Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Honda Jazz odhaluje české ceny. Přichází výhradně jako hybrid, včetně crossoveru Crosstar

Malý hatchback s prvky MPV v nové generaci přichází do Evropy výhradně v hybridní verzi. Kombinuje benzinovou patnáctistovku s dvěma elektromotory v podobném principu jako ústrojí v CR-V.
Zpět na článek
4. 5. 2020 09:55
4. 5. 2020 11:51
4. 5. 2020 13:08
4. 5. 2020 19:12
4. 5. 2020 23:44
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2020 09:12
No o to bude velký zájem.
Dražší to bude než diesel, a ve stínu Toyoty která alespoň nabízí benzínovou alternativu, to bude živořit.
Honda už ale dlouho živoří, nicméně tímto to nevytrhne. Myslím že vidíme začátek odchodu Hondy z Evropy. Emise splněny, jak rozkázala EU, ale auta nějak nikdo nechce.
Rozbalit vlákno
27
4. 5. 2020 10:03
Re: No o to bude velký zájem.
BYkupců je dost.
Honda patří k jejich nejoblíbenějším značkám. :-)
Jinak máš možná pravdu. Honda v Evropě živoří a za chvíli se jim na to každej dealer vybodne.
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 10:16
Re: No o to bude velký zájem.
Hele mysliteli vším sis jak dobře EU ROZKAZUJE hlavně japonským a korejským výrobcům a EU de na ruku taky americkej výrobce EV = jen ty evropské automobilky. . :D
4. 5. 2020 10:19
Re: No o to bude velký zájem.
Bože, myslel jsem, že už se neobjevíš. :-|
To je ale nářez, jak je ta nafta poslední tejdny dotovaná víc než dřív, viď ty klaune. :-!
Avatar - Mikesus
4. 5. 2020 10:26
Re: No o to bude velký zájem.
Vždyť její cena spadla tolik dolů. Tak to musí být...
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 10:34
Re: No o to bude velký zájem.
Koukám že ani tobě FURT NEDOŠLO = že na tohle téma měsíce a měsíce PLÁCÁŠ a ŽVANÍŠ? Naprostý totální fakt trapný blbosti? Ty si nějak mentálně postižený?

Prostě bez TRVALÉ DOTACE je provoz dieslů v osobnich autech nemožný = proč se ty a Win a další furt dál a dál ztrapňujete = to mi asi nevysvětlíš

Proč se TEĎ změnil poměr cen benzinů a nafty stejně jako každej ekonom vím = proč ty se chováš jak blb netuším.

Proč odmítáš fakt dotací nafty a nechápeš současný změny cen by mohlo mít jednoduchý SPOLEČNÝ důvod = chováš se jak blb protože. . ;-)
4. 5. 2020 10:43
Re: No o to bude velký zájem.
Ty jsi zoufalec.
Něco, co je brutálně zdaněný(nafta) označovat za dotovaný jen proto, že něco dalšího je zdaněný ještě vo fousek brutálnějc(benzín) a přitom horovat pro něco, co je provozuschopný jen díky nemravnejm dotacím (BEV)
Nafta má větší dopad do tvorby cen všeho zboží, proto je zdaněná o trochu míň.
Ale co se namáhám - je to popsáno už v učbnicích psychiatrie - člověku žijícímu v bludu nelze NIKDY jeho blud vyvrátit.
Všichni ti tady napsali, že jsi blbec a mekotáš srance...a ty prostě jedeš dál, viď. Blbý je, že už nejsi dobrej ani jako blbec pro zasmání. :-!
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 10:58
Re: No o to bude velký zájem.
Ne všichni = ale jo lidí jako TY je tu víc o tom žádná

Co myslíš = a tohle dáš i ty = si totální blb ty a ti všichni o kterých mluvíš, nebo lidi jako já a http://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit

Co myslíš?
4. 5. 2020 11:01
Re: No o to bude velký zájem.
100x jsem ti psal, že na tvoje odkazy neklikám.
Kolikrát to potřebuješ abys to pochopil?
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 11:09
Re: No o to bude velký zájem.
Tak znova pro fakt drzýho tupouna z tupounova = co myslíš plácám tuposti já a ekonomičti novináři na jejíchž články radši neklikáš a šéf VW který mě v odkazu cituje http://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit nebo spíš ty a všichni na který se odvoláváš?

Je to HODNĚ hodně jednoduchý = třeba to pro jednou trefíš správně. Takže?
Avatar - Emel
4. 5. 2020 12:01
Re: No o to bude velký zájem.
Jo... blbý překlad, v originále je subventioniert... ale aspoň v tom nejsi sám :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 12:36
Re: No o to bude velký zájem.
Nebuď trapnější než fostek a Win = blbě to říkáš ty http://obnovitelne.cz/…cistou-mobilitu/

Navíc subvence a dotace je v tomhle smyslu TO SAMÝ = finanční podpora z veřejných prostředků

Fakt zajímavý CO tady má reakce na Winovy a dalších nářky nad rozsahem DOTACÍ EV = upozornění ze dotace nafty byly a jsou násobně násobný = až tak ze bez nich by osobní auta na naftu téměř neexistovaly = způsobilo

A všechno podloženo odkazy = proti nim JEN zoufalý křik TO NENÍ MOŽNÁ to není pravda + urážky a urážky

Co hraješ ty netuším = jesli nelžeš o svým vzdělání VÍŠ že to tak je
Jeslí lžeš = i tak si level nad Winem etc. tak bys tak jednoduchou věc MĚL chápat = a čelem se postavit = myslim POTVRDIT jak to je
A ne jen bazírovat na nepodstatném = rozdílu ve významu subvence a dotace = když jak řiká fostek VĚTŠINA nechápe věc jako takovou.

Takže CO to hraješ? Podstata dotace a subvence je ta samá = tady bez ni prostě osobní aita na naftu téměř nebudou = o TO jde. Ale to víš = takže? ;-)
Avatar - Emel
4. 5. 2020 13:07
Re: No o to bude velký zájem.
Myslel jsem, že rozdíl mezi dotací a subvencí jsme si už vysvětlili a dokonce jsi to chvíli začal psát správně... no nevadí.
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 13:14
Re: No o to bude velký zájem.
A to je všechno?
Avatar - Emel
4. 5. 2020 13:27
Re: No o to bude velký zájem.
A co víc bys chtěl? Už jsem ti to psal mockrát (např https://www.auto.cz/diskuse/73626/1#…)... o nižším zdanění nafty než benzínu vím a nediskutuju... není to nic novýho a osobně mě to nepálí. Jestli by se měla daň sjednotit na stejné částce - já jsem pro stejnou částku za litr, ale je to věc, kterou by bylo vhodný řešit na úrovni unie...
Avatar - Mikesus
4. 5. 2020 13:33
Re: No o to bude velký zájem.
To je takové vtipné.
Diskuze o "dotacích" na naftu u auta, které vůbec naftu mít nemůže a navíc je nabízeno jen jako hybrid. :D
4. 5. 2020 15:03
Re: No o to bude velký zájem.
Jééé tenhle vtip o dotacích na naftu jsem třeba už dlouho neslyšel. Víš že mě vždycky znova pobaví ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 15:50
Re: No o to bude velký zájem.
Ty si nějak mentálně retardovanej? Vim že si VELKEJ odpůrce reality, ale co na tom nechápeš? Nafta prostě JE dotovaná = desítkama miliard = a viz vysvětlení v nespočtu odkazů včetně tý televize, když ti nejde chápat psanej text. Když šéf VW a novináři a já řikáme DOTACE NAFTY = kdo myslíš že plácá = Win a fostek a ty nebo my? Je to JEDNODUCHÁ otázka

V tý televizi ti Vaculík s Koteckým vysvětlili že BEZ tý dotace paliva = osobní auta na naftu nedávaj ekonomickej smysl. Vim že si nepochopil jejich vysvětlení Dieselgate a dodnes to píšeš, ale ta dotace nafty je jednoduchá = ani přes to že to čteš v odkazech a slyšíš v televizi = furt to hlava nebere? ;-\
5. 5. 2020 08:33
Re: No o to bude velký zájem.
Mentálně retardovanej seš bohužel ty. To je tak nějak zjevný z tvého psaného projevu a názorů :D Jak vypadá dotace jsem ti já a spousta dalších tady na ACZ už vysvětlil, takže se nemíním opakovat. A nafouknutou bublinu v podobě Dieselgate taky ne. Ty to stejně se svým omezeným mozkem nepobereš. Mě by spíš zajímalo ty velko ekonome jak vidíš aktuální situaci. Už chápeš, že propad v prodejích nových aut 2-3 %, o kterých si mluvil jako o problému, který ekonomicky dopadne na postižené automobilky není nic? Už ti dochází jaký jsi byl osel, když ses mi smál, když jsem psal o tom, že takový propad v prodejích nemůže zdravou firmu ohrozit ani to vlastně nijak zvlášť nepocítí? Tak teď máme 80% propad v prodejích. Tak černej scénář si nikdo nedovedl ani představit. Jak by si označil tohle, když propady prodejů v řádu pár procent vidíš jako katastrofu?
5. 5. 2020 09:37
Re: No o to bude velký zájem.
Nafouknutou bublinu dieselgate???

wtf

https://www.idnes.cz/…-zahranicni_mato

Sorry, ty necitis ten smrad?

A lekarske studie, jak moc skodi nox ti nic nerikaji????
5. 5. 2020 12:02
Re: No o to bude velký zájem.
Já netvrdím, že NOx není zdraví škodlivý. Jen bych byl opatrný tvrdit, že emise NOx máme v ovzduší kvůli dieselům od VW. Navíc v době vypuknutí diesel gate už se jednalo o auta (EURO5), která se už dávno nevyráběla. A bublina to myslíš nebyla? Co se stalo? Podojilo se VW na různých pokutách a inkriminovaná auta si vesele jezdí dál, diesely se taky dál prodávají. V zásadě je jasný, že šlo jen o ty prachy o čistotu ovzduší až na druhým místě. Navíc teď se teprv ukázalo, že auta mají na emisích NOx zřejmě zanedbatelný podíl viz tenhle článek.

https://www.idnes.cz/…059_automoto_fdv

Takže abych to shrnul. NOx škodlivý je, nicméně současná auta, která jezdí po silnicích ho vypouštějí takové množství, které zjevně nepůsobí problém a je fuk jestli to takový Hammuna označí za množství jako je 60 aubusů a podobné nesmysly. Prostě to na kvalitu ovzduší má pramalý vliv.
5. 5. 2020 15:38
Re: No o to bude velký zájem.
Prestan sirit prokazatelne dezinformace!

https://climatefeedback.org/…/holger-douglas/

Kdyz stovky tisic aut prekracuji X-nasobne (opet PROKAZATELNE) emise, tak to skutecne neni bublina.

60 autobusu nejsou zadny nesmysly!!!
To jsou vysledky mereni!

To, ze ty ty emise nevidis, neznamena, ze nejsou :-)

Precti si radeji nejakej relevantni odkaz, a ne od zaplacenyho pitomce z Meky dieselu Mnichov/Stuttgart :D

https://www.scinexx.de/…ropa-angekommen/

PS Jeste sem muzes dat odkaz na me dve oblibene studie:
Ze Stuttgartu (opet...) diesel cisti vzduch.
A od stejne firmy Emissions analytics, ze vice castic nez z vyfuku jde z pneumatik.
STOP DEZINFORMACIM!
5. 5. 2020 15:55
Re: No o to bude velký zájem.
Já je nešířím. Šíří je Idnes. Tak je zažaluj, když s tím nesouhlasíš :D

Prosím tě můžeš mi vysvětlit jak ty můžeš vůbec jezdit s tím svým benzíňákem? Tebe bych tipnul na baterkáče a ne na takový fajnový spalovací auto.
5. 5. 2020 16:00
Re: No o to bude velký zájem.
My auto s neprimym vstrikem, posledni vykrik benzinovych atmosfer? :-)

Kdyby tak byly vsechny auta cisty jako to moje.
Tak uz mame problem skoro "jen" s co2...

EV bude moje pristi auto.
I kdyz tenhle Jazz se mi taky libi.
A jsem zvedavej az prijde hybridni iMMD Civic ;-)

Ne, zalovat idnes nebudu. Jde mi o to, abys pochopil, ze to je manipulace.

PS Jezdim prevazne na spotrebu na eko mod.
6. 5. 2020 11:54
Re: No o to bude velký zájem.
No a co se ti na něm nelíbí? Co si mi ho půjčoval, tak se v něm jezdí příjemně. Já bych sice přivítal pár desítek koní navíc, ale u mě je Civic fajn auto. Proč jezdíš na eko mód? To přeci moc nežere i v normálu ne? Mít tupej plyn, kterej nereaguje na sešlápnutí, tak to by bylo něco na mě. To radši těch pár deci navíc zaplatím.
6. 5. 2020 20:19
Re: No o to bude velký zájem.
Prave ze normalni mod je docela ostrej.
Vykonu je tam na ekojizdu zbytecne moc :-)
Bohuzel i na eko mod se prakticky nejde dostat pod pet.
Jednou jsem teda pod pet jel, ale to uz jsem brzdil provoz.
Eko mod snizi vykon a jeste charakteristiku plynu...
Ale kdyz das kick-down, tak se eko deaktivuje.
Jinak na spotrebu se nejlip jezdi s ukazatelem aktualni spotreby, kterej mam porad zapnutej (digitalni ctverecky). Podle toho vis, kolik mas pridano. Dobre to slo i s BMW s analogovou rucickou okamzity spotreby.

Vetsi vykon pro normalni jezdeni rozhodne nepotrebuju.

Ja proste vetsinou, kdyz nekam jedu, tak nechvatam.
A je mi toho paliva lito...

Elektromobil je z principu mnohem uspornejsi a jeste rekuperuje.
To je budoucnost.

A s timhle hybridnim Jazzem bych jezdil urcite za 3 :yes:

PS Mne nevadi, ze jezdis v dieselu. To je legalni a v podstate nedelas nic spatne. Jen to zbytecne neprehanej s jeho obhajobou ;-)
8. 5. 2020 00:21
Re: No o to bude velký zájem.
Tak to ja zase takovej utlocitnej na palivo nejsem. Rad se svezu a penize za benzin nelituju. Dieselem nejezdim mam benzin ale chapu ze s nim lidi jezdi. Ono kazdyho nebavi jezdit za 8-9 litru kdyz muze jezdit za 5-6 nafty, ale v dnesni dobe bych uz do dieselu nesel je to zbytecne komplikovana motorizace. V civicu jsem jel i v typeR a tam neni ekomod jako v normalnim ale race mod a to se mi libilo mnohem vic ;-) Hybrid je sice budoucnost ale pro sortu lidi ktery jdou po co nejnizsi spotrebe. Ti kdo spotrebu neresi a maji na auto jiny naroky si to asi kupovat nebudou. Blby je ze jsou celkem drahy. To bude dost branit jejich rozsireni respektive pujde to pomalu nez se z toho stane na silnicich standard.
4. 5. 2020 15:00
Re: No o to bude velký zájem.
No nekecej. Ty žiješ? Já myslel, že se ti teď přestala ta kurefsky předražená audio elektronika prodávat, tak máš teď jiný starosti, než plevelit diskuze. Dobře že jsi zpátky. Je tu bez tebe houby legrace.
Avatar - Verny_2013
4. 5. 2020 09:28
Do města OK
A na Hondu celkem pěkné auto, překvapivě i uvnitř. Na poměry třídy extrémně přemrštěná cena to auto totálně zabije.To si snad nekoupí ani skalní příznivec značky.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
4. 5. 2020 09:55
Re: Do města OK
Jazz byl drahý vždycky... tohle není až takový extrém, za hybrid automat se slušnou výbavou.
Avatar - Mikesus
4. 5. 2020 10:20
Re: Do města OK
Ta základní cena vypadá vysoká. Ale je to hybrid už dost vybavený. V porovnání s hybridním yarisem jsou na tom podobně. Yaris má výhodu v "cena od", kde člověk vezme klasický benzín.
Ale jinak tento přístup se mi líbí. Auto je primárně do města a tomu odpovídá i motorizace. Jen se obávám, že ta cena tomu bude opravdu osudná.
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 10:36
Re: Do města OK
U nás? To asi ano

Jinak ceny (nejen) aut asi půjdou nahoru = jen Evropa chce na pumpovat asi 15 tisíc miliard korun = (mega)inflace je zajištěna

Ne že by to šlo jinak = ale krom pomocí a záchrany = to prostě přinese zdražení
4. 5. 2020 11:02
Re: Do města OK
Žasnu.
Tohle je totiž pravda.
Máš nějakou silnou chvilku :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 11:13
Re: Do města OK
Viz já 11:09 a chci taky žasnout = co TY považuješ za fakt a pravdu bohužel viz ty měsíce keců k dotaci nafty = nemá hodnotu

Ale fajn že aspoň něco chápeš správně
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2020 11:21
Re: Do města OK
Gratuluji za hodnotný příspěvek, "dotační experte".
Skutečné, ne virtuální dotace tebou vymyšlené, skutečně před 5 lety fungovaly v UK a ve Francii, možná i v některých dalších státech.
A bylo to špatně a také se to ukázalo jako špatné.
A EU neumí nic jiného než opakovat stejnou chybu a nastavit dotační systém na EV absurdně.
Diesely se dobře prodávaly i bez dotací. I nyní se jich prodá 10 tolik než EV, hybridy nepočítám, ty jsou i v dieselech.
EV se bez dotací prakticky neprodávají. Zákazníci kteří by si možná EV koupili i bez dotace, nyní odkládají nákup až do doby kdy bude k dispozici "lepší" dotace.
V Holandsku byly dotace omezeny, prodeje skončily ze dne na den. V Německu byly lepší dotace na EV nově zavedeny, čekající dealeři začali honem nakupovat EV na sklad, podobně jako před rokem v Holandsku.
Tady máš ty svoje dotace, EXPERTE. :-! :-! :-!
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 11:31
Re: Do města OK
Proč si vymýšlí = viz odkaz (y) = nějaké MOJE DOTACE? CO na tom ŽE se tomu řiká dotace nechápeš? Myslíš že dotace je jen to co krade Babiš?

Diesly BEZ dotace paliva? A to jako KDY? :-)

Jinak viz já 11:09 = jo a fakt mě zajímá to KDY bylo období kdy se diesly bez NUTNO TRVALÉ DOTACE paliva dobře prodávaly
Avatar - Emel
4. 5. 2020 11:51
Re: Do města OK
Tady je ceník Jazzu z loňskýho dubna:
https://www.autojarov.cz/…a/jazz-cenik.pdf

Za 447t je 1.3 CVT Comfort - bez hybridu, bez LED světel, s manuální klimou. Jo, kdo by se spokojil se základem s manuálem, tomu základní cena vyskočila o 100t, ta "cena již od" vypadá strašidelně (a co se Yarisu týče, viz diskuse pod Yarisem, tam vypadá zajímavě ta 1.5 bez hybridu - z hlediska ceny).
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2020 12:44
Re: Do města OK
Levný nebyl nikdy, ale podobně jako u Civicu zdražila konkurence a ve výsledku za těch 400 asi nebyl marný. Když to srovnám s Yarisem, asi to až tak brutální rozdíl není, ale ten má další dva motory.
Avatar - Emel
4. 5. 2020 13:08
Re: Do města OK
Ve srovnání s Yarisem je navíc Jazz o půl třídy větší auto... nebo teda býval, nové generace jsem neviděl.
4. 5. 2020 14:27
Re: Do města OK
Presne tak. Jazz je takou deformáciou v rámci triedy. Priestorovo a hlavne variabilitou priestoru poráža aj autá o triedu vyššie. Chybou je keď sa naňho človek pozerá ako na typického predstaviteľa B segmentu, vtedy môže Jazz pôsobiť ako nezmyselne predražené auto, tak to väčšina kupujúcich u nás aj vníma si myslím.

BTW asi rok dozadu som vymenil Yaris za Jazz (oboje aktuálne generácie). Veľký rozdiel. Nie len priestorovo, ale aj čo sa týka pocitu z jazdy. Jazz na mňa pôsobí "robustnejšie", celkovo vzbudzuje dojem kvalitne vyrobeného auta.
5. 5. 2020 08:37
Re: Do města OK
S ohledem na to kolik aktuálně stojí třeba takový Citigo mi ta cena přijde ještě celkem přijatelná. Vím že je to jiná třída aut. Srovnávám čistě jen cenu. Když se prodá i pár kusů mrňavýho pekáče za půl milionu, tak co by se neprodávala tahle Honda s mnohem vyšší užitnou hodnotou.
4. 5. 2020 10:01
Myslím, že v tabulce je zase chyba
nebo ten elektromotor má 80kW?
A není tam váha - vždycky je zajímava u hybridu.:)
JInak 1.5ka 72kW to je atmo? Ví to někdo?
Ve článku to není.
Kdysi bylo v technických údajích víc věcí...
ACZ.
JInak kepl se nebude prodávat kvůli ceně, v ČR bude okrajová záležitost. BYkupecká zbytečnost. Nebo spíš emisně-normová zbytečnost.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Emel
4. 5. 2020 11:52
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Nepíšou, že 80kW je systémový výkon hybridu?
4. 5. 2020 12:03
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
V TABULCE bylo (nevím jak teď), výkon elektromotoru v kW 80.
Proto jsem to napsal.
Avatar - Emel
4. 5. 2020 12:08
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Aha... no je možný, že elektromotor má 80kW a spalovák 72kW a dohromady 80kW... ale máš pravdu, že to vypadá divně. Dalo by se kouknout k Hondě... ale asi mě to až tak netrápí.
4. 5. 2020 12:15
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Nedalo.
Hondí webovky jsou na úrovni....jak to říct?
Zkoušel jsem. Rychle to nešlo, tak jsem to vzdal.
4. 5. 2020 12:25
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Systemovy vykon 80 kW je spravny. Je to uvedene aj na nemeckych strankach ADAC.
4. 5. 2020 12:28
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Proboha, to tady nikdo neřeší.
Napiš, kolik má ELEKTROMOTOR!
A ne, není to rozdíl systém mínus spalovák.
4. 5. 2020 13:40
Re: Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Staci hodit do Google a najdes tam udaj 72 kW (spalovak) a 80 kW elektro.
Elektromotor ma 253 Nm/3000 ot. a to sa rovna cca tym 80 kW.
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 15:24
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
O Jazz e:hev ve verzi Crosstar, jsem se zajímal od prosince minulého roku, ale okolnosti pro jeho pořízení se nakonec změnily. Nicméně, jeho genezi jsem až do konce února docela sledoval, takže jsem se zajímal o všem, co bylo o Hondě Fit/Jazz zveřejněno.
Nikde jsem sedo té doby nedozvěděl, jaký je výkon pouze elektromotoru. Všude, i na JDM stránkách, uvádí pouze výkon spalovacího motoru a systémový výkon. No a vzhledem k tomu a jak je správně uvedeno, výkon spalovacího motoru a elektromotoru nelze sčítat, tak se jeho hodnotu jen tak nedozvíme.

Co jsem za tu dobu vysledoval, tak tenhle hybridní systém konečně v zátěži "odřazuje", tedy odpadá ten nepříjemný vysavačový efekt a auto dokáže, byť je to pouze patnáctistovka, za vydatné pomoci výkonného elektromotoru, solidně zrychlovat, a to i v rámci pružného zrychlení. Přeci jen, lehce přes 250 Nm, na auto s docela nízkou hmotností, musí být znát. Obligátní akcelerace z 0-100 km/h pod 8 sekund je v pohodě. Viz třeba zde:

https://youtu.be/xcjgccSawHw

Tenhle systém vypadá použitelně. Shlédl jsem i nějaká videa z jízd po dálnici a až na hluk od odvalujúcích se pneu, musím uznat, že na palubě auta byl slušný akustický komfort.

Kdyby nebylo ceny, tj. Crosstar za téměř 610.000 Kč a podivné zádi, zřejmě by to i dopadlo, ale ještě jsem asi na hybrida mladý, tak nakonec je v garáži jiný model značky (a za menší peníze) ;-)
Avatar - Emel
4. 5. 2020 17:16
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
A co jsi teda koupil, Civica?

1.5 v B-segmentu (byť trošku přerostlém) je důstojná motorizace i bez turba a bez hybridu... a s ním máš i ty Nm.

Dle redakce (viz dole) je v Jazzu spalovák v roli generátoru... což se mi teda moc nezdá... nemáš k tomu nějaký lepší info?
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 17:37
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Ano, Civic Sport plus, nebylo nač čekat...

Jazz e:hev se motoricky opravdu povedl, a to nejsou jen plané řeči. Za ty dva měsíce jsem viděl opravdu všechna videa, která byla o tomto autě zveřejněná na tubku, ať si udělám prvotní názor, než se v tom svezu.

Co se týče pohonu, tak v systému jsou tři "motory" - splalovací, elektromotor k pohonu a generátor. Ty dva "elektra" jsou umístěna v obalu "převodovky". K Tvému dotazu... Atmo motor nefunguje určitě jako generátor, ale je tam mj. k pohonu toho zmíněného generátoru.

A když je třeba "silné" akcelerace, nebo hlavně při vysokých rychlostech, přes pevný "DLOUHÝ" převod se přes "pevnou spojku" připojuje spalovací motor k pohonu auta. Napsal jsem to kostrbatě, vím, ale líp to popsat neumím.

Systém pracuje, dle videí, docela sofistikovaně a v běžných rychlostech o spalováku člověk ani neví..
Je to docela jednoduchý systém a proto mě i zajímal.
4. 5. 2020 20:27
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
No asi som pochopil. Čiže to funguje ako v hybridnej CR-V? To nie je úplne dobrá správa pre tých, čo neznášajú vysávačový efekt. Pretože pri CR-V do nejakých 70 km/h benzínový motor nepoháňa kolesá ale slúži ako generátor na dobíjanie a výkon ide cez elektromotor. Až nad 70-ku už dokáže kolesá pohánať priamo benzínový motor. Z toho mi teda vyplýva, že pri jazde po meste to bude stále hučať. ;-\
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 20:36
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Právě, že systém je podobný CR-V, ale CVT převodovka v zátěži "odřazuje", tudíž se žádné monotónní hučení nekoná. Proto jsem nad Jazzem, jakožto uživatelsky příjemném hybridu s CVT, uvažoval. Výše jsem dal odkaz k akceleracím. Na tubku je rovněž spousta videí s jízdy tímto autem po městě i dálnici a na rozdíl od Toyoty, nebo CR-V, se akustický komfort podařilo udržet na slušné úrovni, i na té dálnici, paradoxně.
4. 5. 2020 22:37
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Ahoj Jopino.

Systém by měl být podobný jako v CR-V.

To chování které popisuješ je možné docílit SW.

Nicméně žádná CVT tam (pokud vím není).

Je tam generátor a motor spojený jen elektricky.
Jen při vyšších rychlostech je mechanicky spojený motor s koly (1 převod).

Není to, o čem mluvíš, že otáčky stoupají, jakmile se přiřadí motor na přímo?

Edit:
Ne, oni tam skutečně zřejmě dodali SW ''řazení'' :-) (jestli je tedy systém stejný jako u CR-V). Díky za video. Z 0-100 za 8s je slušný. Já jsem to tu vysvětloval x-krát, že obdobný řazení si může ''vyrobit'' i Toyota... A pak odpadne (na úkor výkonu..) její největší neduh v očích petrolheadů - monotonní zvuk.
Ovšem u Hondy s kompletním mechanickým oddělením je toto opravdu snadné (jelikož toto nemá žádný vliv na akceleraci) a SW si jen ''hraje'' s plynem resp. výkonem generátoru. Výkon motoru (elektrického) je regulován nezávisle (tudíž motor jakoby řadí, ale předpokládám, že tah je naprosto plynulý...).
Toto je výhoda hybridu Hondy. U Toyoty je to také možné, ale je třeba odladit zároveň regulaci pohonu.

Podle mě má Honda nejdokonalejší hybrid :yes:
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 22:59
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Ahoj. Vycházím z toho, co jsem vypozoroval, vyčetl, např. ze stránek hondy (HK):

Zcela nový model Honda Jazz poskytuje zážitek z jízdy díky impozantnímu výkonu, který dodává hybridní technologie e:HEV, jež je součástí standardní výbavy. Tento nový kompaktní vůz nabízí ve svém segmentu nepřekonatelnou kombinaci vyššího komfortu pro cestující, intuitivní technologie, možnosti bezproblémové konektivity ve voze a vzdálených služeb, díky čemuž hladce zapadá do každodenních životů cestujících.
Honda Jazz se nabízí:
ve třech stupních výbavy - Comfort, Elegance, Executive, hybridní motorizaci 1.5 e:HEV automatickou převodovkou e-CVT axmožností dvoutonového barevného provedení (střecha + karoserie) u výbavy Executive.
V JDM testech japonští redaktoři zmiňují "cívítí". Na druhou stranu, systém jsem viděl na videu v řezu, ale nehovořil k tomu technik Hondy, ale redaktor. Těžko říct. Nevím, nemám načteno k tomu víc info.
Pro mě, jakožto zájemce, bylo podstatné, že auto pod zátěži nemělo vysavačový efekt a pohon "odřazoval". "Chytřejší" budeme, až to bude ve srozumitelnějším jazyce, než japonsky (i google translate nebyl moc srozumitelný).
Zatím vím jen to, co jsem napsal, atmo + 2 elektromotory, z toho jeden generátor, atmo spojené pevným (dlouhým) převodem přes jednoduchou spojku.
Jinak díky za rozbor - edit. Proto se mi zdá tento systém, alespoň v současnosti, podle toho, co jsem viděl a slyšel (ve videích) uživatelsky docela sympatický. Na hony vzdálený tomu z 1.5 a 1.8 od Toyoty (bez urážky).
4. 5. 2020 23:09
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Jj e-cvt říká i Toyota planetové převodovce...

Mě by zajímalo, jestli je tah úplně plynulý.
Myslím že bude (v tom případě by neměl pokles otáček negativní vliv na čas zrychlení). Ale záleží na výkonu baterek (jestli jsou schopný kompenzovat pokles výkonu spalováku při snížení otáček). Takže není vyloučené, že s poklesem otáček lehce poklesne i výkon. A pak by zase byla iluze řazení téměř dokonalá. :-)

Jinak měl by to být i podle názvu stejný systém jako v CR-V, Accordu, Clarity atd. - iMMD.

''An advanced and responsive i-MMD (intelligent Multi-Mode Drive) two-motor system – with an efficient 1.5 litre petrol engine – intelligently switches between three driving modes and delivers a maximum engine power output of 97 PS.''
https://www.honda.co.uk/cars/new/jazz-hybrid/performance.html

Ještě srovnání Hondy a Toyoty:

Toyota funguje víc jako paralelní hybrid a eliminací elektrických ztrát může být v některých režimech úspornější. Zároveň není teoreticky potřeba tak výkonný e-motor..

Honda i-MMD je flexibilnější svým kompletním (kromě vyšších rychlostí..) mechanickým oddělením spalovacího motoru. Což umožňuje m.j. (bezproblémově) to hraní si z otáčkami. A umožňuje maximální komfort. Startování spalovacího motoru není možné rozpoznat, jelikož je úplně oddělené od kol (narozdíl od Toyoty, kde není téměř poznat díky vynikající regulaci dvou e-motorů v planetové převodovce). Honda je svým hybridem o krok blíž k elektromobilu.

PS Proto si někdo mohl myslet, že je v tabulce chyba a výkon e-motoru se zdá vysoký. Protože v nižších rychlostech obstarává CELÝ výkon na kola (narozdíl od Toyoty) jen ten jeden elektromotor.
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 23:37
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Já nad hybridem začal vážně uvažovat až u Jazzu, navíc, když prvotní informace uváděly, že to bude systém převzatý z Hondy Insight. Řekl jsem si, víc, než 150PS v malém prdítku? Proč ne. Budu mít rozumné provozní náklady a ještě se svezu. No, ale pak začaly proudit "pravé" informace (snížený výkon), více videí a začal jsem mít problém s designem zádě. Nakonec to asi zabila i cena, i když i s tou se dá časem hýbat... Ano, jede to slušně i s 80 kW, nehučí to... Možná v přístí generaci.

Mě právě u Toyoty i Lexe vadí ten vysavačový efekt. U Toyoty navíc, pokud to není 2.0, nebo 2.5, i slabší odezva na plynový pedál. Jasně, je to hybrid, ten nikdo většinou nebude "prohánět", ale při každém zadupnutí pedálu akcelerátoru = hukot a velmi pozvolná dynamika.

Jak jsem psal, e:hev se mi líbí. Zákazníky Toyotě zřejmě neodebere, na druhou stranu, potencionální zájemce o hybrid by mohl přilákat. Ti dokáží, podle statistik, překousnout i vyšší cenu. Jazz nám tímto logicky opět podražil.

Jinak, dík za rozbor :yes:
Avatar - Mikesus
4. 5. 2020 18:52
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
No nejspíš to myslili tak, že je to sériový hybrid se stálým převodem, jako má CRV. Prostě do nějaké rychlosti jede jen elektro a pak se přidává spalovak.
Avatar - Emel
4. 5. 2020 21:33
Re: Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
No pak by ale nebyl systémový výkon = výkon elektromotoru... to nedává smysl.
4. 5. 2020 13:48
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
No vidíte a mně přijdou stránky Hondy uživatelsky přátelské. Je to správně, koukněte do oficiálního ceníku https://www.honda.cz/…wnload-post.html?…
A těch 80 kW to vlastně logické s ohledem na to, že je Jazz vlastně elektromobil, spalovací motor funguje primárně jako generátor elektrické energie.
Avatar - Mikesus
4. 5. 2020 14:04
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Z toho ceníku koukám, že nejvyšší výbava má o něco menší kufr. Neví někdo důvod toho?
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 14:16
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Často to bývá hi-fi = subwoofer v kufru :-)
Avatar - Mikesus
4. 5. 2020 15:53
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Taky mne to napadlo, ale v seznamu výbavy to není.
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 17:58
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Koukni třeba na stránku honda.cz. U nejvyšší výbavy dle "pre katalogu" u Jazze i Crosstaru píší 8 repro a subwoofer. Možná to tak bude, protože u "amerických" Civiků je subwoofer umístěný v zavazadelníku, a to v kapse za podběhem, čili ubírá litry zrovna tam.
Avatar - Mikesus
4. 5. 2020 18:54
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
V ceníku píšou 4 repro pro všechny verze.
Nejspíš nějaký sotek, protože ten sub mi dává smysl, jen to tam nemají napsané.
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 19:17
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Teď jsem se tam díval. Honda.cz --> Jazz e:hev --> ceníky a katalogy ke stažení --> CZ ceník Crosstar MR21, stáhnout, a na duhé stránce Přehledu ceníku a výbav "audio a komunikace" je u položky Subwoofer i 8 reprokutorů - Premium audio 376W ČERNÝ PUNTÍK, čili součást standardní výbavy..
Avatar - Mikesus
4. 5. 2020 22:09
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
To tedy nevím na jaký ceník koukám
https://www.honda.cz/…R21_20200401.pdf
O to víc mne utvrzuje, že honda má příšerné stránky.
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 22:33
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Hmmm, přehlednost stojí, bez urážky, za starou belu ;-\
Na druhou stranu, vycházel jsem z výbavy Executive a jak koukám, tak se u Jazz e:hev a Jazz e:hev Crosstar, docela výrazně liší.
My měli původně vybraný Crosstar Executive, tak jsem předpokládal, že bude, krom jiných technických řešení, které souvisí s Cross paketem a "omývatelnou textílií" uvnitř, idetická. Moje chyba.
Avatar - Mikesus
5. 5. 2020 07:17
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Aha. Takže crosstar to má. A ten má tedy i subwoofer? Píšou tam 8 repro, což většinou je bez něj.
4. 5. 2020 14:58
Re: Myslím, že v tabulce je zase chyba
Na na Honda.de už je konfigurátor Jazz: http://jdem.cz/fgfws7
A jsou tam nějaké odlišnosti, od nabídky v českém ceníku (tím samozřejmě nemám na mysli ceny).
Apropo, zajímalo by mě, co to znamená "Prémiový lak"...?
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2020 11:25
Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Taky bída, 2-3 modely v nabídce, ale alespoň k tomu mají Jeep !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Honda nemá nic, jen pár předražených hybridů. Emise splněny, náklady ořezány, ale nějak to kromě by-kupců nikdo nekupuje. Bravo Honda.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2020 11:45
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Viz já 10:16 = to víš to je ten vliv EU na americké, japonské nebo korejské automobilky a koncerny :-!
Avatar - Emel
4. 5. 2020 11:55
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Jak to? Honda má hlavně Civica, to je parádní kompakt.

Pak ještě nějaké CRV HRV, na to já si tolik nepotrpím... ale minimálně CRV je objektivně taky úspěšný auto.
4. 5. 2020 12:18
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
No aspoň co se týká ČR je Honda prodejně slabá.
I v porovnání s jinejma japoncema...
Civic to nezachrání - většině lidí přijde hnusnej.
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 15:33
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
420 prodaných Civiků v ČR za rok 2019, slabé číslo, to bez debat. Celkově se Hondě, krom pár prodaných tisícovek Civiků a CR-V, na tomto kontinentu moc nedaří a nemyslím siy že by to bylo jen designem. Vždyž obě uvedená auta, byla v minulosti na starém kontinentu prodejně úspěšná. Svou roli v tom jistě hraje "dotažení se" v konkurence schopnosti např. korejských dvojčat, cenová politika, PR Hondy, to by se našlo... HR-V z počátku jen se slabší 1.5 a dieselem, obligátně dané pevné výbavy, bez možnosti dokupování jiných prvků výbav, to na evropana také moc "nepromluví".
Avatar - SKAY
4. 5. 2020 15:50
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Hybrid tož Toyota ne.
Civic ? Focus st line je o kilo levnejší
CRV ne Hjundaj ma Diesel naco draha Honda jen s 8 letou zarukou.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2020 15:56
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Civic se vyplatí s litrem, byť je to rozporuplná konfigurace.
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 17:21
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Ironie? :D
No, abych pravdu řekl, než hybridního Yarise, nebo C-HR s 1.8, tak to už radši toho Jazze e:hev. Nesnáším vytí CVT, a to už právě u Jazze odpadá, neboť tam už CVT pod zátěží "odřazuje", konečně.
Focus? Ano, jezdí parádně. Ale.. U ST line bych si musel doplatit za věci, které potřebuji, i za výhřev sedaček, pořádnou klimu, např. Civic jsem vybral z pragmatických důvidů. Za cenu skladovky pod 600.000 Kč, má de facto vše + adaptivní podvozek. Rýpanec na téma tříválců teď nechám stranou, ta 1.5 je v provozu teprve pár let. Takže u mě "vyhrál" plnohodnotný Civic. Mít to za katalogovou cenu, poníženou jen o "pár desítek tisíc", asi bych uvažoval jinak, ale takhle...
Zbytek souhlas. 3 roky záruka + 5 dodatečná na motor a převodovku, je pro evropana pořád asi málo. Jen doplním, že s cenami servisu jsem se za 4 roky vlezl s HR-V do 10.000 Kč. Kolegu s jeho Tucsonem vyšel jen první servis na 6.000 Kč, a to se vyplatí.
Avatar - Emel
4. 5. 2020 17:08
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Vy s fostekem oba mluvíte o prodejních číslech (českých)... já ale spíš reagoval na to tvrzení, že u Hondy není co koupit... minimálně Civica jsem se musel zastat :-)
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 17:43
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Ale jo. Máš pravdu. Není. HR-V Sport, ač opravdu jízdně velmi slušný crossover, je pro spousty lidí drahý, nebo se nepoperou s designem. A přišel pozdě, tak o 3 roky.
Design Civiku je rozporuplný také a Sport plus pro některé moc drahý, takže to lidi k návštěvě salonu odradí. Smysl fakt dává ten litr v Comfortu, protože za ty peníze člověk dostane jízdně vyvážené auto se slušnou přepravní kapacitou.

Škoda slov. Honda toho v Evropě fakt moc nemá a její smysl "přizpůsobit se evropskému trhu", je pro mě záhadou.
Avatar - Emel
4. 5. 2020 22:00
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Z druhé strany - po 9G, které už přece jen benzínovými motory nestíhalo konkurenci... a vypustilo víceprvek výměnou za magic seats (myslím teď model obecně, ne přímo 9G)... je Civic přece jen návrat ke kořenům řidičského auta (teda... ke kořenům co já pamatuju, tj. 4G-5G).
Design je rozporuplný a pořád jsou tam nějaký "ale"... no ale aspoň jsou důvody proč to koupit :-)
Avatar - Jopino
4. 5. 2020 22:24
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Ano. Já bych se vrátil možná ještě trochu dál v historii, a to až k 6G. Měl jsem 1.4iS a 1.6 VTI, pak už mě Honda na dlouhou dobu ničím nezaujala (poměr cena/výkon).
7G v 5D podivné MPV, 8G s rozporuplným jízdním komfortem, alespoň před FL, 9G - Tebou zmiňované slabší motory. Už to nemělo ten náboj, jiskru. A kupovat CTR... ? Hm, na daily, ne.
Popisoval jsem to v recenzi. 10G se buď líbí, nebo jej zatracují. Zprvu mě také nenadchlo, ale chtělo to čas... Nechci, ať to zní, jako kecání do vlastní kapsy, ale tohle je, alespoň pro mě, nejlepší současná Honda v poměru cena/výkon, když člověk "vychytá" rozumnou cenovou nabídku.
4. 5. 2020 16:45
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Honda měla minulý rok v Evropě nejnižší prodeje od poloviny 80. let, kdy v Evropě postavila fabriku. A půjde to ještě níž.
5. 5. 2020 02:43
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Japonski výrobcovia sa jednoducho rozhodli spachat hromadne harakiri, inak sa to vysvetlit ani neda, okrem toyoty vsetkym "hrabe"
- mazda drahota predraha
- honda nasleduje a dizajnovo aj poctom modelov slabota
- nissan blizko krachu a nic nove zaujimave

Asi sa konci era globálnych predajov, honda ma sancu tak akurát v USA a Japonsku, inde bude okrajovka
4. 5. 2020 16:52
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
Ducato a 500 ... co byl ten třetí model? :D
4. 5. 2020 21:38
Re: Včera jsem jel kolem dealera FIAT.
No samozřejmě výborné Tipo, co jiného! Je to suverénně nejprodávanější Fiat na českém (a předpokládám, že i celkovém evropském) trhu. :-) :yes:
4. 5. 2020 19:12
New Jazz
Som fanúšik Hondy, v 2018 som kúpil manželke Jazz 1,5 dynamic naozaj podarené auto, živá atmosféra, super priestor. 12/2019 som sám sebe kúpil civic sedan 1,5 turbo. Proste sa mi páčili jazdné vlastnosti, výbava a design. A to som Mercedes Benz pozitív :) Manželke sa nový Jazz veľmi páči, lebo je žensky, mne sa páči viac starý lebo je hranatý. Som zvedavý na predvádzačku, CRV hybrid ma veľmi prekvapil, čo sa o Ravke povedať nedá (hybrid) ale nie som fanúšik SUV, pre mňa nemusí SUV vôbec existovať
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
4. 5. 2020 19:27
tak toto je supa
tak toto hej... taketo nieco sikovne sa mi paci ... honda jazz sa mi pacila sice vzdy ale tato nova v hybride vo verzii crosstar to je uz zasa ina supa.... uplne si ju viem predstavit ako auto na kazdy den pre nejake tie bezne potreby ( praca, nakupy, cez vikend zahrada ) ....

uprimne.... vzdy radsej dve taketo zmysluplne hondy ako jedno ( uz nezmyselne ) el. niro ... z doteraz nenapadnej sedej mysky je razom kral maleho segmentu ...

https://img2.auto.cz/…ull/5990676_.jpg ... :-O :yes:
Rozbalit vlákno
1
5. 5. 2020 00:56
Re: tak toto je supa
Tento Jazz má veľký potenciál byť jediné plnohodnotné auto. Sú len 2 veci ktoré ho podľa mňa zhadzujú - cena & dizajn

Inak ten priestor to je niečo neuveriteľné, ja doteraz nezabudnem ako sme do Jazza (1. gen.) napchali 2 metrový gauč a zatvorili kufor. Sánky nám padli. Toto nedokázala trojková Octavia Combi. Tá ho musela viezť zahanbene s otvoreným kufrom, keďže nedokázala sklopiť predné sedadlo :)
4. 5. 2020 20:58
Zdá se, že Honda už na evropským trhem definitivně zlomila h
Jak jinak si vysvětlit její v posledních letech čím dál víc zničující modelovou a cenovou politiku v Evropě?
Rozbalit vlákno
0
4. 5. 2020 23:36
Půl míče?
To se zbláznili? Tak extrémní cenu nezdůvodní ani ta prý nižší spotřeba. Ta totíž zase bude vyvážena a převážena finanční náročností údržby. S CVT už jsem měl tu "čest", nesmyslné řešení a pokladnička. Porovnejme s konkurencí - za tu cenu se dá koupit třeba Duster na LPG který bude jezdit za míň peněz na kilometr a ještě zbyde na Sandero. Nebo třeba Citroen Grand C4 v naftě - pokud bysme se drželi typu auta. Dřív Japonci zvládli vyrobit skvělá auta. Dnes je to bída.
Rozbalit vlákno
3
4. 5. 2020 23:46
Re: Půl míče?
Tady ale žádné CVT není.
Údržba nulová.

e-CVT je v případě Hondy jen jeden převod (odpovídající 5. nebo 6. rychlostnímu stupni) se spojkou (která sepne natvrdo až při vyšších rychlostech - tudíž žádné opotřebení) pro spalovací motor. A jeden redukční převod pro elektromotor (který pokryje kompletní rozsah rychlosti).
Avatar - Mikesus
5. 5. 2020 07:23
Re: Půl míče?
Aha. Takže tady někdo vůbec nerozumí technice. Tohle žádné cvt nemá, stejně jako hybrid od toyoty žádné cvt nemá, i když jejich převodovka je označena e-cvt
4. 5. 2020 23:44
State of art
Koukám výše na některé odsuzující komentáře a nechápu...

Honda udává vždy své zrychlení konzervativně.
Ve videích z této diskuze je vidět čas 0-100 asi 8s :-O
To vše při spotřebě 3,6 litru :yes:

Pohon s vynikající odezvou. Výbornou dynamikou. A bezkonkurenčním (no dobře, Toyota je na tom skoro stejně..) komfortem (hlavně ve městě).
A jak jsem se dozvěděl zde v diskuzi dokonce bez vysavačového efektu (který mně tedy nevadí..).
A se spotřebou na úrovni Toyota HSD. To znamená, že nic úspornějšího (co se nemusí nabíjet) neexistuje.
Rozbalit vlákno
0