Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i20 odhaluje interiér. Na Fabii tasí několik es z rukávu

Stanislav Kolman
Diskuze (27)

Nová generace Hyundai i20 se světu oficiálně představila již před pár dny, na první snímky interiéru jsme si ale museli počkat až do teď.

Chvilku to vypadalo, že si korejská automobilka Hyundai nechává na ženevské výstaviště jedno malé tajemství. Nakonec ale interiér zbrusu nové í-dvacítky ukázala ještě před startem autosalonu prostřednictvím jedné oficiální fotografie.

Ve srovnání s předchůdcem je to obrovský posun kupředu. Hyundai i20 dostane pracoviště řidiče se dvěma 10,25“ obrazovkami. Jedna slouží coby multimediální systém, který má pod displejem dotyková tlačítka a otočný ovladač pro nastavování hlasitosti. Druhý displej najdeme v kapličce, kde nahrazuje tradiční analogové budíky. Něco takového může současná generace Škody Fabia zatím jen tiše závidět.

Ale nezůstáváme jen u infotainmentu. Novinkou je rovněž čtyřramenný volant, vyspělý audiosystém Bose se sedmi reproduktory či ambientní osvětlení. Digitální přístrojový štít mění barvu na základě zvoleného jízdního režimu, dotyková obrazovka uprostřed zase umožňuje přístup k celé řadě online funkcí včetně počasí, čerpacích stanic či zrcadlení chytrého telefonu. Panel pro nastavování teploty zůstává oddělený, všimnout si můžeme bohaté výbavy včetně vyhřívání sedaček a volantu či indukčního nabíjení telefonu.

Veškeré informace o designu a technice jsme se dozvěděli už minulý týden, připomenout si je můžete v tomto článku. Jen dodejme, že třetí generace malého hatchbacku, jenž letos vyzve nový Renault Clio, Peugeot 208 či Opel Corsa, se ukáže na blížícím se autosalonu v Ženevě. Na stánku doprovodí omlazenou i30, která už také vykoukla na svět.

Stanislav Kolman
Diskuze (27)

Doporučujeme

28. 2. 2020 07:36
Re: automat
A čomu to podľa teba vadí? Prvá je ergonómia a príjemné ovládanie, to ostatné až potom.
27. 2. 2020 21:16
Re: Má rukáv !?
Čili normální řidič je ten, který má rád manuál? Chápu, je to zásadní zjednodušení ovládání vozidla a zvýšení komfortu, ale jak se zdá, "opravdový řidič" to asi má rád složitější. Taky by mohli zrušit posilovače, aby to nebylo tak moc jednoduchý točit tím volantem a pro fajnšmekry bych pak volil odstranění zapalování a roztáčeli by motor hezky klikou...
27. 2. 2020 21:11
Re: Má rukáv !?
Pokud má strejda problém s "multimediální zbytečností" á la pidi obrazovka, když je zároveň k dispozici možnost nadále všechny důležité funkce ovládat tlačítky, nemá už do auta co lozit. Jo a chrochtadlo prostě moc moc moc potřebuje, jelikož lítá po dálnicích každý den, že?
Avatar - twistedTSD
27. 2. 2020 09:32
Re: Takýto boj Škoda vs Hyundai ľudia na svete neriešia...
Měli ho odvolat nejvýše po prvním roce ve funkci. Co tam předváděl, nemá v automotive obdoby.
Avatar - kari.laz
27. 2. 2020 09:05
Re: Má rukáv !?
Nic takového jsem neřekl