Profi
Zpět na článek
VW T7 se začíná rýsovat. Nový Multivan vsadí na MQB, Transporter vyvine Ford
23 komentářů
Flajzi
Fakt se mi to stalo. Ještě dodám, že prodejce to zdůvodňoval tím, že je to předváděčka, jezdí s tím různí lidé a chovají se k tomu jinak než k vlastnímu. Ale upřímně, i kdyby se k tomu fakt chovalli "hnusně", tak to auto musí vydržet víc než těch 1500 km, co to mělo na hrbu.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Kdysi bývaly doby, kdy s tímto častým "jevem" bojovaly Alfy Romeo, ty už jsou ale dnes mnohem kvalitnější a spolehlivější. Takže je zastoupily Volkswageny! 😁 😁 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
Když narazím na tvé původní nadšení ze spojení s Fordem v kontextu vysmívané fámy "Fordem tam a vlakem zpátky", tak jsem s Fordy vždy dojel a opakovaně do Chorvatska, ale i do Řecka, Španělska a vlastně skoro po celé Evropě a dokonce jsem se nevracel vlakem... tedy alespoň s naftovými.
Tak to třeba nakonec dobře dopadne 😁
Tak to třeba nakonec dobře dopadne 😁
dodo24
Snad si nikto nemysli, ze toto je finalna podoba interieru. Ako nosič je pouzita stará palubka, kde su provizorne uchytené nové diely. Bezna prax pri vyvoji vozidiel.
Mikesus
To mi dělala už jednickova fabia. Prý to bylo způsobeno únikem chladicí kapaliny. Dolili a na chvíli byl pokoj.
Ozzman
Grilované kuře jsem u VW koncernu nezažil, ale pravidelně se nám na služebních Škodovkách zahlásí kontrolky chladící kapaliny, včetně posledních O3.. prej je to normální, po dalším startu to zase zhasne 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PavelK_
Závěr je, že ačkoliv jsem s koncernem profesně spjat od ukončení ZVS, tj. od roku 97, a až na jeden úskok k Renaultu, jsem vždy aktuálně vyráběná koncernová auta vlastnil, tak momentálně jsou to neskutečný mr.... křápy.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PavelK_
2/3 úspěch 😲 . Misto tigu touran.
To tys na nás v pátek před Grazem v lijáku kolem 23h troubil? Vždyckycky jsem si "přál" kolaps auta v takové situaci.
To tys na nás v pátek před Grazem v lijáku kolem 23h troubil? Vždyckycky jsem si "přál" kolaps auta v takové situaci.
PavelK_
Mám čerstvý, třetí zářez v řadě, jak nedojet na Jadran. O značce není v této hádance pochyb, tak zkus modely 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mikesus
Přesně z tohoto důvodu jsme firemní flotilu vyměnili že škodovek za Toyoty. Už nas nebavilo být neustále v servisu. A teď člověk řeší takové blbostí, jako občas povrzavajici plast. Takové věci jsme dřív neřešili, když auto vůbec nejelo nebo mu palubka svítila jak vánoční stromeček. Na druhou stranu, O1 byla nezmar.
Já prodejci: "Děkuji za zapůjčení, auto vracím v pořádku, ale svítí mi tam kontrolka poruchy motoru (žlutá ponorka)."
Prodejce: "Jo to je v pořádku, to se nám objevuje na každém druhém autě, my to jenom vymažeme a jezdíte dál, toho se bát nemusíte".
No... bál jsem se, tak jsem Multivan nekoupil a dobře jsem udělal...