Novinky
není špatná taktika. Nerentabilní, ale z hlediska ekofašismu nutný EV postavit jako předraženou, ale žádoucí a prodejnou stylovku a pro normální zákazníky nabídnout Pando.
Fiat, super automobilka 80tek to teď nemá ani trochu lehké. A co hůř, podělali si to sami. Ale já mu fandím! :yes:
Fiat, super automobilka 80tek to teď nemá ani trochu lehké. A co hůř, podělali si to sami. Ale já mu fandím! :yes:
Chápu, že minivozy jsou v Itálii stále populární, ale Pandu bych ukončil. 500 a Punto bych stavěl na stejné platformě, např. s rozvorem 245 cm, kde 500 by na délku měřila cca 375 cm a Punto do 4 metrů. A pokud možno ve stylu Tesly - baterie pod podlahou, protože kam jinam s nimi u malých aut. Vyrábět hybridy s baterií o 13 kWh a použít motor R2 1.0 s cca 60k, celkový výkon 100 - 130 koní podle verze. (rodina motorů R2 1.0i, R3 1.5i / 1.5T, R4 2.0T)
urobia profíci.
Lebo teraz to v tých Fiatoch vyzerá ako ako motorické hračky Fischer Price 😉
Lebo teraz to v tých Fiatoch vyzerá ako ako motorické hračky Fischer Price 😉
To auto vypadá jako by bylo poskládané ze zahradního nábytku. Ale Fiat malá auta vždy uměl a umí.
hlavně se mi líbí ta vykouslá přístrojovka až pod hranu předního okna jako má Seicento, případně dnes BMW i3. Dělá to interiér pocitově velký i při malých vnějších rozměrech. Pravým opakem jsou přístrojovky které doslova zavalují řidiče a spolujezdce a tvoří pod předním oknem ohromné černé letiště. Jen mám obavu, že v té době už budou seškrcené spalovací motory nepoužitelné - už dnes je to velký problém, plynový pedál bere ŘJ jen "informativně", otáčky motoru a výkon mění spíš svévolně a nepředvídatelně. Vrcholem je nemožnost prošlápnout plyn na neutrál, auto prostě nedovolí jít nad 2000 otáček. Nebo podržím plyn a auto samo otáčky dá na volnoběžné, i když plyn stále držím. Tohle je už fakt horší než elektromotor.
Chceme Fiat zpátky!
Forza Fiat!