Novinky
Zpět na článek
Porovnejte holátko nové Škody Octavia s plnou výbavou. Rozdíl v ceně je skoro dvojnásobný
38 komentářů
Alfonz666
No a v edici Schvancenberg by tam bylo nasrano a v edici Drahoš volant potazenej stahnutym kralikem ty pitomce
netcar.xx
Jeste by mohl mit karbidove lampy a drevena loukotova kola pobita plechem. Stejne by je ten motor prehlusil. Si kup trojku Golfa a neotravuj furt s tvejma uchylnejma predstavama, ty uchylnej paskündo.
ljube
To auto má výraz nasraného prasete, jenom si rypákem zezadu trochu drcnout, než tě předjede.
Jinak ten volant je opravdu vtipný - takže ten divnej bolák na šesté hodině je prostě jen příprava na třetí rameno, jak jsem si myslel. To se fakt povedlo 😁
Jinak ten volant je opravdu vtipný - takže ten divnej bolák na šesté hodině je prostě jen příprava na třetí rameno, jak jsem si myslel. To se fakt povedlo 😁
netcar.xx
je mazec. Se divim, ze tam nedavaj takovej ten kostenej lesklej. A v Edici Zemanuv volic by mohl bejt bilej.
Ada je zase tady
...ten jednoduchý kokpit k dispozici třeba i za příplatek (včetně ruční brzdy) k dieselové motorizaci, šel by na odbyt jak housky na krámě (i s těmi otočenými čísly na tachometru a otáčkoměru).
wakantanka
Nemala jednoramenný volant pôvodná DS? K jej celkovému poňatiu ale sedel.
Arese
...mohli nabídnout normální tlačítkové ovládání a mechanickou P brzdu! 😒 😲 :no:
Mikesus
Přesně tohle mne napadlo, když jsem poprvé viděl, že základ je 2ramenný a ve vyšších vybavach 3ramenný.
Jaký je tedy důvod, když ne šetření na materiálu?
Jaký je tedy důvod, když ne šetření na materiálu?
Verny_2013
Má otočné čudliky na rádiu. Nechlubila se Škoda při představení náhodou dvouramenným volantem? tady je u té vyšší výbavy tříramenný!
3_diamanty
to bol koho napad? taketo nieco nevkusne uz pojde prekonat snad jedine este jednoramennym volantom . .ved mozno v dalsej octavke za par rokov uz v ramci setrenia postaci aj jedno rameno ... 8-s
Mikesus
Přesně tyhle 2 věci mne také trkly. Volant, prý 2ramenný je elegantnější, tak vyšší výbavy dostanou 3 ramena....
A otocne ovladače u základu by klidně mohli nabízet ve vsech variantách.
A otocne ovladače u základu by klidně mohli nabízet ve vsech variantách.
Emel
Je tam klasický problém, chybějící loketní opěrka... a pak plastový volant bez ovládání. Jinak ale ten základ vypadá solidně.
rohYpnol
Konečně Škoda nabízí základní výbavy, za které se nemusí stydět. Bohužel to pro změnu odnesly ceny... Octavia JE velmi dobrá, ale co je na ní tak drahého opravdu nevím.
P.S. Z8kladní sedadla Octavie vypadají ok, ale opět mi nepřijdou nějak pohodlná. Vadí mi potahová látka, která působí opět jako hadra, a pak také taková podivná měkkost sedadel. Zkrátka mi sedadla přijdou jak z nějaké laciné pěny.
Možná jsem ale příliš zhýčkaný koženými sedadly a ergoactive...
P.S. Z8kladní sedadla Octavie vypadají ok, ale opět mi nepřijdou nějak pohodlná. Vadí mi potahová látka, která působí opět jako hadra, a pak také taková podivná měkkost sedadel. Zkrátka mi sedadla přijdou jak z nějaké laciné pěny.
Možná jsem ale příliš zhýčkaný koženými sedadly a ergoactive...
Mikesus
Jj elegantní...a proto tam je ten hrb dole na volantu a na venci záslepka. Aby za příplatek tam dali 3.rameno. dřív byly 4ramenné a priplacelo e za sportovní 3ramenné. Opravdu mi to přijde, že brzy bude celý volant za příplatek.
Ringhofer
Takže to vlastně ještě není ÚPLNÝ základ. Ten přijde s JEDNORAMENNÝM volantem (po vzoru citroëna GS)..
Aneb: jak se zesměšnit prostřednictvím vlastního marketinku. Jo pane, zákazníka je třeba vychovávat a poučovat.... prý elegantní!
Aneb: jak se zesměšnit prostřednictvím vlastního marketinku. Jo pane, zákazníka je třeba vychovávat a poučovat.... prý elegantní!
Arese
Vidím to úplně stejně, jen místo dieselu bych chtěl 1.4 TSI/110 kW, bez vypínání dvojice válců... ;-\
cendakocour
I přijde chvíle, kdy nás marketingoví odborníci Škody a jejich nejmenovaní novinářští patolízalové budou přesvědčovat, že nejelegantnější a hlavně " simply clever " je mít místo volantu řidítka.
MOJEJMENO
Osobně jsem měl celkem problém na některých neoznačených fotkách určit, co je z těch dvou sociál a co luxus....
palix
O chvíľku budú samolepiace doplnkové tretie ramená v ponuke na "ali..." 😊. Vizuálne to bude OK, funkčne / pevnostne tiež (keď stačia aj 2 ramená). Človek tak ušetrí doplatok za 3 ramenný volant 😉. Navyše to vyzerá tak, že by sa to tam dalo veľmi pekne dopasovať, pretože teraz to vyzerá, akoby to 3. rameno odzerali, alebo zabudli "nalepiť".
Skôr mi príde divné v dnešnej dobe, že v základe to auto nemá tlačidla ovládania na volante (ako ASX v základe), dieru namiesto lakťovej opierky (rovno mohli spraviť inú stredovú konzolu = drahšie ako opierka), je to bez roletky držiaka pohárov... Doslova veci za pár korún / "centov"). Videl som už viac áut v základe, ale až tak sa tam nešetrilo. Ešte keby to bolo malé auto (za 7999€) ako kedysi Fabia Junior, tak OK. Ale nižšia stredná trieda a za takú cenu? To mi príde už len ako ťah na zákazníka, aby to nekúpil, prípadne si priplatil za verziu, ktorá má drobnosti navyše.
Ak sa to tak vezme, za podobnú cenu ako základná Octavia (456.900 Kč / 16 733€), je teraz Hyundai i30 kombi s motorom 1,4 TGDi v 2. výbave za 16 790€ (458 499 Kč) = akciová cena. Podľa mňa je to férovejšia ponuka. Kombi, vyššia výbava, LEPŠÍ motor, cca rovnaká cena.
I30 Fastback s motorom 1,0 TGDI je ešte viac "porovnateľnejší" a je ešte lacnejší.
Skôr mi príde divné v dnešnej dobe, že v základe to auto nemá tlačidla ovládania na volante (ako ASX v základe), dieru namiesto lakťovej opierky (rovno mohli spraviť inú stredovú konzolu = drahšie ako opierka), je to bez roletky držiaka pohárov... Doslova veci za pár korún / "centov"). Videl som už viac áut v základe, ale až tak sa tam nešetrilo. Ešte keby to bolo malé auto (za 7999€) ako kedysi Fabia Junior, tak OK. Ale nižšia stredná trieda a za takú cenu? To mi príde už len ako ťah na zákazníka, aby to nekúpil, prípadne si priplatil za verziu, ktorá má drobnosti navyše.
Ak sa to tak vezme, za podobnú cenu ako základná Octavia (456.900 Kč / 16 733€), je teraz Hyundai i30 kombi s motorom 1,4 TGDi v 2. výbave za 16 790€ (458 499 Kč) = akciová cena. Podľa mňa je to férovejšia ponuka. Kombi, vyššia výbava, LEPŠÍ motor, cca rovnaká cena.
I30 Fastback s motorom 1,0 TGDI je ešte viac "porovnateľnejší" a je ešte lacnejší.
KIaudius
To sa mi zdá, alebo sú obrázky v galérii o kus menšie? A mrte reklamy naokolo! Jebem aj taký web :no: :no: :no:
Emel
S manuálem těžko. A s automatem bude za stejné peníze, jako RS s manuálem... takže... RS s manuálem :-!
BRoy
Půl mega za "social edition", s podřadným motorem a s volantem, ze kterého nechal nějaký "ekonom" odmontovat střední příčku v ceně 12,- Kč, to je opravdu bomba. Ta cena je nehorázná (14,5 násobek průměrné, hrubé mzdy), ceny příplatkové výbavy jakbysmet. Užitná hodnota celého toho krámu, i kdyby ten tříhrnek vydržel dýl jak záruční lhůtu, je tak 350000,- Kč.
edassade
Tá maska je naozaj otrasná, inak mne tá octavia nič nehovorí,vyše 20 rokov je to vizuálne stále to isté auto akurát je predražené jak hovado. Za tú cenu radšej SUV čko , u mňa od Škodovky najkrajší Karoq
kari.laz
když už, tak 2.0 TSI 140KW s manuálem a bylo by to skvělý (včetně víceprvku) :-!
palix
V rámci šetrenie nákladov by tam mohli dať niečo také ako mal kedysi KITT (seriál Knight rider). Pamätáte sa ešte? 😉
A to rovno v nejakej zjednodušenej podobe 😊.
A to rovno v nejakej zjednodušenej podobe 😊.
palix
Možno tie sedačky sú preto také aké sú, aby skryli nedostatky podvozka 😊. Tvrdý podvozok a mäkké sedačky = akceptovateľné pohodlie 😉.
ACE.
Octavia je bohužel jen velmi průměrná pro nenáročného řidiče a cena je opravdu pochopitelná (když to dokážou prodat). Sezení není nic moc a to látkové sedačky jsou ty lepší, v kůži je to hrůza, jak to klouže, lepí studí neventiluje.
stormrider
Ten 3-ramenny je sportovni s perforovanou kuzi a kromě RS je to vždy mimořádka. Standard je vždy 2-ramenny.
3_diamanty
jasne.. ved aj oltcit co by prekabateny citroen mal kedysi jednoramenny volant .. ale to boli pojazdne rakvy ... dnes uz aj volant kusok "pokrocil" a ma uz istu vizaz... akoze ten dvojramenny sa mi nepaci vobec... tu je novy leon za mna uz zaujimavejsia koncernova volba v C segmente ako octavka .. aj krajsia... a hadam este aj v lepsej cene ... podla mna uz ani golf ani octavka nemaju tu premakanost predchodcov a akoby spravili krok dozadu... kym leon skutocne ide nadalej dopredu a dnes uz je ( mimo A3 ) u mna jasnou koncernovou volbou daneho C segmentu :yes:
/s