Publishing začne vydávat Sebrané Spisy naší Ha-Muňky-Sakra! Budou vydávány jako svitek, konec každé strany naznačen jemnou perforací a tisk bude uskutečněn na jemném třívrstvém papíru z Harmaneckých papíren ... To si teprvá počteš :D:D:D
Tak pokud vím, tak současný francouzský prezident jezdí v prodlouženém (a pancéřovaném) Talismanu, a to je vcelku velmi elekgantní tříprostorový kočár.... ;-)
Já tedy určitě ne. Vůbec si nedovedu představit, že bych si takový sedan od DS dobrovolně vybral třeba namísto BMW 5 nebo E Classe. Než tento francouzsko-čínský stroj, to bych se raději klidně "uskromnil" a dal přednost nádhernému Superbu! :-):yes:
Nicméně je to klasická prémie a dělá se i ve slušnejch verzích https://www.autoforum.cz/…evantni-souperi/ Vaculík hodně pochválil hybridní šestiválec = kdybych musel URČITĚ bych v nabídce našel verzi s kterou sem ochotnej jezdit = kupé se mi líbí i vzhledově viz odkaz AMG verze i ty slabší sou hodně slušný
Já asi nezapomenu když mi PAN řidič ukazoval co umí SL AMG = ne že bych předtim nevěděl že fakt UMÍ řídit ale od tý doby vim že by to chtělo víc slov pro označení řidič :-!
Něco jako dvoujcuk ve chvíli kdy ti při naprosto úchylný rychlosti na okresce ujíždí *** si pamatuju z teoretickýho vysvětlení, sám to s něčim vyzkoušet sem zatim nenašel koule :D
Mě je třeba ten Lexus libší i z důvodu servisně nižších nákladů = a líbí se mi pojetí + samozřejmě jestli se nám víc líbí blondýna bruneta zrzka na jednu ze školy si vzpomínám :*) to je holt naše individuální nastavení = od vesmíru nebo od koho čeho :-)
Zajímavý odkaz na autoexpress nejde dát = byť je celej a správně = nojo starý dobrý ACZ :D
No tak koho to zajímá vyťuká si = jinak Lexus vyhrál
Poslední roky hodně platí i BIG rozdíl v poruchovosti = zajímavý jak to furt hodně lidí bere.. no vlastně nevim podle čeho. I když nebyla nejhezčí co sem kdy.. tak nejlepší sex byl prostě s tou zrzkou :-!
Já bych do toho prostě šel https://www.autoforum.cz/…du-hodne-daleko/ a zakous bych se a klidně včetně tý Paris i když už je postarší = zrovna tenhle tejden měla narozky = to 8 let starý auto o dost radši než 39 let starou.. :D
Jako design docela fajn. Nevypadá to vůbec zle. Problém je, že pod povrchem to bude stále Citroen/Peugeot. Tím že osamostatnili značku DS mohli krásně využít toho, že DS bude mít hydropneumatický systém a ostatní v koncernu budou ty levnější bez tohoto revolučního systému a tahle přidaná hodnota mohla nějak ospravedlnit vyšší cenu za značku DS.
Rovnako ako pri Audi je problémom že je to pod povrchom VW? Alebo pri Lexuse že to je pod povrchom Toyota? .. myslím si že PSA ma momentálne velmi kvalitnú techniku aj keď skoda že V6 motory úplne vypustili.. myslím že hybridy ich úplne nenahradia.. a tým že hydropneumatiku nahradili adaptívnymi tlmičmi si ušetrili velmi veľa peňazí a hlavne času, ono by bolo velmi tazke upraviť platformu auta aby ju tam napchali..
těžké by to nebylo, když to dokázali udělat už u předchozích platforem a zas tak radikálně odlišná ta EMP2 platforma není od PF3 s ohledem na zavěšení kol ;-) Vlastně je v tomto ohledu uplně stejná
Když tak aspoň napiš, že by to bylo drahé, a s tím by se i dalo souhlasit, ale ne s tou kravinou cos vyplodil :*)
U A3... nevím jestli je to problém, MQB asi ani pro prémiový kompakt nepředstavuje omezení... 4x4 to umí, R5 jako top motorizace je evidentně nadmainstreamová technika. Základní verze s torzkou a 1.6TDI asi úplně prémiový produkt není... ale myslím, že to image Audi moc nepoškozuje.
No to nie je až tak úplne pravda keďže je to VW MLB alebo MLB EVO ktorú VW používa napríklad pri Touaregu, a zrejme ju bude používať aj pri novom passate..
Je to pravda při srovnání srovnatelného. A4 má MLB a Passat MQB.
Touareg ano, jenže tam je to obráceně - Volkswagen používá prémiovou techniku Audi, nikoli Audi používá mainstreamovou techniku Volkswagenu (pokud si dobře vzpomínám, tak vývoj platformy pro velká SUV probíhal pod vedením Porsche, ale to je asi detail).
firma ma nejaky rozpocet a potencialnych zakaznikov -trh .
napr fiat alebo dacia by mohli urobit brutal auto, peniaze by sa mozno nasli. ale kto to kupi? nikto/prilis malo ludi.
penize vlozene do r&d sa musia vratit v predajoch, inak je to strata. :-O
psa je mainstream, prilis male predaje - priestor pre v6, v8...
a vysoke emisne predrazuju auta. niekto to musi zaplatit
blá blá blá... když jsou PSA mainstream tak proč se furt cpou do prémie ? Zřejmě tedy nevědí co vlastně chtějí. Neříká se tomu odborně schizofrenie ? ;-)
Mat v nadpise že vychádza z 508 je čisté zavádzanie, zdieľajú rovnaku platformu a tam to konci, DS9 je o 20 cm dlhšie, ma väčší rázvor aj šírku. Škoda tých motorov, naozaj auto je velmi pekne, ale som zvedavý kto da prednosť DS9 s 1.6 puretech alebo 2.0 HDI pred A6 alebo Mercedesu E so 6 valcom..Myslím že cena bude približne rovnaká.
Ano to som síce zachytil, ale skôr narážam na to že kolko ľudí si ako manažérske vozidlo kúpi DS9? Obávam sa aby to nebolo rovnaké ako pri Citroene C6 - pár tisíc kusov vo FR, francúzsky prezident bude mat nové auto + pár bláznov v Európe a tam to skončí?!
Ano, ale to je 508L a to mal pan redaktor napísať a mimochodom aj od tej je DS9 dlhšia o takmer 10 cm. To rovno mohol napísať že vychádza z citroenu c4 spacetourer lebo aj ten je na EMP2 ;-)
voci nejakej sucasnej ( a povedzme si uprimne aj gycovej ) DS5 velky krok vpred ... aj interier... za mna zaujimava alternativa v triede samych uz nudnych D3 kravatakov robenych uz skor z povinnosti ... a najblizsi konkurent? zeby nejaky hybridny lexus? alebo S90 od volva? kazdopadne toto by ( uz ) konecne mohlo fungovat :yes:
po DS7 crossback dalsie DS ktore sa mi paci ( ten zadny C stlpik je fakt masaker ) https://img2.auto.cz/…ull/6201823_.jpg krasna vizualne lahka aj slusne presklenna a nizka kasna s malymi prevismi ... aj tvarovo jednoducha cista ... ale o to viac elegantna aj "fungujuca" na rozdiel od spominaneho DS5 ... DS9 :yes:
Čínský trh je znát. Ne že by byl výsledek špatný. Ale...
Co dělá prémiové modely prémiovými?
1) technologie, technika
2) design
3) materiály
4) kvalita
5) cena
Pokud cokoliv z uvedeného chybí, tak z prémiového ringu letí vůz na dlažbu pouliční šedi. Takto to zkrátka je.
Co z toho má DS9?
1) průměrnost
2) jako celek za mě ne, design nedělají jen PR detaily do katalogu
3) takto těžko soudit, ale očekávám shodnost s jinými DS. Takže opět ne. Kvalitativní úroveň musí fungovat jako celek. Ne že některé detaily super a jiné prostě průměr...
4) těžko soudit
5) věřím že ta jediná bude prémiová :-[]
Za mě zkrátka DS nefunguje. Ne že by byla špatná. Interiéry jsou krásné. Ale celé je to tak nějak... za mě prostě navoněná bída, i když spousta věcí je super. Ale průměrný vůz v luxusním ohozu je pro mě stále jen průměrný vůz ... :-! Zkrátka obdoba Fordu Vignale...
DS chybí technika. Toť vše. Ne, že by to bylo málo - chybějící prémiová technika, ale to jediné z tvého "seznamu" chybí. Jestli se tobě líbí nebo ne je v tomto kontextu zcela irelevantní.
Prémie má celkově propracovaný design. Ten v podstatě vychází i z techniky, které udávají základní proporce atp. Navíc detaily jsou u prémie (vyjma nepovedené výjimky) dotažené. To se týká různých maličkostí, provedení těsnění, odhlučnění atp. Tohle za mě prostě DS nemá.
´´Prémie má celkově propracovaný design. Ten v podstatě vychází i z techniky, které udávají základní proporce atp´´ s tymto sa absolutne neda suhlasit,... zostal by som pri tom, ze ´´vychází i z techniky, které udávají základní proporce´´ (dlzka, sirka, prevysy), ale s dizajnom ako takym nema nic... ako by potom na modularnych platformach mohol vyjst HB, sedan, kombik aj SUV ? :-!
Na razvore 3000mm a rozchode XY moze stat dodavka aj bmw 5 ...
No jasně. Trh si pomalu zvyká na to, že v kompaktech končí primární zadokolky... ale AWD umí všichni prémioví výrobci i v těch kompaktech. Ve střední třídě to umí i každej slušnej mainstream (VW, Opel, Ford, Škoda, Mazda namátkou).
PSA zřejmě pracuje na nějaké 4x4 založené na EV... no budiž, s přimhouřenýma očima :-)