víc těch sranců bych neunesl.
Napadá mě jen "Tohle nevysvětlíš"
jinak...všechno zlý je na něco dobrý. Myslím, že po koroně a recesi, která bude, budou prachy potřeba jinde a na 3.14čoviny nebudou. To znamená konec mnoha nechutností včetně nekonkurenceschopných a na dotacích závislých elektromobilů.
A teď drž pysk.
Mimochodem až budou elektromotory pohánět obří lodě, letadla a rakety...potom potom tady můžeš začít žvatlat o konkurování. Do tý doby bych byl rád. kdyby jsi na pár století přešel do hybenace.
Tak dufajme a verme,ze spalovacie motory tu s nami budu co najdlhsie,ale takato buducnost tiez nie je na zahodenie.Dizajnovo krasne auto az na ten volant a to zrychlenie musi byt fascinujuce pre normalneho smrtelnika co nikdy nebude moct vyskas stroje z tvojich videi co si sem pridal.
T Roadster vypadá celkom fajn to je pravda, ale bez zvuku to nejako není ono - asi som už fosíl. Máme aj nejaké časy z okruhov alebo to dokáže jazdiť iba rovno?
Tak to sme obidvaja,ale ja sa zaroven nebranim aj pokroku dopredu co sa tyka elektro aut.Dal som si par kol na Slovakiaringu s Teslou S P100D a milo ma prekvapilo to nizke tazisko a rychlosti akymi som prechadzal zakruty,ale samozrejme to potom inac aj "zralo"..ale za vyskusanie to stalo a bolo to pre mna pozitivny zazitok.A preto verim,ze Roaster bude este dalej s jazdnymi vlastnostami,ale samozrejme to aj inac bude "zrat" baterie pokial to majitel takeho auta sem tam vytiahne na okruh.
A co sa tyka zvuku,tak naposledy ma "milo" prekvapil zvuk Kodiaqu RS linuceho sa z repraku :D ..takze ratam,ze nieco podobne dostanu do buducna ja sportove modeli elektro aut.
Ne, pochybnosti (o prototypu) nejsou, meril to AMS za plotem :-)
Tady jeste video z Laguna Seca (cas 1:36): https://www.youtube.com/watch?…
To auto je fakt rychly (rychlejsi nez Cayman GT4 nebo M4) :yes:
Tady pro srovnani Camaro ZL1 1LE (cas 1:34 o 2s rychlejsi).. https://www.youtube.com/watch?…
To je ale brutalni skoro zavodni bestie.
Automobilky neví, co se bude dít za pár měsíců, jak s jejich prodeji zamava aktuální situace, kde na konec ani nějaké řešení nevidíme. Budou rady, když si lidi i firmy budou kupovat aspoň normální auta, na vyšší prodeje EV můžou zaponenout. Takže plány na rok 2024 je dnes těžké scifi. A btw, VW už skoro půl roku valí ID3, které se mu hromadí na parkovistich, protože jsou reálné stále nepoužitelné.
Výkon nerovná se sport. Sportovní auto má mít nízké těžiště, nízkou hmotnost, dobrou ovladatelnost a má být zábava ho řídit. Mazda MX-5 je sportovní, nikoliv obtloustlá krabice, byť se to marketing mnoha výrobců snaží překroutit ve snaze zvýšit prodejnost.