Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda má nové využití pro rotační motor, může být součástí hybridní čtyřkolky

Japonská automobilka si patentovala další možné využití rotačního motoru, i tentokrát ale pouze v kombinaci s hybridní technologií.
Zpět na článek
19. 4. 2020 11:07
19. 4. 2020 13:26
19. 4. 2020 18:32
Avatar - del42sa
19. 4. 2020 11:07
wankel
přemyšlím, kolikrát se tu bude tahle zpráva ještě recyklovat ?? :'-(
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2020 13:26
Účinnost
Jestli rozumím správně, už tak mizernou účinnost rotačního motoru se Mazda rozhodla ještě více zhoršit elektrickým přenosem trakčního výkonu
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2020 15:11
Re: Účinnost
keby radsej spravili konecne uz nejaky normalny hybrid ... na co este aj tam tlacit wankel... pride mi ze v pripade mazdy je ten wankel uz akymsi fetisom ktoremu nedokazu povedat nie aj ked je jasne ze tadial cesta nejde... ale komu niet rady tomu... predaje mazdy koniec koncov vravia jasnou recou.. zisk sa im prepadol uz o desiatky percent este pred koronou ( za posledne 3 mesiace 2019 mali pokles zisku az o vyse 70 percent ) a aj novy rok 2020 zacali aspon teda u nas v eu skoro najhorsie zo vsetkych ( co do percentualneho poklesu predaja ) takze na vyhadzovanie prachov do vzduchu uz v mazde predpokladam nebude ani cas ani chut .... sam som zvedavy co dalej a akym smerom sa vydaju .. lebo stale im chybaju nejake tie klucove turba aj hybridy... a donekonecna podladene atmo v zaklade za 20 litrov v nizsej strednej nikto kupovat nebude... zlate casy mazdy su ( minimalne v eu ) uz fuc ( aj ked ono sa to prejavi viditelnejsie az koncom tohto roka.. ) ... a ani ta v eu vcelku "uspesna" mazda 6 uz zdaleka nema tie cisla ako pred rokom ci dvoma ..... mazda 2 tiez uz nula bodov...

korona nekorona... po prvych troch mesiacoch 2020 v eu je mazda medzi tymi ktori tu stratili jasne najviac ( alfa mazda honda ) ... pritom s tym relativne sirokym a modernym portfoliom ake u nas v eu maju je to fakt nelichotiva statistika
20. 4. 2020 02:34
Re: Účinnost
Motory su celkom fajn, ten priskrteny dvojliter sa viac podoba na slabsiu 1.4 TSI ako klasicku atmosferu, toto nie je dovod na nekupovanie - aj ked pokuty, ale tie hrozia kazdemu.

Podla mna bud pojdu cenovo vyrazne dole - tak 2000, skor 3000 EUR od sucasnych "akciových" cien pre 2020 u kazdeho modelu, alebo to minimalne v strednej a vychodnej Europe mozu rovno zabalit.

P.S.
Kupis mazdu2 so stredovym displejom za 17 litrov? alebo mazdu3 s manuálnou klimou za 20 litrov? Ja urcite nie, ty asi tiez nie, a ocividne nie sme jedini... Cennikovo nie su jedini drahi, ale sukromnici kupuju H/K ci Renault, ktore su citelne lacnejsie a velki fleetovi maju u skody a spol brutalne zlavy, cize su pre tych, co ich kupuju, nakoniec tiez lacnejsi ako mazda. Mazda nema ani realne zlavy, ani citelne lacnejsie skladovky ci predvadzacky, jednoducho u hlavného argumentu - ceny - nema co ponuknut.
19. 4. 2020 18:32
Re: Účinnost
No právě že ne úplně a to bez nadsázky nebo ironie, tento motor pracující v tomto případě v konstantnich otáčkách může mít opravdu solidní uplatnění, přihlédneme-li k jeho rozměrům", nepatrné" váze o to více. Ale nechme se překvapit, já bych rozhodně nesoudil předčasně.