Re: clovek by musel bejt hodne velkym fanouskem znacky
Za Kiu dát melouna - nepředstavitelné.
Z jiného soudku, Škoda vydala nové šílené předražené ceníky a za týden už v reklamě běží slevy na vozy SUV 160 000 na všechny typy …………. no comment.
.... za 1 mio můžeš mít Superba PHEV, který je někde úplně jinde než tyhle dvě malé Kie.... férovou cenu bych viděl někde o minimálně 300 litrů níž.... tohle si fakt může koupit jen zarytý fanda....
Koruna od února propadla o 3 koruny k euru i dolaru = a očekává se ešte další pokles. Tahle new cena bohužel sedí = u modelů co tu už sou přijdou asidřív nebo pozdějš cenový korekce = směrem nahoru
Nikoliv = největší kasička na dotace byla a je nafta. Bez dotací nafty = by téměř nebyly dieslů výsledky osobní auta. Za tržní cenu paliva = dávají ekonomický smysl až ca od 3,5 tuny
Za ty peníze je to v současnosti neprodejné (pokud se ovšem trh ještě více nepokřiví pomocí různých dotací), otázka ale je co bude v blízké budoucnosti - zelení ekoteroristé z EU nám dále přitvrdí předpisy, takže lidé budou mít jen dvě možnosti, buď koupit podobné výtvory za naprosto šílenou cenu a nebo chodit pěšky, protože ojetiny s normálními motory nebudou v bazarech věčně.
Vše začíná u voleb do EP - občané EU by měli více používat hlavu a sledovat jak a pro co kdo (nebo která strana) hlasuje!!!
Je lehce fascinující že VĚTŠINA lidí co se denně baví o autech = netušila že dieslová osobní auta by bez TRVALÉ DOTACE provozu = vlastně neexistovala
Je VELMI fascinující = že i po 1500 zopakování tohohle faktu, jak mi bylo dnes řečeno = to dodnes část lidi odmítá a další část nechápe v plném rozsahu
Jo jakákoliv i budoucí podpora rozjezdu lokálně nízkoemisních a bez emisních aut = na 99,99% nikdy nepřekoná to co sme dali a dáváme na podporu dieslů tedy dotace jejich provozu = paliva. Jen v malym Česku je to skrz spotřební daň podpora ca,12 tisíc milionů ročně. Fakt myslíš že to samé nebo víc = dáváme na podporu (PH)EV? ;-)
Mimo Česko který skončilo v podpoře EV na předposledním miste v Evropě = ešte že máme Rumunsko :D
Tak mimo nás je větší podpora budoucnosti = vodíku i EV. Ale podpora nafty je všude ca stejná. Takže jo = podpora lokálně bez emisních aut je a navždy bude NULA NULA PRD = proti dotacím nafty. Ostatně PROTO mě parafrázoval i CEO VW: "Dotace nafty MUSÍ skončit!"
Proč části lidi TAK vadí podpora rozjezdu vodíku a elektřiny = a násobky dotací nafty ne dokonce o ní ani nevěděli = to je otázka. Nenapovíš..?
vyrobni cena elektriky cca 1kc bez DPH, prodejni 1.50-10kc/kWh podle toho kde "tankujes", tedy az 10x vic.
vyrobni cena benzinu cca 10kc, prodejni cca 30kc, tedy 3x vic
tak toto je fakt kusok podla mna prehnana cena... neviem ale toto fakt nedava zmysel aj keby clovek chcel setrit.. lebo ak bude navratnost investicii o 10 rokov ( ak vobec ) tak to si kludne moze kazdy jazdit 150kw pro ceedom a bude na tom vydavkami rovnako a este si aj lepsie zajazdi :-|
Viz já 19:11 = v tomhle budete možná spíš ve výhodě. U nás křivý politici léta budujou v lidech odpor k euru, ale při problémech se hroutí spíš měna malého na vývozu zcela závislého šátečky
Aktuální propad kurzu o 3 koruny už JE a BUDE znát na všem = u takovéhohle auta je to +100.000 Kč. ČNB přitom očekává další propad