Novinky
Podívejte se, jak za socialismu vypadala luxusní auta. To nejlepší od Tatry, ZiLu a dalších
15 komentářů
netcar.xx
6
tak maji ruska auta stejnej design jako kotel na paleni samohonky
Přejít do diskuze
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně..a ten čínskej bolševickej xindl v kopírování vesele jede dál..a kolaborant jim ještě tleská
super fundované příspěvky, narozdíl od Číny však na ZIL neposoval jedinej blatník, kapota, nárazník, nic.
Všechno to byla vlastní konstukce, od USA zde byla jen inspirace desingem a technikou.
ˇÚsměvný je, i článek, ZILy nestačily na západní produkci, čím třeba? Kvalitou montáže?
Ano, tak to se zasmějeme, tým 200 lidí pod drobnohledem a výhradně ruční práce při montáži byla méně kvalitní jak Erdogan se Semirem co bouchali Mercedes nebo portorikánec na cracku co bouchal Cadillac, na lince.
Jasně, ted prosím tu o červený karkulce 😄
Zdvojené chlazení, brzdový systém, unikátní systém pancéřové kapsle, kolem které se postavilo auto, zdvojené zapalování atd.
To všechno měly vrcholové limuzíny ZIL. Do poloviny 80. let plně srovnatelné v komfortu a výbavě se západními vozy, dál to upadlo protože Gorbi, Jelcin a Putin do toho nedali ani rublík. A bez vývoje se těžko drží krok se západem.
Mimochodem ZIL nebyly jen limuzíny, ale i kabriolety, minibusy, kombíky jako sanitky a pohřební vozy atd atd.
Dneska se cena limuzín ZIl na trhu veteránů pohybuje mezi 5-16 miliony Kč za kus 😄
Zkuste se podívat kolik stojí odbdobný Cadillac, Lincoln, Mercedes.
Někdy sotva 30% že 😄
https😐/classiccars.com/…umbus-ohio-43235
Všechno to byla vlastní konstukce, od USA zde byla jen inspirace desingem a technikou.
ˇÚsměvný je, i článek, ZILy nestačily na západní produkci, čím třeba? Kvalitou montáže?
Ano, tak to se zasmějeme, tým 200 lidí pod drobnohledem a výhradně ruční práce při montáži byla méně kvalitní jak Erdogan se Semirem co bouchali Mercedes nebo portorikánec na cracku co bouchal Cadillac, na lince.
Jasně, ted prosím tu o červený karkulce 😄
Zdvojené chlazení, brzdový systém, unikátní systém pancéřové kapsle, kolem které se postavilo auto, zdvojené zapalování atd.
To všechno měly vrcholové limuzíny ZIL. Do poloviny 80. let plně srovnatelné v komfortu a výbavě se západními vozy, dál to upadlo protože Gorbi, Jelcin a Putin do toho nedali ani rublík. A bez vývoje se těžko drží krok se západem.
Mimochodem ZIL nebyly jen limuzíny, ale i kabriolety, minibusy, kombíky jako sanitky a pohřební vozy atd atd.
Dneska se cena limuzín ZIl na trhu veteránů pohybuje mezi 5-16 miliony Kč za kus 😄
Zkuste se podívat kolik stojí odbdobný Cadillac, Lincoln, Mercedes.
Někdy sotva 30% že 😄
https😐/classiccars.com/…umbus-ohio-43235
O volicich a priznivcich komunistu jsem nikdy nemel valne mineni, v mem zebricku jsou kdesi za psim lejnem na podrazce.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Když vidím podobné texty, říkám si, čím se asi tak lišíš od zarytých komunistů. A pořád tam nic nenacházím.
Ušetřili mnoho milionů a asi 4 roky práce 😄 Oni by to měli i bez amíků, ale výrazně později, Kurčatov a spol. už na tom pracovali separátně.
amíci to taky ukradli v podstatě, resp. mozky. Základ byl od němců, že.
Rozdíl byl v tom, že to ukradli tzv. legální cestou 😄
amíci to taky ukradli v podstatě, resp. mozky. Základ byl od němců, že.
Rozdíl byl v tom, že to ukradli tzv. legální cestou 😄
Přesně tak, Rusáci vždycky USA hrozně nenáviděli (a nenávidí), ale design jejich aut s oblibou kopírovali... Ale co se divíme, vždyť stejné to bylo třeba i v případě atomové bomby. ;-\
Atomová bomba byla skvělá špionážní hra NKVD resp. MVD, kde získali tolik spolupracovníků a dvojitých agentů v USA a Británii, že když na to amíci přišli, bylo jim hodně nevolno. Odhaduje se, že v USA pracovalo pro rusy až 800 američanů a v Británii asi 150 britů.
Dokonalý majstrštyk špionážní služby.
Dokonalý majstrštyk špionážní služby.