Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSuzuki pokračuje v elektrifikaci nabídky. Hybridem se nově stává i Swift Sport
26 komentářů
kari.laz
díky bohu za něj, ale ten výkon s označením sport už moc nekoresponduje. 95KW má kdejaké běžné auto v této třídě. Respektive ne kdejaké, ale jsou taková a ani nemají označení sport. (například 1,2 THP 96KW)
ved ja mam so svojimi smiesnymi 66kw v uplne beznom 1035kg tazkom aute "len" o 1,7 s horsie zrychlenie ako tento swift sport s vykonom vyssim o 29kw .... pride mi ze vzhladom na vykon a objem ( 1,4L ) aj hmotnost samotneho auta je to docela "pomale" sportovanie ... aneb.. sportujeme po japonsky . hlavne pomaly a ( dnes uz aj ) nenapadne 8-s .. akoze nebyt tej zltej ziariacej kasne tak 90 percent ludi ani nespozna ze ide o sport ..
normalne uz vidim swift sport v dalsej generacii rocnik 2025.... ako plugin... spolocny vykon 88kw .. zrychl 10,9s... vaha 1,3 tony.. cena 0,9 mega .. mame sa na co tesit :-[] :yes:
normalne uz vidim swift sport v dalsej generacii rocnik 2025.... ako plugin... spolocny vykon 88kw .. zrychl 10,9s... vaha 1,3 tony.. cena 0,9 mega .. mame sa na co tesit :-[] :yes:
95 kW s manuálem? Z hlavy mě nikdo další nenapadá. Navíc jde o čtyřválec a objem 1,4 litru, to je taky výjimka.
U větších aut je toho spousta. V subkompaktech... 92kW má Fiesta, 147kW FieSTa.
Corsa i 208 už mají u silnějších motorů jen AT, Polo myslím momentálně taky.
PS: Fiesta 1.0EB 92kW 0-100 za 9,4s... tak možná těch 9,1 není taková tragédie...
Corsa i 208 už mají u silnějších motorů jen AT, Polo myslím momentálně taky.
PS: Fiesta 1.0EB 92kW 0-100 za 9,4s... tak možná těch 9,1 není taková tragédie...
Nejde o to, či je to tragická cifra, ide najmä o to, že bez bateriek to bolo o celú sekundu lepšie. No a tiež že aktuálny topmodel Swiftu (hotheč alebo aspoň warmhatch) s 1,4 R4 sa teraz môže porovnávať akurát tak s bežnou Fiestou, ktorá má 1,0 l a tri valce (aj to len s tou 92 kW, silnejší 103 kW trojvalec je dynamicky ďalej). O odstupe od "pravých" hothečov ako je práve FieSTa ani nehovoriac.
Mně přijde, že Sport pomalu přestává dávat smysl. Pořád je to docela rychlý hatch s manuálem, což je dnes z nějakého důvodu rarita, ale jestli stojí za ty peníze, co chtějí, tím si nejsem jistý.
Přitom to vše kvůli posratým 8 g co2. Začíná to být smutný pohled zejména na Japonce. Honda nacpala 1.5 do nejvyšší výbavy, aby ho nikdo nekupoval, Subaru = auto bez motoru, Suzuki zařízlo litr...
Přitom to vše kvůli posratým 8 g co2. Začíná to být smutný pohled zejména na Japonce. Honda nacpala 1.5 do nejvyšší výbavy, aby ho nikdo nekupoval, Subaru = auto bez motoru, Suzuki zařízlo litr...
To nejsou jenom Japonci. I evropské automobilky ořezávají nabídku.
BTW Moje Fabia s dvoulitrem měla v TP emise CO2 187 g/km. Dnes by za to automobilce hrozila pokuta 300 tisíc včetně DPH. Já jsem to auto jako ojeté tehdy kupoval za 100 tisíc včetně DPH. Svět je prostě pokroucený.
BTW Moje Fabia s dvoulitrem měla v TP emise CO2 187 g/km. Dnes by za to automobilce hrozila pokuta 300 tisíc včetně DPH. Já jsem to auto jako ojeté tehdy kupoval za 100 tisíc včetně DPH. Svět je prostě pokroucený.
marek_kali
SSS bylo v úzkém hledáčku pro koupi nového auta, ale bohužel z něj vypadlo 😒 a upřímně jsem čekal na novou verzi s hybridem , protože se mi líbí spojení obou světů.
×
Sdílení komentáře
×
Pri 1,2 sa to ešte ako tak dá chápať, keď sa nenavýšili výkonové parametre. Mohlo to prispieť k príjemnejšiemu prejavu a mierne nižšej spotrebe v meste, kde je Swiftove teritórium.
To ich tých 8 g v okrajovej kategórii vytrhne z biedy?
Pripadá mi to ako keď v Lade spravili 16 ventilový motor. Výkon rovnaký ako 8 ventil a jediné čo sa zmenilo bola spotreba, smerom hore.
P.S. Aspoň medzi nami pribudol ďalší spokojný majiteľ staršieho modelu, ktorý sa môže vytešovať, ako dobre kúpil a šanovať si ho ako budúceho klasika. :-)
Co jsem chtěl říct - 9,1 je mizerná hodnota, až podezřele a i na 95kW. Normální Swift 1.0 má 10s.
a ked pozeram na cenu tohto sportu tiez by som siel inam ... a to aj napriek tomu ze uz je to 5 dverak ....
Mozno Clio s 96kw motorom stoji podobne, naviac ma automat. Uz asi podla preferencii.