Vypada jak kdyz pavouci lezou ze světel, skolióza snad vyzařuje z karoserie. Z auta může majitel mít červené oči a exém na ruce. Dýchací problémy způsobeny vdechovaním oleje proti korozi, co chránil díly v lodních kontejnerech. Zivot uvnitř smrdí jak ponožky z pracovních bot a auto na koksu :no:
Jebe není moc slušný výraz, lepší než je.bat je mít mimostný poměr nebo se milovat. Pokud myslíš, že to někdo nemá v hlavě v pořádku tak jde vidět, že o tom bohužel nic moc nevíš. Pohovoř si s pár zaměstnanci a můžeš být mladý, starý, levičák, pravičák, brunet či blonďák ale pochopíš sám, že Hyu je daleko horší, než nějaký módní koronavirus.
Má to diesel, ruční brzdu a manuální převodovku? Dá se to koupit i bez těch televizí a jakýchsi multimediálních zbytečností? Je to auto, a to má sloužit k pohodlné a bezpečné dopravě z bodu A do bodu B. A to se životností min. 20 let / 500 tis.km. Vše ostatní je v tom šuplíku zbytečný balast.
Máme dvě ruce, dvě nohy, umíme s nimi pohybovat nezávisle na sobě, třeba jako levou nohu "natáhnout" pravou stlačit, levou rukou držet to kulaté přede mnou a pravou rukou posunout. A tak to střídat sem a tam. Říká se tomu řízení automobilu. Vím, že pro spoustu lidí neuvěřitelná věc, která dle nich ani není možná provést, pro ty vyloženě zdegenerované už to ani v řidičáku neumožňují a mají tam jen skupinu nudy (automat). Ale je dost lidí, kteří se tím (pro tebe) složitým a těžkým procesem baví a užívají si to každým okamžikem za volantem.
Vím, že tu kolují "moudra" o tom, že s manuálem se nedá rozjet na křižovatce a podobně. Ale zase pokud tu jsou tací, které unavuje i přepínání světel (dálkové/tlumené), tak je snad i dobře, že takovým pololeklým rybám za volantem s unuděnou slinou u koutku, umožní automat a všemožné asistenty.
Bohužel pro normální řidiče je výběr čím dál tím menší.
Čili normální řidič je ten, který má rád manuál? Chápu, je to zásadní zjednodušení ovládání vozidla a zvýšení komfortu, ale jak se zdá, "opravdový řidič" to asi má rád složitější. Taky by mohli zrušit posilovače, aby to nebylo tak moc jednoduchý točit tím volantem a pro fajnšmekry bych pak volil odstranění zapalování a roztáčeli by motor hezky klikou...
Pokud má strejda problém s "multimediální zbytečností" á la pidi obrazovka, když je zároveň k dispozici možnost nadále všechny důležité funkce ovládat tlačítky, nemá už do auta co lozit. Jo a chrochtadlo prostě moc moc moc potřebuje, jelikož lítá po dálnicích každý den, že?
Přesně, je to jako když navrhne exterier někdo z evropy a interiér někdo z asie. Ať si každý říká co chce ale u fabia í když to není žádný designový výstřelek tak po usednutí do auta nejsem ničím překvapen. Prostě to co vidím zvenčí na mě čeká í uvnitř. Je to tak jednoduché. Myslím že Hyundai konkrétně interiéry strašně sráží. Některé věci vypadají jak z vietnamské tržnice.
Když to studuju v detailech, tak to není špatné. Navázání mřížek ventilace na lištu v palubní desce, normální ovládání ventilace a tak... to vypadá všechno dobře. Jako celek to z toho renderu ale nějak moc nefunguje... asi se mi nelíbí to navázání displeje na budíky, nebo nevím.