Novinky
je to něco jiného, než na co jsou dnes zákazníci podobných aut zvyklí a co očekávají.
Na druhou stranu čísla udávající výkon jsou brutální.
Teď jde ale o to, co to dokáže, kromě zrychlení na drag race. Elektrokomunita ani jinou formu závodění nezná a sportovní ježdění je pro ně...pustit pádlo na volantu nebo pedál brzdy a čekat cca 10 vteřin. U toho blbě žvanit do kamery pokud možno. Rozmáhá se to jako mor.
Nezačala to ani EV. Začaly to supersporty, se ktrejma tohle dokáže a vůbec může jezdit každej ňouma. Including me....nic jinýho nepředvede, tak hurá na QM
Čili z tohoto pohledu je to asi jedno. 😄
Na druhou stranu čísla udávající výkon jsou brutální.
Teď jde ale o to, co to dokáže, kromě zrychlení na drag race. Elektrokomunita ani jinou formu závodění nezná a sportovní ježdění je pro ně...pustit pádlo na volantu nebo pedál brzdy a čekat cca 10 vteřin. U toho blbě žvanit do kamery pokud možno. Rozmáhá se to jako mor.
Nezačala to ani EV. Začaly to supersporty, se ktrejma tohle dokáže a vůbec může jezdit každej ňouma. Including me....nic jinýho nepředvede, tak hurá na QM
Čili z tohoto pohledu je to asi jedno. 😄
Je zrejmé, že hybrid tam bude, tomu sa asi nevyhneme.
Na prvý pohľad to vyzerá aj lákavo, 750 koní, to je neskutočná cifra. Som ale presvedčený, že to nebude mať lepšiu dynamiku ako súčasná M5, lebo tých 150 elektrokoní zožerie nárast hmotnosti (určite tak 100 až 200 kíl). A kým síce vyššiu hmotnosť vykompenzuje pri zrýchlení vyšší výkon, tak v zákrutách, na okreske či na okruhu sa to prejaví (plus samozrejme na brzdách). Proste hmotnosť je najväčším nepriateľom športovo ladeného auta a hybridizáicia je najväčším (skokovým) navyšovačom hmotnosti. ;-\
Na prvý pohľad to vyzerá aj lákavo, 750 koní, to je neskutočná cifra. Som ale presvedčený, že to nebude mať lepšiu dynamiku ako súčasná M5, lebo tých 150 elektrokoní zožerie nárast hmotnosti (určite tak 100 až 200 kíl). A kým síce vyššiu hmotnosť vykompenzuje pri zrýchlení vyšší výkon, tak v zákrutách, na okreske či na okruhu sa to prejaví (plus samozrejme na brzdách). Proste hmotnosť je najväčším nepriateľom športovo ladeného auta a hybridizáicia je najväčším (skokovým) navyšovačom hmotnosti. ;-\
Máš naprostou pravdu. Ale jak jsem psal...to je dneska všem šumák. Nejdůležitější na sporťáku je dragrace s vysílačkou u huby.
Možno ti budem jemne oponovať ale M5 asi nie je vymetaní okresiek a na okruh už vôbec. Ťažká je už teraz.
Těch 100 kíl je přehnaný optimismus, bude to spíš +200.
Presne tak, uz napr. v M340i vs M340d so 48V okruhom je rozdiel 150 kg.
Jestli bude dalsi gen. M5 elektromobil tak rozhodne bude mit lepsi dynamiku jak soucasna, nehlede na hmotnost. Plnej zatah hned, u nas test Taycanu 4S (2,2t) mluvi za vse: https😐/youtu.be/tqhlSNzv1ig
750 koní v elektrice. Jak velká a těžká bude tedy baterie, aby se to nemuselo nabíjet každých 100km?
Ty kuci tady neco vyplodi ale je to fuk, ty tyhle auta nekupujou 😁
Parametrami by EV M5 sice porazila ICE verziu, ale sportove auta nie su iba o cislach, ovela vhodnejsi by bol hybrid, mozno znovu s V10 alebo V8 atmosferou. 918 ukazuje ze na hypersportove vykony netreba ziadne zvuk kaziace turba, lebo toto co BMW pusta z reproduktorov do interieru je parodia na sportove auto.
Že to tam směřuje je jasný. Ve srovnání se současnou M5 nebude asi dojezd o moc horší. BMW to naladí, o to nemám strach. Ale srá.t se s těma kabelama, v dešti, v zimě... no to prostě vůbec nepřipadá do úvahy. Tak nevim no.
Fantazie. Nedovolej v EU prodávat pořádnej vysavač, aby nežral moc elektriky a dotujou mnohasetkoňové EV.
STUPYDYTY RULEZ
Y jako DYLINA a DÝK