Novinky
Zpět na článek
Nová Dacia Logan se blíží. Nabídne elegantnější tvary a hybridní pohon. Kombi má ale skončit
14 komentářů
Dixik2
9
mám potvrzené od importéra,že bude v nové generaci.
Přejít do diskuze
Mikesus
Taky si myslím, že zákazník Dacie je spíše ten, který chce jednoduché auto. Ovšem i zde se asi bojuje s flotilovými emisemi, takže něco udělat musí.
Čas ukáže, jaké zákazníky mají.
Čas ukáže, jaké zákazníky mají.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
... kolik zákazníků Dacie "dychtivě" sáhne po elektroplečce nebo po hybridu! 😄
Arese
Renault by se musel totálně zbláznit, kdyby kombík Logan MCV v další generaci zařízl! 😒
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mikesus
Souhlasím. zde je cena/výkon asi to nejdůležitější. Pokud to zvládnou udržet v určité mezi, asi to cílová skupina přijme
Emel
Na Dacii emise doléhají poměrně dost, její čísla šla do háje už v lednu, kdy pandemie ještě neúřadovala... zřejmě teda Dacia předregistrovala dost aut koncem 2019.
Blue Sun
Nejen u Dusteru dala nabídka motorů těm modelům tvrdou ránu. Pro Sandero není 1.0 SCe dobrou náhradou staré dvanáctistovky, 1.0 TCe zase zvedá cenu docela vysoko. U Dusteru je motorová nabídka taky docela nezajímavá.
Avantime
Sandero sa v prvom štvrťroku v európskych predajoch medziročne prepadlo o 41% a medzi malými autami kleslo na 8. miesto. Na Slovensku si o 46 percent polepšilo.
Duster za rovnaké obdobie hlási medziročný pokles o 49 percent, ale stále je 4. najpredávanejším malým SUV. Na Slovensku mal prepad o vyše 50 percent
Je mi úplne jasné, že každému teraz zavarila pandémia, ale celkom by ma zaujímalo, či sa už do tých výsledkov nepremieta aj nezáujem automobiliek predávať viac áut kvôli flotilovým emisiám. Alebo to pri Dusteri domrvili ponukou motorov?
Duster za rovnaké obdobie hlási medziročný pokles o 49 percent, ale stále je 4. najpredávanejším malým SUV. Na Slovensku mal prepad o vyše 50 percent
Je mi úplne jasné, že každému teraz zavarila pandémia, ale celkom by ma zaujímalo, či sa už do tých výsledkov nepremieta aj nezáujem automobiliek predávať viac áut kvôli flotilovým emisiám. Alebo to pri Dusteri domrvili ponukou motorov?