Lepsi zrychleni neni pro prumernyho ridice potreba. Ale za 8 sekund v realnym zivote je na “sportovni model” malo. Chce to minimalne kolem 6,5sekund aby sis nenamlel hubu az budes predjizdet vyjebanej kamion
Jojo realita byla někde mezi podle pneu atd. ale šlo to i s manuálem, kterej jsem měl já. Jo a postnul jsi odkaz na 2.0tsi, já měl starší model: https://www.auto.cz/…jako-remen-87481:-)
Nevim, jestli žijeme ve stejné zemi a na stejné planetě, ale tvrdit, že 6,5 sekundy "stačí" mi přijde trošku jako slabý slovo. Drtivá většina aut v ČR má zrychlení někde kolem 9.5 až 14sec. Už auta kolem 7,5 sekund v současném vozovém parku, víc, než dostatečně vystupují z řady a cokoliv pod tuto hodnotu je stále zbytečné a dá se v klidu považovat za "sportovní". A na bezpečné předjíždění s přehledem stačí oněch 9s, stejně jde hlavně o pružnost. Takže mi zrychlení nové RS přijde naprosto ok, vždyť ani nejde o čistokrevný sporťák a provoz rozhodně brzdit nebude. A pokud bych tu pružnost měl osobně srovnat.. Vlastním dvě BMW, jedno má zrychlení 6.9 a druhé 5.9. Už u toho prvního mi přijde, že oproti většině ostatních vyloženě lítám a málokdy se najde situace, kdy mi nějakým způsobem chybí výkon. U toho druhého mi přijde, že okolní provoz téměř stojí a tam mi výkon nechybí téměř nikdy..Takže bych to neviděl tak bledě, jak většina přispěvovatelů tady, ona velká část z nich nebude mít ani těch 9s.
Tak je sportovní a sportovní. Pokud auto neumí nabídnout vytříbené jízdní vlastnosti, jako například MX5/ Fiat spider, nebo i třeba toyobaru, tak už na zábavu "zbývá" jen ten výkon. Viz třeba Octavia RS. Ta bude jezdit lépe než klasická Octavia, ale tak agilní a zábavná zase nebude a tak zábavu dožene silným motorem. Ale zase na nějaké zatáčkovité trati si více užiješ s toyobaru, MX5 a to klidně i když bude jen s tou 1,5 sky.
Chápu, co tímmyslíš. Také mám posit, že na OcRS není nic sportovního.
Na drzhou stranu tebou jmenovaná auta mají slabý výkon. Což je tak opruz. Když tě vobloží dieselový kombi, jakmile skončí zatáčky.
Samozřejmě vocamcať pocamcať. Ale záleží, kde a jak chceš auto provozovat. Za určitých podmínek ti to slabé poslouží lépe, než silnější, ale méně agilní. Ale souhlasím, ze pokud už je výkon hodně slabý, tak těch situací, kde to bude lepší celkem ubývá.
No ale ono to auto nakoniec môže mať lepší handling. Predsa len ľahší motor vpredu, baterky vzadu môže znamenať lepšie rozloženie hmotnosti. Bude záležať od výsledného naladenia. Že to ale nebude kladivo na plnotučné HH je každému hádam jasné.
To je diskutabilné, samozrejme iné rozloženie hmotnosti bude cítiť, len sa môže stať, že to bude byť nepríjemné. V niektorom teste Superbu iV som zaregistroval, že ľahší predok a ťažký zadok spôsobuje v určitých situáciách nečakanú pretáčavosť a to môže byť pre mnohých nepríjemné prekvapenie, hlavne keď pretáčavosť u predokolky vôbec nečakáš.
Ale hlavne je tu tá zvýšená hmotnosť, čo je hlavný faktor proti lepšiemu handlingu a agilite.
Tak ono tých faktorov tam je podstatne viac. Námatkou niečo urobí aj nižšie ťažisko. Preto píšem, že záleží ako to bude naladené. Očakávam trochu iný setup ako pri Superbe iV, ktorý nemá "športové" ambície a hraje skôr na komfort. Kým to niekto nevyskúša a neporovná trebárs s čisto benzínovou verziou varíme z vody. :)
Jj. Ja ostatne ani netvrdím, že by hybridná RS mala byť nejak ostro naladená, práve naopak, z môjho pohľadu to ani nemuselo byť RS, len také príjemne výkonné rodinné auto. A tomu nasvedčuje napr. aj fakt, že iV nemá na rozdiel od benzínového RS znížený podvozok.
S tím 7.2s na 100 jsem myslel, že vidím blbě. To RS znamená co? Racing sport nebo tak něco? To se nestydí v roce 2020 nadělit takovou mr.ku? V době kdy tyto technické hodnoty strčí do kapsy základní diesel 320d. :no:
Voni by asi mohli udělat i kickdown verzi, kdy by to zrychlilo za cca. 6s, ale akumulátor by to dal jen jednou za nabití :D Takže 7.2s je s nabitým, na suchu a na slickách a v reálu teda 7.9 a bez aku tak 9.8s
RS znamená Rallye sport.. Rskama Škoda poukazuje na to že působí také v autosportu.. Takhle nějak jsem to někde četl. Rs není závodní auto a ani pro tohle jí nevyrábí..Ale jak fakt že se s ní užije víc srandy než s 1.5 TSI
Tak pokud vím tak hybrid je jen jedna z variant. Bude tam i 2,0 TSI a 2,0 TDI. Podle mě by ryzí RS mělo mít benzín, ale když u do něj naroubovali naftu, tak proč ne hybrid.
Nafta tam bude, ptz ji lidi chtěj. Prostě se prodává.
Je to přirozené - navzdory všem rádoby pilotům a marketingu to není sportovní auto.
Naproti tomu hybrid je jen kvůli flotilovým emisím.
....zatimco kombi ma spojler v barve karoserie...a na fotce cervene kombi s lesklym cernym spojlerem na strese...proc si to proboha po sobe autor neprecte alespon.. :no:
Dobrý den,
omlouvám se. Opravdu jsem se spletl. Ten blábol se čtyřválcem napsal kolega Pavlůsek.
Nebyl jsem sám, kdo ho na to upzornil.
Opět (jak je redakčním zvykem) potichu opraveno.
Ale Vám se ještě jednou omlouvám.
Teď jsem zhlédl vysvětlení na Top Speed sk, vystavovaný kus má spiler v černém lesku, ale na poslední chvíli se v MB rozhodli dát do série lakovaný. Autor asi četl ofic. vyjádření automobilky.
Dobrý den, viz oficiální tisková zpráva:
"Verze liftback má černý zadní spoiler, verze kombi nabízí střešní spoiler v barvě vozu."
Jak píše kolega, Škoda zřejmě ještě změnila názor, jak to bude, protože v sadě fotografií jsou obě verze, s černým i červeným (v barvě karoserie) spoilerem u kombíku.
Re: Až příjde normální, nehybridní benzinová verze...
Záměr je jasný, cena benzínové verze bude nějakých 100-150thczk plus (to je zhruba náklad na pokutu za co2), cena naftové verze bude cca 50-75thczk plus (opět ve výši pokuty) a cena PHEV bude nejnižší (protože jedno PHEV "vydělá" na 4 benzinová RS nebo na 2 naftová RS). A pokud to nepomůže, tak PHEV bude bez omezení a benzínové RS bude na pořadník jako kdysi auta v Mototechně. Nedělám si srandu, jen píši co jsem slyšel u velkého pražského dealera.
Re: Až příjde normální, nehybridní benzinová verze...
To se ptát nemusím, prodeje Octavií mají zatím nejlepší za několik posledních let, protože stále lifrují OIII se čtyřválcem 1.5 TSI v kombajnu ve verzi tour s nějakou dodatečnou výbavou ve dvou nebo třech nebarvách za 490 a lidé jim trhají ruce a firmy ještě víc, protože ty se dostanou na ceny, které nejsou daleko pověstnému pakateli.
Re: Až příjde normální, nehybridní benzinová verze...
Nová okta se neprodává. Skoro vůbec.
Tak se nehádej.
Neprskej vo starým modelu. Ten končí.
A když už - tak Tour už se nedělá.
Teď je verze 125 a ta vychází o 40 víc než byl Tour.
A radši se fakt ptej - moc toho nevíš.
Re: Až příjde normální, nehybridní benzinová verze...
Můžeš objednávat jak jatej. Ale skoro nikdo neobjdnává.
Já to vím, ty ne.
K tobě se dostanou čísla o registracich za půl roku.
Buď rád, že ti dávám informace e nemluv o logice, když druhej má čísla.
Re: Až příjde normální, nehybridní benzinová verze...
Ne neprodává.
Teď je 125ka, ještě není ve veřejným konfigu. A stejně tak tam dávno není Tour, protože se už měsíce neprodává.
To je ležák s podzima - fakt trhač rukou :)
Odkaz jak prase...starý OC, starý Golfy a starý Leony :)
Hehe, podle tvojí logiky se prodává i Lexus LFA. V Americe maj na salonech i po letech pár novejch.
Re: Až příjde normální, nehybridní benzinová verze...
Tour se samozřejmě prodává, 30 jsem jich kupoval pro servisáky před 14 dny, přebírají se tento týden. O IV je jedna vystavená na salónu a tím to hasne. Veřejný konfig si můžeš vetknout.
Re: Až příjde normální, nehybridní benzinová verze...
Tak u nás teprve minulý týden dorazila na salon, myslím, že ji ani nemají na značkách. Jak se bude prodávat netuším, ale zatím mi přijde brzo na soudy.
Re: Až příjde normální, nehybridní benzinová verze...
No u nás na maloměstě (Vysočina) je Kamiq ještě docela vidět, to Scala je vyloženě vzácnost, naposled jedna jako služebák v barvách pivovaru. No a k těm systémům, Kamiqa si koupila jedna obchďačka co k nám jezdí, po 14 dnech skončilo auto na dílně, prej se zbláznili asistenti, cukalo to s autem, nedalo se s tím jezdit. Do servisu jezdili technici z fabriky a nikdo moc nevěděl co s tím. Nakonec trvalo 2 měsíce než to odladili a auto jí vrátili.
Auto docela pěkný, vnitřek jakbysmet. Jen ta alcantara na palubce, byť to nevypadá špatně, je dost nepraktická. Volant s třetí příčkou prokoukl.
Nepřijde mi úplně šťastný variantu s 1,4TSI nazývat RS. Ale to o naftové platí ještě víc, tak co už.
Souhlas, vypadá parádně. :yes: 1.4 TSI není o nic horší, než dosavadní 135kW diesel, u kterého velká část majitelů dohání nedostatek výkonu odvahou. Škoda, že to "pravé" RS člověk dost dobře nepozná.
Karle plne súhlasím (ako častokrát). Z videí sa mi veľmi páčila, dizajnovo je to to správne vylepšenie základu, pekné detaily zvonku aj zvnútra. Len to zahrnutie do "športovej rodiny" RS mi proste nesedí, pri hybride ešte viac. Pretože okrem samotného výkonu (ktorý je tak na spodnej hranici toho, čo dnes za HH považujeme) sú tu aj ďalšie faktory, a to hlavne hmotnosť, ktorá bude pri hybride značne vyššia ako pri benzíne, čo ovplyvní agilitu a dynamiku. A tiež sú tu nespomenuté faktory ako je svetlá výška auta, ktorá je o 15mm väčšia ako pri benzínovej RS (alebo inak povedané podvozok je vysoký ako v sérii a nie znížený ako pri normálnom RS).
Teda ja vnímam RS iV ako fajn hybrid, ktorý ma oslovuje parametrami i výzorom, len ho proste napriek papierovému výkonu rozhodne nevnímam ako alternatívu k benzínovému RS.
Asi tak. ;-) Možno to mohli nazvať RS line. :D
Každopádne ako píšem s tým nemám problém, ako normálne rodinné auto by som tento hybrid bral bez výhrad. Len nakoľko u Škody na tie obdoby M paketov na čomkoľvek nie sme zvyknutí a preto s tým dizajnom a logom RS sa to hrá na niečo, čo nedokáže celkom splniť.
Nevím proč nedají do Oktávy 2.0TSI 300k 4x4, když S3, Golf R i Leon Cupra to mají. Byl by to takový velkoplošný hot hatch -> sorry hot kombi. Ideál pro tatínky co občas jeszdí na hory :-)
Proč? No to je přece jednoduché, Volfsburg nedovolí. Už takhle jsou místní odboráři na Škodovku nasr..ní jako prase, protože vyrábí levněji,a přitom žádanější modely! ;-)
Octavia RS s motorom 1.4TSI :-[]:-[]:-[]:-[] to je dokonalá paródia na športové auto....a to ako poznám embečku, cena bude jak keby to bol Mercedes AMG :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
velebnosti, jdu blejt
Exteriér fajn, přiostřeno tak akorát... detaily se mi vesměs líbí, i ty černé ploutvičky vzadu se dejme tomu vejdou do mé definice nepřetuněného auta. Akorát ta stříbrná kola na červeném kombíku s black paketem vypadají divně, ale to je snad věc konfigurace. Pořád se mi lift líbí víc.
I interiér fajn, alcantara na palubce... hm, je lepší než látka... jasně, údržba je s otazníkem, ale za mě asi žádnej velkej problém. A všechno to vypadá moc hezky, volant, sedačky. Jen ta ergonomie ovládání... no uvidíme, muselo by se to zkusit, ale z toho co jsem viděl a četl je tohle asi největší mínus.
Takže pro mě... lift nebo i kombík, 2.0TSI manuál, modrá nebo červená metla, antracitový kola. Velký otazník je samosvor... pokud bude, tak si to dejme tomu obhájí cenu +- na úrovni Focusu ST Combi, jinak bych čekal třeba o 50 míň... což se asi nedočkám.