Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
zlysoused
snahu plnit emisní limity, ale tu čkyřkolku mohli ponechat ještě aspoň s naftou.
bubulak
Takže baby amerika s pidimotorem ve FWD vyráběná v Itálii. Přitažlivost tohoto produktu je asi tak na úrovni buřtů z Kosteleckých uzenin :no:
Kompaktní SUV s předním pohonem a výkonem 130 a 150 koní. Kolik se takových v Evropě prodává? Většina.
Přesně tak. Sám se střílíš do nohy.
Z džípu, značka co měla bezva historii cool image a její jméno se stalo v mnoha jazycích synonymem pro offroad, je konfekce pro masy. Ty to opravdu nechápeš?
Když začne Rolls Royce a Ferrari vyrábět SUV 4x2 s motorem 130PS za cenu Nissanu tak my tady napíšem, že to je blbě a ty jako vůl budeš oponovat, že se jich prodává halda.
Vždycky, když se snažíš něco napsat, vlastně sám nevědomky potvrdíš opak.
trapnysoused
Z džípu, značka co měla bezva historii cool image a její jméno se stalo v mnoha jazycích synonymem pro offroad, je konfekce pro masy. Ty to opravdu nechápeš?
Když začne Rolls Royce a Ferrari vyrábět SUV 4x2 s motorem 130PS za cenu Nissanu tak my tady napíšem, že to je blbě a ty jako vůl budeš oponovat, že se jich prodává halda.
Vždycky, když se snažíš něco napsat, vlastně sám nevědomky potvrdíš opak.
trapnysoused
Kdo chce od Jeepu offroad, pořád si ho může koupit. Stejně tak si může koupit všechny jejich běžná SUV ve výbavě trailhawk, která toho zvládnou v terénu víc, než většina konkurence.
Image auta pro pár fanoušků Jeep nezachrání. Jeep není Ferrari, Jeep potřebuje prodávat.
Image auta pro pár fanoušků Jeep nezachrání. Jeep není Ferrari, Jeep potřebuje prodávat.
No dobře, ale ve vlastním zájmu by nemuseli tu značku pohřbít.
Stačilo by nabídnout víc konfigurací. Když to umí škodovka, proč ne Jeep.
Proč mi nenabídnou rozumnej dvoulitr benzín/nafta jak chci 4x4 nebo automat. Prostě je to špatně.
Stačilo by nabídnout víc konfigurací. Když to umí škodovka, proč ne Jeep.
Proč mi nenabídnou rozumnej dvoulitr benzín/nafta jak chci 4x4 nebo automat. Prostě je to špatně.
Souhlasím s tím, že dvoulitrovou naftu s 4x4 a automatem zachovat mohli. Otázka je, jaký podíl měla na celkových prodejích.
Navíc je tlačí flotilové emise CO2, proto asi chtějí nabízet čtyřkolku jako hybrid.
Navíc je tlačí flotilové emise CO2, proto asi chtějí nabízet čtyřkolku jako hybrid.
Sám mám bráchu 2.0 Multijet 140 koní 350Nm, s 4x4 redukcí, low, asistent jízdy z kopce, v Itálii byli tyto modely 50% prodaných u nás dle zastoupení v čr cca 38%, takže málo určitě ne
To že ruší normální 4x4 a bude jen elektrické je psycho...
Já sám jsem chtěl koupit benzín 140 nebo 170 koní v 4x4 viz výše, což Renegade nikdy neměl... Tak jsem šel do nafty
To že ruší normální 4x4 a bude jen elektrické je psycho...
Já sám jsem chtěl koupit benzín 140 nebo 170 koní v 4x4 viz výše, což Renegade nikdy neměl... Tak jsem šel do nafty
Tak to tady celou dobu řešíme, že s trailhawkem je konec, resp. jestli ne, tak jedině jako pofidérní plug-in. A opravdu ne každý ve střední Evropě potřebuje trailhawk, ale aspoň klasické připojitelné AWD považuji za základní výbavu solidního SUV. Compass mi určitě nepřijde jako stylovka, kterou si koupíš proto, že tě ohromila prémiovým interiérem.
Nerozumím tomu, jak podle tebe zmasakrování nabídky na 1.6 dehet z Tipa, 1.3 a plug-in se sedmicifernou cenou navýší prodeje.
Nerozumím tomu, jak podle tebe zmasakrování nabídky na 1.6 dehet z Tipa, 1.3 a plug-in se sedmicifernou cenou navýší prodeje.
To je ta krása, že každá značka si může dle svých očekávání udělat se svým produktem co chce, a nebude se na to nikoho ptát.
Doteď měl Commpass 1.4MultiAir v automatu pouze 4x4. Kde ty lidi, pokud tu 4x4 nevyužijou tak platí zbytečně 100k navíc za věc. kterou nepotřebuji.
Typičtí zákazníci na Compass dneska nejsou lidi ,kteří chtěji jen 4x4 do terénu a o to tu jde. Chtějí auto v plný, ale zároveň za rozumnej peníz.
A přechod motoru z 1,4 na 1,3? v Renegadu fungujou, nevím, proč by nemohly v Compassu.
Na image značky se s**e, když neprodává a věř nebo ne, Jeep Image má stále velice dobrou, ne li lepší mezi větší masou lidí, než mezi několika nadšenci pro jízdu v terénu...
Doteď měl Commpass 1.4MultiAir v automatu pouze 4x4. Kde ty lidi, pokud tu 4x4 nevyužijou tak platí zbytečně 100k navíc za věc. kterou nepotřebuji.
Typičtí zákazníci na Compass dneska nejsou lidi ,kteří chtěji jen 4x4 do terénu a o to tu jde. Chtějí auto v plný, ale zároveň za rozumnej peníz.
A přechod motoru z 1,4 na 1,3? v Renegadu fungujou, nevím, proč by nemohly v Compassu.
Na image značky se s**e, když neprodává a věř nebo ne, Jeep Image má stále velice dobrou, ne li lepší mezi větší masou lidí, než mezi několika nadšenci pro jízdu v terénu...
Prodává se právě a jen ta značka.
A to dlouho nevydrží.
viz Jaguar - nikdo už ty sráče nechce.
Odrovnanej Citroen. Ten se vyřídil tak, že museli vymyslet novou značku DS aby mohli chtít víc než nejmíň vod somráků.
A nemel srance.
Podívej jkonkrétně na ten Fiat. Na image se sr...o, až je v kopru. A výsledek toho je, že nejsou ani ty prodeje. A tak to dopadá, když se uplatní filosofie, co prosazuješ ty.
Když bude stánek se super zmrzkou a koupí jí vohnout a začne prodávat srance, tak ikdyž nápis na stánku zůstane stejnej, vydělá a prodá prvních pár tejdnů dost tý šizený zmrzliny a pak ...půjde na hubu. Už nevím, jak to ekonomiké nule líp vysvětlit.
A to dlouho nevydrží.
viz Jaguar - nikdo už ty sráče nechce.
Odrovnanej Citroen. Ten se vyřídil tak, že museli vymyslet novou značku DS aby mohli chtít víc než nejmíň vod somráků.
A nemel srance.
Podívej jkonkrétně na ten Fiat. Na image se sr...o, až je v kopru. A výsledek toho je, že nejsou ani ty prodeje. A tak to dopadá, když se uplatní filosofie, co prosazuješ ty.
Když bude stánek se super zmrzkou a koupí jí vohnout a začne prodávat srance, tak ikdyž nápis na stánku zůstane stejnej, vydělá a prodá prvních pár tejdnů dost tý šizený zmrzliny a pak ...půjde na hubu. Už nevím, jak to ekonomiké nule líp vysvětlit.
Značka je důležitá.
Značka FIAT je totálně vyprázdněná.
Management pracuje dobře na tom, aby byla co nejdříve vyprázdněná i značka Jeep.
Značka Jeep jen částečně nahrazuje značku Fiat, to nemůže stačit na ekonomické přežití.
Možná do toho mohou nacpat technologie PSA, ale potom to bude úplně prázdná značka.
Bohužel tento proces vyprázdnění značky začalo BMW se svými poruchovými levně postavenými modely, 3-válcovými motory a s obřími ledvinkami. Nicméně BMW není Fiat a asi to přežije.
Značka FIAT je totálně vyprázdněná.
Management pracuje dobře na tom, aby byla co nejdříve vyprázdněná i značka Jeep.
Značka Jeep jen částečně nahrazuje značku Fiat, to nemůže stačit na ekonomické přežití.
Možná do toho mohou nacpat technologie PSA, ale potom to bude úplně prázdná značka.
Bohužel tento proces vyprázdnění značky začalo BMW se svými poruchovými levně postavenými modely, 3-válcovými motory a s obřími ledvinkami. Nicméně BMW není Fiat a asi to přežije.
Taky Fiatu už v USA vydělává POUZE RAM a Jeep.
Chrysler dobili a Dodge už jede jenom díky těm nadšencům co kupují Charger a Challenger + zakázaky pro policajty a půjčovny. I tak celkově prodeje mizerný. Totálně zastaralý portfolie s interiéry z roku 2009 (původní návrh Cerberusu)
V Evropě už vydělává jen Jeep, užitkáče Fiat a ten jeden model Lancie. A částečně ještě ty Dodge a RAMky přes pár ofiko dealerů a šedý dovoz.
Alfa průser, Fiat osobáky průser, Maserati průser.
Chrysler dobili a Dodge už jede jenom díky těm nadšencům co kupují Charger a Challenger + zakázaky pro policajty a půjčovny. I tak celkově prodeje mizerný. Totálně zastaralý portfolie s interiéry z roku 2009 (původní návrh Cerberusu)
V Evropě už vydělává jen Jeep, užitkáče Fiat a ten jeden model Lancie. A částečně ještě ty Dodge a RAMky přes pár ofiko dealerů a šedý dovoz.
Alfa průser, Fiat osobáky průser, Maserati průser.
IMO je to přesně tak. Fiat ještě v 80. letech minulého století prodával miliony aut s poctivou a často i inovativní technikou a líbivým italským designem. Od té doby to jde jen do kopru, technika podpůměrná, nedotažená, nespolehlivá a kdy naposled udělali nějaké opravdu pěkné auto? 124 spider leda tak možná... a jak ten dlouho na trhu vydržel?
A pokud jde o Jeep, já tak nějak nic jiného, než dosluhující GCH nevidím, o čem bych byl ochoten uvažovat. Proč by si sakra někdo měl kupovat Jeepa s italským motorem ve FWD? Produkt "zvýšený kompaktní vůz do města" umí celá řada značek lépe.
A pokud jde o Jeep, já tak nějak nic jiného, než dosluhující GCH nevidím, o čem bych byl ochoten uvažovat. Proč by si sakra někdo měl kupovat Jeepa s italským motorem ve FWD? Produkt "zvýšený kompaktní vůz do města" umí celá řada značek lépe.
twistedTSD
Benzín snížený objem i výkon, diesel radikálně snížený objem i výkon, AWD výhradně s plug-inem, takže pokud nemáte kde nabíjet, tak máte tahat vybité baterky, jen aby měly úřady radost. Nic lepšího než 2.0 MJet + 4x4 do auta téhle velikosti nevymyslíte, ale smůla. Kdo si chce koupit Compass v trochu normální konfiguraci, musí dotáhnout šedivku. Z toho je mi opravdu smutno. :no:
suhlas.. a cele je to o to smutnejsie ze pritom ide o jeep ktory vyraba len a len SUVecka ( ziadne mpv .. sedany ani sportiaky ) takze clovek by tu cakal ze ta 4kolka tu bude samozrejmostou a hned v niekolkych motorovych verziach ... cele zle... obavam sa ze tymto faceliftom ( s ubytkom 4koliek ) uz prestane byt pre mnohych zaujemcov o 4kolkove SUV zaujimavy... a potom ze preco sa aj nadalej dari 10 rocnemu ASXku... ja uz kusok aj tusim ale ... ale tak nechcem drazdit ok ... jeep uz kusok makne.. a netesi ma to ... lebo auto ako compass mohlo mat kludne aj 3-4 stvorkolkove verzie... a popri tom nejaku tu jednu predolku v zaklade aby sa nepovedalo ... lenze ono ej to naopak.. vsetko je uz babovka a len topka je v 4kolke .. ja si popravde ani neviem predstavit kupovat jeep v dvojkolke... nejak mi to nedovoli moja mysel.. ale zrejme ti novi kdejaki zakaznici co sa do aut uz rozumeju asi tolko jak ja do astrofyziky tak tym to uz bude jedno no.. taka doba.. padame klesame.. a stracame zdravu uvahu na vsetkych frontoch ( lebo auta su tu len male percento )
Koupit si FWD Jeep mi přijde stejně smysluplné, jako BRZ v automatu.
tak tak....... alebo chvalit sa ze mam u SUV sportovy znizeny podvozok na urovni osobaku .. to je tiez taka "vyhra" jak ... no proste iste veci pojdu stale mimo mna .. ale.. ja vravim.. diky bohu
jeep compass bol prave v tom sikovny ze mal aj dizel aj klasicky turbobenzin v 4kolke .. ale ked o to pride a 4kolka bude len v hybridnej top verzii tak kto to kupi? predaje padnu... cena navyse ide hore... nechapem... pritom jeep nie je z tych znaciek ktore si mozu dovolit e😜erimenty a ani hrat sa s toleranciou zakaznikov ... aby nakoniec aj cely jeep nedopadol na zadok jak alfa... normalne mi je z toho blivno .. lebo jeep mam fakt rad ... 😢
jeep compass bol prave v tom sikovny ze mal aj dizel aj klasicky turbobenzin v 4kolke .. ale ked o to pride a 4kolka bude len v hybridnej top verzii tak kto to kupi? predaje padnu... cena navyse ide hore... nechapem... pritom jeep nie je z tych znaciek ktore si mozu dovolit e😜erimenty a ani hrat sa s toleranciou zakaznikov ... aby nakoniec aj cely jeep nedopadol na zadok jak alfa... normalne mi je z toho blivno .. lebo jeep mam fakt rad ... 😢
A tak koupil Jeep, aby měl brand a mohl výrobky vůbec prodávat. Ptz Fiat už nikoho netáhne.
Pár let na to budou branže neznalí kupci slyšet (krůta na kafíčku ohromí druhou krůtu na kafíčku, že zatímco ona má Karoqa, Grandlanda etc. "já si koupila Jeepa")
Ale tohle dlouho nevydrží.
A vypadá to vypadá, že FCA pomalu vodkrágluje i Jeep.
Motory a kombinace pohonů jsou zoufalství.
4x4 jenom hybrid? Takže jedna náprava elektro nebo jak?
Jeep s motorem 1.3 s tlačítkem Sport? Co se jako kua stane - ten kepl vybuchne? Nene.
Nic se nestane, jen to bude bezmocně řvát a zmatečně losovat kvalty.
Chceš diesel panáčku? Tu máš uslintanejch 120 koní v předokolce. Automat s upoceným tlačítkem sport nedostaneš taky.
Fuj!
OMG 2.4JTD where are you?
Zlatá blbá škodovka s hromadou kombinací a konfigurací...
btw
Taky jste se nikdo nedočetl, jestli budou už aspoň LED světla - nebo jsem to přehlídl?
Nejlepší věc z článku..."ostré průjezdy zatáček" - břitva cornering rulez!
Asi jako Wrangler vid, všichni kdo chtěj poctivej Wrangler to koupí přes šedej dovoz s V6 Pentastar 3,6 😄
To samý odvozený pikckup Gladiator
https😐/www.sauto.cz/…adiator/18599428?…
https😐/www.sauto.cz/…rangler/18607958?…
https😐/www.sauto.cz/…herokee/18525308?…
+ ofiko 6,4 SRT8
Výprodej brandu.
Stane se z toho křapka pro kdekopho.
Nikoho už nenapadne Grand Číro jako alternativa k dejme tomu Q7.
Hrantý Cherokee měl kde kdo, hasiči, celníci, služebáky ve firmách i státní instituce některé.
Nicméně to nebylo jádro pudla, plkal si něco o nadšeních do terénu
Tak data z SDA sou bohužel nepoužitelná, ale moc dobře si pamatuju kdo ty Jeepy v 90. letech měl a že čísla neustále stoupala.