Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda/Tatra Beta: Připomeňte si český elektromobil z doby dávno před Enyaqem

Víte, že na českém území se už dávno před dnešní érou elektromobility vyráběl elektromobil? Škoda, později Tatra Beta však byla dostupná i s konvenčním pohonem, s technikou Hyundai!
Zpět na článek
20. 5. 2020 19:36
20. 5. 2020 19:40
12. 6. 2020 14:46
20. 5. 2020 19:36
vypada
o dost lip nez ten enekr*yplaq
Rozbalit vlákno
0
20. 5. 2020 19:40
Chyby
Ajajaj, zase ňáký chyby. To opravdu nikdo nemůže napsat aspoň jeden článek, ve kterém se jedná o projektu Beta, aby v něm nebyly nepřesnosti?
Tak třeba v počtu elektromobilů někdo prohodil desítky a stovky. Opravdu jich sto nebylo. Dneska jsou například registrovány pouze dvě Bety EL + asi 3 ve Švédsku. Jestli jich bylo 10, tak to max. Ale 100? Kde tak nadhodnocené číslo píšou? Na Wikipedii ani na betích stránkách ne!
Navíc některé Bety (konkrétně třeba v. č. 033 z Ejpovic), byly vyrobeny sice s rámem na verzi EL, ale již při montáži byl vsazen motor spalovací.

Díly Škoda nebyly rozhodně nahrazovány korejskými postupně. Bylo to hodně překotně, ne postupně.

Zastaralá technika a náběh Felicie nebyla důvodem pro negativní stanovisko v otázce používání škodováckých sad Nevada. (Nevada = sada pohonného ústrojí, náprav, sedadel a dalších dílů pro stavbu Bet s Favo základem.

Tvůrci plánovali rozjet sériovou výrobu v roce 1996, nikoliv 1997. Později, když bylo jasné, že se to nestíhá, termíny byly posunuty. Úplnou produkci měly podniky dosáhnout v roce 2001 (odhad z. r. 1998).

Pozastavovat se nad tím, že je článek jen opsanou stránkou o projektu Beta (tatra-beta.webnode.cz) je asi zbytečné.
I to snění malých řemeslníků z přelomu státních zřízení jsem v něm našel. :D

No a koukám že ve fotkách mám i svoje auta. :D
Rozbalit vlákno
1
12. 6. 2020 14:46
Re: Chyby
Pane Karle, rád bych se s vámi spojil telefonicky nebo mailem. Můj mail je ales.fuksa@pravo.cz

Jde o určité vozy Beta

Aleš