Mladý by to i bralo, jenže tržní ceny klasických Jaw jsou teď tak nějak mimo realitu. Doby, kdy se motorky válely po stodolách a kluci si je opravovali, jsou už pryč. Ani ke koupi přes inzerát není skoro nic. Možná tak nějaký fichtl za 30 a víc.
A pokud si vybírají moderní motorku, mají za svých 110 -130 tisíc bohatý výběr lehce jetých strojů jinde. Śineraj s nabastlenými Jawa díly není nic, co by mlaďochy extra oslnilo.
Jawa je mimo hru. Ind ji zkousi nakopnout. Ta nase uz zhasla. Dosli prachy a lidi v hlave vymeteno. Spanila jizda je u konce, posledni at zhasne. Mlady jsou na telefonu
Jawu pořád drží Kuba a Latinská amerika, něco se prodá v Rusku a Asii a ty přebrandovaný Čajny tady, slovč, Litva, Anglie atd a to im zatím bohatě stačí. až začnou prodávat Indy, ještě by to mělo stoupat. A ten litr je v podstatě taky hotov.
Je to bída. Je z nich montovna. Bohužel. O litru se mluví dlouho, na tom, ale nemůžou stát. Kdyby raději udělali vlastní repliku s 500 motorem... Ale litr nebude k zaplacení. Euro V ukončí Shineraye. Ty indické vypadají dobře. Ale chybí vlastní... Stejně jako lepší marketing.
P.S. A to jsme zaujatý fanda. Po Specialu mám i 660 Vintage...takže už jsou jen max 4...viz článek.