Novinky
Zda to splní šílené evropské normy připravené pro rok 2021. Taky by se mohlo stát, že to Evropu mine ;-\. Kromě toho GT86/BRZ a navíc i Supra se taky špatně prodává, tak to není ideální motivace tady pokračovat.
Chtělo by to, aby i evropské automobilky přestaly v Evropě prodávat, to by politici čuměli.
Přesně. Divím se, že takové giganty nespojí síly a nechají si z Bruselu trvale kálet na hlavy.
Stačilo by měsíc zavřít fabriky.
Stačilo by měsíc zavřít fabriky.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Predstav si teraz 705 vylizanych Hamunov co sedi v EU parlamente a znova si poloz otazku,ze preco sa giganti nespoja a nezavru fabriky.S vylizancami by to nepohlo a este by to otocili vo svoj prospech,ze su na spravnej ceste v boji proti "zlym" automobilkam co vyrabaju auta so spalovacimi motormi a nicia nase ovzdusie.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Aké šialené normy? Len fleetove emisie, ktoré má Toyota v pohode a tých pár nadlimitných aut s priemerom nepohne.
Ano šílené...již nyní má Evropa nejpřísnější na světě a bude se přitvrzovat. Zase musíme být papežštější než papež.
No Európske automobilky si prelobovali zvýhodňovanie na základe spotreby(CO2) len im to v poslednej dobe začalo prerastať cez hlavu a plán ako maximalizovať zisk vytlačením niektorej konkurencie z EU trhu sa mení na boj o zachovanie zisku.
Jasně, automobilky si to samy prolobovaly....
Protože je drtily prodeje Japonců. Tys něco pil? 😄
Protože je drtily prodeje Japonců. Tys něco pil? 😄
Skus zalovit v historii srarsej ako dva roky. Zvyhodnovanie na zaklade CO2 funguje v roznych krajinach roky.
Snižování emisí stojí automobilky miliardy. Nevěřím tomu, že jim ty vynaložené miliardy (EUR) vynahradí ty "šušně", které jim ukrojí prodeje Mazdy, Subaru, Nissanu. Toyota díky hybridům nijak omezená není.
Vravím pozri sa viac do hitorie. Plán znižovania CO2 je dlhodobý. V mnohých krajinach boli vďaka tomu zvyhodnovane diesle. Na úrovni unie to bolo do teraz bez pokut, ale priemer sa počítal. Keď sa začalo hovoriť o pokutách, tak veľké automobilky neprotestovali. Marchionne na to upozornil. Ale niektoré automobilky boli presvedčené, že dopady budu pre nich nižšie.
No a samozrejme najviac to dopadne na značky čo v EU predávajú málo a potom tie orientované na cenu a tých je viac.
No a samozrejme najviac to dopadne na značky čo v EU predávajú málo a potom tie orientované na cenu a tých je viac.
Supra je v Evropě bohužel pro ty co by ji chtěli moc drahá a ti co na ni mají koupí raději Z4.
Ne nedostane. Supra žádnej nemá. Je to BMW :-!
Může dostat max. motor z BMW.
A ten taky nedostane.
Může dostat max. motor z BMW.
A ten taky nedostane.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Stejně to nikdo nekupuje.
Jenom Kolman s Márou - ale jen hubama.
Jenom Kolman s Márou - ale jen hubama.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A presne pre to ten motor nepoužíjú. Museli by použiť aj elektroinštaláciu a veľa ďalších komponentov od MBW a bola by to ďalšia drahá Supra. A ony chcú RWD, ktoré sa cenou vojde pod 30 tisíc dolárov. Ale to by motoristický novinár čo písal článok mohol vedieť.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To s tou cenou ale není úplně jisté. Vem si, že ta final edition BRZ se teď prodává za mega... je klidně možný, že to půjde s cenou trošku nahoru.
S cenou to trochu hore možno pôjde. Ale GT86 sa v USA čo sú spolu s JPN kľúčové trhy predáva od 27 tisíc USD. Nová by mala byť do 30. Teraz používali motor, ktorý bol len v GT86, nikde inde sa ten variant nepoužíval. Po novom dostanú motor, ktorý bude identický s 2,4 v Legaci a ďalších US modeloch. Takže budu úspory s objemu výroby.
Na veľké zdraženie by som netypoval ani v EU. Toyota má dobré fleetove emisie a Subaru do vtedy možno na EU trhu skončí úplne.
Na veľké zdraženie by som netypoval ani v EU. Toyota má dobré fleetove emisie a Subaru do vtedy možno na EU trhu skončí úplne.
2,4 252k je dost konzervativní, to je blízko "standardním" 100k z litru u atmo motorů...