Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Talisman dostává facelift: Ve známém kabátě nová technika

46 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Dvoulitr jen s automatem? To si může vymyslet jen Mladý, Blbý a Arogantní blb...
ericn
Jj, 2l diesel v manuálu je už jen tak nevidí, výrobci všude strkají automat - zkasírují za to víc peněz, auta jsou proto dražší o cca 50tis :no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Ono totiž tyhle motorizace většina v manuálu ani nechce :-!
Avatar - narona
narona
Já to ale moc nechápu. Dvoulitr diesel ještě v takhle velkým autě, to si snad člověk kupuje na dálnice a obecně na dlouhý cesty. Tam si snad člověk může přeřadit sám 3x za 100 km 😁 😁 Prdítko do města se slabým motorem, kde aby měl řidič ještě brigádníka na řazení, tak tam je automat už skoro nezbytností.
Gulevator
Automat má nespornú výhodu v kolónach, ktoré sú aj na diaľniciach v okolí každého veľkého mesta. Len škoda že Renault nemá automat s HDM 🙄
Avatar - kari.laz
kari.laz
A ne jen diesel, ale i ta 225 jednaosma by byla s manuálem zase celkem zábavná. Ale silnější benzín dneska s manuálem není vůbec u nafty většinou také jen základní motory.
ericn
No vidiš, já zas nechci automat, ale pokud chci silnější motor nad 150k, už si vybrat nemohu. A to mě štve.
Avatar - xxc
xxc
tak jedine nechat v manualnom rezime a prepinat si, ked to tak chyba 😁
ericn
To ale nefunguje stejne, ten manuální pohyb řadičkou tam prostě není 😉
Avatar - xxc
xxc
Chapem, mne to nechyba. Ale z ekonomickych dovodov by som si vedel predstavit aj manual. Ale vtedy sa asi nekupuje najdrahsi motor. Mozno preto to tak nekombinuju.
Avatar - kari.laz
kari.laz
A i práce se spojkou mi chybí. Tam nejde jen o to šťouchat do klacku, nebo mačkat pádla. Mě prostě baví to celé souznění s autem, když si sám dávkuji spojku, volím kvalt...
Avatar - xxc
xxc
To sa da aj s automatom, spolupracovat. A ked na to zatlacim, sam Aisin mi prepne do sportoveho rezimu 😄 Treba si vyskusat.
cendakocour
Říká přemoudřelý starý blb....
Avatar - xxc
xxc
Bohuzial nie je sam, co ma skusenost s Renaultom.
KIaudius
To nie je jediné, čo máte spoločné. 😉
cendakocour
Ano tvoje zkušenosti s mokrými zrcátky během deště jsi tu popisoval už několikrát. Mně šlo ale o jeho spojení Blbý ... blb, protože blb je zkrátka blb, nebo snad je taky chytrý blb ?
Adovi zkušenosti s Renaulty jsou mi fuk.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vypadá prostě skvěle. Není co vytýkat. Vůz s nejkrásnější boční linií ze třídy. Interiér taky skvělý. Ano, tohle JE vůz, který stojí za to mít ve výběru :-!
adamzprahy
Před FL byl interiér zpracováním víc na úrovni nižší střední, ale jinak čistě designově se mi taky líbí a konečně má důstojné motory. Modernější elektronika tak akorát dohání konkurenci.

U Talismanu je podle mě škoda, že takhle nevyjel před FL, hlavně ty motory. Teď už je zaškatulkovaný jako takový mrzák co neumí navázat na zašlou slávu Laguny. Je to vidět v porovnání s Mondeem třeba. To ač má mizerný interiér, tak nabízí mnohem více mnohem širší skupině zákazníků. Ačkoliv je fakt, že to boduje mnohem lepším podvozkem...no o to to má Talisman těžší 😁
Avatar - xxc
xxc
Neviem, ci prave na "slavu" Laguny chceli nadvazovat, ked pre istotu aj nazov zmenili 😁
adamzprahy
Tak první a druhá se za úspěšnou označit asi dá. Ta druhá to pokazila spolehlivostí, ale v rámci tehdejších nových aut to úroveň mělo. A hlavně prodeje Laguny měly určitě vyšší. Prodeje Talismanu jsou bída...
Avatar - xxc
xxc
Skor sa preslavili nespolahlivostou 😄 Potom sa cuduju, ze predaje mala lepsie aj nespolahliva Laguna. A povest si uspesne dalej "buduju".
pogo26
Já jsem myslel, že dnes má pověst jedné z nejvíce spolehlivých značek.
Avatar - xxc
xxc
Ano, dieselove motory mali najspolahlivejsie a dokonca aj par rokov na tom boli celkom dobre. Ale to uz neplati.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proporčně lepší sedan ve třídě není a interiér ve vrcholném IP je parádní, ale ta pachuť manažerského vozu, který se technikou zapomněl v nižší střední, mu asi zůstane (nádrž, lešeňovka...).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nádrž?

Zadní náprava... ano i ne. Stále tam je 4C 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ano, má nádrž asi o velikosti té ve Fabii (už nevím přesně).
Avatar - xxc
xxc
Na krasu sa ale nejazdi. Akurat som presadol po par dnoch v emp2 do cmf-c/d a nejake velke nadsenie tam nie je 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Co to má společného s premiovosti? Z tebe se stal druhý toper. Naprostý placani bez reálného základu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Právě že s prémiovostí nemá společného nic. A i přesto je více prémiový než DS9 :-!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
na Passata s 2.0 TDI :-! Je to jen rendlik, ne auto. Rendlík s programově omezenou životností. :no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
=a proto MB sdílí motory s Renualtem, že... Jasný důkaz nekvality 😁 😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Však se podívej, jak se kvůli spolupráci s rendlíkem hroutí hospodářské výsledky MB... :no:
pogo26
Pravidelně jsou s motory společně s Daimlerem nejlepší.
Alfonz666
ty voe co maj dneska všichni s těma světylkama?
Arese
...s vysokou úrovní jízdního komfortu (měl jsem možnost si sám vyzkoušet) a nyní i slušnou nabídkou motorizací. Škoda jen té jednoduché zadní nápravy a absence verze 4x4... ;-\ Každopádně je to mimo Francii hodně nedoceněné auto, mě se ale designově zamlouvá mnohem víc, než ten nový sedan od DS.
Avatar - xxc
xxc
Co potom ma DS, ked Renault ma vysoku mieru komfortu? 😄 Ale uz myslim niekde davaju akusticke skla aj do Renaultu. Ale asi len do Initiale Paris. Majitelia maju aj skupinu na Facebooku, kde placu nad Renaultami 😄
Jox2157
Talismana mam cca 3 roky a max spokojenost. Pohodlny, stale super design a hlavne neokoukany jak ostatni sracky....
Avatar - xxc
xxc
Initiale Paris?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Všechno ostatní jsou sracky, jen já mám to nejlepší na světě.....
Přeji ti tvé nadšení z tvého auta, ale zkus to napsat trochu normálně a ne totálně nekritickou, až úchylnou obhajobou své volby.
Schválně se alespoň pochlub motorizací
Jox2157
Talisman 1.6 dCi, kombi, 118 kW, autom. Motor dostačující do 110 km. Více nepotřebuji, dálnice nejezdím. Koncern - velikostí srovnatelný Superb byl cenově mimo - jako že o hodně. ( rok 2016/2017) ( za stejně vybavené auto, Renault dal na IČO slevu přes 200 tis., Škodovka přes 20 tis.). Takže ano, cena byla dost rozhodující. Talismana jsem ani nechtěl, ale měl jsem ho na zkoušku a vůbec mi nevadil - jinak po 60 tis. km to zatím jezdí bez problémů. Samozřejmě, že aktuální motorizace jsou na trhu pozdě - chtělo to hned od začátku. Jinak minulé auto ( nové) Avensis - totální propadák, neustále servis. ( nová spojka, voda ve světle - snad ve všech a opakovaně, vyhořelý počítač - muselo to do Prahy na special diagnostiku - byl jsem bez auta i měsíc).
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tohle už zní podstatně lépe 😉
Pěkné shrnutí
Avatar - xxc
xxc
To je presne to, ze clovek kupi Renault skladovku so 40% zlavou, tak je spokojny. A aj tie skusenosti s motorom, mne 81 kw motor dostacuje do 180 km/h rychlosti, ten silnejsi je na tom ovela lepsie 😄
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Pekne auta nechapem preco to nevozia do UK? Asi sa slimakozruti nahnevali koli Brexitu aj ked myslim ze Renault tu dost svojich aut predava. Tu su ludia dost zblbnuty z tohoto uprsaneho ostrova a Talisman by tu mozno az vynikol svojim dizajnom. Pre mna nepochopitelny marketing od Renaultu. jediny Talisman na zivo som videl v Rakusku pred hotelom a ten dizajn je cool...
pogo26
Nejde o marketing, ale o peníze. Těch modelů se tam neprodává víc.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Nieco na tom musi byt urcite spravili prieskum a vypocty , len vsade inde v EU to Renault predava ci?
pogo26
V UK se jezdí na druhé straně. I Duster se kvůli tomu vozil z Indie.