Ojetiny

Zpět na článek

Ojeté osmiválce z let 1999 až 2013: Vybrali jsme tři!

47 komentářů

Anonym
Kámo, ztrácíš čas.
Nebav se s tím hovadem.
Nedávno jsem ho dal na HL a je mi krásně, když ty srance nevidím.
Věř mi, radím ti dobře. 😄
webpaja
Pamatuj, že dýzlové V8 jsou nesmysl, vyjma Toyoty, JLR nebo tuningu od Alpiny. VW V8 TDI je hloupý i kdyby byl nakrásně lepší než všichni ostatní 😉
Nevím, co je na té poučce nepochopitelného :-!
webpaja
...kompresorový V8 od JLR, ideálně ve verzi s objemem 5,0l. Krásný zvuk, sladění se ZF, při běžné jízdě relativní úspornost.
Anonym
Proč není popsaná i evoluce k FSI - do 2013 se vleze víc jak půldekádou?
Anonym
Jj...dunění + jekot zároveň, to je symfonie!!! :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Omyl, v nadpisu článku je " Ojeté osmiválce z let 1999 - 2013", takže i kdyby jezdil na řepkový olej, patří sem 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Jediný odkaz ktorý som ochotný od teba akceptovať tak je ten kde bude formulár o dotáciu na naftu do osobného auta. Stačí tu v ČR.
Avatar - speedfred
speedfred
Aby sa prestala nafta dotovať , tak by sa predtým najprv musela začať dotovať.😂
Naftu tankujem a žiadnej dotácie sa mi ešte nedostalo. Kde zaziadať? Opýtam sa odborníka.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Psal jsi osobních 😉 A je i v A8 a to není autobus 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Autobus... no taky se tomu tak dá říkat, já tomu říkám velké SUV, třeba Q7 😉 Ale to je vlastně takové užitkové auto.

Výše si psal do osobních aut, to není pravda, A8 i Q7 a což jsem nekontroloval, ale tam bude taky, Q8 ho má pořád v nabídce pod označením 60TDI 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Něco ti povím a bude z toho tady méně lidí našených, ale do určitého typu auta, bych dal přednost V8TDI před V8 benzín a to neříkám z papíru, ale co jsem si měl možnost vyzkoušet.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale kde si na to přišel, že se V8 TDI už do Audi nedává?

https😐/www.audi.cz/…eniky-a-katalogy

https😐/www.audi.cz/…eniky-a-katalogy
Avatar - Ozzman
Ozzman
Až budeš testovat kytarové zesilovače, rád si to přečtu, tohle mi opravdu nezajímá 😉 😁
Avatar - Anonym
Anonym
nekupujte si Evropu. Jak prosté milý Watsone.

HEMI 5,7, 6,1 a 6,4 jasná volba nebo GM 6,2 smallblocky 😄

LPG to snáší v pohodě, pokud to dělá člověk co to umí.
Výkony 340-550 Hp
Avatar - _Karel_
_Karel_
TVL 😁 koukám, že osobnosti Romské kultury máš nastudované.
Avatar - speedfred
speedfred
Ty by si mal najprv niečo vyskúšať v praxi a nie teoretizovať. Skúšať som V8 740d, V8 4.0 a 4.2 TDI a tej dobe keď boli tak tie motory išli ďaleko lepšie aj voči 3.0l na dotáciu. A poladená V8 4l s viac ako 900Nm bola až “nepríjemná”. 😄
flipmode
Nepochopitelne je jak nepochopis nekdy (treba vyse) ironii - tvuj odpor k cemukoliv od VW je iracionalni. U ostatnich aut davas za priklad to co u VW kritizujes. Na to narazel prispevek vyse.

A comment k veci: Audi a VW do svych aut V8 diesel davaji, ze...Q7, Q8, Touareg

A jeste jeden: KDYZ prestanes dotovat elektroauta a elektrinu, kterou cerpaji, prestanou se prodavat.
Shodneme se snad aspon na tom, ze dotace vseho druhu jsou spatne.
MariAchi
No jo, pro autora asi tezko resitelna uloha typu "Kolik má noha židlí?" 😁
Anonym
Někdy mě moje hlava asociací málem zabije
...při střemhlavém letu?letuhttps😐/www.facebook.com/…851069431951080/?…
webpaja
Pro některý válec je třeba míň ventilů 😒]
webpaja
Navíc oproti turbům zachování charakteru atmosféry, kdy výkon stoupá úměrně otáčkám. Na vytí kompresoru jsem si musel zvyknout, ale chvílemi to zní jako Štuka při střemhlavém letu 😉
MariAchi
Citace: "Z první verze přebírá nepřímé vstřikování benzínu, ale už přidává 30 ventilů"

Takze pokud mel puvodni motor 2x8=16 ventilu, tak ma ta dalsi generace rovnou 46 ventilu?
Nebo jich ma celkem 30?
Ale jak podelili 30 ventilu do osmi valcu..?

Dal asi ani nema cenu cist, odflaknuta klasika... :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hlavně tam chybí parádní V8 TDI od Audi 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano to JE CESTA jak se bránit realitě :yes: 😄

TAKŽE UŽ ti to přes formulár dotácie zelenej nafty asi DOŠLO že? 😲 😁 :-!
Avatar - speedfred
speedfred
Dotačný formulár si mi neposlal tak pôjdeš na HL.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to ale tak trochu píšeš že si.. :😉

Fakt ZAJÍMAVÝ jak MOC to s lidma cvičí = přitom každej si to může dohledat sám. A přes to že čučíš na rozdíl 4 koruny a čučíš na odkaz o dotacích nafty = děláš že to nevidíš nebo CO? Fakt to nechápu 😁

VYSVĚTLÍŠ?!?

Jinak SLOVENSKÝ formulár na dotáciu zelenej nafty = formou vrácení spotřební daně teda TOTÉŽ prostě DOTACE FORMOU nižší SPOTŘEBNÍ DANĚ = to si snad umíš vygooglit sám. A asi ani nemusíš googlit ŽE je nějaká zelená nafta víš nebo? 😉
Avatar - speedfred
speedfred
😂😂😂 ach jáj.
webpaja
😒] 😒] 😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Když vypustíš to BY tak https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit tak to budeš mít vlastně v pořádku 😁

Na Slovensku sou to pomocí spotřební daně myslím ca 4 koruny na litr = to není málo 😉

EDIT už sem dohledal = daň nafta 10,46 koruny stejná pro benzín 14,77 kč https😐/zpravy.aktualne.cz/…1201e9aabc22638/ litr nafty je DOTOVÁN 4,31 kč. No byla by to sranda SROVNAT to žejo? 😄
MariAchi
Ano, a bohuzel i diskuteru, proto uz to skoro nechodim...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak bola poladěná blbě = ani sem to nemusel vyskúšať a stačí teoretizovať :😉

Taky sem nebyl u rozhodování v BMW a MB = ale chápu proč se tak rozhodli. A vypadá to že někdo dodnes ne 😲 😄

No to co je jasný spousty let = se jen dál stává jasnější. A co teprve ta prča = kdyby se přestala dotovat nafta :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: 😄
Avatar - lordlord
lordlord
Vybrali jste, nebo to vybrali ti z AutoBildu?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 9:57 = 3. odstavec

V A8 je furt eště? Určitě? No CO si o něm myslí sám výrobce říká cena = absurditu že býval LEVNĚJŠÍ no popravdě i horší než V8 benzín určitě víš znáš

EDIT jo koukám že furt jo = no je to krutej příplatek za 20kW navíc = aby to tak neřvalo sou u Audi V6 na dnešní dobu úmyslně podladěný na výkon co měl i stařičkej V6 PSA v Jaguárech = před mnoha lety

Realita je směšný rozdíl ve výkonu R6 a V8 = což bylo jasný tomu MB a BMW viz odkazy před nácti lety. Asi bych souhlasil s Vaculíkem, nejlepší nafta současnosti je R6 OM656 Mercedesu = i ten sice POTŘEBUJE dotovat palivo, ale motor je to mňamka

I když i u tý NEJ naftový mňamky je otázka PROČ = verze E53 48-Volt hybrid má 435PS a 520Nm a jezdí na palivo za tržní ceny
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo no TO je ono = asi píšu moc složitě nebo nevim co 😲 :😉

Do AUT = do NÁKLAĎÁKŮ teda SUV (jak sem NAPSAL!) JO 😄
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Když spolehlivé V8, tak od Lexusu, popř. z USA - ideálně HEMI.
Z Evropy třeba 6.2 AMG (všechny atmo AMG s nepřímým vstřikem), 4.2i od Audi se dá tolerovat.
N63 od BMW - horší V8 snad neexistuje!!!

To jste mě dneska zase poDusil!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale já ti VĚŘÍM 😄

Ostatně sám přece píšu že v autobusu to DÁVÁ SMYSL = teda dokud dotuješ palivo, když ne je to výrazně nejednoznačnější

Nicméně i to Audi PŘESTALO používat V8TDI do běžnejch aut! Proč asi
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To souvisí bohužel
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ona JE to sranda = ale na 2. stranu kvalita místních článků je opakovaně AŽ TRISTNÍ
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Přesně = tuhle to rozebíral někdo při testu RC V8 5.0 Track edition = snad Ondřej Šámal. A přesně ten rozdíl v nástupu výkonu klasický velký atmosféry vs aktuální M3 rozebíral. KDYŽ UŽ tak kompresor = ale furt je nej velká atmosféra

Tohle téma je základ pro pěknej článek = tenhle je takovej klasický ACZ 😐
NE tragedie ale šlo by o HODNĚ víc = minimálně, když jich je vlastně jen pár, zmínit všechny V8

Pro tebe a ozzyho = klidně i problémy V8 TDI 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Taky NEvím = prostě to kdysi dáávno Mercedes a BMW vyhodiqnotili SPRÁVNĚ 😄

Ostatně ani do Audi osobních aut se V8TDI už nedává ne?
Ostatně co ty na výkonový (ne)rozdíl mezi R6 a V8?
Ostatně co ty na to že i Audi přestalo používat V8 naftu v osobnich vozech?

Smysl má JEN v náklaďácích = myšleno obřích SUV. A i tam je to problém KDYŽ přestaneš dotovat palivo 😉

Taky nevím co je na tom nepochopitelného 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sorry to je PŘÍBUZNEJ nicméně jinej obor 😄

Ale (ne)rozdíl v R6 vs V8 nafta jako by dával za pravdu rozhodnutí obřích výrobců V8 jako sou BMW, Mercedes = za pravdu

Ostatně používá se V8 TDI eště v A8? Už ne ne? Stejně VŽDYCKY byla nejlepší verze S8

ACZ mě zase DOSTALO = nejdou dát odkazy na VLASTNÍ STRÁNKY :yes: :😉 😁 :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fakt nepochopitelné jak nepochopíš (třeba výše) fakta = ad comment PŘESNĚ TO jsem napsal = že? 😉

Tak jak k tomu došli už sakra KDYSI u https😐/de.wikipedia.org/…nz_OM_628/OM_629 a https😐/de.wikipedia.org/wiki/BMW_M67 a nepokračovali ve slepé cestě tak jeden jediný výrobce s celkově MENŠÍMI zkušenostmi s výrobou osmiválcových motorů = to dál zkoušel. A protože sám věděl že benzínový V8 byl je a bude navždy jinde a proto svou V8 naftu PARADOXNĚ NEZVYKLE nabízel LEVNĚJI než benzín = tak právě to že byl jediný = u části lidí vyvolávalo OPAK než u analytiků BMW, Mercedesu.. a třeba u mě. Jak ukazuje současná realita = sám ten VWýrobce už tuhle naftu do osobních aut nedává JEN do náklaďáků = obřích SUV = jak jsem NAPSAL a ty nepochopitelně nepochopil
TAM dává smysl funkčně i tam je to bez dotace = po tvém "když přestaneš dotovat tak se přestanou prodávat" :😉

Dotace jsou problém = a nemalá část lidí si je spojuje JEN s tím co krade Babiš https😐/www.peak.cz/…t-miliard/14345/ ostatně PROTO že tu nejen WinDiesel kvíkal o dotacích EV = jsem ho upozornil že daleko nesrovnatelně VĚTŠÍ dotace jsme po celý jeho život dávali a furt dáváme = a to už asi nepřekonáme = do podpory z principu složitějších poruchovějších dražších vznětových motorů proti benzínovým. Do NUTNÉ podpory paliva po celou dobu jejich provozu. Nic takovýho u EV nehrozí = navíc podpora něčeho s lokálně NULOVÝMI emisemi jezdících na doma přes noc natankovanou elektřinu případně vodík dává smysl = narozdíl od dodnes v multimliardách trvajících dotacích https😐/archiv.ihned.cz/…esetitisice-lidi

Zajímavý že většina lidí nevěděla že dieslový auta = by se bez trvalé dotace provozu ve stovkách miliard = okamžitě přestaly prodávat. Ještě zajímavější = byly reakce a ODMÍTÁNÍ spojený s URÁŽENÍM že to je blbost. Přitom je známá ověřitelná REALITA že když zítra přestaneme dotovat jejich palivo = Evropa bude zaplavená neprodejnými miliony dieslových aut pro svůj provoz POTŘEBUJÍCÍCH dotaci 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No JÁ bych tam dal (i) ostatní benzínové V8

Naftová V8 v osobních autech nemá moc smysl = když už využívat dotaci paliva a nějakou silnou naftu tak těhle 300kW https😐/www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/?…

Mě viz i tenhle úvodní příspěvek FURT baví uvádět věci na pravou míru = tebe to popichování? 😉

EDIT tebe to asi až tak nezajímavá ale TOTÁLNÍ BOMBA https😐/www.hifi-voice.com/…uzlo-tri-ampingu :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bavíme se o motorech = bez nutnosti dotovat jim po celou dobu provozu palivo :-!

Nic proti = ale V8 jsou v běžných autech na tomhle kontinentu vzácností = nevim proč ne všechny. Mimochodem nejvíc V8 celkově prodal myslím LandRoverJaguar = taky vynecháno
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra