Testy
KANKUNEN
5
ve výběru skončí MB V nebo PSA o půl mega levnější.
Přejít do diskuze
Tak VW šetří na modernizaci už od T4. A Vclass je několik levelů nad, takže krom ceny není Multivan konkurence.
A bylo by zajímavé srovnání s nějakým plnotučným Vanem zpoza oceánu.
A bylo by zajímavé srovnání s nějakým plnotučným Vanem zpoza oceánu.
Jako majitel Multivana T6 jsem rad, ze VW na teto modernizaci ocividne dost setril. Ano, novy interier se “sexy” centralnim displejem, ktery je jako vzdy o generaci zpet oproti osobakum. Motorizace stejne, koncepce vozu take. Osobne bych si dnes poridil skladovou T6 a usetril tak nemale penize. Doufam, ze T7 bude opravdu tou dlouho avizovanou novou generaci.
Na druhou stranu je fakt, ze mimo MB V-Class toto auto stale nema konkurenci a zakaznici si na nej radi pockaji i pul roku.
Na druhou stranu je fakt, ze mimo MB V-Class toto auto stale nema konkurenci a zakaznici si na nej radi pockaji i pul roku.
Už to nějak poléčili to biturbo nebo to co 100Tkm mění. V mém okoli tři.... Jinak je transpik fajn auto hned za V.
Tak Multivan je skôr konkurencia pre štvorčatá značky PSA/Toyota ako pre Mercedes, nie? Jak bola (je) T4 obľúbená, o aktuálnych modeloch sa už v takých superlatívoch zďaleka nehovorí.
Ja myslim, ze nejvetsi konkurent v mainstreamu je furt Trafic. I kdyz nenabizi ctyrkolku ani tak vykonne motory. Ale znám spoustu lidi, co si pro velkou rodinu koupili prave Trafica s plnou vybavou za podstatne mene penez, nez by nechali u VW.
Multivan = Třída V (ale interiér i pohonný řetězec třídy V je dnes už fakt jinde)
Caravella = Vito Select, Tourneo Custom (v TOP výbavě), Traveller Business, Spacetourer Business... lepší kombík pro soukromníky a firmy
Transporter = Vito, Tourneo a všichni ostatní v provedení pracovní kombi nebo plechovka.
Mercedes nabízí Vito Tourer jako kombi jak "v sololitu" alá VW, tak i s čalouněním.
Caravella = Vito Select, Tourneo Custom (v TOP výbavě), Traveller Business, Spacetourer Business... lepší kombík pro soukromníky a firmy
Transporter = Vito, Tourneo a všichni ostatní v provedení pracovní kombi nebo plechovka.
Mercedes nabízí Vito Tourer jako kombi jak "v sololitu" alá VW, tak i s čalouněním.
Tak úplně není pro PSA, je tu stále AWD verze, výkonné biturbo atp. Ten koncept je vymazlený a kdybych seděl ve VW na boardu, tak nebudu chtít měnit to, co není rozbitý.
Teď je na 6.1 vidět věk hlavně uvnitř, tam by to zásah chtělo...jinak to stojí spíš po boku V než větších osobních dodávek PSA. 😉
Teď je na 6.1 vidět věk hlavně uvnitř, tam by to zásah chtělo...jinak to stojí spíš po boku V než větších osobních dodávek PSA. 😉
Za ty prachy bych si místo té navoněné multidodávky koupil Volvo XC90 T8 v plné palbě. Ta cena je přestřelená.
Mal som a mám možnosť porovnávať VW Multivan a MB V classe. MB je z hľadiska komfortu a výbavy o minimálne jednu triedu vyššie.
Jen je jich 4x míň než těch co berou Multivan. Je to jen věc preferencí a samozřejmě i peněz.
Máme v kapele tu hranatou generaci už s turbem, jede to 170 ale není to příjemný, odveze to všechno a upřímě, tolik prostoru na sedačkách pro všech 6 lidí Mulťák nenabídne... ale komfort cestování... to bych snad radši jel v ASX... ba ne, kecám, nejel 😁