Novinky
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Proč mě to nepřekvapuje. Nikde jinde na planetě to neřeší, jev v EU zavádíme stupidní poplatky na cokoliv. :no: Potom se nelze divit, že se nám některé automobilky se svými chuťovkami vyhýbají
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vo Francúzsku vraj boli voľby a celkom tí zelení povyhrávali. Ľudia to chcú. Zase na druhej strane, jazdiť sa dá aj so slabším motorom.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A na dovolenou můžeš i na Mácháč s minimální uhlíkovou stopou. K čemu otevřené hranice?
Cit.: "Ten lid to musí chtít!"
Čím jsem starší, tím jsem více přesvědčen, že "lid" je stádo mohutným tempem nabírající na tuposti a také na idiocii jednotlivce. Je to totiž pohodlné.
Vždycky jsem stádovitost nesnášel.
Bob Lutz ve svých "Sedm pravidel, která ..." uvádí: "Disruptive people are an asset.". To je pravidlo, kterým se řídí Mazda.
S jednou výjimkou: turbo k motoru patří, jako k mladému muži cigareta (upraveno podle Šimka a Grossmanna).
Atmosféry pro HEV mi přijdou tak nějak nepatřičné, jako by šlo o krok stranou (J.C.). Když už jednou tady máme ten krouťák, je škoda ho nevyužít. Já osobně (Dana Makrlíková, Polopatě) považuji turbo za přijatelnou komplikaci konstrukce a ceny, neboť výhody převažují nad nevýhodami.
Mazda by měla turbo něžně vložit i do svých benzínových dvoulitrů, protože její HEV stejně jezdí hlavně na benzín. Totéž platí i pro Hondu a Subaru, pro to zejména!
Čím jsem starší, tím jsem více přesvědčen, že "lid" je stádo mohutným tempem nabírající na tuposti a také na idiocii jednotlivce. Je to totiž pohodlné.
Vždycky jsem stádovitost nesnášel.
Bob Lutz ve svých "Sedm pravidel, která ..." uvádí: "Disruptive people are an asset.". To je pravidlo, kterým se řídí Mazda.
S jednou výjimkou: turbo k motoru patří, jako k mladému muži cigareta (upraveno podle Šimka a Grossmanna).
Atmosféry pro HEV mi přijdou tak nějak nepatřičné, jako by šlo o krok stranou (J.C.). Když už jednou tady máme ten krouťák, je škoda ho nevyužít. Já osobně (Dana Makrlíková, Polopatě) považuji turbo za přijatelnou komplikaci konstrukce a ceny, neboť výhody převažují nad nevýhodami.
Mazda by měla turbo něžně vložit i do svých benzínových dvoulitrů, protože její HEV stejně jezdí hlavně na benzín. Totéž platí i pro Hondu a Subaru, pro to zejména!
Tak to vyjádření tiskové mluvčí mě fakt "dostalo": "Mazda neplánuje představit tuto variantu vozu Mazda 3 v Evropě. Variantou s nejsilnějším motorem tak zůstává Skyactiv-X, který svými parametry perfektně zapadá do požadavků zákazníků z hlediska daňového, z hlediska emisních regulací a emisí CO2,“ vysvětluje Markéta Kuklová z českého zastoupení značky." Takže podle názoru paní mluvčí žádají ty debilní EU emisní regulace sami zákazníci?!! No to je fakt vrchol demagogie...😲 😲 😲 :no: :no: :no:
Jasné, že áno. Kto ich volil? Či EÚ spadlo z neba?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Technicky vzato ano. Žádají je naši volení reprezentanti.
Žádají je i sami lidé. Kdyby ne, taková auta by se tu ani neprodávala, že?
Nežádají kámo, Mazda se s touto "skvělou" nabídkou nemohoucích benzínů prodává velmi špatně. Diesely nejsou dealery nabízeny (v ČR), jako by nebyly.
Výsledek je tristní, směřuje k nule.
Ale to ekofanatici jako ty nepochopí a ještě se radují.
Oni si EkoHujeři nějak ty automobily "zajistí", a ostatní mohou pěšky.
Výsledek je tristní, směřuje k nule.
Ale to ekofanatici jako ty nepochopí a ještě se radují.
Oni si EkoHujeři nějak ty automobily "zajistí", a ostatní mohou pěšky.
Ten ich akoze marketing je fakt o nicom - mazda zakaznik podla nich nechce ani mazdu za dobru cenu, to vlastne pre jeho dobro a na jeho zelanie zdrazili...
a toto je len dalsi klinec do rakvy... o atmo mazdy za premiove ceny uz zda sa v eu prestava byt zaujem...
zakladna 3ka za 20 tisic eur? vizaz jak rozplacnuty zavodak a pod kapotou vykonom podpriemerne atmo ... snad uz aspon nezhrdzavie za 4 roky ako jej predchodcovia.... kdeze zlate casy mazdy su...
zakladna 3ka za 20 tisic eur? vizaz jak rozplacnuty zavodak a pod kapotou vykonom podpriemerne atmo ... snad uz aspon nezhrdzavie za 4 roky ako jej predchodcovia.... kdeze zlate casy mazdy su...
Nepřestává být zájem, jen lidi by chtěli něco, co jede. V Mazdě 3, která je už sama o sobě drahá nic co jede aktuálně není (Sky X jede jako normální atmo dvoulitr), šestka má 2.5i což stačí tak tak ale není to čtyřkolka, takže se zase ochudí o další zákazníky a nafty stojej za starou bačkoru, pokud neměníš olej co 10t km.
Tenhle motor je mohl paradoxně nakopnout ale rozumím tomu, že EU emisní pokuty by jim to spíš zhoršily, tak to prostě udělat nemohli. Nabízet něco, za co víc platím než vydělám, nemá moc smysl.
Tenhle motor je mohl paradoxně nakopnout ale rozumím tomu, že EU emisní pokuty by jim to spíš zhoršily, tak to prostě udělat nemohli. Nabízet něco, za co víc platím než vydělám, nemá moc smysl.
Nafta je ok, sám jí mám a funguje bezvadně.
Stejně jako byla vyřešena koroze, byly vyřešeny problémy s diesely.
Na druhou stranu u benzínů problém s nedostatečnou výkonností vyřešen nebyl.
Stejně jako byla vyřešena koroze, byly vyřešeny problémy s diesely.
Na druhou stranu u benzínů problém s nedostatečnou výkonností vyřešen nebyl.
Tak ja mám 3-ku so 120 PS a v pohode to stačí. Dá sa to čipnúť na 170 PS a motor ostane viacmenej stále sériový. Silnejšia verzia mala štandardne 160 PS.
Problém Mazdy je cena. Ich autá sú poriadne drahé. Dnes by som sa rozhodol pre niečo iné. Čo z toho, že už v základe je super výbava keď to stojí o 25% viac ako Hyundai i30?
Problém Mazdy je cena. Ich autá sú poriadne drahé. Dnes by som sa rozhodol pre niečo iné. Čo z toho, že už v základe je super výbava keď to stojí o 25% viac ako Hyundai i30?
momentalne je najdrahsia trojka za 30000 EUR. Za to je i30N. S 2,5T plus emisiou pokutou by to bolo brutalne drahe, a trh pre hot/wamhatche je dost maly, asi by sa to tu nepresadilo.
No vidis a napriek tomu sa septa, ze nasledujuca generacia i30N dostane novy 2.5T (montuje sa uz napr. do Sonaty, Kie K5...) namiesto sucasnej 2.0T.
Hyundai ale predava aj plug-in hybridy, hybridy a nejake tie EV, takze si "imidzovku" s vysokymi emisiami bude moct v nejakom tom predajnom objeme dovolit. Mazda ma oficialne najhorsie emisie v EU, lebo EV a hybridy nic a skyactivX nie je ten "-30 percent nizsia spotreba" zázrak ako avizovali...
"podpriemerné atmo" 😒] 😒] 😒] nevykrikoval si tu náhodou že turbá sú na pr.d a zlaté atmosféry? 😒] Pokial si nekúpil turbo. Človek časom mení názory ale to čo tu niekdy predvádzaš ty :no:
Ono, že sa niečo zdá podpriemerné, môže byť spôsobené aj vysokým očakávaním vodiča. Ja si nemyslím, žeby motory 2,0 od Mazdy išli nejako zle. V premávke sa to nestratí a vďaka podvozku to neraz "vycvičí" aj silnejšie autá 😉.
Výkon je vnímaný individuálne. Ak dáme 100 kW auto človeku, ktorý jazdí na 50 kW aute, bude ho vnímať ako silné. Ak dáme to isté inému, ktorý jazdi autom s 200 kW, ten to auto ohodnotí ako podpriemerné 😉.
Minule som šoféroval Fabiu 1 / 1,4 / 50 kW... To môžme označiť za podpriemerné v dnešnej dobe. na druhej strane dynamicky by to stačilo veľa vodičom.
Je veľa vodičov, ktorí nezašili Škody 100, 120 a podobné autá... Potom sa im často zdá aj dobré auto podpriemerné 😊. Skúste sa dostať k podobnému auto, vyskúšať ho a potom hodnotiť dnešné moderné autá 😉
Výkon je vnímaný individuálne. Ak dáme 100 kW auto človeku, ktorý jazdí na 50 kW aute, bude ho vnímať ako silné. Ak dáme to isté inému, ktorý jazdi autom s 200 kW, ten to auto ohodnotí ako podpriemerné 😉.
Minule som šoféroval Fabiu 1 / 1,4 / 50 kW... To môžme označiť za podpriemerné v dnešnej dobe. na druhej strane dynamicky by to stačilo veľa vodičom.
Je veľa vodičov, ktorí nezašili Škody 100, 120 a podobné autá... Potom sa im často zdá aj dobré auto podpriemerné 😊. Skúste sa dostať k podobnému auto, vyskúšať ho a potom hodnotiť dnešné moderné autá 😉