Jistě, máme k dispozici spoustu zmenšovaných motorů s vysokým výkonem, ale vidlicový osmiválec nic nepřekoná. Trh jich nabízí stále méně, byť skoro dvacet se jich dá zatím úspěšně napočítat.
Je otázka, zda např. motory 5.7 / 6.2 / 6.4 HEMI nepočítat jenom jako 1, když vycházejí ze stejné koncepce. To samé třeba i u Ferrari, z jejíž stáje je možné koupit 3.8T v Maserati. Dále v přehledu chybí motory Chevroletu - zvlášť když před chvílí zde vyšel článek o Corvettě.
Snad ještě Toyota nabízí 4.5 nafťáka.
Ale V8 mizí rychle, čerstvě 6.75 RR a 4.0TDI ukončuje kariéru. :-(
Jako jedno bych určitě nepočítal kompresorový Hellcat. dá se jako jedno počítat 5,7 a 6,4 V8 HEMI, oboje jsou atmosféry a 6,4 je vlastně upravená 5,7
Chevrolet má samozřejmě svoje 6,2 V8 Smallblock a dále nový DOHC 4,2 V8 TwinTurbo, tzv. Blackwing, který pohání CT6-V a má pohánět i ostré verze CT4 a CT5
...z imbecilních článků na AF pro hlupáky? Podívej se, kolik je XE Project 8 v Evropě a za kolik. Tady nejsi na autoforu, zklidni svoje "bleskové" návyky!