Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Je to oficiální: Mazda 3 silný benzinový motor v Evropě nedostane

Nabídku Mazdy 3 rozšíří v zámoří silný turbobenzin s automatem a čtyřkolkou. Plamínek naděje pro Evropany teď ale definitivně vyhasl.
Zpět na článek
8. 7. 2020 20:01
8. 7. 2020 20:08
8. 7. 2020 21:29
8. 7. 2020 21:57
8. 7. 2020 22:30
9. 7. 2020 10:01
9. 7. 2020 17:18
Avatar - CICERO
8. 7. 2020 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2020 20:01
Turbo v EU
Proč mě to nepřekvapuje. Nikde jinde na planetě to neřeší, jev v EU zavádíme stupidní poplatky na cokoliv. :no: Potom se nelze divit, že se nám některé automobilky se svými chuťovkami vyhýbají
Rozbalit vlákno
10
Avatar - CICERO
8. 7. 2020 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
8. 7. 2020 21:29
Re: Turbo v EU
Vo Francúzsku vraj boli voľby a celkom tí zelení povyhrávali. Ľudia to chcú. Zase na druhej strane, jazdiť sa dá aj so slabším motorom.
Avatar - CICERO
8. 7. 2020 21:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2020 22:03
Re: Turbo v EU
A na dovolenou můžeš i na Mácháč s minimální uhlíkovou stopou. K čemu otevřené hranice?
8. 7. 2020 22:30
Re: Turbo v EU
Skoro nikdo a nikdo je pořádně nezná.
9. 7. 2020 08:00
Re: Turbo v EU
Cit.: "Ten lid to musí chtít!"
Čím jsem starší, tím jsem více přesvědčen, že "lid" je stádo mohutným tempem nabírající na tuposti a také na idiocii jednotlivce. Je to totiž pohodlné.
Vždycky jsem stádovitost nesnášel.
Bob Lutz ve svých "Sedm pravidel, která ..." uvádí: "Disruptive people are an asset.". To je pravidlo, kterým se řídí Mazda.
S jednou výjimkou: turbo k motoru patří, jako k mladému muži cigareta (upraveno podle Šimka a Grossmanna).
Atmosféry pro HEV mi přijdou tak nějak nepatřičné, jako by šlo o krok stranou (J.C.). Když už jednou tady máme ten krouťák, je škoda ho nevyužít. Já osobně (Dana Makrlíková, Polopatě) považuji turbo za přijatelnou komplikaci konstrukce a ceny, neboť výhody převažují nad nevýhodami.
Mazda by měla turbo něžně vložit i do svých benzínových dvoulitrů, protože její HEV stejně jezdí hlavně na benzín. Totéž platí i pro Hondu a Subaru, pro to zejména!
Avatar - WinDiesel
9. 7. 2020 08:55
Re: Turbo v EU
Ve FR k volbám přišli jen zelení, byla nejnižší účast v historii. To jsi nějak opominul.
Avatar - xxc
9. 7. 2020 10:01
Re: Turbo v EU
Áno, ostatných to už ani nejak nezaujímalo. Nehovorím, že je to dobré, ale je to tak.
9. 7. 2020 16:07
Re: Turbo v EU
Nikde jinde na planetě se to neřeší? Doporučuji vylézt z bubliny.
9. 7. 2020 17:18
Re: Turbo v EU
Já doporučuji se více dívat okolo a občas kouknout i přes louži.
8. 7. 2020 20:18
To má být vtip?
Tak to vyjádření tiskové mluvčí mě fakt "dostalo": "Mazda neplánuje představit tuto variantu vozu Mazda 3 v Evropě. Variantou s nejsilnějším motorem tak zůstává Skyactiv-X, který svými parametry perfektně zapadá do požadavků zákazníků z hlediska daňového, z hlediska emisních regulací a emisí CO2,“ vysvětluje Markéta Kuklová z českého zastoupení značky." Takže podle názoru paní mluvčí žádají ty debilní EU emisní regulace sami zákazníci?!! No to je fakt vrchol demagogie...:-O :-O :-O :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - xxc
8. 7. 2020 21:30
Re: To má být vtip?
Jasné, že áno. Kto ich volil? Či EÚ spadlo z neba?
Avatar - CICERO
8. 7. 2020 21:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2020 22:05
Re: To má být vtip?
Technicky vzato ano. Žádají je naši volení reprezentanti.
Avatar - Blue Sun
9. 7. 2020 07:10
Re: To má být vtip?
Žádají je i sami lidé. Kdyby ne, taková auta by se tu ani neprodávala, že?
Avatar - WinDiesel
9. 7. 2020 09:18
Re: To má být vtip?
Nežádají kámo, Mazda se s touto "skvělou" nabídkou nemohoucích benzínů prodává velmi špatně. Diesely nejsou dealery nabízeny (v ČR), jako by nebyly.
Výsledek je tristní, směřuje k nule.
Ale to ekofanatici jako ty nepochopí a ještě se radují.
Oni si EkoHujeři nějak ty automobily "zajistí", a ostatní mohou pěšky.
Avatar - xxc
9. 7. 2020 12:25
Re: To má být vtip?
Dosť pochybujem, keby dali za približne rovnakú cenu rôzne motory, čo by ľudia kupovali. Takto kupujú len najlacnejšie slabé.
Avatar - twistedTSD
9. 7. 2020 17:28
Re: To má být vtip?
? Článek je literally o tom, že se tu Mazda s výkonným turbem prodávat nebude. A vysvětli mi, jak mohou reálné evropské emise neustále růst, když lidé touží po elektrovehiklech.
8. 7. 2020 23:47
Re: To má být vtip?
Ten ich akoze marketing je fakt o nicom - mazda zakaznik podla nich nechce ani mazdu za dobru cenu, to vlastne pre jeho dobro a na jeho zelanie zdrazili...
Avatar - CHerokee
9. 7. 2020 10:00
Re: To má být vtip?
Není to vrchol demagoie. Ti, co prosazují Green deal jsou námi Evropany zvoleni.I v ČR jsme tam poslali Piráty a spol. Nehledě na to, že 88 % lidí na volby kašle..takže za to taky můžou. Dobře nám tak.
Avatar - 3_diamanty
8. 7. 2020 23:15
mazda uz v eu pada jak podtata
a toto je len dalsi klinec do rakvy... o atmo mazdy za premiove ceny uz zda sa v eu prestava byt zaujem...

zakladna 3ka za 20 tisic eur? vizaz jak rozplacnuty zavodak a pod kapotou vykonom podpriemerne atmo ... snad uz aspon nezhrdzavie za 4 roky ako jej predchodcovia.... kdeze zlate casy mazdy su...
Rozbalit vlákno
11
8. 7. 2020 23:46
Re: mazda uz v eu pada jak podtata
zhrdzaviet urcite nezhrdzavie, tie casy so skyactiv skoncili.
Avatar - skejpa
9. 7. 2020 08:35
Re: mazda uz v eu pada jak podtata
Nepřestává být zájem, jen lidi by chtěli něco, co jede. V Mazdě 3, která je už sama o sobě drahá nic co jede aktuálně není (Sky X jede jako normální atmo dvoulitr), šestka má 2.5i což stačí tak tak ale není to čtyřkolka, takže se zase ochudí o další zákazníky a nafty stojej za starou bačkoru, pokud neměníš olej co 10t km.
Tenhle motor je mohl paradoxně nakopnout ale rozumím tomu, že EU emisní pokuty by jim to spíš zhoršily, tak to prostě udělat nemohli. Nabízet něco, za co víc platím než vydělám, nemá moc smysl.
Avatar - WinDiesel
9. 7. 2020 09:21
Re: mazda uz v eu pada jak podtata
Nafta je ok, sám jí mám a funguje bezvadně.
Stejně jako byla vyřešena koroze, byly vyřešeny problémy s diesely.
Na druhou stranu u benzínů problém s nedostatečnou výkonností vyřešen nebyl.
Avatar - palix
9. 7. 2020 16:04
Re: mazda uz v eu pada jak podtata
Tak ja mám 3-ku so 120 PS a v pohode to stačí. Dá sa to čipnúť na 170 PS a motor ostane viacmenej stále sériový. Silnejšia verzia mala štandardne 160 PS.
Problém Mazdy je cena. Ich autá sú poriadne drahé. Dnes by som sa rozhodol pre niečo iné. Čo z toho, že už v základe je super výbava keď to stojí o 25% viac ako Hyundai i30?
9. 7. 2020 19:31
Re: mazda uz v eu pada jak podtata
To cipnuti totiž u tohoto motoru znamená, že tam dostaneš obdobný SW jako silnější verze, která mela 165PS, takže se motor "odblokuje" nad 4.000 ot., kde je G120 elektronicky zařízla.
9. 7. 2020 11:38
Re: mazda uz v eu pada jak podtata
momentalne je najdrahsia trojka za 30000 EUR. Za to je i30N. S 2,5T plus emisiou pokutou by to bolo brutalne drahe, a trh pre hot/wamhatche je dost maly, asi by sa to tu nepresadilo.
9. 7. 2020 15:19
Re: Re: mazda uz v eu pada jak podtata
No vidis a napriek tomu sa septa, ze nasledujuca generacia i30N dostane novy 2.5T (montuje sa uz napr. do Sonaty, Kie K5...) namiesto sucasnej 2.0T.
9. 7. 2020 21:31
Re: Re: mazda uz v eu pada jak podtata
Hyundai ale predava aj plug-in hybridy, hybridy a nejake tie EV, takze si "imidzovku" s vysokymi emisiami bude moct v nejakom tom predajnom objeme dovolit. Mazda ma oficialne najhorsie emisie v EU, lebo EV a hybridy nic a skyactivX nie je ten "-30 percent nizsia spotreba" zázrak ako avizovali...
9. 7. 2020 11:41
Re: mazda uz v eu pada jak podtata
ono ten G150 bol dost chvaleny v testoch, ako pekne ide, ale je od 25000 EUR, cize zase to bude predajne nula nula nič...
Avatar - speedfred
9. 7. 2020 10:46
Re: mazda uz v eu pada jak podtata
"podpriemerné atmo" :-[] :-[] :-[] nevykrikoval si tu náhodou že turbá sú na pr.d a zlaté atmosféry? :-[] Pokial si nekúpil turbo. Človek časom mení názory ale to čo tu niekdy predvádzaš ty :no:
Avatar - palix
9. 7. 2020 16:10
Re: mazda uz v eu pada jak podtata
Ono, že sa niečo zdá podpriemerné, môže byť spôsobené aj vysokým očakávaním vodiča. Ja si nemyslím, žeby motory 2,0 od Mazdy išli nejako zle. V premávke sa to nestratí a vďaka podvozku to neraz "vycvičí" aj silnejšie autá ;).
Výkon je vnímaný individuálne. Ak dáme 100 kW auto človeku, ktorý jazdí na 50 kW aute, bude ho vnímať ako silné. Ak dáme to isté inému, ktorý jazdi autom s 200 kW, ten to auto ohodnotí ako podpriemerné ;).
Minule som šoféroval Fabiu 1 / 1,4 / 50 kW... To môžme označiť za podpriemerné v dnešnej dobe. na druhej strane dynamicky by to stačilo veľa vodičom.
Je veľa vodičov, ktorí nezašili Škody 100, 120 a podobné autá... Potom sa im často zdá aj dobré auto podpriemerné :). Skúste sa dostať k podobnému auto, vyskúšať ho a potom hodnotiť dnešné moderné autá ;)
Avatar - Ada je zase tady
9. 7. 2020 13:02
Mazda potřebuje
pořádné diesely! :yes:
Rozbalit vlákno
1
9. 7. 2020 15:20
Re: Mazda potřebuje
Nepotrebuje!!!
29. 1. 2021 18:10
Mazda 3 mps
Jde tak fakticky o nejvýkonnější provedení Mazdy 3, jo a co mazda mps s 260 ps
Rozbalit vlákno
0