Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKoronavirus už ovlivňuje celou automobilovou produkci. Továrny zavírají už i v USA
10 komentářů
Anonym
moje predikce byly naprosto přesné, aneb zase sem měl pravdu. Pukněte ekofanatici a ekobolševici
https😐/www.autoforum.cz/…6-80-kc-na-litr/
A aby to s vám švihlo úplně, tak TanONO právě zlevnilo Natural 95 na 23,90 a LPG na 11,90
Ropě zdar!!!!
https😐/www.autoforum.cz/…6-80-kc-na-litr/
A aby to s vám švihlo úplně, tak TanONO právě zlevnilo Natural 95 na 23,90 a LPG na 11,90
Ropě zdar!!!!
ty jsi předpovídal koronavirus? protože nic jiného za tím není...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Aby toho nebylo málo, Tesla rovněž uzavírá svou továrnu v newyorském Buffalu, kde vyrábí solární panely. V činnosti tak zůstává pouze nevadská Gigafactory, kde se vyrábí baterie. Ty po dobu zhruba tří týdnů budou mířit pouze jedním jediným směrem, a sice do Šanghaje, neboť čínský podnik Tesly je od 10. února opětovně v provozu. A od pondělí tak bude jediným, jenž se značce postará o produktivitu, zrovna v Číně ale pro změnu není lehké cokoli prodat.
Na stole jsou totiž i závěry vyšetřovací komise NTSB (National Transportation Safety Board neboli Rada pro bezpečnost národní dopravy), která se zabývala incidentem z 1. března 2019. Toho dne za volantem Tesly Model zemřel padesátiletý Jeremy Banner.
Komise uvádí, že Banner necelých 10 sekund před nehodou aktivoval funkci Autopilot. Systém však nezaregistroval kamion, který mířil napříč rychlostní silnici Highway 441, po které se Tesla pohybovala. Nedošlo tedy ani na aktivaci autonomních brzd, ani na vydání jakéhokoliv varování. Místo toho Model 3 vlétl pod přívěs, který mu odpáral střechu, jež skončila takřka půl kilometru od nehody. Banner byl na místě mrtev.
Z vyšetřování vyplývá, že Tesla výrazným způsobem pochybila v rámci omezení používání systému Autopilot. Ten by mělo být možné aktivovat pouze na takových úsecích amerických silnic, na kterých nedochází na křížení s vedlejšími vozovkami. Na zmiňované Highway 441 se však v rámci osmikilometrového úseku, kde k nehodě došlo, nachází hned 34 křižovatek s vedlejšími cestami.
Jo smát se pandemii a kašlat na kontrolu kvality se nevyplaácíí 😄