Novinky
Hodně by mě zajímalo, jak to naladí. Protože na čumák akorát "lehký" a krásně vyvážený S je s našlápnutým podvozkem řidičsky velmi zajímavý auto...
Stejný problém jako u aktuální Panamery GTS, kde dali místo přifouklého V6 (z eSka) těžší podladěný V8 z Turba. Asi jediné možné plus tohoto řešení je využít společného motorového hardwareu s verzí Turbo a softwareově ho naladit na její úroveň. "Turbo za cenu GTS" 😉
P.S. Macan GTS (po face) to v tomto ohledu vyhrál, protože verze Turbo nemá těžší V8.
P.S. Macan GTS (po face) to v tomto ohledu vyhrál, protože verze Turbo nemá těžší V8.
Olítaný baworák se čipuje, Porsche se softwarově naladí na vyšší úroveň 😄
Zdar ambasadore, olítaný baworák s benzínovým R4 se čipuje, aby stíhal báwo s dieselovým R6.
Tenhle V8 se může softwarově naladit ne na vyšší, ale na původní (nepodladěnou) úroveň. Když už tam dají těžší V8 z verze Turbo, tak ať to aspoň stejně "tlačí" do zad.
Ale se mnou se o čipování moc nepobavíš, nic čiplého (ani softwarově doladěného) nemám. 😉
Tenhle V8 se může softwarově naladit ne na vyšší, ale na původní (nepodladěnou) úroveň. Když už tam dají těžší V8 z verze Turbo, tak ať to aspoň stejně "tlačí" do zad.
Ale se mnou se o čipování moc nepobavíš, nic čiplého (ani softwarově doladěného) nemám. 😉
nemáš, ale rozumuješ zdatně /Turbo za cenu GTS/ 😉
Ten olítaný baworák s benzínovým R4 byl shodou okolností funglovka.
A kdyby ve wikipedii bylo napsáno, kolik má který motor podle norem mít koní, potom by nejspíš tvoje rozumy i měly nějakou váhu. Ale vzhledem k tomu, kolik výkonových variant stejného motoru se prodává, že performance čipy prodává i samotné BMW atd atd... tak jsou to jenom žvásty.
Ten olítaný baworák s benzínovým R4 byl shodou okolností funglovka.
A kdyby ve wikipedii bylo napsáno, kolik má který motor podle norem mít koní, potom by nejspíš tvoje rozumy i měly nějakou váhu. Ale vzhledem k tomu, kolik výkonových variant stejného motoru se prodává, že performance čipy prodává i samotné BMW atd atd... tak jsou to jenom žvásty.
S "olítaným baworákem" si tu ráno (7.16) vletěl ty, já to od tebe pouze opsal. Moje forma reakce odpovídala tvojí formě "akce".
"Turbo za cenu GTS" jsem dal záměrně do uvozovek, přidal patřičného smajla a v reakci na tebe polopaticky vysvětlil. Přesto máš stále problém to pochopit...., takže si opět nepřekvapil.
"Turbo za cenu GTS" jsem dal záměrně do uvozovek, přidal patřičného smajla a v reakci na tebe polopaticky vysvětlil. Přesto máš stále problém to pochopit...., takže si opět nepřekvapil.
Počítám, ze jsem si ten titul taky sám vymyslel. Začal jsi o konkrétním aute, tak jsem ti to upřesnil.
Přišlo mi zajímavé, jak může mít nějaká potupná činnost tak vzneseny název.
Přišlo mi zajímavé, jak může mít nějaká potupná činnost tak vzneseny název.
"...nějaká potupná činnost"? K tomu mě taky v nějaké další reakci označíš za autora?
Přímo na komoru místního ambasadora olítaných načipovaných baworáků. Mohl by začít psát pravidelné blogy na téma BMW autobazar, slibuji, že bych mu za to dával lajky.
P.S. Ještě, že mě má trvale na hatelistu....
P.S. Ještě, že mě má trvale na hatelistu....
To je z úplně jiné diskuse, ale tady si s tím (dobrovolně) přišel ty. To mám taky citovat, cos tam napsal pro změnu ty?
Ptal jsem se na tu "... nějakou potupnou činnost". Ty si skoro jak Babiš, odpovídáš jen na co chceš... a vedeš si na mě složku... 😲 😒]
Ptal jsem se na tu "... nějakou potupnou činnost". Ty si skoro jak Babiš, odpovídáš jen na co chceš... a vedeš si na mě složku... 😲 😒]
To je z den staré diskuse. Zopakuju ještě jednou, jednoduché tvrzení, ze mi přijde legrační jak se může pojmenovat dvakrát jinak úplně stejná činnost.
Pak začneš vytahovat moje konkrétní auto a nakonec začneš o nějaké složce...
Všechno co o tobě vím, ze jsi tlustý zmrzlinar z podhůří Beskyd. Na to není třeba složka. To je na řádek a půl.
Pak začneš vytahovat moje konkrétní auto a nakonec začneš o nějaké složce...
Všechno co o tobě vím, ze jsi tlustý zmrzlinar z podhůří Beskyd. Na to není třeba složka. To je na řádek a půl.
Jaké tvoje konkrétní auto, žádné tvoje auto jsem neviděl (stejně jako jsi ty, neviděl mě), vycházím pouze z toho, co tady v diskusích dokola obhajuješ.
Jsi ješitný, zakomplexovaný (hrozná kombinace) týpek, který bojuje sám se sebou a nutně potřebuje pomoc odborníka...
Jsi ješitný, zakomplexovaný (hrozná kombinace) týpek, který bojuje sám se sebou a nutně potřebuje pomoc odborníka...
Ty si dneska ve formě :yes: 😁
To se připrav = bude hůř = ten bilion dluhů co ANdrej slibOtechna za roky co si privatizuje stát a dřív sváděl na Kalouska teď svede na covid-19 se na hodně procent projeví = a podívej jak se chováš už dneska, sem si chtěl v druhý půlce roku koupit nový auto ale radši nevim nevim = teda že se lidi jako ty budou chovat eště mnohem hůř spíš vim vim 😐
To se připrav = bude hůř = ten bilion dluhů co ANdrej slibOtechna za roky co si privatizuje stát a dřív sváděl na Kalouska teď svede na covid-19 se na hodně procent projeví = a podívej jak se chováš už dneska, sem si chtěl v druhý půlce roku koupit nový auto ale radši nevim nevim = teda že se lidi jako ty budou chovat eště mnohem hůř spíš vim vim 😐
Že se v automobilovém světě používá modulární technika napříč značkami, to opravdu může zarazit už jen někoho jako ty. Ostatně ráda to dělá i ta samotná Toyota/Lexus, na kterou poukazuješ. Lexus LX 570 používá ten samý V8 jako lanďák, akorát trošku jinak naladěný. Ó, ta zlá unifikace, ten zlý Toyota/Lexus koncern, fuj! Prosím tě, nebuďme směšní. Je to standardní cesta, jak netříštit síly a náklady ve vývoji. Bude si Lexus vyvíjet svůj vlastní osmiválec na zelené louce, když vedle Land Cruiser už jeden má? To by byli šílenci... Takové firmy nejsou řízeny lidmi jako ty, a proto existují...
Závěrem - vždycky si dávám pozor na frky, jako že mě nějaké auto zklamalo. Aby to auto náhodou nebylo pořád ještě třikrát lepší než to, co řídím. Protože pak ty řeči o zklamání vyznívají přece jen trošku - falešně.
a) naprosto odpovídající reakce na moje "maličko zklamalo" (že už nepoužívá atmosféru) rozsahem i obsahem
b) důkaz že ti naprosto nedošlo O ČEM je řeč
ad Závěr = doufám že sám dodržuješ co píšeš = o věcech NAD tvou realitu se nediskutovat, natož je kritizovat. Tak sakra JAK TO že kritizuješ MĚ? :-!
Jo a eště = naštěstí furt JSOU firmy dál rozvíjecí to o čem bylo u Porsche GTS :yes:
Vlastně má pravdu white dnes 9:47 :yes: 😄
Nicméně platí to dávný co tu mimo jiné vysvětloval kdysi MT = pro nemalou část lidí není u Porsche nejvíc Turbo ale bývalo GTS = ale NE tohle audi V8 podladěný biturbo GTS. O tom sem ve svym úvodnim příspěvku napsal = setkalo se s VELKÝM NEpochopením
Ostatně samo o sobě je sportovní SUV z principu kravina = byť dobře vydělávající a rozšířená
Plus tu UNIFIKACI o který jen zmínka některý fandy koncernu dovádí = no tam kam i v týhle diskuzi = jen potvrzuješ. Zajímavý by bylo jak moc a jestli by věci byly jinak kdyby to skončilo naopak https😐/www.auto.cz/…olkswagenu-15127
Píšeš, jako kdyby měl Cayenne GTS nějakou extra tradici a byl (dříve) autem pro puristické petrolheady. A tím, že dáš do Cayennu atmo V8 z něj R8 neuděláš. Jel si někdy s Cayennem s atmo V8? Jako obvykle....? Měl atraktivní zvuk, ale jinak se k tak těžké, velké a vysoké "bedně" moc nehodil. Když člověki chtěl, aby to pořádně zrychlilo, musel to točit a pak to zase žralo i trávu u cesty a lehký ten motor samozřejmě taky nebyl.
Když s faceliftem II. g. přišel do Cayenneu místo atmo V8, V6 biturbo (3,6), přišlo sice GTS o zvuk atmo V8, ale jinak to auto bylo celkově lepší (i víc GTS), než s atmo V8.
Viz i Ondra: https😐/www.auto.cz/…ojmy-video-85814
A vrchol to u Porsche býval = ne samozřejmě výkonově
2. Designově až tak neva = ale ta unifikace místo dřívější atmo = ta zamrzí
2. Těch pár milionů barelů co se DENNĚ spotřebuje navíc jen díky karoseriím SUV = bude možná časem trochu chybět. Je to asi jako v době kdy VÍME že je a bude nedostatek splachovat PITNOU vodou
Mohli by nabídnout nějakou sportovně orientovanou vrcholnou verzi výhradně pro Cayenne Coupé, ale výkonově už nic zásadně "většího" nečekám.
Porsche u verzí GTS přešlo (už u Panamery II a Macanu po fl) na podlaďování motorizací z verze Turbo, namísto ladění motorizací z verze S.
V tomto ohledu bude hodně zajímavé, jestli se tato změna zopakuje i u GTS verze 911 (992).
Na tohle mám fakt shodnej názor s MT = že tobě se to líbí takhle :no:
Hele ultraNEobjektiVWní fando = je to jen další mutace starýho V8 4.0 Audi?
O "památku" MT se tu neotírej, tomu vědomostně ani diskusně nesaháš ani po kotníky, ten by tu v životě nenapsal takovou kravinu, jakou je tvůj úvodní příspěvek, sbohem.
A jak to TY chceš posuzovat? Já sem s nim = i v tomhle = VE SHODĚ. Narozdíl od tebe 😉
Nejsou argumenty = pravda o unifikace je krutá = tak sbohem? 😄
Hele JE to furt ten starej audi biturbo = jen s menším výkonem než ta atmosféra?