Mazda 6 v plné výbavě s atmosferickým motorem 2,5l s automatem. O tom si vy držky můžete jen nechat zdát. Hlavně ty, co máš doma ochcávku 2TDI stočenou z půl milionu.
Netrefil ses dobře.
Já mám Audi R8 610 koní 5.2 atmosféra. Každej totu ví, někteří jí i viděli a jeli s ní.
Teď si nafackuj a drž pysk.
Začal sis sám.
Šašku.
Jaký to jejt za úpnýho vola?
Nasedni do toho upocenýho kastrolu na rejži a jeď do pr...le!!!! :-!:-!:-!
Na vyžádání ti pošlu seznam dalších svých aut. S Klassu jsem akorát prodal. Ale jsou tam zajímavý veterány. Jsem holt držka závistivá, tu magdu chci. V automatu!
Ne, kupoval jsem funglovku. Teď má 16tis km. Jezdím s ní málo.
Proč se v tom dál ztrapňuješ?
Už jsi na dně.
Už přestaň
A i vyhořelá stojí víc, než tvůj kastrol na rejži.
Tak už tichučko.
Ticho.
Jen klid a trapnost.
Ani nevíš, o jaký autě je řeč, viď blbánku. Jinak bys nekafral tyhle hovínka o ceně 300kolíků.
První, kdo se tady chvástal autem a nadával druhejm do držťek a vydláků z fabriky jsi byl ty. Teď jsi po právu za vola a trapáka. A víš co? Za socku s ubohým střepem.
Jedu ven.
Pobavils mě.
Takovýho blba jsem dlouho neviděl.
Mám Mazdu haló mám atmosférickou Mazdu haló v plné výbavě.
Prober se.
Vytáhni si hlavu ze zadku. Udělá se ti fajn
Čus
Dál nepiš, dnes jdu ven a už se sem nevrátím. Píšeš do zdi.
tak on si blbeček Fostek aby se nedalo poznat, jak mě napadl pod tímto komentářem, celý komentář přepsal na jiný, ubožák. No, tak teď jsi vítěz labile. Nejdřív urážet a pak když jseš tady za debila tak ty komentáře přepíšeš ,, já nic já muzikant,, bože toje slabomyslný blbec.
Ty seš vážně neuvěřitelnej trotl. Foskům koment je furt stejnej, pochopitelně. Mimo jiné proto, že jakmile ti někdo dá nějakej palec nebo na tebe zareaguje, už svůj koment NEMŮŽEŠ změnit. Ale aby sis takové věci všiml, nesměl bys mít IQ houpacího koně.
Ale já tu mám jen jeden Nick, tak mě prosím neurazej. Mazdu sice mám ale cx5 to už jsem tu psal. Spíš to na mě působí, že si někdo založil podobný Nick aby že mě udělal idiota...
Tak jestli nejsi ten ubožák Mazda666, tak se nevztekej.
Přišel s tím Karel.
A vypadá to tak.
Spíš si to vyřiď z tou nulou M666 že navázal vlákno jako ty. No a ta koncovka 666? Minimálně to svádí.
POkračuj, bavím se. Vybral sis fakt blbě. Ti, co sem chodí často, ti ví. Ty ses tady teď vyskytl a rovnou tlamou do zdi.
Jeď jeď, jsi vtipnej. Dávej, pilote! :-!:D
já jsem tady častěji než ty ty debi.le, Jseš retard, vylízanej. Zítra vstáváš tak to s tím chlastem nepřeháněj. Vždycky se naliješ a pak žvaníš pí.čoviny a každýho urážíš. Už tě dávno měli bloknout. Strašnej úchyl. Blbeček s olympiádou stočenou o 400tis.
Nomy se tady roky známe. Ne vždycky všivchni se všema souhlasíme.
Ale je zábava, když se objeví novej kašpar a začne se tady nadouvat s autem a nadávat druhejm do socek.
Polož to. Jsi za vola. :-!
já mám jen jeden nick, pořád ten samej, a už mě ten debil. vytáčí do vrtule. Nezkutečnej sráč. Kdokoliv tady cokoliv napíše, hned narazil na největšího machra a znalce, šulina Fosteka
hrabe.
Anebo - ví, jakje to zlý. Je to hodně zlý. Golf má bakelitovou palubku, pod kapotou tyčku. V autech chyb jak maku. Miliardy vyhozený do EV.
a tak tuší, že by mohl jít vod válu. Ale takhle to uřve, že je odvolávanej za to, že chtěl bejt zelenej. A to se přece nesmí.
Jiná alternativa mě nenapadá.
Od doby, co VW přestal řídit rodinný klan (více-méně) je to horší a horší.
Celé Německo magoří. Konzervativní strany se bojí že "zelenání" je nezastavitelný trend a tak opouštějí svoji konzervativní politiku a "zelenají", což ale nikdo neocení protože na zelenou jsou tady Zelení.
Takže hlasy CDU/CSU jdou k AFD.
Takže hlasy FDP a SPD jsou k Zeleným a Levici.
Takhle jednoduché je to ale momentálně SI VŠECHNY STRANY MYSL9 ŽE JE NUTNO ZEZELENAT. 3,14čovina ale musí si hrábnout na dno, prostě musí. Až budou Mercedes, BMW a VAG na kolenou, tak se to obrátí nebo se to zpragmatizuje. Ale chce to tak 2-4 roky aby se ukázalo jak strašlivý nesmysl zelenáči vymysleli.
PTÁM SE, jak se dlouho Hitler udržel u moci? Kolik to bylo? 10 let, 12 let nebo tak nějak? A válka trvalka jak dlouho? 6 let?
Je to tak, ale nebude to 2-4 roky. Než se to zadrhne, může to dle mého být 10-15 let. Potom ale bude ekonomika v takovém stavu, že bude situace neudržitelná. Průmysl zničený. V tom případě se bojím další války. Jako vždy, přijde z Německa.
Sorry kluci, vy jste fakt mimo.
Kdybyste se radsi starali o to, co se deje doma.
Nemecky platy jsou trojnasobny a nemecka ekonomika slape x lip nez zdejsi levna montovna. Vynasob si svuj plat 3x a zacnou te zajimat jiny veci, nez ze usetris za diesel 100Kc :-)
A politika? My tady ve skoro-oligarchii muzeme Nemecku zavidet uz to, ze tam je skutecna demokracie!
To co se tu deje s predsedou vlady a stretem zajmu je v Nemeckou naprosto nemyslitelny.
No Německo na tom není zrovna dobře..balancuji na kraji recese.Francie je na tom momentálně líp.Celej německéj autoland může brzo skončit jako takovej velkej Detroit.
Vis, radsi bych stagnoval s platem 96.000Kc (nemecky prumer - ty tvrdis, ze na tom nejsou dobre.. :-O ), nez o dve procenta vice rostl s 34.000Kc (prumer Cesko).
Výše platů neříká nic o tom jestli se jim teď daří nebo ne. Já strávil v Reichu a Rakousku v posledních 2 letech hodně času a upřímně říkám, že jsem rád za naše nízké platy. Protože na co tam šáhne lidská ruka tak stojí nesmyslné peníze. Rizika s tím spojená rostou, protože vše funguje jen díky tomu, že se ty prachy pořád točí. Jak to někde vypadne, tak je to obří průser. Takže zrovna podle platů bych nesrovnával. Daří se jim všeobecně ze zavedených ekonomik v Porýní + Bavorsko je na tom dobře, naopak východ na tom není bůhvíjak. A jestli si to začnou takhle ničit, tak se to právě projeví až když bude pozdě. Němci jsou strašný stádo, které musí mít svého fuhrera, kterého poslouchají. Progrese z východu je obří a právě díky těm nízkým platů u nás a ve východní evropě to pro ně bude hrozba jestli se uzavřou v nějakých nesmyslech kam to směřují... Rakousko se mi v tomhle zdá mnohem pragmatičtější a navíc je s východem zadobře a umí s nima pracovat. Na západě Německa nevidí rozdíl mezi čechem, polákem a ukrajincem. Jeden borec v Dusseldorfu se mě se vší vážností zeptal, že si není jistý jestli se v Praze mluví rusky nebo polsky...takže asi tak...
No mimo nejsme, ty jsi nepochopil o čem se bavíme. To je pěkný, že němec bere 100k, ale za bydlení dá stejně půlku jako čech :) Ale řeč je o tom, že německo je závislé na svém automobilovém průmyslu. A čím výš jsi, tím horší je pád. Pokud jim ujede vlak(a celé Evropě) může být z půlky německa Detroit. za Výmarské republiky měli taky určitě obří platy :) Zkouší se uzákonit a prodanit k prosperitě, ale tak to nefunguje.
http://www.youtube.com/watch?… ale vím o několika zdejších diskusních jedincích, kteří by na tuto vskutku čestnou funkci "rostlináře" byli více nežli vhodní ;-)
Ano.
Už pomalu začínám fakt věřit těm konspiracím na plánované zničení Německa.
Přece nemyslí vážně, že hledá zfanatizované hovado aby zničilo už tak vrávorající firmu.
A jak říkáš, tady jich pár je. :yes:
aby se automobilky snažily poukázat na absurditu a nákladnost dalšího snižování emisí u OA v porovnání s čísly z jiných odvětví lidského konání (a nejen toho), dělá si tenhle dobytek do vlastního hnízda.
Tudy cesta nevede. Je to hon na čarodějnice, o nic nejde a v důsledku jde jen o miliardy eur do bruselu jako pokuty za nadlimit. V podstatě je to jen další daň. Energeticky, ekonomicky i ekologicky jsou současné BEV z hlediska globálního rozšíření nesmysl.
Bohužel v Bruselu nesedí odborníci, ale partička rudozelenejch korytářů generovaná ani ne tak volbami, jako politickými čachry, zastoupením států, frakcí atd. A tak nedávno (nevím kdo je teď) byla komisařkou pro dopravu fantastická polská profesorka orientálních jazyků.
A proto se tohle děje.
Souhlas. Když jsem tady před léty na toto poukazoval, sklidil jsem jen smršť :no: Zdá se, že se alespoň část petrolheadů probouzí a za to jim patří díky.... :yes:
Automobilky se snažili, ale nikdo je neposlouchal. Nové normy byly schváleny, zákazy zavedeny, likvidace evropského autoprůmyslu zahájena. Automobilky se to jen snaží nějak přežít.
Teď má dopravu jakási rumunská socialistka. S těmi korytáři souhlas. Místo aby se na vrcholné posty dosazovali odborníci, kteří mají za sebou dlouhou praxi, tak se radši řeší, která země dostane jakou trafiku, zda jsou polovinou kandidátů ženy a zda jim to správně politicky myslí.
No ale když ti na dvoře stojí tisíce neprodaných EV,máš objednaný bambilion baterek, zdá se, že to nikdo nechce kupovat...... a když seš jen menežr a ne majitel, tak tě nejspíš zajímají jen zítřejší prodeje, ne vzdálenější budoucnost. Tak si tuhle de.ilitu vysvětluju já.
Geniálně shrnuto! Současná EU je prostě jedna velká tragédie. A až za pár let začnou odpadat další státy, které si ještě zachovaly zdravý rozum (předpokládám, že první budou země Višehradské 4), budou se tyto neomarxistické zelené kreatury hrozně divit a pohoršovat!
Už zase vymýšlejí šílenosti ale tentokrát se s tím ani netají.
Budou jim to ale Němci žrát?
Podle anket uvažuje o nákupu EV max. do 12% lidí. Což jsou v podstatě ekoelektrofanatici, to nejsou normální lidi.
Hmm,tak to si počkáš . VW má obrovské problémy so softverom v ID3 . Uvažuje sa nad odsunutím sériovej produkcie o rok . https://auto.pravda.sk/…my-so-softverom/
Ano vím o tom, já se na vývoji SW pro koncern shodou okolností podílím, tak mám představu jak to probíhá ;-) Uvidíme, do té doby už možná bude Tesla Model Y z německé fabriky nebo něco od Hyundai
Docela by mě zajímalo, kolikrát si tu úvodní otázku ještě položíš. Odpověď je stále stejná, stále stejná a dalo ti ji už víc lidí: ne, fakt není nutný sem pořád psát jako úplnej blbec.
***a tady ze sebe dělaš každý den ty, ty magore. Už se s tím běž léčit. Nikdo tady o tvé výlevy nestojí. A jestli myslíš historicky tak to máš pravdu, větší vocas tady nikdy nikdy nebyl.
Ono je asi potřeba rozlišovat, co firma skutečně dělá a co hlásá její šéf, což není nic jiného než politická figurka a to co říká může klidně být v 100% rozporu s realitou (v pokeru také nikdo nehlásí do TV s jakými hraje kartami). Realita je taková, že VW vyrábí kupu aut, drtivou většinu se spalováky a vydělává nehorázné peníze. Že si někdo nabije hubu je klidně možné a řada automobilek už je ve ztrátě nebo drhne dno a je závislá na Číňanech (to je ale asi to poslední, co by trápilo Diesseho), ale VW k tomu dnu má v současnosti sakra daleko. Takže ano, pokud by byl VW v problémech, tak je Škodovka už nejspíše dávno po smrti. Jinak tenhle manažerský fígl je už dost starý, Diess má v zásadě dvě možnosti, připojit se veřejně k táboru, který říká, že Greta je dítě, které ničemu nerozumí a tlachá nesmysly a nechat se v zeleném Německu umlátit zelenými bezmozky nebo říci uděláme z Grety (nebo někoho podobného) našeho gurů přes zelenou mobilitu a navalíme na něj zodpovědnost. A já dodávám a za pět let se samo ukáže, že dotyčný změnil velké houno, akorát se dokonale ztrapnil a odešel do zapomnění jako absolutní nicka, Diesse si umyje pracky s konstatováním sorry jako, měli jsme snahu, ale vidíte, ani ta "Greta" to nedokázala a tak strašně jsme ji podporovali. Jinak krize samozřejmě bude a zdaleka nejen v automotive, ale každou krizi vždy odskáčou finančně slabé a nemocné kusy, ne ti co sedí na mnoha miliardách výnosů minulých i současných, ti naopak krizi svým způsobem vítají (i když to veřejně nepřiznají), protože jim ubude konkurence a po krizi rozjedou svůj kšeft a zisky o to vyšším tempem.
Souhlas, tohle je politika. A Němci tahle gesta umí, ostatně v meziválečném období to vybrousili do maxima. Moje zkušenost v businessu s nima je taková, že jsou všichni chladní, vážní, umí velká gesta a rádoby plány. Ale realita je velmi prostá a vychcaná.
No, doufejme, že máš pravdu a že VW skutečně neřídí šílenec se zeleným mozkem, ale ďábelsky vychytralý střelec, který pochopil, že musí hrát vabank a velmi vyčůraně, aby ty euromarxistické grétistické fanatiky porazil jejich zbraněmi! :-|
Už Nemci majú, stačí update na dnešnú dobu a zadanie: klon Grety a pravidelné dávky pervitínu, a pôjde to jak v 1940-tom :-D
A o pár rokov budeme konečne všetci môcť kupovať lacné, ekologické a voňavé autá s kľudným svedomím :-))) už sa teším ;-)
Diess je buď tak vyčůraný, že si přihřívá eko-friendly polívčičku u čím dál silnějších socanů, i když ví, že realita je úplně jinde (načež se bude tvářit jako oběť, která strašně touží prodávat zero emission vehikly, ale trh mu to nedovolí), nebo je prostě d*bil.
=nasypali jsme neskutečné prachy do života neschopného projektu, který jsme si nechali vnutit politiky. A teď hledáme nějakou p*** ktrá bude ochotna hlava nehlava ty nesmysly co vyrábíme vnutit zákazníkům, aby se nám naše prachy vrátily.
Nejde mi odpovědět přímo, ale jestli vážně nemáš s Mazdou666 nic společného, tak se omlouvám. Používání víc nicků tu pár lidí praktikuje a tohle vypadalo fakt zvláštně.
Víš, normálně v diskusích se člověk něco dozví. Ale těžko se v tom orientuje když je půlka diskuse tvých urážek vůči někomu koho vůbec neznáš. Proč to řešíš? Nechápu :D
Protože toho vocasa nemůžu ani vystát a to už několik roků. V normálních se něco dozvíš, tady ne . Tady to věčně zasírá tehle debil. Už mě došla trpělivost, na ty jeho věčné nejlepší moudra, které dává pod každý komentář kohokoliv. A jakmile není po jeho okamžitě toho druhého napadá, že si jako naběhl atd...že on je ten borec, ke kterému si to nikdo nemůže dovolit. Idiot jeden
je snad tohle normální:
,, Fakt sis vybral blbej terč hovňousku. Vod kdy socka vede tyhle kecy?
Ty asi ještě nevíš, s kým mluvíš, viď šášo.,,
...že spáchá riuální zelenou ekonomickou sebevraždu. A jako vždy tak činí vzorně organizovaně a s nadšením. Čert je vem, je to jen výsledek jejich mindráku za II. světovou, takže se teď ze všech sil snaží "spasit" svět (přijimání statisíců uprchlíků a nyní "boj" s CO2...). Problém je ovšem v tom, že nás bezesporu do těch zelených sraček stáhnou s sebou, protože naše ekonomika na nich do značné míry závisí.... :-(:-(:-(:no::no::no: Až se tato šílená politika ukáže být jako zcela neudržitelná, ekoteroristi půjdou pod tlakem zbouřeného obyvatelstva od válu, ale to už ekonomika EU utrpí obrovské rány a miliony lidí v Evropě ztratí práci. Bude potom velmi obtížné zase vše dát do pořádku a je také klidně možné, že výsledkem bude rozpad EU. Máme to věru pěkné vyhlídky! :-(:no:
Ares, bohužel životní negramotnost lidu se stále zvyšuje. Maso z hrachu a k tomu zakázat zemědělství, zrušit průmysl a žít z dávek, pracovní doba 4 dny, 4 hodiny a nekonečná dovolená a nejlepší je protestovat proti dopravním prostředkům a neustále cestovat po světě.