Víte, že na českém území se už dávno před dnešní érou elektromobility vyráběl elektromobil? Škoda, později Tatra Beta však byla dostupná i s konvenčním pohonem, s technikou Hyundai!
Ajajaj, zase ňáký chyby. To opravdu nikdo nemůže napsat aspoň jeden článek, ve kterém se jedná o projektu Beta, aby v něm nebyly nepřesnosti?
Tak třeba v počtu elektromobilů někdo prohodil desítky a stovky. Opravdu jich sto nebylo. Dneska jsou například registrovány pouze dvě Bety EL + asi 3 ve Švédsku. Jestli jich bylo 10, tak to max. Ale 100? Kde tak nadhodnocené číslo píšou? Na Wikipedii ani na betích stránkách ne!
Navíc některé Bety (konkrétně třeba v. č. 033 z Ejpovic), byly vyrobeny sice s rámem na verzi EL, ale již při montáži byl vsazen motor spalovací.
Díly Škoda nebyly rozhodně nahrazovány korejskými postupně. Bylo to hodně překotně, ne postupně.
Zastaralá technika a náběh Felicie nebyla důvodem pro negativní stanovisko v otázce používání škodováckých sad Nevada. (Nevada = sada pohonného ústrojí, náprav, sedadel a dalších dílů pro stavbu Bet s Favo základem.
Tvůrci plánovali rozjet sériovou výrobu v roce 1996, nikoliv 1997. Později, když bylo jasné, že se to nestíhá, termíny byly posunuty. Úplnou produkci měly podniky dosáhnout v roce 2001 (odhad z. r. 1998).
Pozastavovat se nad tím, že je článek jen opsanou stránkou o projektu Beta (tatra-beta.webnode.cz) je asi zbytečné.
I to snění malých řemeslníků z přelomu státních zřízení jsem v něm našel. :D