Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Je to oficiální: Mazda 3 silný benzinový motor v Evropě nedostane

37 komentářů

Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Speed
Proč mě to nepřekvapuje. Nikde jinde na planetě to neřeší, jev v EU zavádíme stupidní poplatky na cokoliv. :no: Potom se nelze divit, že se nám některé automobilky se svými chuťovkami vyhýbají
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - xxc
xxc
Vo Francúzsku vraj boli voľby a celkom tí zelení povyhrávali. Ľudia to chcú. Zase na druhej strane, jazdiť sa dá aj so slabším motorom.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A na dovolenou můžeš i na Mácháč s minimální uhlíkovou stopou. K čemu otevřené hranice?
Anonym
Skoro nikdo a nikdo je pořádně nezná.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Cit.: "Ten lid to musí chtít!"
Čím jsem starší, tím jsem více přesvědčen, že "lid" je stádo mohutným tempem nabírající na tuposti a také na idiocii jednotlivce. Je to totiž pohodlné.
Vždycky jsem stádovitost nesnášel.
Bob Lutz ve svých "Sedm pravidel, která ..." uvádí: "Disruptive people are an asset.". To je pravidlo, kterým se řídí Mazda.
S jednou výjimkou: turbo k motoru patří, jako k mladému muži cigareta (upraveno podle Šimka a Grossmanna).
Atmosféry pro HEV mi přijdou tak nějak nepatřičné, jako by šlo o krok stranou (J.C.). Když už jednou tady máme ten krouťák, je škoda ho nevyužít. Já osobně (Dana Makrlíková, Polopatě) považuji turbo za přijatelnou komplikaci konstrukce a ceny, neboť výhody převažují nad nevýhodami.
Mazda by měla turbo něžně vložit i do svých benzínových dvoulitrů, protože její HEV stejně jezdí hlavně na benzín. Totéž platí i pro Hondu a Subaru, pro to zejména!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ve FR k volbám přišli jen zelení, byla nejnižší účast v historii. To jsi nějak opominul.
Avatar - xxc
xxc
Áno, ostatných to už ani nejak nezaujímalo. Nehovorím, že je to dobré, ale je to tak.
martin.blader
Nikde jinde na planetě se to neřeší? Doporučuji vylézt z bubliny.
Speed
Já doporučuji se více dívat okolo a občas kouknout i přes louži.
Arese
Tak to vyjádření tiskové mluvčí mě fakt "dostalo": "Mazda neplánuje představit tuto variantu vozu Mazda 3 v Evropě. Variantou s nejsilnějším motorem tak zůstává Skyactiv-X, který svými parametry perfektně zapadá do požadavků zákazníků z hlediska daňového, z hlediska emisních regulací a emisí CO2,“ vysvětluje Markéta Kuklová z českého zastoupení značky." Takže podle názoru paní mluvčí žádají ty debilní EU emisní regulace sami zákazníci?!! No to je fakt vrchol demagogie...😲 😲 😲 :no: :no: :no:
Avatar - xxc
xxc
Jasné, že áno. Kto ich volil? Či EÚ spadlo z neba?
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Technicky vzato ano. Žádají je naši volení reprezentanti.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Žádají je i sami lidé. Kdyby ne, taková auta by se tu ani neprodávala, že?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nežádají kámo, Mazda se s touto "skvělou" nabídkou nemohoucích benzínů prodává velmi špatně. Diesely nejsou dealery nabízeny (v ČR), jako by nebyly.
Výsledek je tristní, směřuje k nule.
Ale to ekofanatici jako ty nepochopí a ještě se radují.
Oni si EkoHujeři nějak ty automobily "zajistí", a ostatní mohou pěšky.
Avatar - xxc
xxc
Dosť pochybujem, keby dali za približne rovnakú cenu rôzne motory, čo by ľudia kupovali. Takto kupujú len najlacnejšie slabé.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
? Článek je literally o tom, že se tu Mazda s výkonným turbem prodávat nebude. A vysvětli mi, jak mohou reálné evropské emise neustále růst, když lidé touží po elektrovehiklech.
cudzinec11
Ten ich akoze marketing je fakt o nicom - mazda zakaznik podla nich nechce ani mazdu za dobru cenu, to vlastne pre jeho dobro a na jeho zelanie zdrazili...
Avatar - CHerokee
CHerokee
Není to vrchol demagoie. Ti, co prosazují Green deal jsou námi Evropany zvoleni.I v ČR jsme tam poslali Piráty a spol. Nehledě na to, že 88 % lidí na volby kašle..takže za to taky můžou. Dobře nám tak.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a toto je len dalsi klinec do rakvy... o atmo mazdy za premiove ceny uz zda sa v eu prestava byt zaujem...

zakladna 3ka za 20 tisic eur? vizaz jak rozplacnuty zavodak a pod kapotou vykonom podpriemerne atmo ... snad uz aspon nezhrdzavie za 4 roky ako jej predchodcovia.... kdeze zlate casy mazdy su...
cudzinec11
zhrdzaviet urcite nezhrdzavie, tie casy so skyactiv skoncili.
Avatar - skejpa
skejpa
Nepřestává být zájem, jen lidi by chtěli něco, co jede. V Mazdě 3, která je už sama o sobě drahá nic co jede aktuálně není (Sky X jede jako normální atmo dvoulitr), šestka má 2.5i což stačí tak tak ale není to čtyřkolka, takže se zase ochudí o další zákazníky a nafty stojej za starou bačkoru, pokud neměníš olej co 10t km.
Tenhle motor je mohl paradoxně nakopnout ale rozumím tomu, že EU emisní pokuty by jim to spíš zhoršily, tak to prostě udělat nemohli. Nabízet něco, za co víc platím než vydělám, nemá moc smysl.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nafta je ok, sám jí mám a funguje bezvadně.
Stejně jako byla vyřešena koroze, byly vyřešeny problémy s diesely.
Na druhou stranu u benzínů problém s nedostatečnou výkonností vyřešen nebyl.
Avatar - palix
palix
Tak ja mám 3-ku so 120 PS a v pohode to stačí. Dá sa to čipnúť na 170 PS a motor ostane viacmenej stále sériový. Silnejšia verzia mala štandardne 160 PS.
Problém Mazdy je cena. Ich autá sú poriadne drahé. Dnes by som sa rozhodol pre niečo iné. Čo z toho, že už v základe je super výbava keď to stojí o 25% viac ako Hyundai i30?
tesnav
To cipnuti totiž u tohoto motoru znamená, že tam dostaneš obdobný SW jako silnější verze, která mela 165PS, takže se motor "odblokuje" nad 4.000 ot., kde je G120 elektronicky zařízla.
cudzinec11
momentalne je najdrahsia trojka za 30000 EUR. Za to je i30N. S 2,5T plus emisiou pokutou by to bolo brutalne drahe, a trh pre hot/wamhatche je dost maly, asi by sa to tu nepresadilo.
Mino 1
No vidis a napriek tomu sa septa, ze nasledujuca generacia i30N dostane novy 2.5T (montuje sa uz napr. do Sonaty, Kie K5...) namiesto sucasnej 2.0T.
cudzinec11
Hyundai ale predava aj plug-in hybridy, hybridy a nejake tie EV, takze si "imidzovku" s vysokymi emisiami bude moct v nejakom tom predajnom objeme dovolit. Mazda ma oficialne najhorsie emisie v EU, lebo EV a hybridy nic a skyactivX nie je ten "-30 percent nizsia spotreba" zázrak ako avizovali...
cudzinec11
ono ten G150 bol dost chvaleny v testoch, ako pekne ide, ale je od 25000 EUR, cize zase to bude predajne nula nula nič...
Avatar - speedfred
speedfred
"podpriemerné atmo" 😒] 😒] 😒] nevykrikoval si tu náhodou že turbá sú na pr.d a zlaté atmosféry? 😒] Pokial si nekúpil turbo. Človek časom mení názory ale to čo tu niekdy predvádzaš ty :no:
Avatar - palix
palix
Ono, že sa niečo zdá podpriemerné, môže byť spôsobené aj vysokým očakávaním vodiča. Ja si nemyslím, žeby motory 2,0 od Mazdy išli nejako zle. V premávke sa to nestratí a vďaka podvozku to neraz "vycvičí" aj silnejšie autá 😉.
Výkon je vnímaný individuálne. Ak dáme 100 kW auto človeku, ktorý jazdí na 50 kW aute, bude ho vnímať ako silné. Ak dáme to isté inému, ktorý jazdi autom s 200 kW, ten to auto ohodnotí ako podpriemerné 😉.
Minule som šoféroval Fabiu 1 / 1,4 / 50 kW... To môžme označiť za podpriemerné v dnešnej dobe. na druhej strane dynamicky by to stačilo veľa vodičom.
Je veľa vodičov, ktorí nezašili Škody 100, 120 a podobné autá... Potom sa im často zdá aj dobré auto podpriemerné 😊. Skúste sa dostať k podobnému auto, vyskúšať ho a potom hodnotiť dnešné moderné autá 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
pořádné diesely! :yes:
Mino 1
Nepotrebuje!!!
petr kostidrom
Jde tak fakticky o nejvýkonnější provedení Mazdy 3, jo a co mazda mps s 260 ps