Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Porsche Cayenne GTS & Cayenne Coupe GTS přijíždí s motory V8

Ondřej Mára Ondřej Mára 12. 6. 2020 • 18:06
11
40
Zobrazit náhledy (11)
Porsche Cayenne Coupe GTS Porsche Cayenne GTS Porsche Cayenne GTS Porsche Cayenne GTS Porsche Cayenne GTS Porsche Cayenne GTS

Německá automobilka dnes rozšířila nabídku svých sportovních SUV o modely Cayenne GTS & Cayenne Coupe GTS, pod jejichž kapotou bijí čtyřlitrová osmiválcová srdce.

Tradiční Cayenne i stylovější Cayenne Coupe ve sportovním provedení GTS nabídnout 4,0litrový dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec, který je naladěn na 338 kW (460 k) a 620 N.m točivého momentu. Motor je spárován s osmistupňovým automatem, přes který putuje točivý moment na systém pohonu všech kol.

Oproti minulé generace Cayenne GTS, která byla osazena 3,6litrovým dvakrát přeplňovaným motorem V6, jsme se tak dočkali nárůstu výkonu o 15 kW (20 k) a 20 N.m točivého momentu.

Díky nově získaným koním jsou tak obě karosářské verze Cayenne GTS, vybavené paketem Chrono Paket, schopny akcelerovat z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy – tedy o 0,6 sekundy rychleji. Maximální rychlost se zvýšila na 270 km/h, což znamená zlepšení o 8 km/h.

K lepším parametrům ovšem novým modelům GTS pomohla i lépe naladěná převodovka Tiptronic S a opomenout nemůžeme ani upravený výfukový systém, který by měl nabídnout sportovní zvuk. Jeho zdvojené koncovky jsou standardně umístěny na krajích zadního nárazníku, speciálně pro modely GTS a v budoucnu i Turbo Cayenne Turbo Coupé v kombinaci s Lightweight Sports Package však bude dostupný i výfukový systém s dvojicí výrazných oválných koncovek uprostřed nárazníku.

Kromě výkonnějšího motoru dostal Cayenne GTS i nový sportovně naladěný podvozek, jehož světlá výška byla snížena o 20 mm. Již ve standardu navíc modely GTS nabídnou i Porsche Active Suspension Management a Porsche Torque Vectoring Plus. Na přání je možné vůz osadit i stabilizačním systémem Porsche Dynamic Chassis Control, natáčením zadní nápravy nebo o 10 mm sníženým vzduchovým podvozkem.

Po designové stránce se modely GTS snaží zaujmout standardním paketem Sport Design, který doplňují charakteristické černě lakované doplňky. Lehkému ztmavení se ovšem nevyhnuly přední LED světlomety Porsche Dynamic Light System ani zadní LED svítilny. V podbězích se zabydlela 21“palcová černá kola RS Spyder Design.

video

Za nimi se ukrývají červeně lakované třmeny brzdičů, které se standardně zakusují do obyčejných kotoučů s průměrem 390 mm vpředu a 358 mm vzadu. Příznivci ostré jízdy si však mohou připlatit i za brzdy s vrstvou karbidu Wolframu (PSCB), nebo kompozitní keramické brzdy (PCCB).

Interiéru dominuje čalounění Alcantarou, která kromě sportovních sedadel s výrazným bočním vedením pokrývá i stropnici, středový panel nebo výplně dveří. Mezi dalšími materiály v interiéru nechybí kůže nebo leštěný hliník. Třešničkou na dortu jsou pak loga GTS na hlavových opěrkách, tachometru, nebo prazích.

Související články

Témata
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2020 22:43
Re: S vs GTS
Ty si dneska ve formě :yes: :D

To se připrav = bude hůř = ten bilion dluhů co ANdrej slibOtechna za roky co si privatizuje stát a dřív sváděl na Kalouska teď svede na covid-19 se na hodně procent projeví = a podívej jak se chováš už dneska, sem si chtěl v druhý půlce roku koupit nový auto ale radši nevim nevim = teda že se lidi jako ty budou chovat eště mnohem hůř spíš vim vim :-|
Avatar - white label
13. 6. 2020 22:04
Re: S vs GTS
Jaké tvoje konkrétní auto, žádné tvoje auto jsem neviděl (stejně jako jsi ty, neviděl mě), vycházím pouze z toho, co tady v diskusích dokola obhajuješ.
Jsi ješitný, zakomplexovaný (hrozná kombinace) týpek, který bojuje sám se sebou a nutně potřebuje pomoc odborníka...
13. 6. 2020 20:41
Re: S vs GTS
To je z den staré diskuse. Zopakuju ještě jednou, jednoduché tvrzení, ze mi přijde legrační jak se může pojmenovat dvakrát jinak úplně stejná činnost.

Pak začneš vytahovat moje konkrétní auto a nakonec začneš o nějaké složce...

Všechno co o tobě vím, ze jsi tlustý zmrzlinar z podhůří Beskyd. Na to není třeba složka. To je na řádek a půl.
13. 6. 2020 20:41
Re: S vs GTS
Double
Avatar - white label
13. 6. 2020 20:35
Re: S vs GTS
To je z úplně jiné diskuse, ale tady si s tím (dobrovolně) přišel ty. To mám taky citovat, cos tam napsal pro změnu ty?
Ptal jsem se na tu "... nějakou potupnou činnost". Ty si skoro jak Babiš, odpovídáš jen na co chceš... a vedeš si na mě složku... :-O :-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku