Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Leon 2.0 TDI (110 kW) – Povedená novinka, berte ale raději mildhybrid

Seat Leon je další z letošních koncernových kompaktních novinek. V rámci redakčního testu jsme ho vyzkoušeli s naftovým 2.0 TDI (110 kW).
Zpět na článek
15. 6. 2020 14:12
15. 6. 2020 14:43
15. 6. 2020 15:25
15. 6. 2020 16:57
15. 6. 2020 15:29
15. 6. 2020 20:56
15. 6. 2020 14:32
15. 6. 2020 15:16
15. 6. 2020 15:30
15. 6. 2020 16:03
15. 6. 2020 17:04
15. 6. 2020 15:39
15. 6. 2020 15:45
15. 6. 2020 16:13
15. 6. 2020 19:00
15. 6. 2020 16:14
15. 6. 2020 16:31
15. 6. 2020 16:38
15. 6. 2020 15:10
15. 6. 2020 15:33
15. 6. 2020 20:59
16. 6. 2020 11:50
16. 6. 2020 12:05
16. 6. 2020 12:35
16. 6. 2020 11:46
16. 6. 2020 10:32
15. 6. 2020 15:32
15. 6. 2020 17:01
15. 6. 2020 18:43
15. 6. 2020 18:55
15. 6. 2020 20:30
15. 6. 2020 21:44
16. 6. 2020 00:45
15. 6. 2020 19:24
15. 6. 2020 22:38
18. 6. 2020 01:01
Avatar - lamal
15. 6. 2020 14:12
nieco chyba
tomu Leonu... pride mi moc dlhy na svoju kategoriu, nie je tak atleticky ako na prvych fotkach... je prerasteny na svoju triedu. (Scala genetika)

Aj z tych prvych testov chyba emocia, pride mi ze svojim ponimanim jazdy este viac skoncernovatel... verim, ze to ozivia tie verzie s multilinkom v zadu a vykonnym TSi...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - iudex
15. 6. 2020 14:43
Re: nieco chyba
A ja som si práve povedal, že aj v tej nenápadnej kovovošedej vyzerá k svetu (samozrejme to platí pre FR na 18kach). Za prerastený by som ho neoznačil, je ale pravda, že rázvor má dlhší ako Golf (zhodný s Octaviou) a proporčne lepšie je to zrejme v kombíku.
Každopádne z koncernovej trojice pre mňa najvydarenejšie auto (o level krajšie ako G8).
Inak ale ako píšeš stále je to "len" obyč verzia, s torzkou vzadu a priemerne výkonným motorom. Chcelo by to výkonnejšiu verziu, za mňa ideál kombi s 2,0TSI 140 kW (už s multilinkom) a v červenej.
No a samozrejme už tradičná prestrelená cena, ja viem, svoje robí nabitá predvádzačka, ale i tak ten základ bez príplatkov, krátky hatch so 110 kW za 740t, to je dosť, za to bola dakedy Cupra.
Avatar - lamal
15. 6. 2020 15:25
Re: nieco chyba
kvoli citelne dlhsiemu razvoru a nie velkym previsom mi pride fakt dlhy... videl som aj nejake test videa a dako mi ten kompaktny atleticky look predchodcu chyba... miesta v zadu ma ako v superB pomaly, why ? ;-\ na to je tu scala... cena je sialena, som zvedavy do roka a do dna ako to bude vyzerat s cenami v reale

krajsi ako G8 je bez debat, ten mi aspon pride rozmerovo in class a ta jeho kompaktnost mi je sympaticka, Leon je aj oproti Corolle pomerne obor... pri tom on ma byt ten atlet v koncerne, toto mi nesedi skratka (mozno kvoli navyseniu cien zvacsili uzitkovost)... co sa jazdy tyka otazka je na kolko sa upravi setup pri 2.0TSi, hlavne silentbloky, geometria, ta zadna naprava ako taka aj celok moze byt stale viac-menej hlavne na komfort... ten setup casti, ktore menia chovanie na limite, komunikativnost za cenu vacsich vibracii a hluku robi ten sportovejsi feeling... takze som zvedavy
15. 6. 2020 16:57
Re: nieco chyba
Mám přesně stejný dojem, nová generace prostě ztratila ty správné sportovně kompaktní proporce, přitom i kratší předchůdce nabízí místa pro nohy vzadu dostatek... ;-\
Avatar - white label
16. 6. 2020 16:13
Re: nieco chyba
Tak hlavně Leon 5dv. hb je designově tradičně nejslabší karosářskou verzí ze tří... a teď už jen ze dvou.
Vzhledově je to takový kompaktní "mpv hb", a to i díky specifickému prosklení C sloupku, se kterým svého času přišla už Toyota. A teď nám Leon (5dv. hb) mezigeneračně ještě trochu víc "zToledovatěl" (viz Toledo III).
15. 6. 2020 15:00
Re: nieco chyba
Ono sa dosť zle píše o niečom, čo je jednoducho ideálne a nič ti neprekáža, ale ani nezažiješ nejakú ultimátnu športovú jazdu. Ja som bol spokojný.
Avatar - Mikesus
15. 6. 2020 15:22
Re: nieco chyba
Takže z "emotivního" Seatu se stal unilý a nudný koncern?
Mně tedy ten předek přišel lepší na minulé gen. FR. Ale obecně ten "orlí nos" na celým sourozeneckým triu je divnej.
15. 6. 2020 17:03
Re: nieco chyba
Leon ale ted podle me vypada vedle Skody a VW nejlip.

Driv tomu bylo podle me naopak.
Avatar - twistedTSD
15. 6. 2020 18:07
Re: nieco chyba
Za mě nejlépe vypadá OIV, uvnitř i zvenku. RS je ještě o dva levely výše než klasika. U Leonu si nemůžu pomoct, ale Tarraco styl mi nesedí, je velmi citlivý na barvu a kola.
Avatar - Mikesus
15. 6. 2020 18:38
Re: nieco chyba
Jo souhlasím, OIV RS se mi také líbí nejvíce z nich.
15. 6. 2020 23:42
Re: Re: nieco chyba
Tak este sme nevideli cupru, mozno bude krajsia ako rs
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 06:39
Re: Re: nieco chyba
Možná. Ale dokud ji neukazou, tak je tu RS.
Ale osobně o tom pochybuju, že bude extra hezčí než RS.
16. 6. 2020 07:08
Re: Re: Re: nieco chyba
Nad rs uvazujem, ale nechcem holatko a obavam sa, ze cena bude uz za hranicou akceptovatelnosti. A jazdit lepsie ako skarede ff st nebude.
Avatar - iudex
16. 6. 2020 12:13
Re: Re: Re: nieco chyba
Focus ST je škaredý? Zvláštny vkus. Čo je potom pre teba pekný (hot)hatch?
16. 6. 2020 12:58
Re: Re: Re: Re: nieco chyba
Pre mna je zvlastne ze sa ff 4 niekomu vobec paci. Ziaden hh nie je pekny, je to iba o kompromisoch
15. 6. 2020 19:06
Re: nieco chyba
Súhlas, že na farbu je ten Leon citlivý, fakt sa mi asi páči len tá červená Desire. snáď sa paleta ešte rozrastie. Ale nie je to len problém Leonu.
15. 6. 2020 22:03
Re: Re: nieco chyba
Trojkový Leon sourozence strčil do kapsy též. Zj. XCELLENCE St.
Avatar - lamal
15. 6. 2020 15:29
Re: nieco chyba
Ultimativna sport jazda (silne slova) sa od bezneho auta dnesnej doby v obyc vybave a motorizacii ani neda cakat.

Emocia a nejake nadsenie moze byt vyvolana aj bez extremov, o seatoch sa vzdy trochu inac vyjadrovalo v testoch, o novom leone sa vsak zatial vyjadruju o dost inac a pochvaluju si komfort ... za aku cenu ? Na to tu mas VW, Škodu... na obyc komfortne auta.
15. 6. 2020 18:42
Re: nieco chyba
Čo je na tom zlé? Nezabúdaj, že vznikla Cupra. Nikto snáď teraz nečaká, že Seat začne vyrábať iba športové autá, ktoré si aj tak kúpi zopár ľudí.

Je pravda, že občas sa tiež čudujem, ako koncern môže uživiť VW, Seat aj Škodu. Ale už nejaký čas sa mi páčia viac Seaty. Čo vyššie píšem automaticky neznamená, že je Seat nudný a nezaujímavý.

Vo mne nový Leon vzbudzuje emócie, je dobre vybavený, dobre jazdí a to mi stačí. Podobný názor mám aj na nový Captur alebo Corollu (tá sa mi prvýkrát v živote páči len ako sedan). Asi fakt starnem...
Avatar - lamal
15. 6. 2020 20:56
Re: nieco chyba
proti tvojim potrebam ani vkusu nic nemam, podla toho co pises vsak nevystupis z vlastneho tiena aby si pochopil, ze seat mal byt aj bol o niecom inom v ramci koncernu, to by ti mali pripomenut aj predosle leony, pripadne ibizy... (nie len dizajnovo !)
Avatar - miromen
16. 6. 2020 12:09
Re: nieco chyba
To je to co jsem ti tušil psal, že nevěřim novemu Leonu a pujde o přiklon k bezpohlavnosti. A tim nemyslim jen designem, ktery se, už u 3 generace vydal ke konzervativismu, ale autem jako takovym. Ono se to dalo odvodit od toho jakym směrem se vydala Ibiza.
Prostě tohle bude pro kdejakeho BFU a je vubec otazka zda u seatu maji "Ynženyry", kteři umi a nebo z MQB dokaži vic vytěžit.
15. 6. 2020 14:32
Spotřeba
Zajímavé, o kus větší Octavia Combi se stejným motorem vykazovala v nedávné srovnávačce až neuvěřitelně nízkou spotřebu (kolem 4,3 litru, na dálnici dokonce jen 4,1). Španěl najednou žere minimálně o litr víc.Navíc ani DSG u Škodovky necuká... Inu simply clever test.
Rozbalit vlákno
14
15. 6. 2020 15:11
Re: Spotřeba
Jo taky jsem se zasmál...
Avatar - Mikesus
15. 6. 2020 15:16
Re: Spotřeba
Aby se zjistilo, jak to je vlastně z technikou VW, musí se počkat na test Seatu :D :D :D
Tam to dostaneme "objektivněji" než u golfu nebo octavie.
A proč by nemohla Octavia ukazovat ( zdůrazňuji ukazovat ) o litr míň? Vždyť to lidi chtějí vidět, že jedou za málo, ale v reálu to je úplně jinak. Z mé zkušenosti to u škodovky hodně kecá
Avatar - lamal
15. 6. 2020 15:30
Re: Spotřeba
niekto tu pisal, ze v Rapide 1.6tdi to bolo okolo -0,5l dlhodobo
Avatar - iudex
15. 6. 2020 16:03
Re: Spotřeba
Dobrá pripomienka, ak sa riadia len palubným počítačom, tak to nie je zrovna presný údaj, minimom je podľa mňa spotreba meraná dotankovaním. Aj keď z vlastnej garáže mám takú skúsenosť, že Golf (7) mal najpresnejší PP zo všetkých áut (odchýlka od merania 0,1 l, ostatné autá 0,3 až 0,5 l).
15. 6. 2020 17:04
Re: Spotřeba
Akorat musis jeste overit ujetou vzdalenost pres GPS...
Avatar - Charger
15. 6. 2020 15:39
Re: Spotřeba
Soudě dle Golfu, motor 2.0 TDI EVO má opravdu neskutečně nízkou spotřebu. Za mě mnohem lepší volba než 1.5 TSI mild hybrid.
Avatar - lamal
15. 6. 2020 15:45
Re: Spotřeba
pre koho ? to je dost dolezite... isto nie pre kazdeho ( do mesta ?? ..hlavne za tie prachy)
Avatar - iudex
15. 6. 2020 16:13
Re: Spotřeba
Pravda je, že TDI Evo išlo so spotrebou dolu oproti predchodcovi. Ale to platí aj pre 1,5TSI Evo, čiže ten rozdiel benzín-nafta zostáva plus mínus zachovaný ako bol. Teda nič sa nemení, nafta pre toho, kto jazdí veľa km (služobáky a pod.), pre súkromníka s normálnym nájazdom je ekonomický nezmysel kupovať TDI, to sa mu za dobu vlastníctva auta nevráti.
15. 6. 2020 19:00
Re: Spotřeba
S novým Leonom 1,5 eTSI 150k DSG som mal na diaľnici spotrebu 6,5 pri 130, pri 110 to bolo 5,3 l, na okreskách 4,9 a v meste 8,1. Čiže priemer 6,2 l, Seat uvádza 5,6-6,4 l (WLTP).
Avatar - Mikesus
15. 6. 2020 16:14
Re: Spotřeba
co znamená neskutečně nízká?
Avatar - Charger
15. 6. 2020 16:31
Re: Spotřeba
180 po dálnici za 6 na 100, běžná jízda okolo 4-5 litrů, ecorun pod 3, dlouhodobý průměr jsem měl 5 a to rozhodně nejezdím pomalu.
Avatar - Mikesus
15. 6. 2020 16:38
Re: Spotřeba
180 za 6. aha :D :D
a do nádrže při couvání to ještě vyrábí naftu, že jo?
15. 6. 2020 21:32
Re: Spotřeba
To auto je opravdu extrémně efektivní i ve vyšších rychlostech, možná to nebude 6l, ale do 7l se vejde - moc jiných aut, která tohle umí neznám.

Běžná jízda je skoro vždy 4-5l, ani není třeba se snažit.
Avatar - white label
16. 6. 2020 15:18
Re: Spotřeba
I kdyby to bylo spíš/skoro 7, kdo tohle umí?
Avatar - CICERO
15. 6. 2020 14:50
Když sem si přečetl ve SM o náročnosti Diesel Engine...
málem mě šiblo... takový hjondé i30 1.6 CRDi od roku 2018 má na výfuku baterii 10 senzorů za lidové ceny... a třeba 100K+ za DPF ...WOW... :O ...Hjondé: jezdi 5 let a pak zvrakuj…. :D NU ještě že mají v záloze parádní 1,5 CVVT ňu ňu ňuuuuu ….

SEAT VAG = NEBRAT NEBRAT NEEEEBRAAAAAT sou to šmejdi !!! žere to jak prokopnutá koroptev a minulá generace byla hezčí, uťaplané displaye a v záloze hybride a sdílená elektromobilita tfuj !!!
Rozbalit vlákno
3
15. 6. 2020 15:15
Re: Když sem si přečetl ve SM o náročnosti Diesel Engine...
100K za DPF si už snad žádná automobilka nedovolí žádat ne? Svého času takhle okrádala svoje zákazníky Honda, ale teď už je DPF součástka v normálních cenových relacích.
Avatar - CICERO
15. 6. 2020 15:30
Re: Když sem si přečetl ve SM o náročnosti Diesel Engine...
konkrétně na tu poslední verzi 1,6 CRDi (od roku 2018) vtom článku je cena 115 000,- :-!

a za 115 000 se dá sehnat ojetina :D bez filtru... :D
15. 6. 2020 15:39
Re: Když sem si přečetl ve SM o náročnosti Diesel Engine...
Máte představu, kolik je v nových autech snímačů? Alespoň přibližnou?
15. 6. 2020 15:10
Skvelé auto
Čím som starší, tým mám radšej neutrálne nastavené autá a Leon presne taký je. Po jazdnej stránke mi absolútne vyhovuje, ale teda s tou obrazovkou to trochu prestrelili. Vždy som si radšej nastavil adaptívny tempomat a udržiavanie v jazdnom pruhu, aby som bezpečnejšie ťukal do obrazovky. Nie, že by som mal potrebu sa počas jazdy vŕtať v menu, ale napríklad už aj jazdné profily sú na dve ďobnutia do obrazovky, tretím sa musí človek vrátiť napr. k navigácii, lebo nevráti sa to samo.
Podobne mi to vadilo aj pri klimatizácii, pretože, tá lišta s nastavovaním teploty je super vec ale ak chcete ubrať/pridať intenzitu fúkania, už zase cez menu. Našťastie aspoň ofuk zahmleného skla je vľavo od volantu, pri tých svetlách.
Ale to bolo zároveň asi všetko čo mi prekážalo, tlačidlá na volante sú rozumnejšie rozvrhnuté ako v Octavii či v Golfe. Za mňa momentálne kráľ nižšej strednej triedy. Už dávno som v hatchbacku nevidel vzadu toľko miesta pre pasažierov.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - lamal
15. 6. 2020 15:33
Re: Skvelé auto
Na tomto by nebolo nic zle, avsak s dlhymi snahami o odlisenie Seatu za posledne dekady sa v tejto generacii dosiahol setup Škodovky ? ... zle asi
15. 6. 2020 18:51
Re: Skvelé auto
Nemám pocit, že by sa Seat nevedel odlíšiť od Škody. To že má podobnú cieľovku je druhá vec.
Ale teda daj aj svoju predstavu, ako by si ty profiloval Seat. Že by vyrábal zopár športových modelov, nič rodinné? Či?
Avatar - lamal
15. 6. 2020 20:59
Re: Skvelé auto
Napisal som ti to vyssie, zajazdi si v leone 1,2,3 generacie a potom s ekvivalent generaciou golfu a podobne polo vs ibiza... keby si mal skusenosti tak vies presne o com ;-) Neber to ako urazku pls.
15. 6. 2020 22:17
Re: Skvelé auto
Tak s predošlým Leonom som čo to pojazdil s 1,4 TSI 125k. Bolo to fajn auto, ale ani nič extra. Jazdil som aj so súčasnou Ibizou, Aronou, Toledom či Alteou. Povedz mi čo z toho sú autá, ktoré by nejak zásadne vynikali jazdnými vlastnosťami.

Ak máš nejaké skúsenosti napr. s Leonom II Cupra, tak sa podel, ale inak nevidím dôvod tu teraz nariekať, že Seat nemá identitu. Nehovor mi, že ju mal v čase Altey a Toleda, nebodaj Exea.

Stále si nedal svoju predstavu o tom, ako by mala značka Seat a jej portfólio teda vyzerať.
16. 6. 2020 09:00
Re: Skvelé auto
Aj pre mna to je momentálne top segmentu.Mne osobne sa velmi páči a v porovnaní s G VIII alebo O IV je aj lacnejší a čo sa týka priestoru je to super.Niekto tu písal že cena je šialená čo si tiež nemyslím pretože keď porovnáš výkonovo rovnaké autá ako sú Corolla,Mazda 3,Civic alebo i30 tak pri približne rovnakej výbave a výkone vychádzajú konkurenti minimálne rovnako alebo sú drahšie a pri Leone je jednoznačný bonus priestor hlavne vzadu.Takže za mna jednoznačne super auto a na to ako ho redaktor v závere v podstate chválil mu dal opäť iba 4 hviezdičky.Takže znova čakám ktoré auto v segmente C je podla redaktorov ACZ najlepšie lebo ešte žiadne nedostalo 5 hviezdičiek a hlavne čo by auto za cca 22 000 Eur malo spĺnať aby ich nakoniec dostalo. :yes:
Avatar - lamal
16. 6. 2020 11:50
Re: Skvelé auto
co najvacsie auto za dane prachy s priestorom na zadnych sedadlach je uloha pre simply clever...
Avatar - iudex
16. 6. 2020 12:05
Re: Skvelé auto
To máš síce pravdu, ale ja (so svojimi 193 cm) kladiem na vnútorný priestor pomerne dôraz. Kompakt mi v zásade vyhovuje svojimi vonkajšími rozmermi a obratnosťou, ale ak je vnútri tak málo miesta ako napr. v Megane či Ma3, tak to je už obmedzujúce a musel by som u Renaultu/Mazdy pozerať o triedu vyššie. Teda ak má Leon použiteľné miesto vzadu, je to z môjho pohľadu konkurenčná výhoda.
Avatar - lamal
16. 6. 2020 12:35
Re: Skvelé auto
tomu chapem, ze kto chce dizajn a dajme tomu vlastnosti leona a doma maju genetiku basketbalistov, tak je to pre nich vykupenie :-) mne to sympaticke nie je, lebo to vedie k unifikacii a narastu rozmerov co je pre jazdne vlastnosti, hmotnost, efektivitu nevyhoda...

to bude vzdy vec preferencii, pisem len svoj pohlad, je mi jasne ze kazdy ma ine ideály
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 12:40
Re: Skvelé auto
Určitě. Tak v tom případě nezkoušej ani Corollu, tam se budeš bouchat o strop i vpředu.
Avatar - lamal
16. 6. 2020 11:46
Re: Skvelé auto
To bude asi aj pre iudexa: Nie seaty neboli nejak extra nadane v beznych verziach, furt to bol len koncern, v com boli ine bolo naladenie... boli vzdy tuhe, niekedy prkno oproti skode a vw, ale na druhej strane za obetovany komfort a hluk ponukli trochu viac tej istoty... ak ste niekto jazdili na ibize 2generacie aj 3ka bola o moc tuhsia ako polo, alebo fabia... podobne to bolo s Leonom, ten mozno v 3 genracii viac vymakkol, ale pre 1 a 2gen to platilo.
Avatar - iudex
16. 6. 2020 10:32
Re: Skvelé auto
Stotožňujem sa s Avantimom, tvrdiť, že v minulosti boli Seaty nejak športovo strihnuté a špecifické a teraz strácajú identitu je blbosť. Vždy to boli len jednoduchšie verzie materského VW, o omyle menom Exeo radšej nehovoriac. Na prvej či druhej generácii Leonu som nič športové nevidel, hlavne dvojka s takmer MPV-tvarmi bola športová asi ako babkina almara. FR a Cupra modely boli samozrejme iná liga, ale štandard bol vždy len... štandard, ničím nevynikal, technicky ani jazdne. Až s príchodom trojky sa dá hovoriť o nejakom športovejšom flairi, aj to viac vizuálne (aj keď Leon jazdil solídne).
Takže nevidím nič, čomu by sa nový Leon spreneveril či zmenil smerovanie.
Avatar - Frey
15. 6. 2020 15:32
Dizajn
Dizajnom najpodarenejsie z trojice VAG. Seat ukazal ze sa da postavit stale normalny dizajn v interieri bez lemu budikov a info displeja z lacneho leskleho plastu v Golfe alebo snahu o noblesu cez volant a vlnky v Octavii, ktora sa k tomuto autu jednoducho nehodi. Ovladanie cez displeje je katastrofa vseobecne ale s tym uz nikto nic nespravi...
Rozbalit vlákno
6
15. 6. 2020 17:01
Re: Dizajn
Já jenom nechápu, proč tedy nenabídnou alespoň jeden stupeň výbavy u nové A3, Golfu, Leonu i Octavie s palubkou z minulé generace s normálními tlačítky. Klidně bych si za ni byl ochoten i připlatit, to kompletně dotykové ovládání je nejen nepraktické a otravné, ale taky trestuhodně NEBEZPEČNÉ!!! Jak je možné, že VW takto pošlapal aktivní bezpečnost nové generace svých kompaktů?!!! :-( :-( :-( :-( :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
15. 6. 2020 18:43
Re: Dizajn
Nové Audi A3 má samostatný panel klimatizace i normální tlačítka na vypnutí start-stopu nebo zapnutí výhřevu sedaček. Čili kdo si připlatí, dostane to.
15. 6. 2020 18:55
Re: Dizajn
Tak asi je to drahé. Čo už. Inak súhlasím a ako píšem vyššie, ja som sa odvážil babrať sa s tou obrazovkou iba pri zapnutom adaptívnom a lane assiste.
15. 6. 2020 20:30
Re: Dizajn
Předpokládám, že ty dotykáče fungují obdobně jako telefonní, takže to bude nemožné ovládat v rukavicích...pro nás, co se potíme, to je do Cupry úplně ideální volba :-(
Avatar - Frey
15. 6. 2020 21:44
Re: Dizajn
Dotykove ovladanie je lacnejsie na vyrobu ako fyzicke tlacitka, vyrobca zabije dve muchy jednou ranou, ponukne moderne a trendy riesenie a zaroven na tom usetri
Avatar - Jaros71
16. 6. 2020 00:45
Re: Dizajn
To dotykové ovládání si můžou strčit do zádele , koupím jiné auto , s čudlíky.
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2020 19:24
pekne auto
zatial najkrajsi leon ... :yes:
Rozbalit vlákno
2
15. 6. 2020 22:38
Leon IV
Toto je momentálne podla mna najkrajšie auto v segmente C.Bral by som 1.5 tsi 150 k manuál a vo výbave FR. :yes: Vyzerá super.Za to Golf VIII ma dosť sklamal. :no: Ináč u nás je Leon o cca 1500 Eur lacnejší ako v Čechách.
Avatar - Jaros71
18. 6. 2020 01:01
Re: Leon IV
Leon vypadá proti Golfu lépe..až na stejně děsný dotykový interier.. :no:

Nevím jak v Čechách , ale u nás na Moravě je Leon taky levnější než Golf :-)
16. 6. 2020 07:10
pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat....
... ve firmě mám dvě Octávie minulé generace a ač jsem spíš anti-Škodovkář, fakt jsem jim přišel na chuť.... výborně jezdí, nekazí se, extrémně jednoduše se ovládají.... ani nebyly tak předražené.... klidně bych u nich zůstal, ale přijde mi že nová generace této trojičky je úplně o ničem....

1) je mi 40 a nevadí mi učit se nové věci, ale proč bych proboha sám sebe měl trestat dotykovým ovládáním všeho?
2) cenovky těch aut jsou ve srovnání s konkurencí taky hodně vysoké.... zejména když uvážíme že dnes už opravdu většina těch mainstreamových aut jezdí +/- stejně a prostě tam není důvod si připlácet
3) u dieselů výtky k DSG (no dobře, stejně bych u auta nižší střední do dieselu nešel)
4) funkční faily typu automaticky se zapínající asistent jízdy v pruzích.... jasně, to mě totálně láká jako první úkon v autě pokaždé něco přes dotykáč vypínat.....

Fakt nevím, proč bych měl VW připlácet a nekoupit raději cokoliv jiného, co se mi bude líp ovládat.... Mainstreamový pekáč snad nekupuju kvůli tomu abych se na něm něco učil, ale chci prostě sednout a jezdit ne? Tohle byla navíc vždy doména VW, že ovládání bylo jednoduché a přehledné....

Možná si jejich marketéři myslí že tyhle auta budou kupovat mladí mezi 25-35 lety a bude je bavit se v těch dotykáčích vrtat.... no aby si s tímto názorem nenaběhli....

Ty vole reálně se bojím že za 5 let si nebudu mít co koupit když vidím kam to spěje..... a nebo mám jen blbý ráno.... ;-)
Rozbalit vlákno
51
Avatar - Ozzman
16. 6. 2020 08:48
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
O3 výborně jezdí? Aha... Možná, když si nezkoušel nic jiného :) Kdyby si napsal průměrně, tak to beru
16. 6. 2020 10:08
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
... výborně jezdí optikou normálního uživatele.... mám auto s víceprvkem vzadu, sedí to, nebouchá, je to komfortní a jisté..... 98% řidičské populace v této třídě nic lepšího nepotřebuje....
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 12:33
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
To vždy vidím, když jedu domů. Jedná z nejhrbolatejsich ( ne díry, ale vlny a hrboly ) ulic co znám, Žalanského u hřbitova v Praze Řepích. Když tam jedu, je to spíš takové pohupovani, dobře utlumene, žádné rány. Bez problému 50 a není to nijak obtěžující. Stačí tam potkat někoho s koncernem a v tu ránu se tahneme 30, buď mu to tam poskakuje , nebo ( předpokládám když má dcc ) lítá zadek nahoru a dolů jak na horské dráze, což nejen v té zatáčce není zrovna asi příjemné.
Avatar - wikinko
16. 6. 2020 16:12
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
ano a potom po 200 metroch sa to koncernove auto rozpadne na prvocinitele zatialco tvoja toyota prefrci 100kou okolo. achboze, chapem ze mas komplexy z toho ze musis jazdit autom za ktore sa hanbis ale az taku lopatu tu zo seba robit nemusis...
Avatar - Ozzman
16. 6. 2020 16:30
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
No, že odskakuje na nerovnostech a neni to příjemný, to je holý fakt, jednu služební Oktu 3 mám :) Prostě je to průměrné auto jízdními vlastnostmi... Že to 98%populace neřeší, to asi souhlas, ale když pak presednou, minimálně to horší odhlucneni pozná pak i laik...
Avatar - wikinko
16. 6. 2020 16:40
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
nepochopil si, precitaj si este raz ten blud co tu mikesus napisal. A mam na octe 3 najazdene galakticke kilometre a v zivote mi nikam neodskocila.
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 18:05
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Galakticke km, tedy v řádu miliard? Tak to tě lituju. Evidentně jezdíš jen s koncernem. Dokud jsem je měl ve firmě a nezkusil něco jineho, taky jsem si říkal, že mají skvělý podvozek a poruchovost jsem toleroval. Pak mi i jiné značky, nejen Toyota, ukázaly že nemusím půl měsíce trávit v servisu a ze ani nemusím jezdit v kostitřasu.
Ale jo, potrefena husa se ozve. Chápu že musíš hájit svoji garáž. Bludy tu píšeš tak ty.
Avatar - wikinko
16. 6. 2020 18:26
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
svoju garaz tu hajis ty a pises veci ako keby si mal vodicak 3 tyzdne ako topper. ano, v porovnani s tebou su moje km galakticke. ty odskakujuci zadok.
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 18:50
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
aha, ty mne znáš, že víš kolik mám najeto? To by mne zajímalo?
Spíš ty píšeš, jako bys měl řidičák 3 týdny, když se snažíš obhajovat najetými km. Tohle dělávají začátečníci, kteří se snaží dokázat, že už začátečníci nejsou.
Vůbec nic nevíš a jen plácáš blbosti. Vytáhni si hlavu ze zadku a zkus něco jiného než nafasovanou škodovku.
Avatar - wikinko
16. 6. 2020 18:54
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
ok, som zaciatocnik. ked ti budem nabuduce zavadzat na ceste a poskakovat zadkom zo strany na stranu tak zablikaj, pustim ta aby si na corolle len tak presvistal okolo.
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 18:56
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Např. kolik jsi měl aut i jiných značek?
Já jsem aktuálně na 14. autě od 6 různých značek, Škoda, VW, Seat, Toyota, Opel, Hyundai. A pak ještě vlastně Ford, se kterým mám dohromady jen něco kolem 2tis km, takže ten nepočítám.
Ale asi nechápeš, že mně nevadí, že jedou pomalu, jen si povzdechnu, že ještě tohle označují za auto se skvělým podvozkem.
Avatar - wikinko
16. 6. 2020 19:12
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
ked si na 14.aute a nemas 127 rokov, tak si ziadne auto nemohol poriadne spoznat a ojazdit dost na to aby si ho mohol hodnotit.
inak je pravda ze ak neratam vylietane taxiky tak som v toyote este asi nesedel.
a mna len rozosmiala ta poviedka o octavii hadzajucej zadkom zo strany na stranu pri 50kmh zatial co ty v toyote tam ides ako v rollse. sorry ale toto by ani topper nenapisal.
a nezda sa mi ze by niekde octu s vleckou oznacovali za auto so skvelym podvozkom. mal som doma G6 a teraz mame G7 s vleckou, rozdiel je markantny.
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 20:35
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Ano, jestli ti je minimalne 40tis na autě málo, tak máš pravdu.
Kde jsem psal, že octavia hází zadkem ze strany na stranu?
Jak jsem psal, potrefena husa, ktera se hned ozve a chce tam vidět něco, co tam není. Je rozdíl mezi poskakovanim na hrbolech a hazenim ze strany na stranu. Ale když jsi u toho házení zadkem, v tom byla i40 snad jediná, ta hodila zadkem snad vždy a všude.
btw znáš vůbec tu ulici, kterou jsem zmínil? Docela pochybuju.
A jake jine značky máš tedy najezdene?
Avatar - wikinko
16. 6. 2020 21:05
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
nemam najazdene nic. jazdim autobusom a metrom.
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 22:42
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
aha a danou ulici taky vůbec neznáš a meleš tu nesmysly o své posvátné octavii.
Je to průměrné auto, které se nemá za co stydět, pokud tedy zrovna jezdí.
A už chápu, proč se snažíš ostatní urážet, stydíš se za svou nafasovanou octavku a že musíš jezdit mastnou tyčí.
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 07:14
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Nehájil si tady kdysi služební BMW a Škodovka byla fuj ? Já jen, že Oktávka s torzkou prostě není nic extra, projel jsem asi celý C segment v mainstreamu, krom nového G8 a Oktávka je těžký průměr, napsal to správně Murphy, normálnímu člověku stačí a vlastně je to v komplexu dobré auto, nepozná to, dokud tedy nepřesedne. Ten podvozek je asi totiž jediná větší slabina Oktávky, samozřejmě ruku v ruce s odhlučněním, což poznáš třeba na dálnici, v Německu tuplem. A nejhorší jsou pak okresky, které jsou rozbité, tam se zadek rozeskáče.

Dám ti příklad, kdysi jsem míval Lagunu 2 s torzkou, taky jsem fámám o odskakujícím zadku nevěřil, pak jsem si pořídil Mondeo MK4 s víceprvkem a projel obě auta po sobě na rozbité silnici a pochopil jsem.... chce to přímé srovnání.....

Jezdil jsem i s O3 Scout a ta byla trochu měkčí a příjemější, má víceprvek, ale to odhlučnění bylo stejně průměrné...

Nevím, jakou verzi Oktávky máš a jestli je to multilink či ne, ale n ACZ píšou, že tam není rozdíl poznat, takže... udělej si závěr sám :D

Ona ta Corolla taky občas bouchne a je v ní hluk, ale zase v porovnání s čím... a navíc Corolla ma i jednu verzi, která je skvěle komfortní, ale tu Mikesus nemá, je to obyč 1.2T.
Avatar - Mikesus
17. 6. 2020 07:39
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Přesně tak, hybridy mají strašně málo tlumici hmoty u Toyoty. Hlukove při vyšších rychlostech je to taky podprůměrné. Když jsem o porovnával s tvym mondeem a premeril, při 90 v Corolle je stejný hluk jako u tebe při 130.
A na úzkých zpomalovacich pruzích ten dvoulitr dokáže bouchnout na zadku, ale kam se hrabe na octavii :D
Avatar - wikinko
17. 6. 2020 08:53
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
nikdo tu octavku nehaji a ja som ten posledny kto by ju hajil. jediny kto tu adoroval vlastnu garaz bol mikesus, ktory tu napisal totalni blud a z corolly spravil vlastne rolls royce. nedalo sa na tuto jeho komicku topperovinu nereagovat.
Avatar - Mikesus
17. 6. 2020 08:56
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Učili tě doma chápání textů? Asi ne co? A pak že neadorujes octavii. Haha. A co y tvoje galakticke km nastanou tyčí? Akorát tu placas ty.
Jen ses ztrapnil tim, že reagujes o cem nemáš tušení. Už 2x jsem se ptal, jestli znáš tu ulici. Neznáš tak jsi jdi oslavovat nafasovanou octavii s galaktickymi km někam na škoda forum. Tam ti to budou žrát i s navijakem .
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 09:22
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Já se fakt nechci nikoho zastávat, ale o Corolle si začal mluvit ty první, on jen psal o koncernových autech, což je taky blud, protože jsou i auta koncernu, které mají lepší podvozky, než Oktávka, třeba Passat. On rýpl, ty si se chytil, ale to je jedno :) Corolla je dobré auto, ale jinak zaměřené, než Oktávka, v obou jsem najel dost na srovnání. Nejlepší C segment je aktuálně Fokus, tedy co se jízdy týká :)
Avatar - Mikesus
17. 6. 2020 09:43
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Naprosto souhlasim s tím podvozkem. Stabilní, jistý a stále komfortní. Inženýři fordu by to snad zvládli odladit i kdyby to bylo že dřeva.
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 07:08
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Já s O3 2.0TDI 2018 kombi s Mikesusem tu ulici projel a odskakuje jí na nerovnostech zadek, mam na ni najeto asi 10 tisíc km, není to moc, ale byl jsem s ní v Německu, Francii, Lucembursku, Belgii a po ČR, takže nějakou zkušenost mám.
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 18:01
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Přál bych ti, aby se tvá firma dostala do finančních problémů jen díky tomu, že auta stojí v servisu, na kterých je zavisla a nejsou schopni je udělat tak, aby jezdila aspoň měsíc bez poruchy, tak jak jsem si mohl vyzkoušet, mluvil bys jinak. Tedy jestli vůbec máš nějakou firmu, jestli tu octavii nemáš jen nafasovanou.
Vůbec netušíš o čem píšu narozdíl od Ozzmana, který zná celý příběh.
Tedy předpokládám, že narazis na spolehlivost, i když jsem v tomto momentu nezmínil.
Narozdíl od tebe se za auto nestydim ( nemám potřebu si dokazovat, že je nějaké auto lepší nebo horší, každé auto má své pro a proti ), je mi jedno v čem jedu, hlavně že nejsem s ním servisu místo s rodinou nebo že z něj nevylezu s bolavým zady.
16. 6. 2020 09:04
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Veď to máš ako s mobilmi. Ľudia tiež frflali nad smartfónmi a niektorým dlho trvalo, kým si ich osvojili. Minulý rok som si na hudobný festival zobral starý tlačítkový mobil, nech mi neukradnú alebo si nerozbijem nový smartfón a zrazu mi prišlo veľmi divné vyťukávať SMS tlačítkami.

Nejdem obhajovať, že sa v Leone takmer všetko ovláda dotykovo (viď vyššie), ale skôr máš asi zlé ráno. :)
16. 6. 2020 10:03
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Ale to je právě totální blbost srovnávat dotykové ovládání funkcí auta s mobilem nebo tabletem. Při ovládání těchto elektrospotřebičů totiž nejde o život, kdy za každou sekundu s tunou a čtvrt železa a plastů ujedeš po silnici desítky metrů!!! :-( :no: :no: :no:
16. 6. 2020 10:10
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
přesně tak.... na dotykový nebo tlačítkový mobil se prostě dívám a něco dělám.... takže tlačítka až tak nepotřebuju.... ale za jízdy je 100x pohodlnější a 1000x bezpečnější nelézt do nějakého podělaného dotykového menu, kdykoliv něco řeším....
16. 6. 2020 16:12
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
To je špatné přirovnání. Protože i moderní smartphony nespoléhají výhradně na dotykové ovládání, ale mají fyzická tlačítka na hlasitost a vupnutí/zapnutí.
Když to vztáhneme na auta, tak nejdůležitější a nejpoužívanější funkce by měly být snadno dostupné fyzickým tlačítkem/ovladačem/kolečkem a pokročilé funkce by měly být integrovány do obrazovky.
16. 6. 2020 09:11
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Nedá mi to nepřipomenout příchod O3. Tehdy byly diskuze plné úplně stejných příspěvků. Jak je oproti O2 ošizená, jak torzka špatná a já nevím co všechno... :) A teď znovu o generaci dál a prodeje O3 rekordní :D

Zatím jsem s O4 neměl tu čest. Plně dotykovým ovládáním si také nejsem jistý, ale jinak se mi O4 zdá jako jasnější krok vpřed než v případě O3 vs O2.

Naopak jsem zklamaný z Golfu, který se pro mě stal nejmíň zajímavý z té trojice - přesně naopak jako dosud :( Aspoň do příchodu GTI nebo R, na ty jsem zvědavý.
16. 6. 2020 10:11
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
.... hele kvalitu železa vůbec nehodnotím, to nedovedu posoudit.... ale vidím vše kolem - špatná ergonomie, nutnost vypínat asistenty před každou jízdou.... to je prostě něco co nechci....
Avatar - iudex
16. 6. 2020 10:16
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Vidím to presne rovnako. Kým v minulých generáciách bol pre mňa Golf top, teraz by som pred ním uprednostnil ako Leon, tak Octaviu. Samozrejme ak príde GTI a R, to bude iná liga, ale bežné konzumné verzie vidím buď na Leon (ak mi stačí krátky hatch), alebo Octaviu (ak chcem kufor).
16. 6. 2020 09:55
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Aby si nebol sklamaný, že rovnaké úkony budeš musieť pred jazdou robiť prakticky v každom aute. Aj keď ja asisetenta jazdných pruhov nevypínam cez dotykáč, ale tlačidlom pri ľavom kolene. Ale vypnúť ho musím, stavia sa u nás cesta a chaos žltých a bielych čiar systém docela rozhodí a šklbe mi volantom v rukách. Naopak cez dotykáš zase musím vypnúť systém stop/štart. To neviem, ktorý kretén vymyslel, že sa nedá na trvalo vypnúť.So studeným motorom a párse***vým postávaním na križovatkách je to so stopštartom fasa zážitok. Vypínanie týchto funkcií vždy po naštarovaní si skutočne užívam. Zabíjal by som za to. A to nemám auto z koncernu. ;-)
Naopak oceňujem napr. telefonovanie cez rozhranie infoteinmentu, aj keď mám mobil vo vrecku. A je pravda, že aspoň klímu nemusím nastavovať cez dotykáč.
Podľa mňa úplne spokojný nebudeš s ničím. V každom aute nejaký ten kopanec je, vďaka našej slávnej EÚ, ktorá sa tak rada stará o našu bezpečnosť.
16. 6. 2020 10:15
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
.... tak úplně všechny asistenty si zatím povinně kupovat nemusíš.... například ve svém aktuálním Superbu iV prostě neřeším vůbec nic. Sednu, jedu. Klima tlačítkově.... asistenty nevypínám.... U Octávií ve firmě jsem nechal tlačítko start-stop přepólovat, tzn. je to permanentně vyplé a naopak to stiskem můžu zapnout.... a jde to i u jiných aut....

Nevím, asi to bude jen horší.... ale přijde mi že Octa/Leon/Golf v tomto ohledu do té prd*le utíkají ještě rychleji než ostatní....
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 12:35
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Nechápu, proč tam ten S/S pořád cpou. Jsou auta, která ho nemají doteď a zvládají to. Stejně to každý nakonec vypne.
Avatar - iudex
16. 6. 2020 10:25
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Štart-stop cez menu je na uťatie rúk. Ten vypíname asi všetci tu (OK, manželky a konzumenti to neriešia, ale kto sa trochu rozumie, tak nenechá vypínať studený motor) a ja už mám taký tik, že po ťuknutí do štartovacieho tlačítka hneď ťuknem do vypínača start-stopu hneď vedľa. Ak to nespravím, motor mi vypne po prejdení 20 metrov, keď zastavím a otváram bránu, hoci je úplne studený. Ak nejaký výrobca tvrdí, že SS sa aktivuje podľa zahriatia motora, tak je to blbosť. Jediné, kedy sa studený motor nevypne, je keď mrzne.
16. 6. 2020 10:59
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
hele SS v Giulii 2.0T opravdu na to zahřátí čekal.... než jsem ho taky pro jistotu stejně pomocí udělátka za 40 EUR deaktivoval napořád....
Avatar - iudex
16. 6. 2020 11:13
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
No aj môj SS čaká na "zahriatie", teda nevypne motor hneď po naštartovaní. Ale za zahriatie zjavne (pri súčasných teplotách nad 20°C) považuje prejdenie tých 20 metrov, čo mám po bránu a tam motor vypne.
Ale zlé je aj opačné správanie, teda že motor vypne pri prehriatom motore. Spomínam si, že sme raz jazdili a dinar dal do tela môjmu GTIčku, vystúpili sme s áut, nechali naštartované, debatovali a ja som neskôr s hrôzou zistil, že motor sa vypol, hoci turbo muselo byť žeravé. A to je možno ešte horšie než vypnutie nezahriateho motora.
16. 6. 2020 14:00
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
.... tohle už by moderní auta měla mít řešeno elektronikou - čili auto se "dochlazuje" i když je vypnuté.... prostě se ten oběh chladící směsi řídí elektronikou i po vypnutí auta.... ale nic to nemění na tom že SS je naho*no....
16. 6. 2020 11:31
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Asi jak kde, na svým autě teda stop start naštěstí nemám, ale když jsem ho na podzim dával na garančku, tak servisní Focus ten studenej motor ráno nevypínal, následně po zahřátí už jo, takže umrtvený servisem to nebylo
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 12:25
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Mně zůstává nastavení všech asistentů jak jsem si je nastavil. Vypnu systém v pruzích, zůstane napořád vypnutý. Dokonce jsem zjistil, že můžu vypnout i prednarazovy systém, ale nezkoušel jsem zatim, jestli zůstane vypnutý
16. 6. 2020 14:01
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
jo ale tady u SEATA píšou že asistent jízdy v pruzích se zapíná pořád a ještě ti to rozhodí infotaiment když ho vypneš.... :'-(
16. 6. 2020 11:33
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Mně je 30, s dotykovým telefonem nemám problém, ale autě to taky nechci, přitom Leon vypadá , že se opravdu povedl, škoda že ho vevnitř tak dodrbali. Aktuálně asi vůbec nebude blbej nápad koupit nějakou skladovku minulé generace. Auto vypadá pořád k světu, v rámci mainstreamu poslouží dobře a má ještě normální vnitřek.
16. 6. 2020 12:15
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Prosím, často se tu takové komentáře objevují... "konkurence umí to samé za lepší peníze" Teď to nemyslím nijak zle, ale zcela vážně, co je konkurencí této trojky, kde za lepší peníze dostanu to samé? Prosím neukamenovat, fakt mě nic nenapadá, ale jsem zdegenerovaný naší zemí, kde člověk jiná auta, než tyto tři, nevidí. Pro zesložitění třeba ještě v kombi verzích?
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 12:48
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Záleží co je pro tebe to samé. Když vezmu kombi,
máš tu Corolla, Focus, Megane, 308, Tipo.
Nevím, jestli jsem něco nezapomněl, ale výběr opravdu není moc velký.
16. 6. 2020 13:06
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
No jo, díky, jsem trouba. Já jak již nějaký ten pátek hledám alternativu za Cupru, tak mám ten rozhled ještě omezenější.
Avatar - iudex
16. 6. 2020 17:02
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Tak ku kombíkovej Cupre je výbornou alternatívou Focus ST kombi. Poriadny motor, parádny podvozok, samosvor, manuál aj automat a za mňa aj vydarený dizajn. Oproti starej Cupre o generáciu novšie auto a oproti novej Cupre (keď príde) predpokladám aj lepšia cena. Osobne som v ňom takmer skončil (keby to bolo len na mne, tak aj skončím).
17. 6. 2020 12:29
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
To urcite ano, jen Focus ST kombi nema ctyrkolku, pokud nekdo chce. Kombi je spise rodinne universalni auto a ono pri techto vykonech predni kola casto nestihaji.
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 12:41
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Tohle taky nechápu, Kuga ho má a měla, od II. generace byla na stejné platformě, jako Fokus III, který taky AWD neměl, měl ho dokonce i Fokus III RS, tak proč ne ST? Nebo klasický Active Diesel ? Mondeo ho má taky.... Zajmímalo by mne, v čem je háček u Fordu, ale bude to dle mne nějaká blbost, jako, že Mondeo Biturbo nemohlo být v kombinaci s 4x4, protože se nevešly výfukové svody...
16. 6. 2020 13:25
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Tipo! :yes: ;-) Jen se bojím té jeho letošní modernizace.... ;-\
16. 6. 2020 14:02
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
... a taky Korejci, že....
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 16:02
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
No vidíš. Taky jsem trouba :D
Avatar - Jaros71
18. 6. 2020 01:02
Re: pořád nechápu proč novou trojici Leon/Octa/Golf kupovat.
Souhlas..taky nehodlám drbat do dotyků v autě :-(

POKUD BUDE U KONKURENCE NORMÁLNÍ INTERIER , KLIDNĚ SI I PŘIPLATÍM !
16. 6. 2020 10:51
Výduchy ventilácie
Všimol som si že na výduchoch ventilácie nie su ani u jedného modelu G VIII,O IV ani Leon IV tie otočné kolieska na reguláciu vzduchu na jednotlivých výduchoch.Vie mi niekto povedať či sa dajú v týchto modeloch regulovať iným spôsobom alebo nie ? Myslím že takto riešené to má aj nový Captur ale ak sa nedajú regulovať tak to nie je bohviečo. :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 12:37
Re: Výduchy ventilácie
Pokud vím, tak přes dotykáč.
16. 6. 2020 15:02
Re: Výduchy ventilácie
Nie, vieš ich zavrieť úplným nakopením lamiel, intenzita cez displej.
Avatar - Ada je zase tady
16. 6. 2020 12:33
všechno je špatně
- Autor prosazuje benzínový křáp oproti čisťounkému a příjemnému dieselu.
- interiér se šmatlafounem a televizí místo přístrojového panelu je tragický
- sedadla nelze sklopit do roviny (to dnes dělají schválně?)
- chybí ruční brzda
- zato nechybí bonzovací a odposlouchávací krabička...
- proč tam je nějaká debilní start-stop fíčurka?
- a proč v tom není manuální převodovka?

Ne, opravdu, tudy cesta nevede!

PS: nevíte, jak z nového (tlačítkového, přirozeně) mobilu odinstalovat facebook, twiter, youtube, google asistant a všechny nainstalované hry?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Mikesus
16. 6. 2020 12:51
Re: všechno je špatně
Jednoduše odinstalujes, vymenis za chytrý telefon, tedy dotykový a odinstalujes to z něj.
Z tlacitkoveho, pokud nemá otevřeny OS, to dostaneš ven jen kladivem.
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 09:39
Re: všechno je špatně
Je to Aligátor ?
Avatar - Ada je zase tady
18. 6. 2020 23:25
Re: všechno je špatně
kdepak, takový neznám

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku