"Tak co, šli byste do takové úpravy?"
Nie. Pretoze normalne je, ze si clovek kupi vyssie auto, teda SUV, z nejakeho dovodu. A to isto tie dovody nezahrnaju to, ze si ho naslednu bude znizovat (beznejsie je prave este zvysovanie) a miesto normalnych gum tam davat lepive nizkoprofilovky.
Souhlas jak se snížením, tak s gumama. Za prvé mají kola o víc než centimetr menší celkový průměr, což rozhasí tachometr, a za druhé - na co na naftovém SUV takový salámy? Copak je to auto na okruh? Jen to zvyšuje váhu kol a zhoršuje komfort, přidanou hodnotu nevidím žádnou.
Ale hlavně bych si teda vůbec nelajzl zvýšit výkon na 300 koní, na naftový dvoulitr mi to přijde dost hardcore.
I tak, obvod kola vychazi na cca 226cm, a tim centimetrem v prumeru si hrajes s 3cm. Takze 1-2%, a vyrazne bliz tomu 1%? To je to nejmensi. Nakonec, staci novou gumu sjet z plneho profilu na polovic a mas tam stejny 1cm rozdilu. ;-)
Máš pravdu, nepočítal jsem to, je to míň, než jsem odhadoval.
Edit: na poprvé jsem to napsal špatně, poloměr je přes centimetr, průměr je menší o 26mm.
Rozdíl celkových průměrů (u daných pneumatik) není centimetr, ale 26 mm, takže na obvodu si nehraješ s rozdílem 3 cm, ale 8 cm (81,6814 mm), dále viz 17:47
edit ...a viz teď i Karlův edit příspěvku ze 17:09.
Na výšce profilu/poloměru to dělá rozdíl 13 mm, což je na celkovém průměru 26 mm.
Přitom stačilo při stejné šířce zvolit 40% profil (265/40/20") a rozdíl výšky profilu byl jen 0,25 mm, přičemž je to rozměr ve kterém se Pilot Sport 4 S nabízejí také.
Mimochodem výška profilu 92,75 mm je na SUV žalostně málo, pro srovnání poslední 911 GTS měla vzadu při 20" kolech výšku profilu 91,5 mm (rozdíl jen - 1,25 mm!) a Macan při 20" kolech má výšku profilu 118 mm (rozdíl + 25,25 mm!).
V článku se píše, že rozměr úpravce je 265/35/20", ale ty sis tam nastavil rozměr 265/35/22"!, tedy o 2" větší vnitřní průměr pneumatik/průměr disků kol.
A na stránkách www.bsrczech.cz se k tomu nic upřesňujícího najít nedá.
Logicky i opticky (podle fotek) bych to viděl spíš 265/35/21" a tam by potom seděl i ten obvod, na něj je 20" je málo a 22" zase naopak moc.
Taky ne. Ale na druhou stranu, pokud někdo chce spíš kombíka, ale s větší přepravní kapacitou a možností 7 míst... každému dle jeho gusta. Ta cena je celkem vstřícná, 12t za čip a 6t za pružiny...
Osobně bych měl hlavně obavu z toho motoru, už původní BiTDI si soukromě řadím spíš do přihrádky "po záruce prodat"... ale třeba to jsou moje předsudky.
Nějak jsem nepochopil o čem to vlastně celé je. Skoro jako načipovat vejtřasku, dát ji galusky z Favorita a sportovní filtr vzduchu, který vydrží milión Km. Pořád ale lepší, než kdyby tam dali baterky a tvrdili, jak je to zelené. :-!
"Až sedmimístné SUV Škoda Kodiaq RS dostalo do vínku motor 2.0 BiTDI naladěný na výkon 176 kW a 500 newtonmetrů točivého momentu. To je porce, která z něj dělá nejsilnější škodovku v aktuální nabídce".
Není nejsilnější Superb 2.0TSI 200kW? Chápu že to je vzhledem k točivému momentu sporný, ale já beru nejsilnější primárně podle výkonu... vy ne?
Před pár dny vedle mě nastartoval Kodiaq RS a byl to velkej trapas😂. 1.zvuk traktoru a potom sepl ten reprák dole🤣. Vždy se budu smát tomu že někdo kupuje podfuk.