Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2020

Zpět na článek

Modernizovaný Hyundai i30 je tady. Sportovnější, s novým 1.5 T-GDI a jako mildhybrid

89 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Ta maska mi přijde trochu "divoká" ale počkám si na živo. Celkově to vypadá jako zdařilý FL. Ten trčící tablet je obludnost, ale bohužel je to čím dál tím častější jev u více výrobců.
Co mě potěšilo je 1,5 T-GDI 118 KW, který jde kombinovat s manuální převodovkou. Mohlo by to znamenat i celkem zábavu, pokud by si člověk chtěl někde sám na okresce trochu "zablbnout". Popravdě by bylo těch 118 KW lepších z podladěného dvoulitru, na druhou stranu oproti PSA, kde tohle tahají t třívalcové 1,2 to je ještě dobrý. Uvidíme, jak to bude jezdit a jak se motor projeví.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Tipuji, že pojede lépe než unylá 1.5TSI 150k. Vypadá to, že Korejci nepoužili technologii odpojování válců - což by bylo jenom dobře. V PSA 1.6THP ladili i na 270k, takže 160k z 1.5T je úplně OK. Kdyby použili 2.0, tak nepotřebují turbo - aktuální 2.0 od Mazdy - až 185k...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ta jednapětka dynamicky nejede zle, ale spíš jí chybí jakýkoliv charakter...
Avatar - lamal
lamal
1.5tsi ma aj ine problemy, reakcie na plyn a cukačky... charakter je vec dalsia... celkovo najhorsie turbo na trhu, s nicim horsim som nesiel v poslednej dobe... 1.5EB je oproti tomu rozprávka
pogo26
Kvůli tomu motoru a odhlučnění jsem nechtěl Leona.
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Leon je oproti hrůzinci i30 úplná lahoda pane. 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
Leon vypadá rozhodně o třídu lépe..
Ten červený korejec ještě ujde..sport design je celkem ok.
Jinak úděs...nový design předku je šílený paskvil :no:
Prostě hjodaj 😄
roubicek25
Nový leon nevypadá zle, ale bohužel on vypadá jak okopírovaná současná i30..
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ona 1,5 TSI ani není tak špatná tím, že by nejela, ona jede, ale ten charakter je takový divný, že to působí, že to nejede.
Já nepopírám, že se dá dolovat z motoru i víc, jen mám radši menší výkon z většího motoru, než opačně. Charakter je pak jiný, motor se nemusí trápit, jede i v nízkých otáčkách. Ano 2,0 by s tímto výkonem mohla být bez turba a ostatně proč taky ne, nicméně klidně by mohla být s turbem kvůli průběhu a i s tímto výkonem a vsadím se že by to byla moc příjemná jízda a spotřeba by určitě vyšší nebyla.
Avatar - Ozzman
Ozzman
1.5TSI je takový benzín s dieslovým průběhem 😁
Avatar - iudex
iudex
118 kW s turbom je nezmysel, najslabšie, nízkotlakové turbá dnes majú 135-140 kW a ten výkon dosahujú pri naftových 4500 otáčkach, tak si neviem predstaviť 118 kW.
Práveže z môjho pohľadu je 118 kW na 1,5ku turbo ideálny výkon, taký zlatý stred toho, čo výrobcovia dnes z 1,5ky dostávajú (od koncernových 96 kW po 147 kW vo FieSTe).
Avatar - cascadia2
cascadia2
Koukám, že Nošovice dostihla špatná pověst. Mi tam i peněženku vzali a prý když to nebudu hlásit dostanu bagetu. Starou woe! To byl výsměch. Hinuday jsou k*k*ti a auto stejně dost žďorb. Nebrat. :no:
mila001
Tobě dobře jebe.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nějak mi příjde, jako by se návrháři u Hyundai nudili a z celkem pohledného a slušného auta mermomocí udělali něco....nevkusného. " Dáme tam pořádný grill, to je in"... ještě, že zbytek auta je skoro stejný. Interiér má jen jemné korekce, takže tady to asi špatné nebude.

Zajímavá bude pak nová 1.5 118kw TGDi a docela je škoda, že opět nenabízí nějaký silnější diesel...
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Pro silnější diesel není důvod, soukromníci kupují zážehové verze, fleetoví nákupčí kvůli ceně by stejně nic většího než 1.6CRDi nevybrali... Ve chvíli, kdy např. Leony 1.5TSI i 2.0TDI 150k vykazují stejné množství vypouštěného CO2 - nabídka dieselu ztrácí opodstatnění.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já ti nevím, tou 1.6CRDi jsem nejel, jen starší 17tistovkou a ta byla hodně špatná, takže možná to stačí, ale i30 kombi je dnes docela rozšířený služebák, takže auto používané i na dlouhé trasy a dálnice a tam ten diesel smysl má. S turbomotorem jsem taky něco najezdil a ta nafta na dálku hlavně v kopcích, či při vysokém provozu, kdy musíš pořád akcelerovat, prostě jede úsporněji....
Cenduro
Svezl jsem se na konci roku v i30 s 1,6 naftou 100kW. Teda 100 kW to nemá ani náhodou, jízda v nižších otáčkách je utrpení, reakce na plyn je tristní. Bylo to velké zklamání.
Avatar - iudex
iudex
Vidím to presne opačne. Veľmi podarený facelift, ktorý urobil z pozerateľného auta pekné. Teda to platí pre N-line, ten štandard nie je tak vydarený. Nielen v tomto mi to silne pripomína Focus, aj ten je pekný až v ST-line, v základe je to také otázne. N-line by som dizajnovo postavil rovno vedľa Focusu ST-line a ťažko by som povedal, ktorý je krajší, z môjho pohľadu úplne porovnateľné a oba pekné. Na rozdiel od Focusu je tu ale 1,5ka ako štvorvalec, čo by bol u mňa silný argument pre Hyundai. Teda niežeby som mal nejaké veľké výhrady k 1,5EB, nedávno som ho jazdil v 110 kW verzii v ST-line a išlo do dostatočne dobre, ten výkon tam je, ale ani nezaprie trojvalcovú konštrukciu, v nízkych otáčkach trošku viac vibruje a má trojvalcový zvuk, nie nevyhnutne zlý, každopádne počuteľne iný ako R4.
Uvidíme, ako interiér, ten bol slabšou stránkou i30, ale aj tu trochu zapracovali, tak možno sa to dorovná s Focusom.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jé, ona je v té galerii ještě Nline ! 😁 No, tak to vypadá o dost lépe 😁

Já te EB jezdil v STline kombi s AT 8st a vůbec bych nepoznal, že je to R3 na rozdíl od 1.0EB, navíc ta převodovka to tam sází tak rychle, že jsem to ani nestíhal. Jediné mínus byla pro mne reakce při rozjezdech, trochu to trvalo..
Avatar - iudex
iudex
Jj, inde dali na titulku článku N-line v červenej, divím sa, že ACZ nie, táto bežná verzia v šedej nie je zďaleka tak atraktívna.
A myslím, že najviac tento facelift sadne verzii N, som na ňu zvedavý, keď už N-line vyzerá dosť dobre a dynamicky.
Ja som AT neskúsil, vraj ju dočasne (ale na dosť dlho, vraj do konca roka) zastavili, nejaký problém s emisiami, takže sa aktuálne nedá vôbec objednať. Každopádne čo sa 15EB týka, trojvalec som tam spoznal. Nevadil mi, ale cítiť bol.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak nemůže být hezčí, než Oktávka ! Je to úhlavní nepřítel 😁

Nejhezčí zvuk měl starý 1.6 EB, když zrovna nedoutnal, i R4 1.5 už je taková ticha.
Avatar - lamal
lamal
1.5EB R4 je ticha, ale ma taky ten hrdelny spev sania ked ho tocis... vruuum... nad 4000ot 😄

Inak Korejci mi s tou technikou robia radost, dat tam atmosku ako zaklad 1.5 s ´´duealjetom´´ co okopcili od Suzuki, ale budis... vyborna volba pre vsetkych turbohypochonderov... ze si s tym vobec dali namahu a naladili to sem... objem je dostatocny, vykon tiez - treba vsak pockat na realitu, papier nic nepovie... prepokladam, ze zdechly nebude ked vychadza z noveho zakladu ako 1.5T cize nebude musiet byt pridusena kvoli nizkej ucinnosti a velkemu treniu = mozno nebude ospala a udusena... nieco ako skyactif snad
Avatar - speedfred
speedfred
No ja ti neviem či má 1.5EB pekný zvuk hore, mne sa to nepáči (asi ako všetky vytočené R4) a na voľnobehu trošku dízlovo "nýtuje"
Avatar - lamal
lamal
Neviem ci na C-maxe, alebo kde ho mas znie rovnako ako vo focuse... dieslovo nituje na volnobeh z vonku, dnu je to OK pre mna. Nechcem furt kydat na tu 1.5tsi, no ta znie tak ako popisujes, vyslovene utrapene v otackach... vo focuse znie EB omnoho lahodnejsie, prijemne a ked mu stojis na krku medzi 4-5,5k ot tak znie tak ako som pisal... sanie ma hutnejsi zvuk pod plynom, nie plochy a utrapeny ako koncernovky.
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Jako autíčko od Matchboxu China, snaha o kopii Focuse. Vošotraktory, plaší i zvěř z obory. Kupte Traktora a granule pro vašeho milačka mate zdarma. Děkuji za reklamy a pseudo techniku, ale Hyndai nechci ani videt..
Avatar - speedfred
speedfred
V Galaxi a je aj celkom dobre utlmený, ale v otáčkach pred obmedzovačom sa mi to nepáči ale to všetky 4 valce. Isť to ale troška aj ide 😄 Obávam sa že aj R3 motor má lepší zvuk. 1.5tsi som asi ešte ani nejazdil.
Avatar - lamal
lamal
s tym suhlasim, okolo 6tis ot aj ta 1.5EB R4 uz huci a medzi 6-6,5k to uz nie je take žúžo... lenze aj ked mu stojis na krku staci ho pustat tak do 5500ot... po preradeni zhltne dalsiu rychlost z chuti, vo focuse je ten 6kvalt na 3-4-5 pomerne pekne naskladany... rychlejsie s tym aj tak nepotrebujes jazdit, idealne jazdi medzi 65-160kmh... na okreskach
Avatar - lamal
lamal
kukni si toto... tieto fora sledujem radsej, skoda ze tam nieje diskusia ako na ACZ

https😐/www.garaz.cz/…rivalec-21000735
Avatar - Dany
Dany
Ahoj lamal,
150 koňovou verziou som jazdil a s testom by som nesúhlasil v jednej veci a to že sa s ľahkosťou točí až do 6t ot.. Možno je problém v interpretácii, ale ja si pod ľahkosťou predstavujem trochu radostnejší prejav. Na tom motore je proste poznať, že to nie je jeho najvýkonnejšia varianta a jeho výkonový vrchol je orezaný. Tiež ako tu zaznel názor ladiaceho Poliaka. Možno z jeho pohľadu ladiča nemá zmysel priplácať výkonnejšiu verziu, lebo to aj tak preladí. Ale z pohľadu bežného zákazníka očakávajúceho záruku na 5r? Tou výkonnejšou variantou som nejazdil, ale aj takto od stola By som mal jasno. S hodnotením zvuku v podstate súhlasím, je to najlepšie medzi trojvalcami a predčí niektoré štvorvalce. Je to podobné ako s baworáckou 1,5. Ak by to bolo inak naladené, so šmrncom, zvukom, so športovým feelingom, tak ano. Takto radšej štvorvalec.
Inak je Focus v rámci triedy výborne poskladané a jazdiace auto. :yes:
Avatar - lamal
lamal
Cau, reagujes na test z odkazu ? Pretoze som vyssie pisal aj moje skusenosti s 1.5EB R4.
Avatar - Dany
Dany
áno, moja reakcia je na test trojvalca z odkazu. So štvorvalcami som nejazdil, ale evidentne tiež nie sú nijak radostné pred obmedzovačom.
Avatar - lamal
lamal
ziadne ´´emisne´´ turbo s max krutiakom od 1600-2000ot nebude radostne pred obmedzovacom... pokial teda neberieme do uvahy obmedzovac na 5000ot, vtedy radostne este mozu byt 😁

celkovo to neodpoveda naladeniu tychto motorov, gradacia vykonu je minimalna, plocha momentova krivka uvadajuca celkom vyrazne nad 4000ot... max vykonu dosahuju hlavne preto, ze krutiak je vysoky sam o sebe a nepotrebuju tolko otaciek, ale vykon 2.0 so 185nm a 110kW a 1.4t s 250nm tiez o vykone 110kW hovori za vsetko... par vynimiek je na tom lepsie ako Honda, Ecoboost ten 4valcovy 110kW... sice nema tiez radost pred limiterom, ale aspon vykon a chut graduje do tych 5500-6000... takze ta motivuje ho drzat nad 3500-4000ot a stat mu trochu na krku... to taka 1.4TSi 110kW vobec neponukala, ta pri 2500ot isla rovnako ako pri 4500ot a pomaly umierala vyssie... avsak isla aj pri 6000ot, ale o nieco povadnutejsie tj totalne nudny charakter
Avatar - Dany
Dany
aj z krivky staršieho ecoboostu ju vidieť, že ten výkon sa zvyšuje k maximu len veľmi pozvoľne. TCe 200/205 boli naladené inak, výkon rástol prudšie, ale na úkor priebehu v nízkych otáčkach (pravda, je to iná výkonová). Dole sa to nespráva tak príjemne ako boosty. 1,3 TCe je vyladenejšia aj v spodnom pásme a čisto za motor by som jej dal vo verzii 150/160 asi prednosť pred momentálnym ecoboostom 150. Výkonnejšia varianta na tom môže byť podstatne lepšie a tam by sa zrejme váha preklopila k Fordu. Žiaľ, ten som nemal možnosť skúsiť.
Som zvedavý, čo stvorili Korejci. Na papieri to vyzerá dobre.
1,4 tiež nebola nijak dravá a myslím, že s TSI si nemajú čo vyčítať
Avatar - miromen
miromen
No ja viděl par testu na 1.3TCE včetně jednoho srovnani pravě s 1.5EB třivalec. No a nějak vabně na mě ty dojmy tedy nepusobili. V porovnani s tim třivalcovym EB neni TCE tak ochone pravě nahoře navic ma značnějši turbodiru a horši reakce na plyn, ktere jsou u toho EB vyborne. K tomu dle některych mdly zvukovy projev a ten u toho EB ma jasně sportovni charakter.
A jinak turbomotoru mam projetych dost, ale že by některy tahnul až k omezovači to važně ne. Nezřidka umiraji už za hranici 5000ot. Dokonce 1.6THP v RCZ-R, ktery by gradaci strčil do kapsy kdejakou atmosferu, vyborny to motor, nema před omezovačem co nabidnout, krom utrapeneho zvuku.
Avatar - Dany
Dany
Ja som 1,3 TCe nielen videl ale aj jazdil. Z testov obecne srší len chvála, okrem Garáže, kde ho porovnávali práve s ecoboostom. Tam mu bola vyčítaná turbo diera, ale ja som si nič podobné pri jazde nevšimol. Ako píšem, čiste za motor by som mu vo variantách 150 dal prednosť pred trojvalcovým ecoboostom.
Avatar - miromen
miromen
Hm tak Garaž neznam, ale to nejsou evidentně jedini. Ale poznal jsem nezajety 3val EB a diky vybornym reakcim a velice slušnemu davkovani plynu ma jasně pozitivni vliv na ovladani. Což sice při přemisťovani možna až tak neoceniš, ale při ježděni je to velice přinosna vlastnost.
Avatar - lamal
lamal
v 1.5EB bude problem casom 2hmota, ked prestane byt vo forme tak to bude pri rozbiehani a nizkych otackach klokotať ako TDI PD... uz teraz ta dvojhmota pomaha velmi tomu, myslim ze je to fajn motor, ale tiez by som dal prednost 1.33... ovsem focus je na tolko dobry, ze o nieco lepsi 4val od konkurencie nieje aplikovany do tak dobreho celku ako je focus a tym padom nemas tu 1.33 kde vyuzivat ak chces nieco viac od auta... megane ? to nie...
pogo26
Takže raději koupíš Fucus s R3? Chápu, že je to jen o pocitu. Mě se ten motor taky líbil.
Avatar - Dany
Dany
preto som to písal čisto za motor. Komplexne By to Teraz bol asi Ford, časom to môže Byť niečo iné. Treba Korejci
Podvozkom pokročili, doladiť riadenie a na také to domáce jazdenie to so 160 koňmi môže byť slušné.

PS: k tomu "nemáš kde" opatrne. Rozptyl od Low-endu po prémiu je nadštandardný
Avatar - lamal
lamal
pogo: ja by som si kupil radsej focus s R3... na nove auto nemam, takze si ho ani nekupim

dany: A class nie je lacne ani moc auto pre vodicov (s torzkou v zadu) so setupom pre masy... ako pisem megane nie... kde mas teda este 1.33tce v hatchbacku, kt. oplyva jazdnymi vlastnostami a feelingmi ?
Avatar - Dany
Dany
neviem, Mercedes som nejazdil. Ty áno?
Že nie je lacný je iná téma. To v podstate neni ani ten Ford, zatiaľ
Avatar - lamal
lamal
podla testov ...
Avatar - miromen
miromen
Když pujdu do detailu tak ten třivalcovy EB je o něco lepši než čtyřvalcove EB. No a čtyřvalcovych 150k +-10 koniku zas tolik neni.
Avatar - miromen
miromen
No ten rozdil mezi 1.5EB a 1.6EB nevidim nějak zasadni. Charakterově prakticky nastejno, ale je fakt, že oproti konkurenci je to dosti vydařene, takove TSI zni proti EB jak šici stroje. To 3 valcovy 1.5EB to je už o něčem jinem a 4 valce se mužou jit bodnout. Zvuči paradně na poměry běžnych motorizaci.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mluvím o zvuku a ano, 1.5tce chybí overboost, ten byl při předjíždění trochu znát, mám srovnání...
Avatar - lamal
lamal
1.5TCE jo ? uz aj take je ? 😁 Ty renaultak :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
JednapěTCE! 😁 Nějak mi nedošlo, že slovní přípona se rovná označení motoru 😁
Avatar - lamal
lamal
uz to nezmaríš... ten renault cez teba prerástol... bude teda jazdeny talizmann ?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já myslim, že Talisman snad nekončí ne ? Takže kdo ví, ale aktuální jsem zkoušel a nenadchl mne jízdou, zato vzhled i interiér je hodně slušný.
Avatar - lamal
lamal
uz si isto videl FL... vizera dobre, zadok stale nie je moj styl uplne, ale slusne auto... skoda, ze ako vravis ta jazda je onicom
pogo26
Ještě si to zkus představit bez těch světel, Těch v reálu moc neuvidíš.
Avatar - miromen
miromen
U toho zvuku jsem třeba ja ani moje druha polovička nějak s odstupem nezaznamenali rozdil. Možna 1.5EB bude utlumenějši vzhledem k tomu, že se v odhlučněni pracovalo na celku. Což je třeba rozdil oproti prvni a druhe generaci 1.0EB, kde neni ani potřeba přesedat z jednoho vozu do druheho. Prostě 2 generace zvuči docela jinak. Zajimave je třeba i to, že v připadě prvni generace jsem nepostřehnul žadne vibrace a to se o nich všude psalo, že to je u 3 valcu jasna věc a přitom jsem přijel čtyřvalcovym 1.2 TSI a u něj byly vibrace patrne. No u noveho 1.0EB už jsem ty vibrace zaregistroval v řadici pace, sice jemne, ale byly tam.
Jinak třeba předchozi generace 1.0EB měla overboost no a ukazuje se, že je oproti te nove generaci 1.0EB nepřinosna. Naopak realně to spiš ukazuje na lepši dynamiku nove generace. A to je to jak jsem ti několikrat psal o tom polakovi co dlouhodobě děla upravy fordu a ten pravě ma změřeno mnoho 1.5EB a 1.6EB. A ty 1.5EB vykazuji vyšši vykon a krouťak než 1.6EB. A sam upozorňuje, že soft z vykonnějši 1.5EB nema vubec žaden vyznam.
Avatar - Jaros71
Jaros71
N vypadá jediná slušně..ale na Focus se tedy nechytá ani náhodou 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
ja mám v poslednej dobe pocit, že automobilky to robia schválne tak, teda obyč. verzia nič moc a v podstate ťa donútia kúpiť nejaký opto paket ako si už spomenul N-Line, ST-line, FR atď. Asi sa inšpirovali u nemeckej D3, kde tiež k atraktívnejšiemu vzhľadu sa v podstate dopracuješ len cez S-line, AMG či M opto paket. 😊
Avatar - iudex
iudex
No sú proste učenliví. 😁 Každopádne takto je to už skoro všade, nielen v prémii, viď spomínaný Ford, Seat atp. Dá sa to brať z dvoch pohľadov: buď negatívne tak, že ťa nútia kúpiť si ten "line", alebo pozitívne tak, že okrem nudného základu si môžeš vybrať aj atraktívnejší paket; uhol pohľadu je na tebe.
Avatar - lamal
lamal
v novom focuse to plati velmi... ked som videl zaklad tak vyzeral ako retikulín... takze ST line nutnost
Avatar - wakantanka
wakantanka
No veď to, skrz prémiu pochopili že je mnoho ľudí ochotných si za trochu štýlu priplatiť. Niekedy človek vedel podľa toho odhadnúť čo že to má pod kapotou a potom zmršili aj tento aspekt.
pogo26
Mě u korejců zajímá hlavně odhlučnění. Tam na tom byli dost špatně a není nic horšího než při dlouhé jízdě poslouchat ten hluk.
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
No coby coby, je na pikaču a jedy uvnitř, asi jako Lada Granta 😒]
RS
Ten (nepěkný) zkoucený grill je zřejmě hybridní verze. Ostatní mají normální.
Trochu to díky světlům zVolvovatělo, popř.. zFocusovalo, ale jinak to není špatné. :yes:
Avatar - lamal
lamal
uplne suhlasim, FL onicom ten predok je dost zly.. taka korejska gycovinka zase... Leon sa nemusi nicoho bat 😁 (po stranke techniky to uz tak jednoznacne nie je)
Avatar - iudex
iudex
Úplne nesúhlasím, podľa mňa veľmi vydarený facelift, najmä N-line (ale to je pri nás dvoch normálne, aj by som sa divil, keby sa mi páčilo to, čo tebe a naopak). Osobne to vidím ako priamu konkurenciu/hrozbu pre ten Leon.
Avatar - lamal
lamal
V poho, beriem ine nazory na dizajn a aj inde sa snazim (diskutovat s ludmi je prinosne, aby clovek nezil v bubline) 😄 Technika by sa mi lubila asi viac od H/K ... Leon 1.5TGDI 😄
Avatar - iudex
iudex
Ja viem, že to berieš v poho, preto s Tebou debatujem. :yes:
Na ten nový motor som zvedavý, predsalen 20 koní oproti 1,4ke už musí byť celkom cítiť a v konkurencii bezcharakterného uduseného 1,5TSI a trojvalcového 1,5EB má šancu byť najlepším.
Avatar - lamal
lamal
Tiez mam ten pocit, ze by sa mohol splhnut vyssie k tym najlepsim... ktovie ci nebude silnejsia verzia na odstavku relativne uzranej 1.6TGDI s 205k... 1.4 a 1.6 ok, ale 1.5 a 1.6 uz zmysel nedava... snad som to neprehliadol v clanku, ze to je potvrdena nahrada za obe 1.4t aj 1.6t.
Avatar - iudex
iudex
Tak 1,6T ani v i30ke nebol, ten mala len sesterská Kia Ceed (pretože tá nemá dvojliter). Ak by Ceed dostal túto 1,5ku, tak tam by naozaj bolo na zváženie, či nestačí 1,5ka.
Btw. teraz som tú 1,6ku v Proceede GT jazdil a síce jazdne/výkonovo nesklamala, dosť mi ale vadil ten zvuk, či skôr hluk, nepríjemné hučanie v snahe pôsobiť športovo. Vlastne to ani nemožno vytýkať motoru, ako skôr reprákom a výfuku, každopádne ten zvuk samotný ma od Proceedu GT odradil (a to som ho mal ako vážneho kandidáta).
Avatar - lamal
lamal
To je fakt, ze i30 ho nemala, kazdopadne pre koncern je asi nevyhodne vyrabat starsiu 1.6TGDI (na druhej strane uz je vyvinuta, plni normy a predava sa, skoda nepredat co to da nech sa zaplati) a o deci mensiu novu 1.5TGDI... myslim, ze nejaky FL proceedu by mohol priniest zmeny v tomto smere, uvidime.

Zvuk, kultivovanost, prejavy, reakcie na plyn ci podanie vykonu su take veliciny, ktore v reale rozhodnu (ak to neskazi spotreba, spolahlivost, vykon ako taky). To su veci, ktore sice neplatis ako spotrebu a opravy, ale si nim vystaveny cely cas a cely cas ta to tesi, alebo desí... preto mi tak vadia koncernovky 1.5TSI alebo 1.6TDi s 5kvaltom... presne kvoli tymto veciam, ktore na papieri nevidis a casto v testoch necitas... na druhej strane su to najviac subjektivne zalezitosti, levelu´´dizajn´´... niekto si to nevsimne, neriesi, nevadi mu to a niekto to preklina...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mňa tá oturbená 1,5 celkom prekvapila, vedel som len že má prísť nová hladká 1,5 čo by mala nahradiť aj 1,4 16V aj 1,6 GDI.
Avatar - lamal
lamal
uz si jazdil 1.5TGDI ? napis dojmy ak ano
Avatar - Swordfish76
Swordfish76
Ten FL zepředu dost připomíná Focus, ale vypadá to pěkně, určitě líp než současná i30. Jsme zvědavý na nové motory. Jestli jsem to pochopil tak základ teď bude atmosfera 1.5 GDi/81kW. Ten nový 1.5 T-GDI MHEV bude velmi zajímavý, ten určitě vyzkouším v kombíku nebo Fastbacku. Otázkou je jak moc to vystřelí ceny nahoru. ostatní auta začínají zdražovat kvůlu pokutám za emise a dodatečné technologi o 20 a víc tisíc, takže se máme asi na co těšit. ;-\
Avatar - pradeda777
pradeda777
Ano, je to hezký.....vidím v tom z profilu hodně Golfu..... 😉
Mino 1
Základ bude teraz atmosféra 1.5 ale DPI - Dual Port Injection (čiže nepriamy vstrek) 😉
Renoo
Kromě té asijské masky si myslím, že to je OK. Hybrid 1,5 by měl jakž takž stačit i na dálnici po vybití baterie, interiér v pohodě. Vcelku se těším na testy - hlučnost + ovladatelnost.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Mild-hybrid neni hybrid, je to jen takovy lepsi start-stop system ktery umozni driv vypnout motor pri zastavovani a pak zas trochu pomuze spalovaku pri rozjezdu. Takze uvahy o tom, ze baterie nejak ovlivnuje provoz po dalnici jsou zbytecne.

A poznamka - baterie u klasickeho hybridu se nevybije nikdy. Ani na dalnici 😉
Renoo
Hm, nevšiml jsem si, že to je mild. Takže to je pase. Startovadlo s napětím +- 48V moc parády neudělá.
Vojtech1._Dohnal
Hnújdaj se (podle mýho pohledu) dostává, co se týče designu, na horší příčku než Mercedes...
Xylo
Z mého pohledu nikoliv. První moje zkušenost se značkou Hyundai byla asi v roce 2006, když jsem řešil nákup nejlevnějších aut pro firemní zástupce pro firmu, která si nebyla schopna ani vydělat na svůj provoz a fungovala díky tomu, že jí (na základě mylných informací) převzala jedna investiční skupina. Zakoupili jsme sedm vozů Accent 1.5 CRDI za cenu okolo 250 tisíc Kč včetně DPH. Aby se mi lépe rozhodovalo byl mi zapůjčen vůz SantaFe, který se mi ovšem moc nelíbil na rozdíl od pořizovací ceny Accentů. Následně jsem asi dva měsíce používal i30 s dieselovým motorem v říjnu a listopadu 2012, což byla také auto, které mi naprosto nesedlo třeba i ve srovnání s Mitsubishi Lancer, které jsem si následně zakoupil. Musím říct, že posledních pár let si začínám Hyundajů zase více všímat díky jejich (pro mě) zajímavého designu. Nicméně je to zájem čistě platonický, moje další auto by měl být elektromobil v ceně do 350 tisíc Kč a zřejmě bude japonské výroby.
Rasto
Som zvedavý, či bude prevodovka naozaj inteligentná a bude sa dať brzdiť motorom. Inak nechápem, prečo tam nedajú poriadny hybrid (keď ho majú) a namiesto toho robia tieto riešenia, ktoré fungujú max v labe a v reále to len zbytočne zozložití auto...
TomKocuR
Lebo to je ovela lacnejsie ako normalny hybrid a na papieri to znizi emisie.
Avatar - miromen
miromen
Takhle z fotek bych řekl, že jde i o podařeny FL. Zepředu světla připominaji focus či nějake to volvo a celkově prokouknul. Bohužel bočni polokombikova silueta je snad beze změn a jako celek je to prostě pořad designova slabota. A koukam, že čistě spalovaky jsou, už jen ve slabšich provedenich. Smutne.
Jezdec667
Verze Nline velmi povedená. Zato běžná se moc nepodařila, ta přední maska to je dokonce krok zpět a snad jen asijský žertík. Nechápu, dvě verze stejného auta a jednu tak podělají.
Avatar - iudex
iudex
Pozri si Focus, štandard a ST-line sú akoby dve odlišné autá (o Vignale nehovoriac).
Ondřej Beran
Po zkušenosti s 1.5TSI bych byl na novej motor opatrny...
problémy začnou vylejzat na povrch až nejdříve po 2-3 letech.
BTW tuší někdo jaký to má mít točivý moment?
car
No jo,ale tohle je Hyundai..
Mino 1
1.5 TGDi bude mat krutiaci moment 253 Nm pri 1500 - 3500 ot., vykon 118 kW (160 k) bude vrcholit pri 5500 ot.
Tomáš Kolomazník
mrkni na www. rcm. wbs. cz bez mezer
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bylo by to celkem fajn. Ale zepředu je to poněkud déjà vu... Hodně obdobné Focusu... To nehovořím o tom, že Ford okopíroval Aston...

Jako naživo určitě bude působit lépe a trochu jinak, ale ... vlastně co čekat od Hyundaie... Za mě jestli zůstanou ceny, tak jako dobré :yes:
Tomáš Kolomazník
mrkni na web www. rcm . wbs. cz tam je ho hyundai fastnack dost
Tomáš Kolomazník
když tak čtu názory některých tak nevím, zda se mám smát a nebo plakat nad jejich ....... Ale te´d vážně, právo na názor má každý, nicméně názor člověka, který s daným autem nenajel alespoň 15000 km - v létě v zimě nemá žádnou vypovídající hodnotu. navíc, každé auto , jakékoliv značky a cenové relace se může a také pokazí. proto jsou důležité výsledky testů na Německém ADAC apod. Za svůj život jsem měl vždy nová auta a měl jsem jich hodně. Nebudu ze sebe dělat vola a tvrdit, že model A je lepší než model B . Raději řeknu - s tímhle jsem najel 190 000 km a neměl jsem jinou závadu, než díru v pístu na 4. válci. S tímto jsem najel 35 000 a po 3. závadě - kdy odešel starter jsem ho raději pod cenu prodal.