...nabídl taky podstatně větší modely, než je 500 a Panda... ;-\ Začali už třeba pracovat na nástupci Tipa?! Takové rodinné, cenově dostupné auto se šmrcovním italským designem bude mít i v budoucnu obrovský prodejní potenciál!
Přesně tak! Chceme další Kromaňonce, Multikriply, Tempery, Barčétky a Kupíčka. Ne přeznačkované rejžokastroly jako je 124 nebo Fullback.
Chceme Fiat zpátky!
Forza Fiat!
tie najlespie fiaty boli vzdy tie prerobene japonske ( L200 a MX-5 ) a americke ( dodge journey ) originaly... co je z pohladu europskeho vyrobcu fakt smutne zistenie
Je realne vidiet, ze si vzivote ziaden fiat nemal a nepouzival, inak by si sem taketo veci nepisal. Vzhladom k tomu, ze tvoje prospevky poznam dlhsie a vidim, ze si mentalne retardovany, tak presne tak ako p. Slota, ti to prepacime a budeme ta tolerovat.
není špatná taktika. Nerentabilní, ale z hlediska ekofašismu nutný EV postavit jako předraženou, ale žádoucí a prodejnou stylovku a pro normální zákazníky nabídnout Pando.
Fiat, super automobilka 80tek to teď nemá ani trochu lehké. A co hůř, podělali si to sami. Ale já mu fandím! :yes:
Chápu, že minivozy jsou v Itálii stále populární, ale Pandu bych ukončil. 500 a Punto bych stavěl na stejné platformě, např. s rozvorem 245 cm, kde 500 by na délku měřila cca 375 cm a Punto do 4 metrů. A pokud možno ve stylu Tesly - baterie pod podlahou, protože kam jinam s nimi u malých aut. Vyrábět hybridy s baterií o 13 kWh a použít motor R2 1.0 s cca 60k, celkový výkon 100 - 130 koní podle verze. (rodina motorů R2 1.0i, R3 1.5i / 1.5T, R4 2.0T)
Hm tak já tedy o francouzkou techniku ve fiatu opravdu nestojím. To samé alfa. Jestli postaví Brenero na 2008čce tak je to komedie. O další skladacku ve stylu vw fakt nestojim.
hlavně se mi líbí ta vykouslá přístrojovka až pod hranu předního okna jako má Seicento, případně dnes BMW i3. Dělá to interiér pocitově velký i při malých vnějších rozměrech. Pravým opakem jsou přístrojovky které doslova zavalují řidiče a spolujezdce a tvoří pod předním oknem ohromné černé letiště. Jen mám obavu, že v té době už budou seškrcené spalovací motory nepoužitelné - už dnes je to velký problém, plynový pedál bere ŘJ jen "informativně", otáčky motoru a výkon mění spíš svévolně a nepředvídatelně. Vrcholem je nemožnost prošlápnout plyn na neutrál, auto prostě nedovolí jít nad 2000 otáček. Nebo podržím plyn a auto samo otáčky dá na volnoběžné, i když plyn stále držím. Tohle je už fakt horší než elektromotor.