Technika
Dovolím si oponovať. Aj ak sadáš do vyhriateho auta, dať klímu o viac ako 10°C dole je už trochu hazard zo zdravím. Skoro nikto nechladí interiér pomaly, ale snaží sa stiahnuť teplotu čo najrýchlejšie. A tiež nepredpokladám, že kto má v aute 22 stupňov, tak si desať minút pred odstavením auta teplotu zvýši na hodnotu bližšiu k tým napr. 35 stupňom vonku. Takže ak vystúpiš z vychladeného auta do podobnej horúčavy, tvoj organizmus schytá riadnu facku.
Píšeš o dlhej trase, ale tá pani konštruktérka odporúča 22°C všeobecne. To je samozrejme blbosť.
Píšeš o dlhej trase, ale tá pani konštruktérka odporúča 22°C všeobecne. To je samozrejme blbosť.
On to není zas takový problém, pokud nejedeš z venku do predchlazeneho. Když jedeš dlouhou trať a nastavis 22, ke jedno kolik zde venku.
"„U klimatizace Climatronic v novém modelu Leon si může svou vlastní komfortní teplotu, kterou doporučujeme 22 °C, nastavit nejen řidič, ale také spolucestující vpředu i vzadu,“ vysvětluje Eva Villarová, konstruktérka klimatizačních systémů ve společnosti Seat." - vonku 35 a ja si dám klímu na 22... Fasa nápad. Hurá na maródku!
Nicméně všeobecně říkat, že to tak má být nastaveno, nebo naopak všeobecně říkat že to tak být nastaveno nema, jsou prostě nesmysly. Člověk musí i u tohoto přemýšlet.