nechápu, co to škodovku raflo.
Zákazníci značky jsou poměrně konzervativní a dosavadní volanty jsou super.
Oddychl jsem si, když odešel smajlík na airbagu...a po pár letech tohle.
Není to tragédie...ale není to ani potřeba.
..tuším, že tam naperou ty nový (tak problémový a otravný) infotainmenty ze Skály a Kamzíka. Paráda. Přesně to potřebujeme, načítací kolečko a nápis "ověřují se data" do podělání nebo PDC samo od sebe zobrazený i když jedeš kilo. 1000x a jednou kecy o ochraně dat. atd,
ne, tohle se nepovedlo.
A nejhorší je, když máš verzi s Laurou. První hlasové ovládání, které podstoupilo lobotomii.
Ono to vyzerá tak, že musia niečo inovovať za každú cenu. Aj keď je to "staré" dobré, musí sa niečo obetovať, aby boli prémie a aby zákazník videl nejaký "pokrok".
Mne sa napríklad nepáčia tie "čínske budíky". Oveľa radšej by som tam mal klasiku - tie s "dojezdem 480 km" :). Je to funkčné na 100% a pôsobí to elegantne.
A volant? Ten mohli radšej nechať 3 ramenný a spraviť ho okrúhly. Bola by to elegantná, funkčná klasika. Volant, budíky a podobné veci sú len detaily, ktoré celkom nepresvedčia zákazníka aby si kúpil práve dané auto. Tiež mi o volant veľmi neišlo pri výbere auta, aj keď som rád, že ho mám presne taký istý aký má Mazda MX-5 :). Kúsok športiaku v obyčajnom hatchbacku :).
Já doufám. že alespoň budou trochu kvalitnější ty tlačítka než ve stávající fábii. Nevím jaké v dlouhodobé praxi ty infotainmenty ze scaly/ kamiqu jsou, ale bezdrátový apple carplay a snad i android auto by mi nevadily. (nevím jestli už android auto bezdrátově funguje, říkalo se že je potřeba update )
Když už se bavíme o tom co je ve výše zmíněných autech jinak, o něco málo hůř se shánějí levné a kvalitní kabely s usb-c na obou koncích a otg redukce + usb-a/usb-c kabel vypadá pěkně hnusně. (Co se týče applu tak dlouhou dobu mfi certifikovaný kabel usb-c/lightning byl normálně dostupný jen originální) Prý dává scala na jeden port max 2A ... mohli tam rovnou dát power delivery s nějakým rozumným limitem a nechat z toho člověka rovnou nabít třeba notebook.
Jsem zmaten, tohle je vážně Fabia, jak tvrdí popisek? https://www.auto.cz/…tavii-a-kodiaqem?…
Super :yes: nejlepší interiér ve třídě.
Patřím dle ankety k menšině, mě se volant docela líbí.
Teď ještě aby Škodovka natentovala do všech aut plně dotykový ovládání všeho, nový nefunkční software, (viz Fostek) , když tak se pak po pádu prodejů prohodí dva pitomci ve vedení a jedeme dál. :-(
"Petrkloia" Nemusí sa nič vyberať ;). Ja som na mojom aute zistil, že páčky (smerovky / stierače) majú zozadu otvorený priestor pre kábliky a ešte, že k vnútornému späťáku vedie neukrytý" kábel. Som si povedal - hrozné, ako to Japonci odflákli. A potom mi to prestalo absolútne vadiť - užívam si ergonómiu a klady auta :). Aj pretekárske autá sú skvelé a majú plno optických nedostatkov - hlavne v interiéri. To je ale na 1. mieste funkčnosť. Nemusí byť všetko absolútne dokonalé ;). Vlastne môže, ale potom to má značku Rolls Royce a stojí ako XY Fabii. To som zistil už pri predošlom aute, kde som riešil rôzne pazvuky v interiéri. Niečo sa mi podarilo odstrániť, iné nie. Hlavne auto jazdilo spoľahlivo 10 rokov a isto jazdí doteraz (13. rok).
... je jasným šlápnutím vedle, vždyť toto řešení ihned evokuje šetření na nesprárném místě, nehledě na to, že v principu něco takového naposledy používala Felicia.... ;-\