Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
3
...ale já raději zůstanu o jednoduchého, nehybridního spalovacího motoru! ;-)
Othello
"...Vozidlo s vypnutým motorem stále jede na volnoběh s rozpojenou spojkou,...Krátkodobá jízda na volnoběh s vypnutým spalovacím motorem může přitom probíhat až za rychlosti 125 km/h...."
Já si pod pojmem volnoběh představuju motor točící se vlastní silou při minimálních otáčkách. Nějak mi uniká jak může být při volnoběhu motor vypnutý
Já si pod pojmem volnoběh představuju motor točící se vlastní silou při minimálních otáčkách. Nějak mi uniká jak může být při volnoběhu motor vypnutý
Asi je tím myšleno, že je motor odpojený a auto není ničím zpomalováno. Což mě vede k otázce, jestli nebude komplikovanější přimět systém brzdit motorem. Když chci jet na neutrál, tak jedu... na neutrál.
Ono to asi fakt vypina motor.
The iMT works alongside the belt driven starter-generator integrated into the powertrain as part of the 48-volt mild hybrid system. Using a system like it means that the stop-start system can cut in to switch the engine off at higher speeds, allowing for longer periods of engineless coasting.
https://www.autoexpress.co.uk/kia/352594/kia-reveals-new-clutch-wire-manual-gearbox-48-volt-mild-hybrids
The iMT works alongside the belt driven starter-generator integrated into the powertrain as part of the 48-volt mild hybrid system. Using a system like it means that the stop-start system can cut in to switch the engine off at higher speeds, allowing for longer periods of engineless coasting.
https://www.autoexpress.co.uk/kia/352594/kia-reveals-new-clutch-wire-manual-gearbox-48-volt-mild-hybrids
Tak tohle mě upřímně pobavilo, to fakt v textu je? :D:D:D
Řekněme, že místo volnoběhu bylo myšleno VOLNO BĚH toho auta z kopce (bože :D) s vypnutým motorem, jinak tomu fakt nerozumím, to jsem ještě neslyšel takovej nesmysl :-[]
Řekněme, že místo volnoběhu bylo myšleno VOLNO BĚH toho auta z kopce (bože :D) s vypnutým motorem, jinak tomu fakt nerozumím, to jsem ještě neslyšel takovej nesmysl :-[]
Citácia z článku o FL Hyundai i30:
"Pro všechny variace je k mání sedmistupňová dvouspojková převodovka, ale i zbrusu nový manuál se šesti rychlostmi jménem iMT. Ten v případě sundání řidičovy nohy z plynu odpojuje motor ve dvou stupních – buď pokračuje na volnoběh, nebo se zcela vypnutým spalovacím motorem."
"Pro všechny variace je k mání sedmistupňová dvouspojková převodovka, ale i zbrusu nový manuál se šesti rychlostmi jménem iMT. Ten v případě sundání řidičovy nohy z plynu odpojuje motor ve dvou stupních – buď pokračuje na volnoběh, nebo se zcela vypnutým spalovacím motorem."
Tycoon
Mně by se líbilo něco trochu jiného. A to systém, kde celý systém ovládá řidič (například tlačítkem na řadící páce). Klidně by to mohlo být bez vypínání motoru, stačilo by prostě zařazení volnoběhu.
Obávám se, že automatický režim Kie bude znamenat velmi časté vypínání a zapínání motoru. Navíc systém Kie fuguje jen do rychlostí 125 km/h, zatímco třeba na D1 jsou kopce, kde jde jet pouhou setrvačností i kolem 130 až 140 km/h.
Obávám se, že automatický režim Kie bude znamenat velmi časté vypínání a zapínání motoru. Navíc systém Kie fuguje jen do rychlostí 125 km/h, zatímco třeba na D1 jsou kopce, kde jde jet pouhou setrvačností i kolem 130 až 140 km/h.
Mně hlavně přijde, že k úspoře dochází jen v situaci, kdy dobrý řidič zařadí neutrál. Tady bude defaultně plachtit i tehdy, kdy záměrně jede na zařazený stupeň, a nejsem si jistý, že je to dobře.
×
Sdílení komentáře
×